TTT vs -ST2- G/S & WHAT

DeletedUser

Guest
De är tur att de finns många trevliga spelare i TTT men tyvärr är de inte dom man hör talas om.
Dom som kör som Danneboy är inte så många i den stammen.



Modgunn

V3 ???
V7 ???
V8 DFH
 

DeletedUser

Guest
De är tur att de finns många trevliga spelare i TTT men tyvärr är de inte dom man hör talas om.
Dom som kör som Danneboy är inte så många i den stammen.



Modgunn

V3 ???
V7 ???
V8 DFH

vad menar du? :)
nej alla kör inet som danneboy, han köttar ju mest:eek: men vi gör vårt bästa för å hänga med;)
 

DeletedUser

Guest
Ja TTT kan kriga de är bara o inse o käften har dom med sej oxå ;)
 

DeletedUser

Guest
hahaha ;) Nåväll De personer jag menar i TTT om " käften med sej " vet vad ja menar ;) huruvida NÄR dom faller säger jag inget om men ner kommer dom ;)
 
Reaktionspoäng
0
Modgunn, fixa en signatur om du nu så gärna vill skylta med vilka stammar du är med i.
Det du skriver är inte direkt värt att kommentera.


Zilla, ni i A.S.S. kör ju över oss totalt iaf. Tycker lite synd om era mindre medlemmar som blir tvingade att ta byar de inte klarar av att ta.

Alla vet att vi i TTT suger och att vi kommer vara borta från v7 inom 1 månad, kom gärna med något nytt.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju säga att jag köttar inte precis alla :) Bara nästan...

Och jag vet var jag har mina vänner och dom vet vart dom har mig...

är fräck i käfften mot dom som e fräck i käfften mot mig....

Har all rätt i världen att vara det...;)
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes:
Players: DanneBoy

Side 2:
Tribes: HETT OK
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 11
Sida 2: 45
Skillnad: 34

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 1
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 94,668
Sida 2: 238,274
Skillnad: 143,606

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 46,564
Sida 2: 8,306
Skillnad: 38,258

image.php



HETT & OK är inte mina bästa vänner direkt...

en by har inte kommit in på tw stats än för jag har tagit 6 byar av dom...
Och den förlusten jag har emot dom ninjade jag tbx igen
 

DeletedUser

Guest
Modgunn, fixa en signatur om du nu så gärna vill skylta med vilka stammar du är med i.
Det du skriver är inte direkt värt att kommentera.


De är just sådana här kommentarer man tycker är så moget,ni i TTT är så socker söta:eek:

tack :D

men kan hålla med om att det är störigt med din wannabe signatur:eek:
 
Reaktionspoäng
0
Modgunn, fixa en signatur om du nu så gärna vill skylta med vilka stammar du är med i.
Det du skriver är inte direkt värt att kommentera.


De är just sådana här kommentarer man tycker är så moget,ni i TTT är så socker söta:eek:

Gav dig ett tips mannen, ett tips du verkar ha tagit åt dig.

Det var du som började med den här tonen, svarar generellt i samma ton som jag blir tilltalad, jag är inte en person som drygar bara för att göra det, vissa undantag kan dock göras om personen i fråga är så uppenbart hatisk att de helt enkelt blir söta.


Här följer en smiley för att lätta upp stämningen, :D

Nog med off-topic.


Lycka till ni som ogillar oss tågluffare, snart ger vi nog upp ska ni se.
 

DeletedUser

Guest
Modgunn, fixa en signatur om du nu så gärna vill skylta med vilka stammar du är med i.
Det du skriver är inte direkt värt att kommentera.


Zilla, ni i A.S.S. kör ju över oss totalt iaf. Tycker lite synd om era mindre medlemmar som blir tvingade att ta byar de inte klarar av att ta.

Alla vet att vi i TTT suger och att vi kommer vara borta från v7 inom 1 månad, kom gärna med något nytt.

Nu ska vi inte va sådana här försökte man vara lite "snäll" med sina kommentarer så nej nej inte hugga nu ;) Nej men allvar nu ja vi har haft lite "problem" med er allt de har vi men de ska de bli ändring på med tiden ;) så himla enkelt är de då inte o komma igenom er ju!

Kan ju inte precis kalla er NoOb spelare ;)

De e klart de hettar till när de försvinner byar helt plötsligt de kan man ju inte sitta o titta på bara dags för kamp helt enkelt då med de man har :)

Men nu ska inte ja sitta här o spamma något mera här bättre lägga energin på er ;)

Ses på slagfältet helt enkelt!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
men jag har ännu inte fått svar på min fråga.

Var är krigsförklaringen från TTT mot OK:mad:
 

DeletedUser

Guest
men jag har ännu inte fått svar på min fråga.

Var är krigsförklaringen från TTT mot OK:mad:

det finns ingen har jag ju visst sagt:cool: man brukar väl ändå inte ha krigsförklaringar mot stammar som ligger rankade 68:eek:, om du hittar en sån, show it:p
 

DeletedUser

Guest
det finns ingen har jag ju visst sagt:cool: man brukar väl ändå inte ha krigsförklaringar mot stammar som ligger rankade 68:eek:, om du hittar en sån, show it:p


De spelar ingen roll var man ligger rankad man brukar ge en krigsförklaring ändå.Ni i TTT talar ju alltid om att ni kan de här spelet,men de har jag inte märkt något av.:(
 

DeletedUser

Guest
De spelar ingen roll var man ligger rankad man brukar ge en krigsförklaring ändå.Ni i TTT talar ju alltid om att ni kan de här spelet,men de har jag inte märkt något av.:(

jag sa åt dig att hitta en mot en rank 68 stam, när du hittar en kan du säga att man brukar göra det:cool:

sen så var det ni som börja tjafsa, inte vi, ni deffa era allys och attackera oss så ska inte ni lägga upp en krigsförklaring?^^:p
 

DeletedUser

Guest
TTT har krig mot A.S.S nu ;) Tror A.S.S vinner ju ;) är med i A.S.S men är inte med i kriget för jag är ingen krigare ;)
 

DeletedUser

Guest
ja what DID go wrong ;) men samtidigt har ni ju andra med på er sida vilket förvånade mej iaf duktigt..
 
Topp