traschan73

DeletedUser

Guest

jag reserverar denna paltsen för att hitta ob:systemet :) brb inom 10 minuter (a)

3 minuter senare :D

ODA when ur attacking and kill troops here are the points.
spear 4
sword 5
axe 1
archer 5
scout 1
light cavalry 5
mounted archer 6
heavy cavalry 23
ram 4
catapult 12
paladin 40
nobleman 200

ODD when ur defending and kill troops here are the points.
spear 1
sword 2
axe 4
archer 2
scout 2
light cavalry 13
mounted archer 12
heavy cavalry 15
ram 8
catapult 10
paladin 20
nobleman 200
 
Senast redigerad av en moderator:

fetglenn

New Member
Reaktionspoäng
0
rutten

De är helt rätt att hylla en snubbe som har tatuerat internadling i pannan!!!!!!

Lycka till alla amatörer :)

Jag är ledsen at behöva berätta för er att de fanns bara 2 lirare på 8:an Jeam och vrålis!! Saknar er!!
 

DeletedUser

Guest
Inte för att trash på nåt sätt har varit dålig, men jag måste hålla med Fetglenn lite. Du får lite för mycket creds för vad du egentligen gjort.. Så länge jag, Fet, Vrålis och de andra slaktarna i UrbanT spelade så var du ju alltid en bit bakom oss, både poäng och OB-mässigt. Men när vi stänger världen (ja, vi avgjorde alla krig) så kliver du fram och plockar rank 1. Efter det har v8 bara varit löjlig.

No offense.
 

DeletedUser

Guest
Men när vi stänger världen (ja, vi avgjorde alla krig) så kliver du fram och plockar rank 1. Efter det har v8 bara varit löjlig.

Vilka krig syftar du på? Sen jag kom med i Urban tror jag det bara vart 1 någorlunda krig som var i början. Vet inte om den stammen var .XI. eller vilken det var. O dom splittrades ju direkt efter krigsstarten. Och resterande krig är ju inte värda o nämnas ens. När det endast handlar om att slå hål på deffen hos fienden är det ju knappt krig.

Men du är välkommen och komma tillbaka o ta rank 1 om du vill ha den.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Tror han pratar om UrbanT vs ID, KENO, -ST2- mfl.. Och du säger det själv, du var knappt delaktig i kriget då.. :p
 

DeletedUser

Guest
Tror han pratar om UrbanT vs ID, KENO, -ST2- mfl.. Och du säger det själv, du var knappt delaktig i kriget då.. :p

ID var det ja. Och det håll väl på när vi(E-K) merga med Urban. För det jag minns av det var att dom splittrades direkt. Sen KENO -ST2- VIRUS och IMI är ju inte värt att nämna....

Men men med höga poäng o rank kommer alltid en avundsjuka hos en del som gör att dom måste påpeka olika saker. Men jag håller med jag tycker inte heller att jag gjort mig förtjänt av allt som sägs. Men det gör mig väldigt glad i alla fall. Och hur det än är så är jag en av dom som visat den högsta aktivitet i våran stam sen jag började i UrbanT. Och det är väl det som visas genom min rank och poäng. För jag har aldrig dragit ner på den. Jo sen sista uppdateringen tyvärr :(
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Men det är ju det iallafall jag försöker säga. Du är inte förtjänt av all creds du får, men en hel del ska du självklart ha för att du nöter på :)
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Inte så bra tillväxtrank faktiskt. Är du rank 1 i ob? Hur du blivit så stor vet inte jag men bra jobbat ändå
 

DeletedUser

Guest
ID var det ja. Och det håll väl på när vi(E-K) merga med Urban. För det jag minns av det var att dom splittrades direkt. Sen KENO -ST2- VIRUS och IMI är ju inte värt att nämna....

Men men med höga poäng o rank kommer alltid en avundsjuka hos en del som gör att dom måste påpeka olika saker. Men jag håller med jag tycker inte heller att jag gjort mig förtjänt av allt som sägs. Men det gör mig väldigt glad i alla fall. Och hur det än är så är jag en av dom som visat den högsta aktivitet i våran stam sen jag började i UrbanT. Och det är väl det som visas genom min rank och poäng. För jag har aldrig dragit ner på den. Jo sen sista uppdateringen tyvärr :(

Keno tyckte jag kämpade okej ändå :) I början gick det väl okej fast sen tröttnade front spelarna på inaktivitet i stammen och gav upp. Om folk skulle vara mer aktiva istället för att fly vi varje krig så skulle TW vara en roligare plats :)
 

DeletedUser

Guest
Vendetta lägg ner ditt jävla skitsnack..

trashcan har gjort 200ggr mer för urbant än vad du gjort.
Vad gjorde du o jix som va så jävla bra? backstabba dina gamla stamkamrater o adlade gratis byar, jätteduktigt
 
Topp