Topp10 stammar plus bubblare

DeletedUser

Guest
10. M2S
Position: Bor mitt i mellan TB, TvingX och Wombat. Kommer att ätas upp av de första 2 om NiT inte startar ett aktivt krig mot Wombat (Spekuationer igen)

För det första, så förstår jag ingenting av vad du menar där, skulle TB och TvingX äta upp M2S?

För det andra, så har du inga sammanfattningar, du skriver bara upp statsen på dem, ingen bra lista.
 

DeletedUser

Guest
För det första jag bara spekulerar när jag inte har en aning om hur deras diplomati ser ut. Det är bara en sak jag skulle kunna tänka mig att TB och TvingX skulle kunna göra om TvingX slipper oroa sig över NiT.

För det andra, är du inte nöjd så gör en egen lista, klanka inte bara på andra ;) Sedan har jag försökt peta ner lite kommentarer under "position"
 

DeletedUser

Guest
För det första jag bara spekulerar när jag inte har en aning om hur deras diplomati ser ut. Det är bara en sak jag skulle kunna tänka mig att TB och TvingX skulle kunna göra om TvingX slipper oroa sig över NiT.

För det andra, är du inte nöjd så gör en egen lista, klanka inte bara på andra ;) Sedan har jag försökt peta ner lite kommentarer under "position"

Jag orkar tyvärr inte och det skulle nog inte heller bli en bra lista om jag skulle pröva, då jag inte kan så mycket om andra stammars diplomati, jag bry mig liksom inte då de större stammarna inte ligger så nära mig.

Fast TB, M2S och TvingX ligger alla bredvid mig så därför reagerade jag lite.
 

DeletedUser

Guest
vi får inte glömma att atwm får deff från 2 ställen medans vi bara har deff från 1 ställe..

detta är bara ett försök från Xray att släta över atwms fatala misstag att ta byar på vårat område...
vi äger punkt slut
Vi får heller inte glömma antalet byar respektive stammar har och huruvida de redan är i krig med andra eller inte, samt vem som egentligen började ta byar på vems område först.

Vi äger också, punkt slut.
 

DeletedUser

Guest
lol, vi e också i krig med andra zomis så enkelt e det.
det är halva våran stam som spöar skiten ur er just nu :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ska testa :)

1 NiT
Gör ett mycket bra jobb mot PBT. Trycker sig fram åt varje dag tagit nästan 2000 byar mycket bra Offensiv stam.


2 Wombat
Wombat har tydligen valt sin sida och det var mot Xenu inte ett smart drag men men. Nu ligger dem i krig mot ATWM (NiT:s ally skriver det för alla andra har skrivit det!) Får mycket deff från G-R tydligen. Tycker man ska stå på sina egna ben när man har ca 20 miljoner mer poäng dvs 2000 byar mer....

3 G-R
Vet inte mycket om dem sedan mergen med någon stam (minnes förlust) Men deffa tydligen Wombat.

4 ATWM
Mycket bra stam som i alla fall försöker stå på sina egna ben men får väl lite deff här och där från NiT.

5 MI.6
Vet absolute inget om denna stam för långt bort.

6 X{v*}
Vet inget om denna heller sry :(

7 Core
Vet inget om denna heller sry :(

8 PBT
Blir ägda av NiT. Men har haft problem i Ledningen tydligen men verkar inte gå bättre nu.

9 TvingX
Stammen jag själv är med i :)

I alla fall är dem en stam som ser efter varandra och trycker ut det som inte ska vara i K34 och jobbar uppåt hela tiden. Bra Ledning och goa spelare.

10 M2S
Samma sak gäller här.


(Inte den bästa listen men så blev min :D)
 

DeletedUser

Guest
Ska testa :)

1 NiT
Gör ett mycket bra jobb mot PBT. Trycker sig fram åt varje dag tagit nästan 2000 byar mycket bra Offensiv stam.


2 Wombat
Wombat har tydligen valt sin sida och det var mot Xenu inte ett smart drag men men. Nu ligger dem i krig mot ATWM (NiT:s ally skriver det för alla andra har skrivit det!) Får mycket deff från G-R tydligen. Tycker man ska stå på sina egna ben när man har ca 20 miljoner mer poäng dvs 2000 byar mer....

3 G-R
Vet inte mycket om dem sedan mergen med någon stam (minnes förlust) Men deffa tydligen Wombat.

4 ATWM
Mycket bra stam som i alla fall försöker stå på sina egna ben men får väl lite deff här och där från NiT.

5 MI.6
Vet absolute inget om denna stam för långt bort.

6 X{v*}
Vet inget om denna heller sry :(

7 Core
Vet inget om denna heller sry :(

8 PBT
Blir ägda av NiT. Men har haft problem i Ledningen tydligen men verkar inte gå bättre nu.

9 TvingX
Stammen jag själv är med i :)

I alla fall är dem en stam som ser efter varandra och trycker ut det som inte ska vara i K34 och jobbar uppåt hela tiden. Bra Ledning och goa spelare.

10 M2S
Samma sak gäller här.


(Inte den bästa listen men så blev min :D)

bonne du vet inte mycket du. gör om gör rätt.
 

DeletedUser

Guest
Håller med outlander, man skriver det man vet helt enkelt. Inte direkt första gången en spelare inte känner till allt och man behöver inte vara "bonne" för det.

Att X{v*} relativt nyligen har mergat är dock inget jag känner till? När och var gjorde de det? Känns som att X{v*} har funnits ganska länge nu, TvingX har ju mergat sedan dess.
 

DeletedUser

Guest
Vi har funnits i många månader nu, slog oss samman med en granne när vi låg på under 200k som stam sen har det bara växt.
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte riktigt.
Vadå gör om gör rätt?
I denna tråd postar man vad man tycker om stammarna, finns inget rätt och fel såvida man inte påstår att en rank 100 stam är rank 1.

*Wombat har tydligen valt sin sida och det var mot Xenu inte ett smart drag men men.* säger bonne som vet vad saker handlar om :p


det e väll endå atwm det handlar om?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
SvampBoB, du gör bort dig lika hårt som din namne på TV suger. Gå och lägg dig.

Tycker för övrigt att alla stammar på top 10 är snälla.
 

DeletedUser

Guest
SvampBoB, du gör bort dig lika hårt som din namne på TV suger. Gå och lägg dig.

Tycker för övrigt att alla stammar på top 10 är snälla.


lol, kommer från ngn som aldrig gjort ett vettigt inlägg:D
gå o lägg dig ugabug, o byt den där bilden ffs..

i övrigt tkr jag också att alla top 10 stammar sköter sig superbt, med vissa små undantag
 

DeletedUser

Guest
*host*host*

Klockan 22.01 igår skrev jag att jag ville se fler listor. Vad exakt var så svårt att förstå?

EN chans till, sen rullar huvuden. Funkar det inte efter det, ja då är tråden körd.
 

DeletedUser

Guest
1. nit : imponerar och adlar på.

2. wombat : ja går väl rätt bra mot atwm kanske inte jättemycket adlingar än men när man ser över 50 rensningsrapporter per dag så går det rätt bra ändå:)

3. g-r : schystta spelare som vet vad en allians innebär, adlar väl också på.

4. atwm : ett helvetes försvarsforum? bör ha det iaf... gör väl en bra insats på pappret men dock är jag jävligt besviken... trodde att vissa spelare här var nåt o vara rädd för men nej låter sina offbyar stå o bli slaktade och sen är en del småinaktiva. finns dock en hel del som gör ett bra jobb.
 

DeletedUser

Guest
Okej, jag kör en lista nu.

1. NiT - Ligger som vanligt kvar på förstaplatsen, krigar mot PBT, OV och -P- och gör det effektivt. Vad som händer sedan när fienderna där uppe tar slut kan man undra, om de nu någonsin tar slut förvisso. Men när (frågan är när, inte om) PBT och c.o. blir krossade så återstår det att se vilket nästa drag blir för ninjorna.

2. Wombat - en stam som rakt upp och ner utan förvarning anföll ATWM. Onekligen en läglig timing för dem. Är än idag imponerad över deras IAP med NiT, osäker på vems initiativ det var men skulle tro att det var Wombats initiativ. Tror de är rädda för NiT, men då NiT inte kör offensivt mot dem så är de enormt kakixa på forumet. Håller med xray om att vissa geometriska former med namn som påminner om något från växtriket kan reta gallfeber på andra. Verkar inriktade på att köra ett psykiskt krig samtidigt som de låter trupperna gå.

3. G-R - Deffar upp Wombat men verkar också skicka ut diverse yxor på fälttåg. Vad jag har hört (läst i denna tråd) så har inte G-R så stor krigserfarenhet, kanske man kan förstå när de är så gott som omgivna av Wombat som de haft allians med under en längre tid.

4. ATWM - En stam som några tror är på väg att falla för att de inte gör en tillräckligt bra insats i kriget mot Wombat. Alltid kul med spekulationer utan att folk egentligen har en aning. Min personliga åsikt är att det går under förutsättningarna bra. De som tittar på TW-stats mycket lär nog se att det är en del internadlingar som görs. Har nyligen tagit in Gullan till stammen, något som retat gallfeber på Wombat?

5. MI.6 - Har mest troligen många IAP och Allianser i den sydvästra delen av världskartan, annars skulle de nog inte kunna överleva. Känner inte mycket till dem i övrigt.

6. "stammen med den jobbiga taggen" - En utav de stammar jag tycker mest om på världen. De glädjs varje gång de skickar iväg sina yxor och är mycket trevliga människor som har kapacitet att gå långt, om de är beredda att uppoffra den tid som krävs för det. "Missbrukar-wannabes" (i en positiv mening)?
 

DeletedUser

Guest
6. "stammen med den jobbiga taggen" - en utav de stammar jag tycker mest om på världen. De glädjs varje gång de skickar iväg sina yxor och är mycket trevliga människor som har kapacitet att gå långt, om de är beredda att uppoffra den tid som krävs för det. "missbrukar-wannabes" (i en positiv mening)?

(x{v*} eller? Måste vara det.)
 

DeletedUser

Guest
@zomis angående gullan.

Tror inte så många bryr sig om det längre... hon tappar ju byar rätt snabbt nu, ungefär som troj gjorde första tiden. att ha en spelare som bara bryr sig om sitt eget bästa och inte stammens vill vi inte ha. hon är er;P


Side 1:
Tribes: Wombat G-R
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Gullan

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 119
Sida 2: 6
Skillnad: 113

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,167,832
Sida 2: 58,603
Skillnad: 1,109,229

image.php
 
Topp