TTT vs -ST2- G/S & WHAT

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
deus, bara så du vet så har många stora spelare i what ansökt till ttt
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
deus, bara så du vet så har många stora spelare i what ansökt till ttt

Det bör dom ha gjort.
Eftersom många har slutat i WHAT.
Troligtvis pga sommarens framfart. En del i WHAT har haft IRL bekymmer.
Stammen WHAT kommer att försvinna. Jag kommer följa skeppet till botten så att säga. Så jag kommer sitta kvar i stammen tills dess att alla medlemmar har hittat nya hem, eller valt att "crash and burn".

Att folk söker sig till stammarna omkring oss är i sin ordning. =)
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Kram på dig oxå deus

Så med andra ord så flyr ni :)

men vi kommer nog allt jaga er :D
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
säg nån flykting, du kanske anser pungspakarn va det, den enda jag kan förstå i så fall men andra? vem är flyktng? de flesta har ju fan inte tapat mer än typ3 byar under hela v7? =D
 

DeletedUser

Guest
det e sånt man säger när man inte har nått bättre att komma med.. öhöhöh ni tar emot flyktingar... were pwning and ppl r jealous its as simple as that =D
 

DeletedUser

Guest
Man är inte flykting för att man tappar byar, man är flykting för att man lämnar stammen under krig.
 

DeletedUser

Guest
jo men att kalla vår stam flykting stamling, som vi har kallats flera ggr stämmer nog inte, en stor del kommer från BRB och den stammen upplöstes i fredstillstånd och många andra kommer från *SVEA*, hela ursprungs TTT som vi fick namnet av också, innan var det ju HSOS :D

vet inte om *SVEA* redan var i krig då men ändå så skulle jag inte kalla de flyktingar:)
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Du har helt rätt Jooni...

Vi är ingen flyktings stam och kommer aldrig bli nån heller..

Deua har inget annat att komma med så det e därför han gör som han gör...
 

DeletedUser

Guest
Pungsparkar va i krig mot WHAT och kom till oss och fortsatte kriga mot WHAT... det är inte som att han flydde för att slippa kriga... han krigar lika flitigt =D
 

DeletedUser

Guest
Fast om man nu vill hänga upp sig på saker så kan man ju kalla alla stammar för flyktingstammar.... Om man nu inte har nått annat att säga =)
 

DeletedUser

Guest
Kan hända att han gjorde.. Men vi hade förhandlingar med han innan ni började kriga med att han skulle gå med oss :)

Varför vi tog in han när kriget startade är för att bara enbart reta dig Deus...

Och vi lyckades tydligen oxå <3

Nej, inte alls.
men han är en flykting. Sen vad ni än snackade om med honom är inte intressant. Krig mot D.A.G var ett faktum när ni tog över honom.
han blev ju trots allt hyffsat köttad. Ainstain köttades sönder fort och nån till i D.A.G.

Och mitt under det tog ni in pungsparkarn. Eftersom han gick på stryk flydde han alltså till er. Vad är så svårt med att erkänna att killen flydde ?
Sen att TTT väljer att behålla honom som flykting är ju upp till er.
Det roliga är att du reagerar så hårt på ordet flykting.
Det är egentligen inget fel på att plocka in spelare som flyr krig.
(Så vi kan ju fundera på vem som retar vem egentligen.)
Dock kan man ju undra om det är värt att ta in dem.

Speciellt denna som bekämpar stammar genom att farma ur gråbyar och tycker det är en form av krigsföring.
Mjo, det finns PM på det och till och med du danneboy skulle börja klia dig ordentligt i skallen om du fick läsa den här snubbens resonemang.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Jag står helt bakom våran kära pungsparkare... Och tydligen tycker du inte om det :)

Bryr mig inte ett dugg vad du tycker och tänker så behäll dina åsikter för dig själv...

Har haft kontakt med han mkt mer än vad ni har gjort... Så jag vet hur han funkar mkt väl...

Ser ut som ni förlorar kriget xD
 

DeletedUser

Guest
Jag står helt bakom våran kära pungsparkare... Och tydligen tycker du inte om det :)

Bryr mig inte ett dugg vad du tycker och tänker så behäll dina åsikter för dig själv...

Har haft kontakt med han mkt mer än vad ni har gjort... Så jag vet hur han funkar mkt väl...

Ser ut som ni förlorar kriget xD

man kan inte förlora något man inte är delaktig i.
 
Topp