Tw-träff Göteborg?

DeletedUser

Guest
Jag undrar om det kommer bli någon TW-träff i Göteborg snart? Tyvvär varit bortrest/inte kunna komma alla gånger det har funnits i Göteborg så därför är jag extra sugen på att gå på något sånnt, nån som kan säga ungefär när det kommer vara(Om det ska vara)
Vet att HumbleSwede har hand om sånt så min fråga går mest till han antar jag
 

DeletedUser

Guest
Vad jag vet har det bara varit en träff i GBG, och den anordnades inte utav humlan. Så, vad pratar du om exakt ?
 

DeletedUser

Guest
Jag har nämnt lite snabbt för Gaffel(ja vi är sams igen) att jag har planer på att anordna en TW-Träff i götet så att det blir en riktig träff och ingen flykt från regnet...
Jag lovar inget då jag bara har småplaner...
 

DeletedUser

Guest
Jag åker till gbg igen, men denna gången tänker jag inte gå vilse kl 01 för att försöka hitta min sovplats ^^
 

DeletedUser

Guest
Ta bussen in till nisse och gå mot brunnsparken och knalla in till Drottninggatan så möts vi alla på Gretas?
 

DeletedUser

Guest
Sätter tyvär inte min fot innanför Glennborg sorry , förutom väldigt väldigt väldigt få tillfällen , dvs matcher mot nåt Glenn lag ofc ;)
Hade vart annat om träff i typ Borås kanske ? (A) , eller nåt annat i närheten hehe
 

DeletedUser

Guest
Jag missade sommarens träff så jag är intresserad av att komma på en träff i Göteborg.
 

DeletedUser

Guest
Sätter tyvär inte min fot innanför Glennborg sorry , förutom väldigt väldigt väldigt få tillfällen , dvs matcher mot nåt Glenn lag ofc ;)
Hade vart annat om träff i typ Borås kanske ? (A) , eller nåt annat i närheten hehe

I borås regnar man ju bort?
 

DeletedUser

Guest
Är det tillåtet att planera kollektiv fiskrensning i ett forum som Danney modererar? :confused:
 
Topp