Top 15 spelare, synpunkter osv.

DeletedUser

Guest
1.RapiDoodle SuSa 10.077 -Jag+Nicovichen
2 Guess my name -Stannar kvar duktig/a spelare.
3 Rageace OnC Finaste förstabyn som har plockats i min syn.
4 Ecchiman SuSa Spelare i min stam duktigt
5 Jayce LoL - Stannar
6 Svegon SuSa Spelare i min stam duktigt
7 xlea BAKIS -Wallin och xlea? farlig combo
8 *Stark* SBI -Nix eller kanske
9 Guan Yu SBI -Nix
10 Nidalee LoL - Barbadlare ;) Fint spelar, farmat bra och komer stanna kvar.
11 Kariochi OnC - OnC spelare. Kommer säkert stanna ett bra tag.
12 Legend Baron SBI - Farmat och adlat en ok by. Tror dock du kommer falla ut härifrån inom en månad.
13 Sir Hero OnC - Enda på topp 15 utan adling. Vilken spelare kommer du adla? Stannar här ett bra tag.
14 G0l G0l G0l Fun! - Farmat och adlat en by. Håller du top 15?
15 Eagleofdarkness OnC - Bacardi har tagit sig upp och kommer klättre högre om han fortsätter nöta. Me like u. Bra läge emot Obey med.

Kyaaa, nu blir jag generad, och nu gick jag om dig med (K)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
1 Ecchiman SuSa fin by där du adla, första gången jag ser dig kanske fejknick? tror dock du kommer klara dig.
2 RapiDoodle SuSa där va ni snabba med va först till 10k, nicovichen & wadman är riktig bra spelare så ni har inga problem att klara er.
3 *Stark* SBI nopp tror inte här ger max 1 månad så faller ni.
4 Guess my name Fejknick antar jag.. kanske klarar du vet inte mycket.
5 Rageace OnC haha rage fin by du adla där, och jag vet också att du är bra med så du kommer klara dig lätt.
6 Jayce LoL Boefst & annie kommer nog bli en farlig blandning, får se om ni har viljan att gå långt.
7 Svegon SuSa vet inte hur det är här, vi får se senare om lite tag.
8 xlea BAKIS Wallin & Xlea ? Ja de kommer svåra att stoppa.
9 Laughing Buddha OnC är det den orginala? isf kommer allt gå riktig bra..
10 Legend Baron SBI en till norsk nä tror inte er..
11 Nidalee LoL Viigoo en fin spelare bra snajpare jo tror på dig med.
12 Kariochi OnC söta alex <3 du kommer va top 20 iafl utan problem.
13 Sir Hero OnC Znap & Hero go spelare, top 20 här med rätt bra är ni.
14 Guan Yu SBI Vet inte här med, tror ni kommer falla..
15 Hemligheten Vet inget.
 

DeletedUser

Guest
Den här tråden är det dödaste så dags att liva upp det lite, då man nu ser lite vilka som ligger där och troligtvis ser man lite vilka som kan/kommer ligga kvar.

1 RapiDoodle SuSa : Leder stort. Trots 1 "internadling" (räknas inte som det nu då han lämnade, men ändå) och att en rensade en by som du sedan norpade åt dig gratis, så gör du bra ifrån dig och tror att ni kommer ligga kvar här ett tag, med tanke på lirarna bakom nicken!

2 *Stark* SBI : Såg på trådar här i forumet och det snackades lite runt om, att du aldrig skulle komma så här långt. Men här idag ligger du nu 2:a och verkar ligga stabilt där du ligger. Kämpar du på såhär ligger du kvar här. Vet dock inte vem det är som sitter bakom detta nicket.

3 Snorri Sturluson OBEY - Jag vet inte vem som sitter här, men du växer också på så det knakar. Men utav 5 av dina adlingar är 3 stycken "internadlingar" vilket jag tycker är riktigt dåligt. Du får allt snart visa att du ska stanna här utan att internadla.

4 Laughing Buddha OnC - Första OnC spelaren här. OnC som är överlägset ledande stammen på världen. En så länge hör man inte så mycket av er, vad planerar OnC? ;) Är det orginalet som lirat på föregågna världar kommer kontot att stanna kvar i toppen!

5 Guess my name OnC - Detta är en intressant spelare som jag gillar att följa! Startade inte i någon premade (vad jag vet?) Men hittade sedan till OnC och växer på bra som tusan. Ligger dock väldigt långt ifrån OnC, så vi får ju se om det håller. Jag kan ej svara på det nu.

6 Rageace OnC - Även här är det en OnC spelare som ligger långt ifrån stammens kärna. Riktigt duktiga lirare på detta accet, kan inte svara på om du kommer att överleva där ute, både du och jag vet att det kommer bli tufft, i den miljön där du lever.

7 Ecchiman SuSa - Har inte hört mycket och vet inte vem som sitter här. Men vad jag vet och som förvånade mig var att efter du adlat 2 byar hade du 5 i oba. Men nu har du 4 byar och betydligt mer oba. Det gillas. Fortsätt så. Går bra för stammen och känns som du kommer stanna kvar här.

8 Maite1 SuSa - Ingen, absolut ingen aning om vem du är! Har inget att säga här förutom att du inte stannar länge till på topp 10.

9 enfetgås OnC - En extremt duktig kille här, som jag känner. Startade några dagar efter och är redan uppe på topp 10. Köttar på riktigt bra och har tagit fina byar! Han kommer växa och gå sakta upp ranking, för ranking! Tror denna killen är topp 1 längre fram i tiden!

10 Whine N Doctor HM! - Ny topp 10 kille här. Första gången han är här uppe. Man blir väldigt fundersam hur han kan vara här uppe i stammen han lever i. Man blir även sjukt, sjuukt förvånad att killen lever efter adlingarna han har gjort. Han har adlat från både Obey, SBI och LoL. Intressant att dessa stammar inte gjort något. Kan tyvärr inte svara på om du kommer att stanna kvar här.
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Är så impad av alla er som orkar försöka analysera spelarna i starten. Kul att läsa så fortsätt jobba på! :eek:D
 

DeletedUser

Guest
Är så impad av alla er som orkar försöka analysera spelarna i starten. Kul att läsa så fortsätt jobba på! :eek:D

Även jag tycker att det är riktigt kul att läsa dessa. Synd att det är så få som faktiskt tar sig tid att skriva! :)

Cred till er som gjort så fina analyser av spelarna!
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
1 RapiDoodle SuSa: Duktiga spelare som sitter här, Nick och Wadman. Har bevisat sig vara en spelare av toppklass vad gäller .se's early game, vare sig andra håller med eller inte. Enda problemet ni har är väl att ni är lite "too full of yourselves". Ni håller er i toppen ett tag till vill jag tro. Sitter säkert i en finfin stam.

2 *Stark* Fun!: Detta konto vet jag väldigt lite om, det enda jag med relativt stor säkerhet kan säga är att det är två eller mer norska speedkungar här. Norrmän har dock tyvärr tendensen att försvinna efter ett tag, men vi får se, kanske kan dessa bryta trenden.

3 Ecchiman SuSa: Ännu ett konto jag inte har så god insikt i, han verkar dock ha ett gott självförtroende och har arbetat bra sedan världen startade. Har inga framtidsantaganden angående denna.

4 SaintWanderer OBEY: Den spelaren i OBEY som jag tycker sätter mest "skräck" på slagfältet. Tystgående och farlig, men om han överlever återstår att se i kriget.

5 Maite1 SuSa: En spelare jag varken sett eller hört talas om förut. Är dock med i SuSa, så är säkerligen kapabel.

6 Snorri Sturluson OBEY: Här sitter en spelare jag allmänt känner till som en av de bästa försvararna på .se. Väldigt duktig och kommer lätt hålla sig kvar här om det går väl i kriget. Enda problemet han har är väl att han har lite ont om tid, men får räkna med att hans co's är duktiga med. Om Noisy sitter här så kan han enkelt luta sig tillbaka på stolen, så att säga.

7 Laughing Buddha OnC: Som ett ångvält kommer de framfarande. Grymma spelare och trevliga, raka i sina svar, lätta att förstå. Förutspår denna som framtida rank 1. :awsm:

8 enfetgås OnC: Jag känner inte spelarna personligen särskilt bra men hör här och var att de är mycket kapabla. Självgående och följer instruktioner finfint. Även denna att se upp med

9 Rageace OnC: Ligger avlägset från resten av stammen men verkar uppenbarligen inte ha några problem med det. Grym spelare som lär hålla sig högt i rankerna i alla fall ett tag framöver.

10 MetMasken OBEY: Vet inte särskilt mycket om denna spelare men är lättläst, och tror att han kommer glida ner så småningom.
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom jag ligger 16 så passar det väl utmärkt att göra en top 15 då.

1 RapiDoodle SuSa - Blev precis omsprungen av Stark med byar men farmar gör ni bevisligen jävligt bra kommer ligga kvar här ett tag.

2 *Stark* *Biff* - Norsk spelare som jag förstått det, verkar vara en trevlig prick. Har dock hört att du spelar mycket för dig själv, men det är bara vad jag hört.

3 Maite1 SuSa - Verkar ha en fint läge nere i södra SuSaklustret, tävlas det om farmen där möjligtvis?

4 Ecchiman SuSa - Ännu en Susa, dock är jag väldigt kritisk mot hallonkräm mergen(?) om det nu var så. Ändra åsikt om jag blir motbevisad.

5 Laughing Buddha OnC - Ja går det lika bra som på v15 så kommer du inte ge upp byarna i första hand.

6 Nidalee LoL - Jag är rätt ny på spelet så har inte så stor koll.

7 Whine N Doctor HM! - Ledaren för HM! Farmar enormt och är mysig.

8 Siimmee *Biff* - Ja enligt TW Stats så bör du ligga här^^

9 Snorri Sturluson OBEY - Klarar sig bra mot OnC! Klarar du av att hänga kvar?

10 SaintWanderer OBEY - Vet inget.

11 enfetgås OnC - Verkar ha fint med utrymme att bygga ett kluster.

12 Malzahar LoL - Vet inget

13 Wash SuSa - Kass position, går det att växa mer när du blir strypt av dina stampolare? Men en spelare av kaliber med rank 8 på v14.

14 Rageace OnC - En general? Håller du ihop där borta som kommer det gå fin fint för dig. En bra endgame spelare, 100% här nu när 19 är slut?

15 MetMasken OBEY - Säger bara att jag kommer för din plats snart.

Ursäkta men jag är som sagt ny på Tribal Wars men jag lär mig med tiden:)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Listan tagen 17.33 på twstats.


1 RapiDoodle SuSa Jag själv tillsammans med *Wadman*. Går helt okej.
2 *Stark* *Biff* Drog ifrån oss med antalet byar nyligen. Dra upp ditt snitt så är du rank 1. Dock inte helt förtjänt kan jag tycka. Tendens till att byta stam rätt ofta. Vänder kappan efter vinden?
3 Maite1 SuSa Kanontrevlig kille. Säger inte mycket mer då han spelar i samma stam som mig.
4 Ecchiman SuSa Läs ovan.
5 Laughing Buddha OnC OnC sjunken men du växer, imponerande minst sagt. Frågan är om dina adlingar gynnar stammen eller är de enbart för dig?
6 Nidalee LoL ViiGoo. Väljer att inget skriva då de inte finns något positivt du gör.
7 Whine N Doctor HM! Fint utgångsläge men lite haffsiga adlingar och ont om off pga flertalet väggningar och slakiga adlingsförsök.
8 Siimmee *Biff* Inte en blekaste aning om vem du är.
9 Snorri Sturluson OBEY Inte en blekaste aning om vem du är.
10 SaintWanderer OBEY Mött dig på v18 där du inte alls imponerade som nu. Ser riktigt bra ut! Fortsätt så ligger du snart högre!
11 enfetgås OnC Knatchi och ett par till. Sa själv att ni va 4st på kontot vilket gör att jag tappade respekten för er en aning. Men lycka till!
12 Malzahar LoL Inte en blekaste aning om vem du är.
13 Wash SuSa Kanontrevlig kille. Säger inte mycket mer då han spelar i samma stam som mig.
14 MetMasken OBEY Inte en blekaste aning om vem du är.
15 Rageace OnC Kanonläge att växa men låångt långt ifrån stammen. Fin OBA som tyder på offspelare. Önskar dig all lycka Rage. Trevlig trevlig!
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
1 RapiDoodle SuSa två bra spelare där, de har adlat verkligen fina byar och är med bra stam så tror på de här två utan tvekan.
2 *Stark* *Biff* en norsk spelare vet inte mycket om dig, men du adlar en hel del.
3 Maite1 SuSarank ett i oba fan va mycket du har köttat forsätt så.
4 Ecchiman SuSaadlat också fina byar där, okej oba du håller dig top 10 troligen.
5 Laughing Buddha OnC najs oba kommer klara sig länge till en riktig bra stam är du med också.
6 Nidalee LoL ViiGoo du växer fint, tråkigt att ni mergade mindre utrymme för er att adla.
7 Whine N Doctor HM! Har fått dagens rövaren några ggr de riktig bra, och tagit också några byar av SuSa.
8 Siimmee *Biff* vet faktiskt inget om dig.
9 Snorri Sturluson OBEYfireside som sitter där hyffsad bra spelare, har massa byar att adla kämpa på.
10 SaintWanderer OBEYköttad mycket tappat några få byar, men kämpar bra i kriget.
11 enfetgås OnC Ni klättrar i rankningen hela tiden de bra snart tar ni kanske top 5.
12 Malzahar LoLhar tagit riktig fina byar.
13 Wash SuSatrevlig spelare du kommer nog hålla dig top 20.
14 MetMasken OBEYsjunger lite i rankning sparar till off?
15 Rageace OnC två bra spelare har börjat långt från sin stam och adlar fina byar, du kommer hålla dig top 20 jag tror på er.
 

DeletedUser

Guest
1. RapiDoodle 2 Duktiga spelare här. Farmar på bra men ligger lite för utspridd.
2. *Stark* Snackas om att det sitter en eller två norrmän här, rullar på bra men han kommer inte långt med sin nuvarande stam.
3. Maite1 Ligger farligt nära LoL om man tar sig en titt på kartan, kan bli förödande lategame.. eller så plockar han flera fina byar där.
4. Ecchiman återigen en SuSa spelare, ni verkar ha blivit lämnade relativt ifred på denna värld, frågan är om du håller in i hetsigare tider.
5. Laughing buddha Duktig, går långt.
6. Nidalee Herr ViiGoo, grymt duktig på speed men håller du mid-late här? :)
7. Whine N Doctor Verkar vara lite för kaxig som jag har förstått det för att klara sig på denna värld.
8. Siimmee Lirat på .net tidigare om jag inte har helt fel. Duktig men sitter i en riktig sunk stam.
9. Snorri Sturluson Dålig koll på dig, ganska hög OBF, ligger OnC på dig? Klarar han sig mid går det säkert fina fisken :)
10. SaintWanderer Ännu en OBEY lirare, verkar vara duktiga. Kan dock få det svårt att växa tillräckligt snabbt med OnC i trakterna.
11. enfetgås Duktig, finns det nåt mer att säga?
12. Malzahar Duktig spelare, Plockat riktigt fina byar och har en riktigt fin position för att fortsätta växa.
13. Wash Ingen koll på dig
14. Rageace duktig spelare, håller han fram tills late?
15. MetMasken dålig koll.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 RapiDoodle Farmar duktigt bra på här. Vikingarna har höjt din OB-a en del. 100% off? Ljus framtid!
2 Maite1 Plockar många fina byar, börjar dock närma sig LoL.
3 Ecchiman 3 SuSa spelar på topp-3. Stort. Kämpar på bra, dock inte stött på något krig än. Frågan är om de håller då?
4 *Stark* Har åkt ner från 2:a platsen. Adlat ett par barbarbyar och försöker bygga upp dem. Funkar detta i längden?
5 Malzahar Ett konto som verkligen överaskar. Fortsätter plocka fina byar, växer ständigt. Tog ut TUR ganska enkelt.
6 MetMasken Har gjort som Malzahar, en rejäl uppryckning.
7 SuperHeroSuperMegaBeaver Också en uppryckning, dålig koll. Gillar dock ditt namn ;)
8 Nidalee Kör på bra, ser ut att ha byar runt om i LoL's fronter. Kan vara delaktig i många hörn
9 Bröder Dålig koll
10 Laughing Buddha Rutinerad och väldigt duktig spelare. Kommer gå långt!
11 Whine N Doctor står på bra där ute du ligger och kämpar
12 Tinglo verkar styra med en ironfist och gör allt för jaget över laget.(eller är det bara snack som går på externa)
13 SaintWanderer Ingen koll
14 Siimmee går inte långt i stammen han är i just nu.. Ska bli kul att se vad de kan åstakomma innan de går i graven dock!
15 Satora 2 duktiga lirare här, verkar ha plockat många fina byar på sistone. Going up?
 

zackeikw

Member
Reaktionspoäng
0
Rank Namn Stam Poäng Byar Poängsnitt per by

1 RapiDoodle SuSa 255.079 33 7730p: Ser ljust ut för er, farmar på helt okey och kommer hålla rank 1 ett tag till! Sen har Nico ändrat attityd som ja gillar skarpt.

2 Maite1 SuSa 187.292 23 8143p: Har inte koll på dig tyvärr, men ser väldigt bra ut, adlar fina byar!

3 Ecchiman SuSa 175.803 21 8372p: Adlade fina första byar o har växt bra sen dess, ser ljust ut för dig o SuSa då ni har 3 topp spelare!

4 *Stark* *Biff* 172.816 24 7201p: En deffspelare som adlar barbarbyar just nu, växte bra i början men med stammen just nu så kommer du inte leva länge, även om alla i stammen kan spela så har dem inte bästa läget!

5 Malzahar LoL 144.117 18 8007p: Växer också på bra, dock dålig koll på dig, har dålig koll på LoL stammen i allmänhet :/

6 MetMasken OBEY 142.737 17 8396p: Har inte koll på dig heller, men växer bra o har väldigt bra genomsnitt poäng per by.

7 SHSMB OnC 137.875 19 7257p: Förkortade ditt namn SuperHeroSuperMegaBeaver;) Ja gillar ditt lite konstiga namn, och tror du kan gå långt, men vet ej vilka som sitter bakom nicket:confused:

8 Nidalee LoL 137.034 18 7613p: Växer bra och har en front mot SuSa, kanskekan få de lite trevligt där? ;)

9 Bröder OnC 135.911 18 7551p: Duktiga spelare här, farmar på fint och kommer leva länge!

10 Laughing Buddha OnC 133.659 17 7862p: Duktiga lirare, kommer vara kvar ett långt tag till.

11 Whine N Doctor HM! 122.065 17 7180p: Växer bra, så länge ni håller god ton med OnC så lever du!

12 Tinglo SuSa 120.348 18 6686p: Ledare för SuSa, duktig men har fått kretik nu av Tussen, men tror fortarande på dig!

13 SaintWanderer OBEY 120.097 18 6672p: Har inte bra koll, men känner igen honom från v20, han kan spela.

14 Siimmee *Biff* 111.771 14 7984p: Ganska duktig, överlever dock som sagt inte i nurvarande stammen.

15 Satora LoL 110.406 15 7360p: Ingen koll här alls, sorry.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Du har koll på många ser jag, många insiders i stammarna?
 

DeletedUser

Guest
1 RapiDoodle Jag själv, så väljer att inget skriva eller avslöja ;)
OBA: Rank 1 med 1,30 Mil. Köttat fint och tyvärr är det mycket "tack vare" den usla moral vi bjuds på men även vikingarna har sin del.
OBD: Rank 561 med 16.638. Enda inksen är från ArticGenocide som valde att gråa sig och tömma sitt konto mot oss. Fint samtal med OnC gjorde att många inks transitades.
Stam: SuSa - Härlig stam som tuggar på i sitt lugn. Inget större krig ännu och de stammar SuSa gett sig på har upplösts innan krigsförklaringen hunnits åka iväg. 1a på OBA vilket tyder på offensivt köttande. Mycket vikingar eller en kass moral? Dominerar k44 och ser svårt ut att inta "vår" kontinent.

2 Maite1 SuSa En OTROLIGT härlig och allt för glad människa bakom detta namnet, levererar som alltid på en värld och ska bli otroligt kul att följa dig världen ut.
OBA: Rank 2 med 1,13 Mil. Köttar på bra och har betydligt bättre OBA mot poängen än RapiDoodle. köttköttkött
OBD: Rank 246 med 39.930.
Stam: Stam: SuSa - Härlig stam som tuggar på i sitt lugn. Inget större krig ännu och de stammar SuSa gett sig på har upplösts innan krigsförklaringen hunnits åka iväg. 1a på OBA vilket tyder på offensivt köttande. Mycket vikingar eller en kass moral? Dominerar k44 och ser svårt ut att inta "vår" kontinent.


3 *Stark* Ett konto med multinationaliteter senast jag snackade med dom. Norrmän, svenskar och t.o.m amerikanare. Poängen stiger väldigt fort men all OB uteblir. Gratisbyar genom övertalning eller rensar någon byarna åt er? Hursom växer ni bra! Fint utgångsläge med en relativt lugn kontinent.
OBA: Rank 50 med 249,627 Oerhört fattigt
OBD: Rank 458 med 21,975
Stam: *Biff* - "The leftovers" av F.U.N och lite annat "smått och gott". Kaxig ledare som saknar koll vilket gör att jag inte tror ni överlever allt för länge. Tappar byar till bl.a. OBEY vilket tyder på kamp.



4 Malzahar Den absolut härligaste spelaren i LoL, eller ja vågar säga att det är den enda. Trevlig och artig. Växer i en lagom takt och expanderar sin mark åt alla håll. Ska bli spännande att se vart du ska lägga ditt nya camp. Önskar dig en god fortsättning!
OBA: Rank 14 med 503.354 Dugligt här faktiskt. Hade väl önskat mig aningen mer med tanke på krigen ni legat/ligger i.
OBD: Rank 80 med 91.153
Stam: LoL - Stammen som just nu levererar. Avancerat från 4e till 2a plats på väldigt kort tid, imponerande. Krigar på mot några större-småstammar och det ser ljust ut för er. Fortsätter ni uppåt är ett krig mot SuSa oundvikligt, skojskoj.


5 Ecchiman 2 härliga gossar som har en god humor jag förstår mig på. Tappat i rank men det är tätt rank 3-6. Har otroligt goda möjligheter att etabliera sig ordentligt för framtiden och jag hoppas de tar chansen. Ena spelaren är en nykomling inom TW vilket gör dess prestation än större. Tror på er!
OBA: Rank 7 med 670,078 Strålande
OBD: Rank 80 med 98,679
Stam: Susa - Härlig stam som tuggar på i sitt lugn. Inget större krig ännu och de stammar SuSa gett sig på har upplösts innan krigsförklaringen hunnits åka iväg. 1a på OBA vilket tyder på offensivt köttande. Mycket vikingar eller en kass moral? Dominerar k44 och ser svårt ut att inta "vår" kontinent.


6 Laughing Buddha 2 för mig okända killar som styr detta konto. Hört talas om goda meriter men har inga namn att sätta här. Inte stött på dom ingame heller så det blir inte mycket att säga om dem. Ser bra ut på kartan och chanser finns för avancemang.
OBA: Rank 8 med 640,937. Imponerande minst sagt. Keep it up!
OBD: Rank 25 med 161,400. Fått en del stryk
Stam: OnC - En stam som präglats av inaktivitet och avhopp/internadling. Verkar vara på gång uppåt igen vilket glädjer mig. Flera individuellt skickliga spelare men enligt ryktervägen så är det mycket solospel vilket lett till de flesta av avhoppen. OnC har öst in barbarer/bonusbyar så det väntas att se om det gynnar dem i längden.


7 MetMasken Även här är en för mig okänd spelare, men måste ha ett par ess i rockärmen då de överlevt mot OnC/Hm! så pass länge och bara växer och växer! Blir kul och se vad som händer med ditt konto framöver.
OBA: Rank 9 med 618,857 Klart godkänt! Keep it up
OBD: Rank 12 med 241,980
Stam: OBEY - De startade tillsammans med flertalet andra stammar en tidig gangbang mot OnC men som de flesta gangbangs misslyckades även denna. De hade övertaget men tappade det lika fort. Fortsätter att adla barbarer och bonusbyar, väntas att se om det gynnar dem.



8 SuperHeroSuperMegaBeaver Min just nu favorit inom v21 utöver mina stammedlemmar. Fantastiskt trevlig gosse som förgyllar kvällarna. Adlar dugliga byar och smyger sig söderut på kartan.
OBA: Rank 21 med 382,086. Aningen vekt måste jag säga. Bör vara högre med denna poäng.
OBD: Rank 1184 med 4,099
Stam: OnC - En stam som präglats av inaktivitet och avhopp/internadling. Verkar vara på gång uppåt igen vilket glädjer mig. Flera individuellt skickliga spelare men enligt ryktervägen så är det mycket solospel vilket lett till de flesta av avhoppen. OnC har öst in barbarer/bonusbyar så det väntas att se om det gynnar dem i längden.



9 Bröder En kaxig kille som mestadels plockat en stor del av sin poäng genom internadling. Har väl inga egentliga meriter så ska bli spännande att se om de håller på denna världen. Stationerad i stammen centrum vilket kan vara till en nackdel.
OBA: Rank 11 med 543,412. Klart godkänt med tanke på internadlingen!
OBD: Rank 154 med 63,515
Stam: OnC - En stam som präglats av inaktivitet och avhopp/internadling. Verkar vara på gång uppåt igen vilket glädjer mig. Flera individuellt skickliga spelare men enligt ryktervägen så är det mycket solospel vilket lett till de flesta av avhoppen. OnC har öst in barbarer/bonusbyar så det väntas att se om det gynnar dem i längden.


10 Tinglo Min egna och alldeles underbara ledare (Enda ledaren på top 10). Har stenkoll på allt som sker på världen och styr SuSa med en järnhandske ;). Lite segstartad som så ofta på andra världar men tycks fått rull på maskineriet och avancerar. Trevlig jänta som kommer bita sig fast på även denna värld.
OBA: Rank 114 med 129,913. Ajaj inte alls starkt. Långt ifrån godkänt.
OBD: Rank 156 med 62,769
Stam: Susa - Härlig stam som tuggar på i sitt lugn. Inget större krig ännu och de stammar SuSa gett sig på har upplösts innan krigsförklaringen hunnits åka iväg. 1a på OBA vilket tyder på offensivt köttande. Mycket vikingar eller en kass moral? Dominerar k44 och ser svårt ut att inta "vår" kontinent.



Valde att enbart köra top10 då jag finner det mest intressant.
Vill även med denna lista poängtera att detta är enbart MINA ÅSIKTER och har ni klagomål och annars flams rekommenderar jag er till pm - http://forum.tribalwars.se/private.php?do=newpm&u=13495


Vänligen
Nico
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nej du låg rank 10 när jag först tog listan vid 22 eller något, men uppdaterade twstats och såg att du ej hade kvar den ranken.
Får se om du lyckats avancera till min nästa rate.

Vänligen
Nico
 
Topp