Tw-träff Göteborg?

DeletedUser

Guest
Jag tänker helt klart ta mig 10 minuter in till stan för att vara med om en TW-träff :D
 

Miidaz

Member
Reaktionspoäng
0
Sätter tyvär inte min fot innanför Glennborg sorry , förutom väldigt väldigt väldigt få tillfällen , dvs matcher mot nåt Glenn lag ofc ;)
Hade vart annat om träff i typ Borås kanske ? (A) , eller nåt annat i närheten hehe

Inte ens om jag dyker upp? :(
 

DeletedUser

Guest
Borde det inte gå att fixa någon form av tw träff som varar mer än en dag finns ju gott om olika Konferans områden runt Göteborgs och Hallands kusten borde väll gå att fixa något sådant.?
 

DeletedUser

Guest
Hmmm Göteborg... Senast jag var där så var det under Gothia Cup och då gick det inte så bra, men jag kan nog komma fastän man bor ca 3 timmar ifrån :)
 

DeletedUser

Guest
Inte ens om jag dyker upp? :(

meh, vi kan ju träffas när som helst ;D <3

Avitus, jag var också på gothia cup, kom dit, hann va där 10 min å regnet börja ösa ner, och ofc blev varenda j*vel på hela ullevi genomblöta, men fick ändå se polarna ta hem gothia cup guldet innan jag drog hem i regnet ;) ( Elfsborgs p16 )
 

DeletedUser

Guest
meh, vi kan ju träffas när som helst ;D <3

Avitus, jag var också på gothia cup, kom dit, hann va där 10 min å regnet börja ösa ner, och ofc blev varenda j*vel på hela ullevi genomblöta, men fick ändå se polarna ta hem gothia cup guldet innan jag drog hem i regnet ;) ( Elfsborgs p16 )

Damn, jag var med Assyriska P94. Vi kom tyvärr till semie och förlorade mot BP :cool:
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Till och med jag kan tänka mej att komma, Om de anordnas nåt.. blir det någon ute aktivitet så väntar jag till sommaren..
 

DeletedUser

Guest
Woho

detta låter ju lovande supa i gbg med resten av geeksen jag e la äna ini *censur* på eller :D
 

DeletedUser

Guest
Ni får sätta ett datum då man e i Sverige för måste fan komma på nått möte iaf :p har ju försökt på de i Stockholm men alltid kommit skit ivägen.
 
Topp