traschan73

DeletedUser

Guest
Jag letade och letade...

Men antingen har jag tappat mina glasögon, eller också finns det helt enkelt ingen egen tråd som hedrar trasch för hans fina jobb att häva sig upp på 1 plats med numera snygga 46.141.498 poäng på 4554 byer.

Snyggt jobbat men du kan väl dela med dig lite :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hehe man får tacka så mycket att det fanns nåt där ute som ville hedra mig :) Blev jag glad:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Grattis...nu får du sluta med flagan i top som Tw's första största spelare^^....blir många bb byar att adla då xD.
 

DeletedUser

Guest
Hört talas om nån på en tyskt server som är nu stängd som hade 130 miljoner :) Men men det var då det :D Men jag är rätt nöjd ändå :p
 

DeletedUser

Guest
Bra jobbat trashcan! Glömmer aldrig min inbjudan till dig :D <3
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Måste vara grymt svårt och adla byar med så pass mycket poäng ;) eller så kanske de underlättar och bomba allt först sen massadla folk som ej står en chans mot dig idk. :D
 

DeletedUser

Guest
Hört talas om nån på en tyskt server som är nu stängd som hade 130 miljoner :) Men men det var då det :D Men jag är rätt nöjd ändå :p

Men du är den störsa nu spelande spelaren :D
Och om du ska köra lika länge som den där tyska spelaren, vi kan ju säga 4a år och du fortsätter med din fina form 5 mille per vecka så kommer du typ ha ca 800 mille ;D
 

DeletedUser

Guest
Måste vara grymt svårt och adla byar med så pass mycket poäng ;) eller så kanske de underlättar och bomba allt först sen massadla folk som ej står en chans mot dig idk. :D

Jo man har ju den fördelen nu att man kan slä sönder fienden totalt för att sen bara trycka på adel :)
 

DeletedUser

Guest
Ja du Trashan en Halv mille gick du upp i går :)

Inte jag ens har ½ mille.. Jag har ändå spelat i 8 mån. :rolleyes:
 
Topp