traschan73

DeletedUser

Guest
Bra jobbat ! :D

Men det var väl så att din stam i stortsett blev inaktiv .. och du fick internadla det mesta :p?
 

DeletedUser

Guest
Hur skulle man annars få mycket poäng? :O Finns ju ingen att kriga mot nästan :)
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr finns inte KENO och -ST2- kvar. Men dessa 2 stammar har gett mig lite poäng i alla fall :p

Side 1:
Tribes: VIRUS IMI
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: trashcan73

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 10,421
Sida 2: 5,654
Skillnad: 4,767

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 103
Sida 2: 1,987
Skillnad: 1,884

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 69,793,281
Sida 2: 51,817,907
Skillnad: 17,975,374

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 983,742
Sida 2: 19,199,961
Skillnad: 18,216,219

image.php
 

DeletedUser

Guest
Efter att kollat .net .de .pl dom största domänerna måste jag nog sträcka på mig och säga att jag är störst i hela världen :D Men vad finns det kvar att sträva efter nu då?
 

DeletedUser

Guest
bli större än de som var störst förut? :)

Ge mig 4 år med så är det nog inga problem. Vad jag vet har bara 2 tyska världar blivit stängda hittills. Finns det nåt som bekräftar att det fanns en 130 miljoners spelare på en av dom världarna? Eller är det bara rykten?
 

DeletedUser

Guest
Seriöst, deras ODA suger ju:

1 Tapion16 30,02 Mio.
2 IceCube87 25,28 Mio.
3 Firo 21,39 Mio.
4 chis 18,00 Mio.
5 Ufdi 12,27 Mio.

:p
 

DeletedUser

Guest
Seriöst, deras ODA suger ju:

1 Tapion16 30,02 Mio.
2 IceCube87 25,28 Mio.
3 Firo 21,39 Mio.
4 chis 18,00 Mio.
5 Ufdi 12,27 Mio.

:p

Ja ärligt talat gör det de. Nu räknas väl deras OB enligt det gamla systemet med farmplatser. Men då har jag sett mycket mindre spelare med bra mycket högre OB än dessa herrar. Möjligt att det är nåt annat system än det med?
 

DeletedUser

Guest
Men då hade ju hela den världen väldigt dåligt ODA(oba) om man kollar resten. Det har säkert en förklaring :)
 

DeletedUser

Guest
Ganska säker på att de använda ett ganska annorlunda OB system ;)
 

DeletedUser

Guest
ja dom använder det gamla systemet. Plus så tror jag trashcan73 kommer gå om Tapion16 om inte deras värld så småning om stänger då hastigheterna också är olika på världarna ;) hade varit coolt om du typ körde på sv3 eller sv1 och lyckades gå om Tapion16 i poäng men nu är det inte så...
 

DeletedUser

Guest
Måste bara smita in med ett litet inlägg :)

Det är så att de andra länderna spelar "smartare" som de kallar det.. De gillar att lura motståndaren att ducka så de inte får några förluster. Så är det iaf med många av dem jag spelar med på .net.

Oh.. Just ja.. Grattis Trash :)
Får försöka göra ett besök hos dig snart ;)
 
Topp