Tw-träff Göteborg?

DeletedUser

Guest
Gbg...har ingen chans att jag kan ta mig dit...tror man måste korsa en motorväg om man inte tar tåg och aldrig att morsan o farsan släpper iväg mig ensam till gbg bara för att träffa några nördar på ett spel ^^
 

DeletedUser

Guest
Gbg...har ingen chans att jag kan ta mig dit...tror man måste korsa en motorväg om man inte tar tåg och aldrig att morsan o farsan släpper iväg mig ensam till gbg bara för att träffa några nördar på ett spel ^^

Ser inte riktigt problemet med att ta sig till gbg för en helg, spelar väl inte heller någon direkt roll vad man ska göra där.
Säg att du ska ut med hunden , och sen drar du. Ifall dom undrar om väskorna du har med dig, bara spring fortare !
 

DeletedUser

Guest
Gbg...har ingen chans att jag kan ta mig dit...tror man måste korsa en motorväg om man inte tar tåg och aldrig att morsan o farsan släpper iväg mig ensam till gbg bara för att träffa några nördar på ett spel ^^

Och du är hur gammal?
 

DeletedUser

Guest
Jag tror jag skulle kunna ta mig dit :D
Skulle vara mycket trevligt :)
 

DeletedUser

Guest
Gbg...har ingen chans att jag kan ta mig dit...tror man måste korsa en motorväg om man inte tar tåg och aldrig att morsan o farsan släpper iväg mig ensam till gbg bara för att träffa några nördar på ett spel ^^

LOL menar du allvar? ca 6 timmar i bussen från vart jag bor, sov hela resen bara. Har gjort det många gånger, lika roligt för varje gång:D
 
Topp