Top 15 spelare, synpunkter osv.

DeletedUser

Guest
1 RapiDoodle SuSa 506.636 70 7238
Kommentar:
Har sagt det förut, två sköna spelare som kan sin sak. Kommer nog behålla sin rank sålänge dom orkar, är en av 2 spelare som dragit ifrån lite extra. Ska bli kul att se hur det köttas nu när man gått in i ett lite större krig. Ska bli kul att se er adla tuffare byar, ska också bli kul att se hur det går för motståndarna när ni går på.
Stam:
Tycker SuSa har spelat sina kort perfekt och fått ett lagom försprång på resterande stammar. Man har nu valt att gå in i ett lite större krig som många har väntat på, ska bli spännande att se hur det går mot lite bättre motstånd. Tror era motståndare kommer få det riktigt tufft! Verkar vara många sköna lirare i stammen och stämningen inom stammen verkar vara god så man har alla förutsättningar att gå riktigt långt.
OBA:
Här ligger man rank 1 på 1,69miljoner. Finns inte mycket att klaga på, köttat fint. Hoppas att det ska öka en hel del nu när man gett sig in i ett lite större krig.

OBF
Här ligger man på rank 175 på 129.603, ser ganska oprövad ut. Men jag brukar spela efter "Anfall är bästa försvar" och det lär vara så i detta fallet.

2 Maite1 SuSa 428.578 51 8403
Kommentar:
Enligt rykten ska det vara en skön lirare som är duktig på lagspel. Är också en av dom spelarna som lyckats skapa sig en liten lucka neråt i rankingsystemet. Har gjort ett riktigt bra jobb och hoppas det fortsätter, ser fram emot att någon gång under världen skapa mig en egen uppfattnig om spelaren!
Stam:
Tycker SuSa har spelat sina kort perfekt och fått ett lagom försprång på resterande stammar. Man har nu valt att gå in i ett lite större krig som många har väntat på, ska bli spännande att se hur det går mot lite bättre motstånd. Tror era motståndare kommer få det riktigt tufft! Verkar vara många sköna lirare i stammen och stämningen inom stammen verkar vara god så man har alla förutsättningar att gå riktigt långt.
OBA:
Här ligger man på rank 2 på 1,59 Mil. Finns inte heller mycket att klaga på, ligger och luktar på rank 1 och kanske kan sno den platsen en stund. Hoppas även här kunna se en fin höjning nu när ett fint krig har startat.
OBF
Här ligger man på rank 302 på 74.716, ser ganska oprövad ut. Men jag brukar spela efter "Anfall är bästa försvar" och det lär vara så i detta fallet.

3 Laughing Buddha OnC 386.850 50 7737
Kommentar:
Här har vi en spelare som jag tror kommer hänga kvar länge. Har stött på denna spelaren i tidigare världar och vet vad han går för. Man ska nog passa sig om man befinner sig nära Buddha ;) Ska bli spännande att se hur mycket problem ni kan ge era motståndare.
Stam:
Den stam som satts på hårdast prov. Man ligger på rank 2 i både OBA och OBF vilket jag tycker är riktigt bra jobbat. Man har klarat dessa "gangbang" och visat att man är att räkna med. Ska bli spännande att se ifall stammen kommer fungera mer som ett lag i framtiden, isåfall kommer man bli riktigt farliga! Detta är stammen som jag tycker förtjänar mest respekt än så länge.
OBA:
Här ligger man rank 4a på 1,23 Mil. Också bra jobbat och tror vi kan se en ganska snabb ökning här. En spelare som förtjänar respekt.
OBF
Här ligger man rank 129 på 165.698. ser ganska oprövad ut. Men jag brukar spela efter "Anfall är bästa försvar" och det lär vara så i detta fallet. Har legat på den lugna sidan av stammen och verkar ha haft det lugnt. Kanske blir en liten ökning här snart.

4 Ecchiman SuSa 370.676 42 8826
Kommentar:
Ska vara två trevliga grabbar här, var lite snack om att ni inte skulle hålla i början har jag för mig men ni har visat vad ni går för. Ska bli spännande att se er delta i kriget nu. Hoppas de köttas lika fint som alltid.
Stam:
Tycker SuSa har spelat sina kort perfekt och fått ett lagom försprång på resterande stammar. Man har nu valt att gå in i ett lite större krig som många har väntat på, ska bli spännande att se hur det går mot lite bättre motstånd. Tror era motståndare kommer få det riktigt tufft! Verkar vara många sköna lirare i stammen och stämningen inom stammen verkar vara god så man har alla förutsättningar att gå riktigt långt.
OBA:
Här ligger man rank 3 på 1,43 Mil. Första spelaren som har högre rank här än i poäng. Gillar starkt spelare med hög OB och hoppas ni köttar vidare! Riktigt bra jobbat!
OBF
Här ligger man rank 75 på 241.960 ser ganska oprövad ut. Men jag brukar spela efter "Anfall är bästa försvar" och det lär vara så i detta fallet.

5 SuperHeroSuperMegaBeaver OnC 365.216 49 7453
Kommentar:
Har haft en del kontakt med dessa lirare, riktigt sköna att prata med! Tror vi kommer få se en ökning i poäng här ganska snart och jag tror vi kan se lite ändring i tabellen. Är väldigt jämnt från rank 3-7 just nu men tror man kan skapa en liten lucka här snart. Tror på er och hoppas ni köttar HM! nu :)
Stam:
Den stam som satts på hårdast prov. Man ligger på rank 2 i både OBA och OBF vilket jag tycker är riktigt bra jobbat. Man har klarat dessa "gangbang" och visat att man är att räkna med. Ska bli spännande att se ifall stammen kommer fungera mer som ett lag i framtiden, isåfall kommer man bli riktigt farliga! Detta är stammen som jag tycker förtjänar mest respekt än så länge.
OBA:
Här ligger man rank 12 på 939.906 vilket är okej, man bör ha en hel del trupper kvar. Kan också vara så att man fått smaka på moral eller lyktan.
OBF
Här ligger man rank 199 på 117.896 ser ganska oprövad ut. Men jag brukar spela efter "Anfall är bästa försvar" och det lär vara så i detta fallet.

6 Satora LoL 365.028 43 8489
Kommentar:
Detta är då mitt konto, de som kan sägas är att vi gillar post, så har ni tråkigt så släng iväg ett brev. Alltid kul att snacka med nytt folk!
Stam:
Tuggar på fint, får se vart det leder. Min egen stam så väljer att inte skriva så mycket.
OBA:
Lite låg, allt jag vill säga
OBF
Ingen kommentar ;)

7 Malzahar LoL 364.584 41 8892
Kommentar:
Här sitter två sköna och duktiga lirare. Väldigt aktiva och farmar på bra. Tror ni kommer kunna gå långt och ni ligger riktigt fint för att plocka in mycket poäng. Kan tänka mig att ni kommer klättra i rank då ni ligger perfekt och är duktiga.
Stam:
Tuggar på fint, får se vart det leder. Min egen stam så väljer att inte skriva så mycket.
OBA:
Här ligger man rank 9 på 1,03 Mil. vilket jag tycker är helt okej. Har köttat på fint och visat många fina rapporter ;)
OBF
Här ligger man rank 21 på 512.567 och har faktiskt högst OBF hittills. Man har visat att man både kan försvara sig och kötta. Fått ett litet test på defensiven ;) Den kanske ökar lite mer snart! Får se!

8 *Stark* *Biff* 302.132 33 9156
Kommentar:
En spelare som rasat i rank? Inte adlat 1 by på 14 dagar och tappat 1 till Riket. Inaktiv? Verkar inte vara några tecken på att denna spelaren ska ligga kvar här länge. Får se vad som händer.
Stam:
Den stam på top-10 som imponerat minst på mig. F.d. FUN! spelare som bröt sig ur och ägnade sig mestadels åt att trashtalka sina gamla medlemmar. Har inte direkt visat några framfötter krigsmässigt och adlar mest småspelare ute i rimmen. Enligt rykten ska ni få en front emot OnC snart. (Taget från Artic, exakt så jag skulle beskriva dom också)
OBA:
Här ligger man rank 62 på 397.567 vilket är uselt. Vet inte riktigt vad som hänt här men det är inte okej enligt mig.
OBF
Här ligger man rank 5 på 1,03 Mil. och verkar ha haft mycket att göra. Men jag vet inte om det är pga inaktivetet eller att man faktiskt haft det tufft. Man har också tappat 1 by till riket hyffsat nyligen.

9 Tinglo SuSa 300.860 39 7714
Kommentar:
Underbar dam och en bra ledare. Leder SuSa och har tillsammans med resten av ledningen gjort det felfritt i mina ögon. Kära Tinglo kommer nog stanna kvar i toppen länge.
Stam:
Tycker SuSa har spelat sina kort perfekt och fått ett lagom försprång på resterande stammar. Man har nu valt att gå in i ett lite större krig som många har väntat på, ska bli spännande att se hur det går mot lite bättre motstånd. Tror era motståndare kommer få det riktigt tufft! Verkar vara många sköna lirare i stammen och stämningen inom stammen verkar vara god så man har alla förutsättningar att gå riktigt långt.
OBA:
Här ligger man rank 35 på 593.816, tycker det är lite dåligt men säker på att det ökar :)
OBF
Här ligger man rank 128 på 137.956 ser ganska oprövad ut men vet att denna spelaren löser den biten om det skulle bli hett om öronen ;)

10 Bröder OnC 288.091 32 9003
Kommentar:
Syns lite här och där i forumet och skapar lite liv :) Av det jag vet är man trevliga grabbar som köttar och farmar på bra. Hoppas man köttar HM!
Stam:
Den stam som satts på hårdast prov. Man ligger på rank 2 i både OBA och OBF vilket jag tycker är riktigt bra jobbat. Man har klarat dessa "gangbang" och visat att man är att räkna med. Ska bli spännande att se ifall stammen kommer fungera mer som ett lag i framtiden, isåfall kommer man bli riktigt farliga! Detta är stammen som jag tycker förtjänar mest respekt än så länge.
OBA:
Här ligger man rank 6 på 1,09 Mil. vilket är riktigt bra! :) Gillar spelstilen att kötta och man har även 3 dagens anfallare! Fortsätt så!
OBF
Här ligger man rank 196 på 119.987 ser ganska oprövad ut. Men jag brukar spela efter "Anfall är bästa försvar" och det lär vara så i detta fallet.
 

DeletedUser

Guest
Väljer att bara skriva synpunkter om en spelare.

6 Satora LoL 365.028 43 8489 Spelaren som verkligen inte gillar att använda radbrytningar eller att dela upp en text i stycken.

Nej jag skojjar bara, du vet att jag älskar dig!
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
Vill ni ha ert guld före eller efter maten herrn?

Snälla kan du sluta skriva i det här forumet?

Du förpestar bara allt och alla med din motbjudande närvaro och extremt omogna humor. Jag undrar om det finns så mycket som en person som uppskattar dina inlägg, jag tvivlar starkt på det. Ber om ursäkt för off topic.

För övrigt riktigt fin lista satora!
 

DeletedUser

Guest
Okej, slutar vel skriva här då, ber om ursäkt för mitt usla beteende är ledsen om jag spammade antog väl att jag saknar min tid som barn...


//Johan say bye 4 ever...
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
1 RapiDoodle SuSa 523,914 70 7,484 de här två mupparna kämpar fint :) och båda är ganska bra med heeja muppar! :D
2 Maite1 SuSa 448,781 52 8,630 vet fortvarande inte vem du är, men du har tagit några byar av obey snabbt hehe, men du de kommer nog få fint för dig.
3 Laughing Buddha OnC 402,522 50 8,050 krigar ganska bra kriget mot HM! de här två är riktig tysta :)

4 Ecchiman SuSa 399,879 46 8,693 Han är riktig bra! en spelare som är också ny helt impat man blir av honom :)
5 SuperHeroSuperMegaBeaver OnC 383,984 50 7,680 Crazykid är en trevlig spelare man kan snacka med, och han ger inte sig i krig så lätt hehe :)
6 Malzahar LoL 382,998 44 8,705 Har tappat lite i rankningen, kanske sparar till ngt stort?
7 Satora LoL 372,960 43 8,673 WhiteAlien är nog LoLs bästa spelare. gogog :)
8 Tinglo SuSa 359,070 45 7,979 en spelare man pratar i pm hela tiden :) och har alltid trevlig ton hihii..
9 *Stark* *Biff* 340,889 38 8,971 du växte inte ett tag men nu börjar du igen :) fina byar du adlar med.
10 Bröder OnC 295,646 32 9,239 Saanden är faktiskt riktig bra så jag tror på dig kanske tar top 5 snart.
11 SaintWanderer OBEY 284,151 40 7,104 två bra spelare, adlat lite för mycket barbar men adlat också många byar av OnC.
12 Whine N Doctor HM! 263,894 33 7,997 Ledaren för HM! gjort fint med sin stam.
13 leona LoL 246,831 27 9,142 bästa profilbilden man har sett, två duktiga spelare här kommer de orka hålla sig topen? de får vi se.
14 O.C.D F.A.N. 245,382 29 8,461 adlar över allt haha :) tror på dig.
15 Nidalee LoL 240,481 28 8,589 Viigoo :) helt okej spelare, vi får se hur de går här.
 

DeletedUser

Guest
.
13 leona LoL 246,831 27 9,142 bästa profilbilden man har sett, två duktiga spelare här kommer de orka hålla sig topen? de får vi se.


Riktig fin profil Bild "epic face" men har förstått att linus sitter här men ngn som har koll på vem den andre är?
 
Senast redigerad av en moderator:

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
1 RapiDoodle SuSa 593,632 74 8,022

har inte snackat så mycket med er men vet vem båda är och vet att ni är kapabla att hålla er kvar i toppen ett bra tag till :)
lategame tror jag dock ni kommer få det lite jobbigare då ni är bäst Early och mid-game av det jag sett av er åtminstonde.

Oban kan man ju inte klaga på rank 1 på världen inte mkt mer att säga om det. din obd visar mest att ni inte fått så mycket incs på er. ska bli kul att se hur ni klarar er med lite press när incsen väl börjar rulla!


2 Maite1 SuSa 495,601 55 9,011

vet inte något om dena spelare men har hållt sig bra i toppen länge och väl
Oba ser fint ut även här.


3 Ecchiman SuSa 463,814 52 8,920

ungefär samma som ovanstående tyvärr känner att jag har dålig koll på min omgivning haha ^^
men håller en bra fart i toppen även om han slackade lite en period tidigare. rank 14 i Oba skulle kanske kunna förbättras med tanke på ranken. men kanske inte har funnits så mycket att rensa i byarna han tagit?
eller så är han bara skicklig på att få motståndarna att deffa fel byar ;)


4 Laughing Buddha OnC 457,395 54 8,470

är det samma lirare som på V:15 kan de bli mycket farliga i kommande krig de kommer delta i. vassa spelare som inte ger mycket nåd ;)
ser ut att ha växt upp lite i skymundan på den här världen men håller även han en bra takt i adlandet. en spelare att se upp för om man inte vill bli rimmad.


5 Malzahar LoL 440,731 49 8,995

2 sköna lirare även här som jag haft en del kontakt med. de är väldigt lätta att kordinera attacker tillsammans med och de hjälper gärna till ifall de kan. lätta att prata med och bra humor (sånt gillar vi!)
förövrigt så ser Oba och Obd helt okey ut! rensar sönder bland fienden och har fått tagit en del stryk också!
krigar på bra och jag tror på en topp 3 placering inom kort!


6 Tinglo SuSa 425,145 51 8,336

en trevlig person som jag nog tyvärr kommit på fel fot med;) lite incidenter på V:14 haha
men har flertalet gånger visat att hon kan vara med i toppen. en spelare som inte ger sig i förtsa taget och som de flesta i orginal Susa från V.14 är väldigt sega och tåliga av sig när det gäller att kriga. långvariga krig passar denna stam bäst.


7 SuperHeroSuperMegaBeaver OnC 423,925 51 8,312

en skicklig spelare som kommer tillbaka efter uppehåll? ;)
vi får se om du håller late eller om orken tryter.
orkar du med så kommer du bli farlig.


8 Satora LoL 400,487 45 8,900

trevlig stammedlem det här med ;)
visste inte vem du var i början och trodde inte du skulle växa och kriga så bra som du gjort. är imponerad och tror att vi kommer ha stor nytta av dig även i kommande krig.


9 *Stark* *Biff* 355,303 38 9,350

ingen aning om vem som spelar här.
funderat på det större delen av världen.
men någon gång kanske man får reda på det.
så har inte så mycket att säga här men växer på ganska starkt även du.



10 Bröder OnC 337,483 37 9,121

sandén sandén... ;)
vi får se hur det går för dig. på V:19 orkade du inte med men du har skillsen som krävs för att ligga i toppen.
bara du orkar fortsätta kriga! ;)


11 SaintWanderer OBEY 319,372 44 7,258

Tonnib och Co har gjort ett bra jobb liksom alla andra i Obey med tanke på vilket krig de har på halsen.
tagit en del fiendebyar och verkar ligga +.
ni kommer ligga kvar i toppen ett bra tag till även ni om ni spelar som på V.5 ;) (tonnib iallafall)


12 Nocturne LoL 288,942 35 8,255

ingen kommentar


13 Whine N Doctor HM! 277,316 34 8,156

Gamla legender som lirar här!
kul att se er igång igen ;)
blir att snacka skype någon dag om erik fixar sin mick så den inte låter som en bilmotor fortfarande ^^
kommer ligga i toppen ett bra tag till!


14 O.C.D F.A.N. 263,042 32 8,220

ingen aning om den här spelaren tyvärr.


15 MetMasken OBEY 254,737 29 8,784

världens störsa krigare än så länge. rank 1 OBD och har fått ta imot mycket stryk från SuSa.
gör det bra och tappar få byar.
vet inte vem som sitter här men spelaren har iallafall kvalite.


16 Nidalee LoL 249,498 28 8,911

min kära ledare som gör allt för att leda oss rätt!;)
håller orken så blir du som de flesta i LOL farliga i krigstider ;)


17 leona LoL 248,293 27 9,196

Linus min nemesis! <3
tror ingen har hatat varandra lika mycket som vi gjort? ;)

dock läggs sånna saker åt sidan nu när vi spelar tillsammans:)
en av de svåraste personerna jag vet att ta byar ifrån.
skönt att ha dig på samma sida i kommande drabbningar :)





sådär min lista är klar hoppas fler fortsätter lägga upp :)
 

DeletedUser

Guest
13 Whine N Doctor HM! 277,316 34 8,156

Gamla legender som lirar här!
kul att se er igång igen ;)
blir att snacka skype någon dag om erik fixar sin mick så den inte låter som en bilmotor fortfarande ^^
kommer ligga i toppen ett bra tag till!

Haha, ingen bilmotor här längre. Ny dator så det ska nog höras vad jag säger nu.
Ja, vi måste tametusan snacka skype snart! :)
 

Mixztel

Member
Reaktionspoäng
0
3 Ecchiman SuSa 463,814 52 8,920

ungefär samma som ovanstående tyvärr känner att jag har dålig koll på min omgivning haha ^^
men håller en bra fart i toppen även om han slackade lite en period tidigare. rank 14 i Oba skulle kanske kunna förbättras med tanke på ranken. men kanske inte har funnits så mycket att rensa i byarna han tagit?
eller så är han bara skicklig på att få motståndarna att deffa fel byar ;)

Han ligger rank 3 i OBA :p Inte 14
 

DeletedUser

Guest
1 RapiDoodle SuSa 593,632 74 8,022

har inte snackat så mycket med er men vet vem båda är och vet att ni är kapabla att hålla er kvar i toppen ett bra tag till :)
lategame tror jag dock ni kommer få det lite jobbigare då ni är bäst Early och mid-game av det jag sett av er åtminstonde.

Oban kan man ju inte klaga på rank 1 på världen inte mkt mer att säga om det. din obd visar mest att ni inte fått så mycket incs på er. ska bli kul att se hur ni klarar er med lite press när incsen väl börjar rulla!


2 Maite1 SuSa 495,601 55 9,011

vet inte något om dena spelare men har hållt sig bra i toppen länge och väl
Oba ser fint ut även här.


3 Ecchiman SuSa 463,814 52 8,920

ungefär samma som ovanstående tyvärr känner att jag har dålig koll på min omgivning haha ^^
men håller en bra fart i toppen även om han slackade lite en period tidigare. rank 14 i Oba skulle kanske kunna förbättras med tanke på ranken. men kanske inte har funnits så mycket att rensa i byarna han tagit?
eller så är han bara skicklig på att få motståndarna att deffa fel byar ;)


4 Laughing Buddha OnC 457,395 54 8,470

är det samma lirare som på V:15 kan de bli mycket farliga i kommande krig de kommer delta i. vassa spelare som inte ger mycket nåd ;)
ser ut att ha växt upp lite i skymundan på den här världen men håller även han en bra takt i adlandet. en spelare att se upp för om man inte vill bli rimmad.


5 Malzahar LoL 440,731 49 8,995

2 sköna lirare även här som jag haft en del kontakt med. de är väldigt lätta att kordinera attacker tillsammans med och de hjälper gärna till ifall de kan. lätta att prata med och bra humor (sånt gillar vi!)
förövrigt så ser Oba och Obd helt okey ut! rensar sönder bland fienden och har fått tagit en del stryk också!
krigar på bra och jag tror på en topp 3 placering inom kort!


6 Tinglo SuSa 425,145 51 8,336

en trevlig person som jag nog tyvärr kommit på fel fot med;) lite incidenter på V:14 haha
men har flertalet gånger visat att hon kan vara med i toppen. en spelare som inte ger sig i förtsa taget och som de flesta i orginal Susa från V.14 är väldigt sega och tåliga av sig när det gäller att kriga. långvariga krig passar denna stam bäst.


7 SuperHeroSuperMegaBeaver OnC 423,925 51 8,312

en skicklig spelare som kommer tillbaka efter uppehåll? ;)
vi får se om du håller late eller om orken tryter.
orkar du med så kommer du bli farlig.


8 Satora LoL 400,487 45 8,900

trevlig stammedlem det här med ;)
visste inte vem du var i början och trodde inte du skulle växa och kriga så bra som du gjort. är imponerad och tror att vi kommer ha stor nytta av dig även i kommande krig.


9 *Stark* *Biff* 355,303 38 9,350

ingen aning om vem som spelar här.
funderat på det större delen av världen.
men någon gång kanske man får reda på det.
så har inte så mycket att säga här men växer på ganska starkt även du.



10 Bröder OnC 337,483 37 9,121

sandén sandén... ;)
vi får se hur det går för dig. på V:19 orkade du inte med men du har skillsen som krävs för att ligga i toppen.
bara du orkar fortsätta kriga! ;)


11 SaintWanderer OBEY 319,372 44 7,258

Tonnib och Co har gjort ett bra jobb liksom alla andra i Obey med tanke på vilket krig de har på halsen.
tagit en del fiendebyar och verkar ligga +.
ni kommer ligga kvar i toppen ett bra tag till även ni om ni spelar som på V.5 ;) (tonnib iallafall)


12 Nocturne LoL 288,942 35 8,255

ingen kommentar


13 Whine N Doctor HM! 277,316 34 8,156

Gamla legender som lirar här!
kul att se er igång igen ;)
blir att snacka skype någon dag om erik fixar sin mick så den inte låter som en bilmotor fortfarande ^^
kommer ligga i toppen ett bra tag till!


14 O.C.D F.A.N. 263,042 32 8,220

ingen aning om den här spelaren tyvärr.


15 MetMasken OBEY 254,737 29 8,784

världens störsa krigare än så länge. rank 1 OBD och har fått ta imot mycket stryk från SuSa.
gör det bra och tappar få byar.
vet inte vem som sitter här men spelaren har iallafall kvalite.


16 Nidalee LoL 249,498 28 8,911

min kära ledare som gör allt för att leda oss rätt!;)
håller orken så blir du som de flesta i LOL farliga i krigstider ;)


17 leona LoL 248,293 27 9,196

Linus min nemesis! <3
tror ingen har hatat varandra lika mycket som vi gjort? ;)

dock läggs sånna saker åt sidan nu när vi spelar tillsammans:)
en av de svåraste personerna jag vet att ta byar ifrån.
skönt att ha dig på samma sida i kommande drabbningar :)





sådär min lista är klar hoppas fler fortsätter lägga upp :)



Så grymt rolig läsning med dessa listor! Roligt om flera gör listor.. Grymt bra jobbat till er som orkar!
 

DeletedUser

Guest
1 RapiDoodle SuSa 886.385 108 8207
Ja vad ska man säga, de har ca 60 dagensrövare, bara de är grymt jobbat, tror ni kommer vara kvar här länge :)

2 Laughing Buddha OnC 754.908 87 8677
Ni har gjort de förr och jag tror ni kommer vara rank 1 om nån månad kanske, växer grymt bra

3 SuperHeroSuperMegaBeaver OnC 643.337 69 9324
Vad jag hört så har Sanden börjat spela här ? Jaja, de senaste veckan har coffe och Sanden gjort ett riktigt bra jobb, farmar, adlar och ökar oba nästan varje dag som de sett ut, keep up the good work.

4 Tinglo SuSa 632.899 73 8670
Här är jag överraskad, under kriget nu har du växt riktigt bra, dock mycket gråbyar det är inte lika starkt gjort hehe, men ibland måste man.

5 Ecchiman SuSa 628.650 67 9383
Nybörjare som sagt, riktigt bra jobbat, mycket internadling de senaste men de måste göras de med :) Du har potential att bli en riktigt duktig tw spelare längre fram.

6 Maite1 SuSa 615.129 68 9046
Växer också bra ! Adlar endast fiendebyar de senaste ser de ut som, snyggt. De ska väl noteras att du har grym OBA samt bra med OBF :) Tror du kan kliva nån rank senare !
 
Topp