TTT vs -ST2- G/S & WHAT

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Som ni kanske har listat ut redan så ligger vi i krig emot -ST2- & G/S och har krigat emot dom ett tag.... Men det är ju historia...

Nu till saken är att WHAT tycker vi tar in flyktingar vilket vi inte gör... Man kan ta reda på mer fakta innan man yttrar sig tycker jag...

Så vi svarar helt enkelt på detta genom att ge WHAT vad dom vill ha...
Ett nytt krig :cool:

Ett krig där endast en stam står segrande kvar

Så upp till bevis och visa att ni kan kriga så som ni har skrytit
 

DeletedUser

Guest
ganska dålig anlednig, om alla skulle göra så skulle det va krig hela tiden, fast skulle ju va kul :)

kul ska det i alla fall bli:p
 

DeletedUser

Guest
Ja..fantastiskt, ni har nån enstaka spelare inom räckhåll, som inte ligger speciellt nära resterande stammen. Ska ni åt WHAT måste ni gå långt, och där har ni ingen kyrka, och de är lätt att hinna deffa upp mot adelsmännen.

Men visst..ni kan få lite credit för att ni lyckas plocka de enstaka lone rangersarna ni har nära er, men respekt? Njaaa..


För tidigt, finns inget riktigt stort att vinna på de, de ligger för långt bort för er
 

DeletedUser

Guest
Ni var i krig med dessa sen tidigare som du mycket väl nämnde och de har jag inte missat.

Vad jag kommenterar är erat val att gå i krig med ytterligare en stam, som inte ligger speciellt nära er.

Din krigsförklaring handlar uteslutande om WHAT och endast WHAT. Sen att dessa ingår i en union med ST2 och G/S, har ingenting med om WHAT kan kriga eller inte, som du uttrycker dig. Det finns inget att bevisa på detta avståndet, inte såhär tidigt i världen, sen har vi ju dessutom kyrkan här.

Att plocka WHAT spelare som ligger i de lägen ett par av dom gör är inte speciellt svårt, då många utav er når medan WHAT knappt har en suck att få fram def i tid om ni jobbar bra, och de tror jag att ni iallafall är kapabla till, sen om ni gär de eller inte är en annan historia..


Nej, ta erat tufftuff-tåg och tuffa vidare på ST2 och G/S medan ni fejkar WHAT, att skriva en krigförklaring om endast WHAT, är bara patetiskt.
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
Ni var i krig med dessa sen tidigare som du mycket väl nämnde och de har jag inte missat.

Vad jag kommenterar är erat val att gå i krig med ytterligare en stam, som inte ligger speciellt nära er.

Din krigsförklaring handlar uteslutande om WHAT och endast WHAT. Sen att dessa ingår i en union med ST2 och G/S, har ingenting med om WHAT kan kriga eller inte, som du uttrycker dig. Det finns inget att bevisa på detta avståndet, inte såhär tidigt i världen, sen har vi ju dessutom kyrkan här.

Att plocka WHAT spelare som ligger i de lägen ett par av dom gör är inte speciellt svårt, då många utav er når medan WHAT knappt har en suck att få fram def i tid om ni jobbar bra, och de tror jag att ni iallafall är kapabla till, sen om ni gär de eller inte är en annan historia..


Nej, ta erat tufftuff-tåg och tuffa vidare på ST2 och G/S medan ni fejkar WHAT, att skriva en krigförklaring om endast WHAT, är bara patetiskt.

fattar inte riktigt? varför blir du arg för det? så är tribalwars :p
inte något stort krig, men vi valde att ha en krigsförklaring endå :)
 

DeletedUser

Guest
Hur får du de till att jag blir arg? Jag kommenterar och fäller mina åsikter om erat val att hantera det här, och hur ni skriver eran krigsförklaring.

Låt oss kolla lite närmare på första raden..


Som ni kanske har listat ut redan så ligger vi i krig emot -ST2- & G/S och har krigat emot dom ett tag.... Men det är ju historia...

"Kriget mot ST2 och G/S är över, nu tågar vi över WHAT!!!"

Ungefär så skulle man kunna säga att jag uppfattar det
 

DeletedUser

Guest
Hmm, WHAT krigade mot TCA, TCA2, *SVEA* och TCO.

TTT krigade emot G/S och ST2

Nu verkar det som att det är TTT, TCA, TCA2, *SVEA* och TCO mot WHAT, G/S och ST2.


Tänker inte uttala mig om vem som vinner, dock tycker jag att det här var det dummaste TTT kunde ha gjort. Hela K44 kommer att stanna i utvecklingen, bara för BIA, NiC, THO att mangla in i K44.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
alltså att vi krigar mot dom kanske är historia men har vi krigat klart emot dom?

svar nej...

Detta var en krigsförklaring som gällde alla dessa 3 stammar nu.....

Vi la inte ut nån tidigare men nu kände vi för att lägga ut alla 3 på en o samma gång inmatad i en....

Svårt att acceptera det?
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm, WHAT krigade mot TCA, TCA2, *SVEA* och TCO.

TTT krigade emot G/S och ST2

Nu verkar det som att det är TTT, TCA, TCA2, *SVEA* och TCO mot WHAT, G/S och ST2.


Tänker inte uttala mig om vem som vinner, dock tycker jag att det här var det dummaste TTT kunde ha gjort. Hela K44 kommer att stanna i utvecklingen, bara för BIA, NiC, THO att mangla in i K44.

Hur säker är du på att TTT kommer stanna i utvecklingen?
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
Hur får du de till att jag blir arg? Jag kommenterar och fäller mina åsikter om erat val att hantera det här, och hur ni skriver eran krigsförklaring.

Låt oss kolla lite närmare på första raden..




"Kriget mot ST2 och G/S är över, nu tågar vi över WHAT!!!"

Ungefär så skulle man kunna säga att jag uppfattar det

arg var kanske lite fel ord :p bara förstod inte riktigt problemet ^^
det vi menar med att de är historia är att vi inte har någon prio på de längre. de är fortfarande fiender, men vi har inget krig emot dem... dvs, vi har uppnåt våra mål med kriget ungefär... men de andra 2 fick aldrig någn krigsförklaring, så de får det samtidigt =D
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
alltså att vi krigar mot dom kanske är historia men har vi krigat klart emot dom?

svar nej...

Detta var en krigsförklaring som gällde alla dessa 3 stammar nu.....

Vi la inte ut nån tidigare men nu kände vi för att lägga ut alla 3 på en o samma gång inmatad i en....

Svårt att acceptera det?

Självklart inte, ni får göra som ni vill. Har dock hört lite skitsnack om dig som ledare, men nu har jag förstått varför du inte passar som en.

Ni kunde ha vunnit K44 hur jävla lätt som helst genom alla krig, men ni valde att gå med och försvåra er expansion. Aja, bara bättre för oss andra i andra kontinenter. :=)
 

DeletedUser

Guest
Hur säker är du på att TTT kommer stanna i utvecklingen?

100% säker. Det är alltid lättare att random adla än att krigsadla. Och nu snackar jag inte om typ NiC adlar någon skit stam i utkanten, utan de 10 största stammarna i K44 krigar mot varandra. Om du vore en så bra spelare så skulle du ha listat ut det.
 

DeletedUser

Guest
alltså att vi krigar mot dom kanske är historia men har vi krigat klart emot dom?

svar nej...


Men snälla du..om ni fortfarande krigar mot dom är de ju inte på något sätt historia, de är nutid. Eller har tåget så hög hastighet att du bor i framtiden?


Danneboy sa:
Detta var en krigsförklaring som gällde alla dessa 3 stammar nu.....

Vi la inte ut nån tidigare men nu kände vi för att lägga ut alla 3 på en o samma gång inmatad i en....

Svårt att acceptera det?

Läs vad du själv skriver..

Nu till saken är att WHAT tycker vi tar in flyktingar vilket vi inte gör... Man kan ta reda på mer fakta innan man yttrar sig tycker jag...

Så vi svarar helt enkelt på detta genom att ge WHAT vad dom vill ha...
Ett nytt krig

Ett krig där endast en stam står segrande kvar

Så upp till bevis och visa att ni kan kriga så som ni har skrytit

Ser inte ett ord om annat än WHAT?
 

DeletedUser

Guest
arg var kanske lite fel ord :p bara förstod inte riktigt problemet ^^
det vi menar med att de är historia är att vi inte har någon prio på de längre. de är fortfarande fiender, men vi har inget krig emot dem... dvs, vi har uppnåt våra mål med kriget ungefär...

Danneboy säger ju själv att ni inte har krigat klart mot dom än
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Det som är historia är ju att det var länge sedan vi gick i krig emot dom nu :p
Har aldrig sagt att vi är klara med dom....

Och ni som inte vill tro på TTT behöver inte göra det...
Vi i stammen har iallafall jätte kul tillsammans och det är väl det som e meningen med spelet?
Det är det enda som betyder något för oss...
Sen vad ni andra tycker skiter vi fullständigt i
 
Topp