Tw-träff Göteborg?

DeletedUser

Guest
Jag var ju nyss i Götet och var på en inofficiell twträff. =)

Men kommer nog inte att närvara vid en officiell då jag bor en liten bit långt bort för att frun ska tillåta.
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Är det tillåtet att planera kollektiv fiskrensning i ett forum som Danney modererar? :confused:

HAHAHAHA.

Hmm en fiskträff i gbg. Nje tror inte jag är så intresserad av det.
Okej om Risling är arrangör så kanske för han är riktigt bra på det.

Men tänk på att det verkligen inte går att dumpa folket i en park den här gången då sommaren är slut :) Eller blir det plats 29 eller vart vi satt inne i bussterminalen?
 

DeletedUser

Guest
annars kan vi anordna så att vi alla döper om oss till glenn...
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHA.

Hmm en fiskträff i gbg. Nje tror inte jag är så intresserad av det.
Okej om Risling är arrangör så kanske för han är riktigt bra på det.

Men tänk på att det verkligen inte går att dumpa folket i en park den här gången då sommaren är slut :) Eller blir det plats 29 eller vart vi satt inne i bussterminalen?

Men gurkan! Plats 29 vart ju en trevlig plats att sitta på ju.
 

DeletedUser

Guest
Vi kan ju börjas med å samlas på Centralen ch se vart det bär av;)
 

DeletedUser

Guest
Kan ju ha Centralen som samlingsplats sen går vi vart vi nu än ska...
 

DeletedUser

Guest
Jag kan nog vara med på en träff i fina götet, blir en bra ursäkt att besöka min syster + att ragga på Humlans dotter ;). Men det beror helt på när och så om jag kan komma, vissa som planerar dessa träffar har en förkärlek att planera när jag inte kan, som min födelsedag förra gången (tack för det trevliga mass-samtalet dock ;))
 

DeletedUser

Guest
Så HÄR glad blev hon när hon hörde att DU skulle komma, Twille. :)

Även jag skall försöka vara trevligare denna gången, särskilt på kvällen (om inte att jag INTE dök upp på kvällen var exakt vad ni var ute efter). Kanske kan bistå i planerandet om det behövs men beror på hur min verklighet ser ut när det närmar sig.

funny-ugly.jpg
 

DeletedUser

Guest
Så HÄR glad blev hon när hon hörde att DU skulle komma, Twille. :)

Även jag skall försöka vara trevligare denna gången, särskilt på kvällen (om inte att jag INTE dök upp på kvällen var exakt vad ni var ute efter). Kanske kan bistå i planerandet om det behövs men beror på hur min verklighet ser ut när det närmar sig.

funny-ugly.jpg

Varför lägger du upp en bild på mig :p ?
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan mycket väll tänka mig att stoppa in mig och xaran i en bil och åka ner till Gbg igen :)
 
Topp