traschan73

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha, underbart.
Jag säger inte att vi gjorde nåt som var så mycket bättre än det trashcan gjort efter oss. Men saken är den att UrbanT är inte samma sak idag som stammen var då.. Trashcan gjorde inte i närheten av vad många andra gjorde för UrbanT när vi spelade, det är vad jag vill ha sagt. Vad han gjort efter oss har jag ingen aning om.
 

DeletedUser

Guest
Ja den ranken hade jag inte i åtanke :( Var poäng och OB jag tänkte på ;)
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker inte att det skall plockas någon cred från Trash.

En sån här värld som är såhär snabb och utan adelsbegränsning borde ha ett mål på visst många % av världen eller liknande för som det är nu är det bara löjligt att fortsätta spela.

Säg att det är 10 spelare som lirar i fiendestammarna, sen byter de konto eller tar kö på någon annan när deras konto är slut. Så tar de ett närliggande konto och börjar adla tillbaka våra nyadlade byar. Moralen för oss mot dessa konton gör att de med en deffby kan deffa ut ca 8 byar eller liknande.
Så många ggr skall det skickas 8 rens sen 4 adels. 12 attacker/by. Så även om det varit "enkelt" för trash att plocka mycket av poängen så är det många många många attacker och adels som skickats från honom och han har även rensat på bra till andra i stammen m.m m.m

Det är hatten av helt enkelt för att han orkar hålla det tempo han gör varje dag och gjort i väldigt lång tid nu.

Hoppas bara admins gör någon regeländring för att inte världarna skall självdö ist för att det finns en chans för stängning.
Kolla bara på V4. Ecalos jagar spelare konstant bara för att gnistan saknas.
V6 verkar ganska över den oxå.
V8 är inte precis någon jämnkamp

Bättre att erkänna en segrare tycker jag än som det är idag.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det sista jag ser mig som är att jag är bättre än någon annan. Det finns många som är många resor bättre än jag. Men jag har lagt ner en enorm tid på speciellt denna värld. Och självklart resulterar det i att jag är där jag är idag.

Så tack för alla fina komplimanger :) Men det finns dom där ute som är värda precis lika mycket beröm som jag :)
 

DeletedUser

Guest
Vem har varit din mest svårbesegrade fiende sen du blev topprankad? Spelare altså

Det är fel att säga att nån har vart en svår match. Jag har kapaciteten att ösa offtrupper över mina fiender så dom inte får en chans ens att göra motstånd. Så den frågan kan jag inte besvara på ett bra sätt. Det handlar om hur pass mycket deffhjälp dom fått som beror på hur hård en fiende är. Och deffhjälp säger inte ett skit om hur svårbesegrad en motståndare är.
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Det är fel att säga att nån har vart en svår match. Jag har kapaciteten att ösa offtrupper över mina fiender så dom inte får en chans ens att göra motstånd. Så den frågan kan jag inte besvara på ett bra sätt. Det handlar om hur pass mycket deffhjälp dom fått som beror på hur hård en fiende är. Och deffhjälp säger inte ett skit om hur svårbesegrad en motståndare är.

finns ingen som klippt väldigt många adel eller nåt? Så tråkigt du måste ha det:eek:
 

DeletedUser

Guest
Okeyy , Det e helt sjukt..Hela 70 miljoner och 7000 byar.:eek:

Fyfan vad många det blir och ta hand om.

Du har nog rätt så dålig moral om jag skulle funnits där.

Har ju bara 1 mille. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Får väl försöka hänga på lite till :) Kanske om det kommer nåra klara regler vad som behövs för att vinna så kanske man får lite mer motivation för att sega vidare :)
 

DeletedUser

Guest
Får väl försöka hänga på lite till :) Kanske om det kommer nåra klara regler vad som behövs för att vinna så kanske man får lite mer motivation för att sega vidare :)

Gaffel sa:
Slutmål för en Värld
Vi har diskuterat fram och tillbaka vad vi ska göra för våra världar och det har nu framkommit en temporär lösning.
1. När en stam har tagit över 70% av världens alla byar, stänger vi den för nyregistrering.
2. När en stam sedan tagit över 90% av världens alla byar, vinner stammen officiellt.
3. Vinsten för denna bedrift är ännu inte bestämd, men när det blir, kommer det även att utdelas.

finns tråd om de vad som krävs :p
 

DeletedUser

Guest
finns tråd om de vad som krävs :p

Nähä?? Men om du läser vidare i den tråden så borde du veta att det inte finns några regler ännu ;) Det var bara alternativa. Tyskarna ska väl ha sista ordet i det hela och andra alternativ är under disskution :D
 

DeletedUser

Guest
trashcan73 hur många guld mynt behöver du för att göra en till adel?
 
Topp