TTT vs -ST2- G/S & WHAT

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: TTT
Players:

Side 2:
Tribes: WHAT -ST2- G/S
Players:

Timeframe: För alltid


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 36
Sida 2: 1
Skillnad: 35

image.php




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 219,803
Sida 2: 3,068
Skillnad: 216,735

image.php
 

DeletedUser

Guest
fin, fast vvem var jäkeln som tapa den? han förstörde ju hela statistiken^^;)
 

RazorXx

Member
Reaktionspoäng
0
Danneboy ni har förlorat en by till dessa stammarna?
Hur kan du tolerera detta Daniel :)
 

DeletedUser

Guest
mmm där ser ni :p

Vi kan detta med att kriga :D

Än så länge har ni inte bevisat att ni inte kan kriga, men att tro att ni kan kriga för att ni möter en stam som WHAT är inte precis något att skryta med.

Menade inte att smutskasta WHAT precis, men de spelade allt fel. Krig mot SVEA och TCA och sen blunda för TTT och bli tagna i sängen. Tror att ledningen i WHAT misslyckades helt, tyvärr.

Nice jobbat annars TTT, det går framåt! :=)
 

branny

Member
Reaktionspoäng
0
Än så länge har ni inte bevisat att ni inte kan kriga, men att tro att ni kan kriga för att ni möter en stam som WHAT är inte precis något att skryta med.

Menade inte att smutskasta WHAT precis, men de spelade allt fel. Krig mot SVEA och TCA och sen blunda för TTT och bli tagna i sängen. Tror att ledningen i WHAT misslyckades helt, tyvärr.

Nice jobbat annars TTT, det går framåt! :=)

Klart vi kan kriga :) Alla i TW kan kriga, frågan är hur bra man gör det. Kollar man statsen verkar det ju som om TTT kör på det dom gör och gör det bra. Och om WHAT nyss krigat med 2 andra stammar är skitsamma, det påverkar klart statistiken, men så många byar? Jag tycker TTT har bevisat sitt!

Jag är med i TTT, men har en by så jag har inte gjort något, därför skriver jag som jag gör.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Det enda Taila är e avendsjuk....

Statistiken säger ju att vi kan kriga :D
Hon vill bara inte tro på den

Och vi har tagit 3 byar till nu :)
 

DeletedUser

Guest
Avundsjuka? Ha.... Du har en lång jävla väg att gå tills jag blir avundsjuk på dig dannypöjken.

Det enda jag sa är att ni inte kan skryta om att vara duktiga krigare redan nu på ett krig som denna. Däremot ser jag potential, vilket är bra.

Ska bli intressant att se er i framtiden.

Som jag sagt förr, well done TTT.
 

DeletedUser

Guest
Verkar inte som att -ST2- och G/S kämpar tillsammans mot TTT längre eftersom dem adlar byar av varandra. Dessutom verkar -ST2- ha gjort ett ledarbyte nyligen... Och WHAT verkar onekligen åka på stryk, förlorar byar i en rasande takt till både TTT och andra stammar. Kommer alliansen mellan dessa stammar att brytas snart?

TTT lyckas bra i detta krig, dock ska väl tilläggas att stammarna de slåss emot inte är de bästa och de spelare dem plockar ligger en bit ifrån resten av sin stam. I alla fall, bra jobbat TTT! :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: TTT
Players:

Side 2:
Tribes: WHAT
Players:

Timeframe: 25/03/2009 22:00:00till28/03/2009 11:41:04

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 35
Sida 2: 18
Skillnad: 17

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 0
Skillnad: 16

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 249,468
Sida 2: 91,170
Skillnad: 158,298

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 127,686
Sida 2: 0
Skillnad: 127,686

image.php



Nya stats
 

DeletedUser

Guest
Det var då hemskt vad enkelt man vinner krig i denna värld.
TTT har lyckas ta några byar av WHAT. So WHAT ???

*svea* tror att deras samarbete med TTT ska vara på sikt, men inser inte vilken vargfälla dom bygger åt sig själva.

Byarna som tappats ligger i kanten av stammen och 1 av kontona var inte ens aktivt utan låg uppe för internadling ändå.

Våra förehavanden med ST2 & G/S har varit minst sagt överdrivna.
De har inte precis agerat som de bästa allierade man kan ha, då de konstant sysslat med nån invasion av gråbyar och därmed tagit alla farmbyar för stammarna.

Under perioden då WHAT, G/S & ST2 skulle föreställa någon union och avtalet var att blir en stam anfallen så bryts diplomati och krig läggs i knät på Fienden.

Detta gällde enbart när ST2 & G/S blev anfallna. Då förklarades det krig, men inte när WHAT blev anfallna. Min enda reflektion är att dessa två stammar inte är nåt man kan i längden lita på, då de ser enbart till sitt egna hus.
Därför har aldrig WHAT haft någon större tillit till dessa stammar.

WHAT har inte sett denna s.k. Allians/Union som något annat än ett IAP avtal och har därför idag satt ner diplomati statusen till just detta.

Så Danneboys lilla försök att grusa ett samarbete var något av ett dött lopp, då det ändå aldrig funnits något. Jag räknade ganska kallt med att Danneboy skulle släppa en informationsbomb till ST2 och G/S.
(Dock förekom du mig och gjorde det lite tidigare än jag tänkt mig.)

Om jag ska spekulera kommer G/S merga med ST2 så fort TTT lärt sig vart dom ska slå på G/S. (Det kommer ni aldrig få veta, däremot.)
Vi vet vart G/S är svaga och vi vet vart ST2 är svaga. Och så länge deras fiender inte hittar den svaga länken så att säga kommer dom stånga sig blodiga mot dem. När detta väl sker förr eller senare kommer ST2 få stryk av Wombat & Co.

WHAT kommer fortsätta med sin planering. Det har vi gjort hela tiden och det finns hittils inget som talar för att vi ska göra något annat.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: TTT
Players:

Side 2:
Tribes: G/S WHAT -ST2-
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 53
Sida 2: 4
Skillnad: 49

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 347,804
Sida 2: 21,438
Skillnad: 326,366

image.php




Och jag kan ju oxå säga att vi vet vart vi ska slå på fienderna
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Plus att vi går på som vi oxå har planerat....

Och vi kommer ej heller ändra på något så vi kommer fortsätta att mölja ner våra fiender...
 

DeletedUser

Guest
jiihhhhhhhhhhhaaaaaaaaaa PARTY :p

ey deus, ingen säger att vi vunnit väl, bara att vi leder? ganska tydligt^^:rolleyes:
 
Topp