TTT vs -ST2- G/S & WHAT

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har inte anfallit henne på evigheters evigheter. Eller, nä, nu ljög jag, jag hade 2 spej på henne för ngn vecka sedan. Men det var för att jag behövde bli av med lite spejare ifrån byn och hon var närmast att skicka på. Och det är inte attack i den mening som du menar. Du menar väl tusentals inom tusentlas md trupper som slår in över murarna i våg efter våg. Inte 200 sketna spejare, eller?

När misery hade kommit över till oss och varit med oss va va det kanske i en vecka så kom du och attackerade henne....

Jag deffade henne. DIna attacker var skarpa
 

DeletedUser

Guest
Jag har svarat på frågan hur många ggr som helst

Om du läser det jag skriver så vill jag har ett ordentligt var inte ett slingersnoksvar som tyvärr har blivit ditt trademark här dom sista 5-6 sidorna.

Jag säger inte att du inte har svarat. Dock säger jag att du inte har givit ett rakt svar.

Kan du vara så snäll att citera "frågan" och på samma gång ge klarhet i minsta lilla frågetecken som kan ha uppstått i "frågan". Plix:eek:
 

DeletedUser

Guest
Okej nu räcker det med 3-årings nivån här mina vänner, försöka hålla diskussionen borta från sandlåde nivå.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
OK DÅ SÄGER JAG SÅ HÄR DÅ:

Vi ville ha lite kul med er eftersom ni har kul med några av oss... Därav la vi till er som våra fiender
 
Reaktionspoäng
28
När misery hade kommit över till oss och varit med oss va va det kanske i en vecka så kom du och attackerade henne....

Jag deffade henne. DIna attacker var skarpa


Det var för någon eller några månader det som jag attackerade henne på allvar. Innan hon gick med i TTT tror både jag som Splizze.

Men moderatorn vill visst att vi slutar ha skoj nu så.. :D
 

DeletedUser

Guest
wow.. Ursäkta mig Angwidd ska försöka att inte upprepa det.

Dock vill jag fortfarande ha ett rakt svar på "frågan". Det har på någon vänster blivit min mening med dagen. Att försöka klämma ur Danneboy ett rakt svar på en specifierad fråga.
 
Reaktionspoäng
28
OK DÅ SÄGER JAG SÅ HÄR DÅ:

Vi ville ha lite kul med er eftersom ni har kul med några av oss... Därav la vi till er som våra fiender

Ah!

Tack, äntligen ett ärligt svar. Fast ändå något fel efetsrom vi inte har kunskapen eller styrkan för att ha kul med ens en av er, än mindre några av er.:D
 

DeletedUser

Guest
tycker svaret var rackd denna gång, problemet är att det inte är helt sant:D
(>ja jag vill ha igång tråden igen;))

hålller med Nikk0 LOVE IS IN THE AIR :)

doktorn ger bara love till oss, för han älskar oss så mycket att inget blir över för er, fast hans hästar får ju lite också ;)
 

DeletedUser

Guest
Kära kytampe!

När misery hade kommit över till oss och varit med oss va va det kanske i en vecka så kom du och attackerade henne....

Jag deffade henne. DIna attacker var skarpa


And the biatch is back.

Var väldigt road då jag såg att ni nästan adla en av mina byar, bra jobbat pojkar! Blev dock mindre road när jag insåg att ni har haft en diskussion med mig som inblandad här. Så låt oss ta detta från början.

Ja, kytampe, du attackerade mig utan några större problem när jag var med i BRB. Det var spej, fejk, och vad ska jag kalla de, attacker? Du hade inte mycket att komma med direkt. BRB skulle upplösas och jag gick med i TTT istället, en oerhört bra stam, den bästa jag någonsin har spelat i. Du fortsatte attackera mig, bland annat skarpa. Kom inte och säg något annat lilla du. Dock så slängde du även iväg en liten söt spjutman då och då och spejningen var i full rulle.

Och ursäkta, men när faen har jag adlat några byar av HETT? Syftar du på spelaren ultr4 gr33n eller? Min före detta PA som var äckligt trött på HETT och alla LGG att han slutade och valde att ge tre byar till mig? Han GAV dem till mig. Har säkert några brev kvar från det om du nu inte tror på mig. Har till och med honom på msn, vill du ha den så du personligen kan fråga honom? Sen för den delen är det den enda HETT/LGG/någonannanidiotstam som jag har attackerat när det kommer till relation till er. Dock så togs en av mina byar när någon satt KÖ åt mig, så där har jag inget direkt ansvar då jag inte minns om det var en HETT by eller någon annan by. Denna by togs i början av tiden på värld 7, därmed för en halv evighet sen.

Jag har valt att INTE attackera LGG, HETT eller någon stam som ingår i er systerstamssamfund. Det är väl inte så konstigt egentligen då jag inte direkt står för majoriteten där nere?

Och jag måste säga att det är väldigt, väldigt fult spel av er att attackera mig när jag är och roar mig i Sthlm och då min stackars KÖ får rädda mina byar. Men kan inte direkt påstå att det var några större problem för honom? Ni förlorade en del adlar med, me like <3

Som sagt, trött på den här soppan, och speciellt på dig kytampe. Inte direkt konstigt, eller hur? Måste även påpeka att du är den mest provocerande människa jag någonsin har stött på och kan tänka mig att du även är väldigt manipulativ.

Detta är ett spel, ett väldigt roligt sådant och som jag tidigare nämnde, jag trivs oerhört bra i min stam då där finns en sån enorm gemenskap som man aldrig kan hitta i en stam som HETT då ni är alldeles för många. För den delen så är vi dessutom väldigt få, men har ändå en bra rank vilket i sin tur måste innebära att spelarna är bra, inte sant? Vi är inte kaxiga och stöddiga spelare, vi är bra spelare. Älskar er <3

/misery
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
haha! Kytampe blev just ägd!

TTT är en grymt bra stam! Vill helst inte i hamna i bråk med dom. Känner juh en del där från tiden i BRB. Väldigt bra spelare asså.

TTT är nog den stammen som kommer va med o slåss om 1a platsen i denna värld med NiC om ett tag. Tror iaf jag.

Hoppas det går bra för er och lycka till med allt TTT!
 

DeletedUser

Guest
haha! Kytampe blev just ägd!

TTT är en grymt bra stam! Vill helst inte i hamna i bråk med dom. Känner juh en del där från tiden i BRB. Väldigt bra spelare asså.

TTT är nog den stammen som kommer va med o slåss om 1a platsen i denna värld med NiC om ett tag. Tror iaf jag.

Hoppas det går bra för er och lycka till med allt TTT!


tack sötnos ;)

allt han säger stämmer ju :rolleyes:
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
tack sötnos ;)

allt han säger stämmer ju :rolleyes:
Jaah det stämmer juh faktiskt =D Hade gärnat viljat gå med i TTT innan men nu blev det TCA istället och där trivs jag grymt bra :D

Men hur går det nu i kriget? Har läst dom andra sidorna för ett tag sen men orkar inte göra det igen. x) Händer det nåt elr står det still? Eller krossar TTT -ST2-, G/S och WHAT hur lätt som helst?
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TTT
Players:

Side 2:
Tribes: WHAT G/S -ST2- HETT
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 1
Skillnad: 18

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 120,862
Sida 2: 9,166
Skillnad: 111,696

image.php


bara 19-1 :eek: men är ju inte direkt nån storsatsning på de:rolleyes:
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
ärligt talat får man ju inget mostånd:(
aajdå.. Blir juh tråkigt då..

WHAT har faktiskt börja skärpa till sig lite var det gäller attackerna dom får från mig. Dom deffar bra. Fast inte egentligen. Det är bara jag som har väldigt dåligt med off för tillfället så vill bygga upp det först.
Men aja.. Verkar vara en ganska onödig tråd detta egentligen om det inte händer nåt i kriget..
 

DeletedUser

Guest
haha! Kytampe blev just ägd!

TTT är en grymt bra stam! Vill helst inte i hamna i bråk med dom. Känner juh en del där från tiden i BRB. Väldigt bra spelare asså.

TTT är nog den stammen som kommer va med o slåss om 1a platsen i denna värld med NiC om ett tag. Tror iaf jag.

Hoppas det går bra för er och lycka till med allt TTT!

tackar espis... kommer du ihåg lilla mig? aja håller med alla VI ÄGER haha
 
Topp