Topp10 stammar plus bubblare

DeletedUser

Guest
du kan väll göra det.

1 Wombat Bra spelare kommer nog sjunka till rank 2 nu när NIT krigar. Få se om dom orkar vara i topp.
2 NiT Tar tillbaka första platsen nu när det är krig. Grattis Amped till 1a i OBA :D
3 ATWM Krig mot PBT
4 G-R När ska ni börja kriga ?:)
5 PBT Is going down :D
6 Valhal Fint kluster i K64
7 MI.6 ???
8 X{v*} ???
9 Core ???
10 VV ???
 

DeletedUser

Guest
Wombat krigar stam.. kämpa på ni verkar vara ett starkt sammarbetande gäng
NiT ni är i krig så nu kanske ni kan ta 1:a platsen
ATWM härligt gäng.. härliga att kriga med
G-R ser inte så mycket om er.. vad gör ni igentligen??
PBT ser ut att ligga illa till vad gör ni igentligen?? inte mycket snack omeller från er..
Valhal er hör man inget från heller
MI.6 verkar vara duktiga starka spelare
X{v*} trevliga gänger i min moderstam.. många trevliga
Core har ingen koll på er
VV ni verkar trevliga och starka med..
 

DeletedUser

Guest
Aja, ska göra en lista jag med och iallafall försöka göra en bra :)

1 Wombat ; Bra och trevliga spelare. Av egen erfaren mycket bra sammanhållning. Kan gå långt ifall dom verkligen vill ..
Spelare ; 57
Genomsnittlig poäng per spelare ; 1.159.333
Total OB rank + poäng ; 159.664.005 (3)

2 NiT ; Körde på bra i början. Merga sedan med THO vilket enligt mig gjorde stammen till v7's starkaste stam. Tror dock att många har lite för höga krav av NiT. Dom spelar under guden Xenu. Dom är inte han, så att ..
Det nya kriget med PBT vart ganska väntat (ifall man frågar mig). Tror att dom kommer ta hem detta relativt enkelt ifall någon annan stam inte gör något.
Spelare ; 56
Genomsnittlig poäng per spelare ; 1.185.326
Total OB rank + poäng ; 167.962.773 (2.')

3 ATWM ; Inte hört så mycket från ATWM den senaste tiden. Kanske scouterna som blivigt gamla eller jag som blivigt både döv och blind. En sak är klart iallafall, och det är att OB poängen inte ljuger. Tror ochså dom kan gå långt ifall dom verkligen vill.
Spelare ; 41
Genomsnittlig poäng per spelare ; 931.113
Total OB rank + poäng ; 172.873.549 (1)

4 G-R ; Min egna stam. Vart ganska mycket interadling under sommaren men nu är vi tillbaka och ska .. eh .. ja.. Bygga upp byarna till MAX :D
Spelare ; 36
Genomsnittlig poäng per spelare ; 1.013.783
Total OB rank + poäng ; 92.194.880 (5.')

5 PBT ; Alltid haft en god känsla över PBT så lite synd att dom ska försvinna i kriget emot NiT (ifall någon annan stam inte gör något).
Spelare ; 49
Genomsnittlig poäng per spelare ; 660.691
Total OB rank + poäng ; 103.948.779 (4)

6 Valhal ; Skulle vilja se dom i krig .. Dom kan nog deffa varandra men i anfall ? Nja, ska jag vara ärlig så tror jag inte på dom.
Spelare ; 44
Genomsnittlig poäng per spelare ; 567.565
Total OB rank + poäng ; 73.795.707 (8)

7 MI.6 ; Nya makten valhals område ? Tror egentligen inte på dom men något säger mig att dom kan gå ganska långt. Menmen, framtiden kommer någon gång .. Och ska vi se vad som kommer hända med MI.6 :)
Spelare ; 57
Genomsnittlig poäng per spelare ; 365.556
Total OB rank + poäng ; 45.000.491 (15)

8 X{v*} ; Förutom det coola namnet så kan jag nog inte skriva så mycket :)
Spelare ; 41
Genomsnittlig poäng per spelare ; 364.208
Total OB rank + poäng ; 50.248.404 (14)

9 Core ; Någon bra spelare har dom väl men resten är nog inget att hänga i julgranen. Ledsen, men tror inte på er when the krig kommer :)
Spelare ; 52
Genomsnittlig poäng per spelare ; 298.343
Total OB rank + poäng ; 8.622.842 (57)

10 VV ; Ingen top 10stam iallafall ..
Spelare ; 56
Genomsnittlig poäng per spelare ; 251.252
Total OB rank + poäng ; 66.743.835 (10)
 

nightyard

Member
Reaktionspoäng
0
1. Wombat ; Man kan bara säga att dem förkännar sin plats. Håller sig kvar på första platsen ett tag till.
Spelare: 57
Total OB rank: 3

2. NiT ; Kommer kanske gå om Wombat i kriget. Annars är det en bra stam med erfarna spelare.
Spelare: 56
Total OB rank: 1

3. G-R ; Fått medlemmar från Valhal som har rasat. Tror på dessa, dom har skickliga spelare och är väl organiserade.
Spelare: 59
Total OB rank: 5

4. ATWM ; Har också haft adels stop ett tag, vet inte om dom fortfarande har det. Ingen vågar såklart gå på ATWM med NiT i ryggen, eller?
Spelare: 42
Total OB rank: 2

5. PBT ; Återkommer.
Spelare: 49
Total OB rank: 4

6. MI.6 ; Har gett sig på TFH och deras akademi. Dem värkar ta hem vinsten. Dem måste jobba på OB ranken.
Spelare: 58
Total OB rank: 14

7. X{v*} ; Återkommer.
Spelare: 42
Total OB rank: 13

8. Core ; OB ranken suger, därmed säger jag att stammen är dålig, dom faller snart ner från top10.
Spelare: 53
Total OB rank: 47

9. VV ; Återkommer.
Spelare: 53
Total OB rank: 10

10. TvingX ; Inte hört/sett mycket av dessa. Bra OB total.
Spelare: 27
Total OB rank: 8

Bubblare

28. Valhal ; Stammen har förfallit men har hört att gamla Valhal spelare tänker fortsätta till slutet. Önskar May65 & hbyberg lycka till med stammen.
Spelare: 10
Total OB rank: 9
 
Senast ändrad:

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
1. NiT
Poäng av de 40 bästa spelarna: 57 285 296
Antal medlemmar: 56
Genomsnittlig poäng av spelarna: 1 208 872
OBA: 151 790 000
OBF: 48 370 000
OBT: 200 150 000
Genomsnittlig OBA spelare: 2 719 535
GenomSnittlig OBF spelare: 863 750
Genomsnittlig OBt av spelare: 3 574 107

Slutsats:
Har hållt toppen nästintill sedan världen startade.
Tappade några av sina ''key'' spelare men löste det genom att merga med THO.
Dock så skapade det även en läcka, har för mig att ni har rensat upp den.
Kan finnas internbråk dock så lyder alla ledningen strängt och lägger sina oenigheter till sidan när dem får order.
Kriget mot PBT kommer tillåta dem hålla Rank 1 för en längre period igen.
Som stam är de en av de starkaste på .se

2. Wombat
Poäng av de 40 bästa spelarna: 57 255 804
Antal medlemmar: 57
Genomsnittlig poäng av spelarna: 1 169 424
OBA: 127 330 000
OBF: 34 460 000
OBT: 161 790 000
Genomsnittlig OBA spelare: 2 233 859
GenomSnittlig OBF spelare: 604 561
Genomsnittlig OBt av spelare: 2 838 421

Slutsats:
En stam som har fått ta emot rejält mycket glåpord om internadling.
Högt antal av medlemmar, osv.
Finner det roande att det höga antalet av medlemmar inte har påpekats på länge, eller ja det upphörde ju när NiC mergade med THO och fick ett högt medlemsantal de också.
Nog om det.
Nu kämpar de om Rank 1 med NiT och låg där senast igår kväll.
Fortsätter de spela sina kort rätt kan de möjligen slå ut NiT.

3. G-R
Poäng av de 40 bästa spelarna: 44 048 599
Antal medlemmar: 60
Genomsnittlig poäng av spelarna: 882 246
OBA: 69 660 000
OBF: 25 520 000
OBT: 95 180 000
Genomsnittlig OBA spelare: 1 161 000
GenomSnittlig OBF spelare: 425 333
Genomsnittlig OBt av spelare: 1 586 333

Slutsats:
Från en svag fjärde plats till en stark 3:de plats.
Detta hände pga att dem tog några spelare från Valhal och steg därmed i rankerna.
Vet att dem satte K-R, eller nu mera N-R (nerlagd) relativt högt upp på försvarsrankerna.
Dock verkar det inte ha skett så mycket kött själv?
Det är trots allt en 3de plats och ni bör ha mer OB.
Även om det nu var en minimerge så är OBn dålig för en rank 4 också.
Verkar kötta på bra, senaste diplomatin man visste om dem var att dem var allierade med Wombat.


4. ATWM
Poäng av de 40 bästa spelarna: 38 986 043
Antal medlemmar: 42
Genomsnittlig poäng av spelarna: 943 422
OBA: 142 890 000
OBF: 37 230 000
OBT: 180 120 000
Genomsnittlig OBA spelare: 3 402 142
GenomSnittlig OBF spelare: 886 428
Genomsnittlig OBt av spelare: 4 288 571

Slutsats:
Ordet som skulle beskriva ATWM allra bäst är nog ''stilrent''.
Den starkast köttande stammen i genomsnitt.
Höll till och med rank 1 i OBA under en viss period.
Det är även den stam som har starkast diplomatisk anknytning till NiT och tsm kan de nog härska Världen.


5. PBT
Poäng av de 40 bästa spelarna: 28 335 838
Antal medlemmar: 49
Genomsnittlig poäng av spelarna: 626 567
OBA: 86 520 000
OBF: 50 840 000
OBT: 137 360 000
Genomsnittlig OBA spelare: 1 765 714
GenomSnittlig OBF spelare: 1 037 551
Genomsnittlig OBt av spelare: 2 803 265

Slutsats:
En Enad stam, gick ett småtal rykten om att dem var allierade med NiT.
Dock har dem ryktena krossats nu när NiT har gått i krig, verkar som att NiT leder.
Fast nu har, enligt xray.
-P- och OV lagt sig på PBT's sida.
Kanske går de vinnande ur kriget?
Över helhet så har de bra genomsnitt på OBn och bra aktivitet.

6.Fortsätter senare, för trött just nu.
7. ~||~
8. ~||~
9. ~||~


10. TvingX
Poäng av de 40 bästa spelarna: 12 136 560
Antal medlemmar: 27
Genomsnittlig poäng av spelarna:449 502
OBA: 43 160 000
OBF: 33 360 000
OBT: 76 510 000
Genomsnittlig OBA spelare: 1 598 518
GenomSnittlig OBF spelare: 1 235 555
Genomsnittlig OBt av spelare: 2 833 703

Slutsats:
En stark och enad stam.
De vet vad som gäller under krigstider och kan kötta.
Verkar ha en hårt sammansvetsad ledning som sköter sina diplomatiska kort rätt.
Lågt medlemsantal, vilket man ser gillande på.
Har även akademi vid namn TvXa.
En akademi som fungerar lika bra som den stam de är akademi till.
 

nightyard

Member
Reaktionspoäng
0
Ontopic tack! Vill inte att den enda tråden där man kan få veta folks uppfattningar om andra stammar blir låst ;).
 

DeletedUser

Guest
Eftersom det var jag och några andra som "döda" denna tråd så ska jag försöka Liva upp den igen




1. NiT - Bra stam, tycker dom köttar på bra och har vart klart överlägsna i kriget mot PBT

2. Wombat - Också en bra stam, men tycker att dom har saktat Ner lite här i slutet

3. G-R Bra poäng men har dock Aldrig sett dom i ett krig :(


4. ATWM - Min favorit stam krigsmässigt Köttar på helt underbart :)


5. M.I6 - Jag har inte hört så mycket om M.I6


6. x{v*} - Väldigt dryg tag, men annars är det ett trevligt gäng,Saknar tiden jag var med i deras Akademi :(


7. PBT - Blir mosade av NiT, finns det något mer att säga?


8. Core - Ingen kommentar


9. M2S - Ganska nya i topp tio?


10. Tvingx - Har hört mycket om denna stam, men har ändå inget att tilläga
 

nightyard

Member
Reaktionspoäng
0
Jag får väl ta och göra en lista eftersom det har varit tyst här...

Obs, har huvudvärk så det blir en enkel lista




1. NiT
Poäng: 80.064.944

Slutsats

Dem har visat att dem kan kriga, leder kriget mot PBT väldigt stort och de är klara vinnare. Enligt mig kommer dem hålla sig kvar stadigt på plats 1 ett tag framöver.

2. Wombat
Poäng: 68.524.145

Slutsats

Bra stam, spelar mycket skickligt och har bra allianser. Inte mycket mer att skriva om denna topp stam.

3. G-R
Poäng: 57.256.398

Slutsats

Gillar denna stam, min favorit! Har även bra allianser och är mycket starka och organiserade. Dem har blivit mycket bättre sen Valhal spelare gick över. Har bra flyt, ligger nu på rank 3 med ATWM 2 mille poäng bakom.

4. ATWM
Poäng: 40.798.047

Slutsats

Har ett bra antal medlemmar (41) och är mycket organiserade vi får se hur länge dessa klarar sig med sin allians NiT. De ligger farligt nära Wombat. Jag tror att ATWM faller förr eller senare. Har tappat förtroendet för dessa.

5. Mi.6
Poäng: 26.964.605

Slutsats

Bra stam, dem visade att dem kan kriga med efter vinsten i kriget. Bra stam, skicklighets grad sätter jag 6.5/10. Ligger dock ett par mille efter ATWM så de får ta och adla ett par byar om dem vill komma till plats 4.

~~||~~ Tar dessa vid ett senare tillfälle ~~||~~

6 X{v*}
Poäng: 21.310.132

7 PBT
Poäng: 21.155.978

8 Core
Poäng: 20.087.552

9 M2S
Poäng: 15.745.891

10 TvingX
Poäng: 14.748.340
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
1 NiT
Min egen stam, bestående av Xenus ödmjuka och fredliga tjänare. Ligger i krig med PBT, OV och -P- sedan den 17 augusti.
Kriget har gått skapligt utan allt för stora förluster. Är allierad med ATWM och siter i dag i den konstiga situationen att en stam Nit har IAP med krigar mot våra allierade.
Har potential att ligga kvar på toppen ett tag till. Köttar bra. OBA står i paritet med poäng. En aning för många medlemmar.

Medlemmar: 53
OBA: 1
OBF: 3

2 Wombat
Stam som sköter sig bra. Såväl inom diplomatin som krig. Just nu befinner de sig sedan den 31 augusti i krig med NiT:s allierade ATWM (ett krig som atwm faktiskt står emot ovanligt och förvånansvärt bra).
Har flera kompetenta spelare som hyser en viss respekt. Dock finns det en viss fyrkant som retar gallfeber på sin omgivning på externa forumet.
Har en aning för många medlemmar, men har potential att klättra i ranking. OB-värden står i paritet med rank. OBF har klättrat mycket tack vare deff från deras allierande i G-R.
Medlemmar: 56
OBA: 2
OBF: 1.


3 G-R
En stam det inte varit så mycket väsen omkring. Allierade med Wombat och stödjer dem aktivt i kriget mot ATWM. Dock inte offensivt utan genom deffning, vilket också avspeglas i OB-talen. Vet för lite för att göra några uttalanden om stammen i övrigt, men misstänker att de kommer att öka på OBA:n inom en snar framtid. Som de flesta toppstammar har de en aning för många medlemmar.
Medlemmar: 55
OBA: 6
OBF: 4


4 ATWM
En bra krigarstam som visar att de på ett bra sätt kan stå emot en stor övermakt. Sedan den 31 augusti har de legat i krig med Wombat.
Är allierade med NiT och får lite deffslattar från dem som moraliskt stöd. Men förutom det så står de på egna ben och biter ifrån efter bästa förmåga.
Finns flera medlemmar i stammen jag på stående fot skulle kunna tänka mig att bjuda in till Nit.
Har ett hyfsat medlemsantal. OB-värden står i paritet med rank då flera toppstammar är i krig och tävlar om att kötta mest.
En stam jag hoppas kommer att klättra i rank.
Medlemmar: 41
OBA: 3
OBF: 2

5 MI.6
Verkar vara i krig med TFH/TFH A. OBA i paritet med rank. OBF:en tyder på att det inte finns någon som pucklar på dem tillbaka.
Vet för lite om denna stam för att kunna uttala mig.
Medlemmar: 52
OBA: 6
OBF: 32


Bubblare:
8 PBT
Stam som tillsammans med OV och -P- legat i krig med NiT sedan 17 augusti. Har mäktig allierad som respekterar en IAP. Trots namnet, kan man väl säga att de fölll på eget grepp när de konspirerade mot NiT - och fick betalt i förskott.
Har haft enorma ledningsproblem sedan inledningen av kriget som nu, när det är på snudden till försent, de facto stabiliserat sig. De har ny ledning, men den tillsattes ledsamt nog tre veckor försent.
Flera av deras största medlemmar och mest aktiva spelare har fått tåla en hel del stryk.
Stammen har förlorat över tusen byar. I inledningen av kriget hade stammen 3 475 byar. Idag har de 2 037 byar.
I nuläget satsar de på "operation rimmen" och försöker adla sig till "säker" mark. Har en del duktiga spelare kvar, men flera erkänt skickliga spelare har idag kastat in handduken efter en månads krigande.
OB-världen står i paritet med rank utifrån att de liggeri krig.
Framtiden ser för stunden inte så ljus ut. Medlemsantalet ser ok ut.
Medlemmar: 33
OBA: 7
OBF:4
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
4 ATWM
En bra krigarstam som visar att de på ett bra sätt kan stå emot en stor övermakt. Sedan den 31 augusti har de legat i krig med Wombat.
Är allierade med NiT och får lite deffslattar från dem som moraliskt stöd. Men förutom det så står de på egna ben och biter ifrån efter bästa förmåga.
Finns flera medlemmar i stammen jag på stående fot skulle kunna tänka mig att bjuda in till Nit.
Har ett hyfsat medlemsantal. OB-värden står i paritet med rank då flera toppstammar är i krig och tävlar om att kötta mest.
En stam jag hoppas kommer att klättra i rank.
Medlemmar: 41
OBA: 3
OBF: 2

finn lista bra om jag inte har fel så är det inte bara ally nit som defar dem :)
 

DeletedUser

Guest
Vet inte var du kollar Xray, men sist jag kollade så hade PBT rank 4 i OBA och rank 1 I OBF
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Vet inte var du kollar Xray, men sist jag kollade så hade PBT rank 4 i OBA och rank 1 I OBF

Använder mig av twstats så att man får med sådana spelare som inte längre är med i stammen. Så har jag alltid räknat OB:n.
Självklart kan man räkna utifrån listorna på tribalwars också, men då blir siffrorna lite annorlunda, som du påpekade.

Inget sätt är fel, bara man är konsekvent, men om du övertalar mig varför jag ska räkna på det andra sättet och fördelarna med detta så kan jag ändra mig, men då får du pm:a mig så att tråden inte går OT.

/x
 

DeletedUser

Guest
@xray, har aldrig kalgat på dina bedömningar förr elr tyckt dom vrit dåliga men denna gången måste ajg ju fråga hur du kan nämna vårt deff från g-r på detta sättet: OBF har klättrat mycket tack vare deff från deras allierande i G-R.

och nämner deffet atwm får från nit som mycket mindre... det är knappast så att vi får mycket mer deff än dom får för isåfall hade alla deras spelare varit tomma vid detta skedet..
 

DeletedUser

Guest
Nä, det är sant som du säger... bara man är konsekvent så spelar det ingen roll, men det är alltid ett plus att ange källor, så här kommer en lista från mig där jag använder listorna in game, samt lite egna tankar, främst under Position som grundar sig på kartorna här i stora forumet.

1. NiT
Poäng: 81.704.464
OBA rank: 1
OBD rank: 5
Position: Bor mellan PBT, TvingX, Wombat och ATWM av villka de krigar framgångsrikt mot PBT, är allierade med ATWM, har IAP med Wombat och är på tok för stora för att TvingX ska kunna skada dem för egen maskin. Kort sagt har en fin grund att stå på.

2. Wombat
Poäng: 70.559.804
OBA rank: 3
OBD rank: 3
Position: Grannar med NIT, M2S samt en liten gräns mot ATWM förutom att de till stora delar är ihopvuxna med G-R. Krigar lite lätt med ATWM som blir deffade av Wombats IAP NiT (tufft läge). G-R måste vara en allierad, annars skulle kontinenten aldrig kunna se ut som den gör. M2S är för små för att vara ett riktigt hot.

3. G-R
Poäng: 61.015.005
OBA rank: 5
OBD rank: 12
Position: Som OBD ranken antyder har de inte hafft några större problem med sina grannar hittils. Hopvuxna med Wombat, har en lite större gränns mot ATWM och gränsar rejält mot MI.6, nåot som kan bli ett problem om de går med på Wombats sida mot ATWM.

4. ATWM
Poäng: 42.821.125
OBA rank: 2
OBD rank: 2
Position: Norrut, Nit så långt ögat når. Åt väster deras allierade X{v*}. Söderut hittar vi Exc och PH-S, 2 rätt halvstora stammar i 10 milljonersklassen som kanske kan ställa till problem om de känner att ATWM börjar stappla lite i pågåande krig. Österut finns fienden Wombat, och deras allierade G-R, så jag skulle bli mycket förvånad om inte en stor del av stammen deff också finns i dessa trackter...

5. MI.6
Poäng: 27.764.109
OBA rank: 6
OBD rank: 22
Position: Om G-R hadde låg OBD så har MI.6 inga fiender alls, gränsar endast mot G-R och dessa har uppenbarligen någon form av diplomatisk rellation med varandra, något som ger MI.6 ett Mycket, Mycket bra läge.

6. X{v*}
Poäng: 22.413.726
OBA rank: 9
OBD rank: 24
Position: Till väster finns den utalat allierade ATWM, till norr, öst och syd ingeting --> mycket ljus framtid.

7. Core
Poäng: 22.007.299
OBA rank: 13
OBD rank: 66
Position: Bor väster om Wombat/G-R utan att gränsa till dessa. OBD antyder att de saknar fiender och kan växa i lugn och ro.

8. PBT
Poäng: 19.269.374
OBA rank: 4
OBD rank: 1
Position: Word. I princip hela stammen grännsar mot NiT som genom brute nummbers till stor del köttat stammen flera månader bakåt i utvecklingen, som om inte det var nog så har de även ÄKF i ryggen, och dessa tror nu att resterna av den forna fjärderankade stammen är lätta mål... detta återstår dock att se.

9. TvingX
Poäng: 17.722.223
OBA rank: 8
OBD rank: 7
Position: Dominerar k 34 stort, och har fått kämpa för det (synns på OB). Gränsar dock mot NiT, och om jag får spekulera lite så är detta NiTs nästa mål, om de inte blir indragna i Wombat affären.

10. M2S
Poäng: 16.686.084
OBA rank: 10
OBD rank: 15
Position: Bor mitt i mellan TB, TvingX och Wombat. Kommer att ätas upp av de första 2 om NiT inte startar ett aktivt krig mot Wombat (Spekuationer igen)

Slutligen vill jag även kommentera ditt förra inlägg igen Xray, du säger att wombats "OBF har klättrat mycket tack vare deff från deras allierande i G-R." samt att G-R är "Allierade med Wombat och stödjer dem aktivt i kriget mot ATWM. Dock inte offensivt utan genom deffning" medan Xenus ödmjuka och fredliga tjänare sänder "deffslattar" till ATWM ... är då inte NiT lika aktiva i detta krig som G-R? Krigar då inte NiT med en IAP?
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Position: Bor mitt i mellan TB, TvingX och Wombat. Kommer att ätas upp av de första 2 om NiT inte startar ett aktivt krig mot Wombat (Spekuationer igen)

Är lite förvirrad vid den punkten.
De 2 första du nämner är TB och TvingX men sedan ingår du i något om NiT vs Wombat?
 

DeletedUser

Guest
@xray, har aldrig kalgat på dina bedömningar förr elr tyckt dom vrit dåliga men denna gången måste ajg ju fråga hur du kan nämna vårt deff från g-r på detta sättet: OBF har klättrat mycket tack vare deff från deras allierande i G-R.

och nämner deffet atwm får från nit som mycket mindre... det är knappast så att vi får mycket mer deff än dom får för isåfall hade alla deras spelare varit tomma vid detta skedet..

vi får inte glömma att atwm får deff från 2 ställen medans vi bara har deff från 1 ställe..

detta är bara ett försök från Xray att släta över atwms fatala misstag att ta byar på vårat område...
vi äger punkt slut
 

DeletedUser

Guest
@Outlander
Hänger ihop med att jag tror NiT kommer att hoppa på TvingX om de inte blir inblandade i Wombats krig. Men det är ju bara spekulatinoer ;)
 
Topp