Top 15 spelare, synpunkter osv.

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
1 RapiDoodle SuSa Det är två riktig bra spelare som spelar här och har köttat otroligt mycket! Bra jobbat forsätt så.
och Nico har blivit mycket trevligare med :)


2 Maite1 SuSa vet inte vad du har nickat tidigare men du kör fint också du har gömmt dina utmärkelse tråkigt att man inte kan se vad du har för utmärkelser :).. Kämpa på.

3 *Stark* *Biff* Trodde faktiskt att ni inte skulle komma alls så här långt tyvvär tror jag ändå inte att ni kommer klara er ett tag till iafl. dålig ledare & som backstabbar och allt annat.


4 Laughing Buddha OnC två spelare här de är också bra. är mycket tyst i forumen hehe ;) och ni har också gömmt era utmärkelse.
tror på er ni kommer gå riktig långt.


5 Malzahar LoL en bra LoL spelare som adlat fina byar sen start forsätt så du.

6 Ecchiman SuSa jag vet inte mycket om dig men eftersom du är med i susa kommer du va helt säker och de kommer nog gå bra för dig hehe :)

7 MetMasken OBEY Han som sitter på den här konton är riktig trevlig och snäll. har adlat lite fina bonus byar kommer du klara mot OnC? de får vi se.

8 Bröder OnC Har interadlat lite gran, men saanden är väl riktig bra spelare, så forsätt ta fina byar.

9 SuperHeroSuperMegaBeaver OnC Hehe du har dina byar nära dig de riktig bra, finns utrymme att växa på och du har riktig lång namn haha :D

10 Nidalee LoL vet inte riktig om du kommer orka spela för du har ju skaffat dig ett jobb och du har sagt att du inte har knappt tid på v21 men de får vi se forsätter du spela kommer de nog gå bra.

11 Tinglo SuSa du är en bra spelare som orkar mycket på late game och är ganska farlig då sen är du trevlig spelare att snacka med.

12 Whine N Doctor HM! HM!s bästa spelare men adlar segt nu hehe :) kanske samlar till ngt stort? de får vi se.


13 leona LoL Linus som sitter här han är riktig bra på speed men vet inte om han kommer orka på en värld, kanske kanske inte.

14 SaintWanderer OBEY Saint & tonnib bra spelare som har adlat lite för mycket barbar men har kämpat riktig bra mot OnC och har gjort svårt för OnC ser det ut som.

15 Satora LoL det är två spelare där en av de är bra och den andra vet jag inte mycket om.. men har adlat fina byar också och har utrymme att växa på.
 

DeletedUser

Guest
1 RapiDoodle SuSa 294.854

Kommentar: Kan ej kommentera vårt konto men det har växt fint och farmningen går bra. Dock kan jag kommentera den andra spelaren på detta konto, min co Nick. Jag verkar inte vara ensam längre om att veta att det finns en jäkligt trevlig person inom honom. Han har visat mognad attityd mot andra samt lyckats att orka gå in för ytterligare en värld till 100%. Vågar nog påstå att vi är .se bästa duo par. Kommer vi orka fortsätta? :rolleyes:

2 Maite1 SuSa 228.200
Kommentar: Riktigt bra spelare. Han är med i min stam samt har köttat nästan lika bra som oss. Tror faktiskt du håller rank 2 ett bra tag till.

3 *Stark* *Biff* 212.957

Kommentar: Känner till en av er på detta konto sedan den korta period jag spelade på norska classic 2 rundor. Du kan allt man skall kunna samt motbevisade båda mig och många andra som inte trodde att ni skulle lyckas. Eran stam kan spela en mycket stor roll för världens utgång. Du kommer fortsätta växa det är det ingen tvekan om.

4 Laughing Buddha OnC 196.497
Kommentar: Har bara spelat seriöst sedan v.18 så jag vet faktiskt inte vilka ni är. Men folk säger att ni är mycket duktiga så ni skall la inte ha några problem med att hålla topp 5. Dessutom har OnC ryckt upp sig och börjar nu vända all motgång från gangbangs,avhopp samt internadlingar till att vända kriget. Har jag fel?:confused:

5 Malzahar LoL 194.630
Kommentar: Jobbar på i det tysta samt har tagit plundraren två gånger. Man vet att om det stiger med ett rejält antal när klockan närmar sig 23.30 då är det Malzahar som är i farten ;) Du växer på bra samt köttat helt okey.

6 MetMasken OBEY 185.910
Kommentar: Har inte koll på vem som spelar här men du växer iallafall. Svårt att ratea när man aldrig haft någon kontakt eller tagit reda på vem som sitter där.

7 Ecchiman SuSa 182.835
Kommentar: Världens störtsa joker som blev jackpot. Ena spelaren kommer från tr*vian med mycket stor framgång och visar redan här att han är jävligt duktigt. Den andra delen är rutinerad med så detta konto kommer definitivt stanna då Ecchi vet hur man krigar sen länge tillbaka :)

8 Bröder OnC 170.748
Kommentar: Sanden+Darkforce? Växer bra samt farmat helt ok skulle jag tro. Orkar ni jobba på och nöta?

9 SuperHeroSuperMegaBeaver OnC 170.062
Kommentar: Haha spelaren med världens skönaste skratt. Pratat med dig en gång och hoppas på fler samtal. Du och Nick verkar ha bra kontakt med ;) På v.21 vet jag att du farmat som en galning vissa dagar samt du kan din sak ingen tvekan om det. Din co är duktigt med så ni avancerar upp till topp 5 inom en månad är min gissning.

10 leona LoL 157.231
Kommentar: Du hatar mig och jag hatar dig.(nuff said) Du är en av Lols duktigaste spelare samt har skapat dig en fin Ob-a med dina poäng. På speeds säger folk att du regerar, frågan är nu:
Kommer du regera även här på v.21?

11 Tinglo SuSa 156.105
Kommentar: Susas ledare. Grym spelare. Alla vet vad du går för så behövs inte sägas mer än att du tillhör topp 5 av .se spelare just nu.

12 Nidalee LoL 152.930
Kommentar: Lols ledare samt duktigt speedspelare. Växer även bra.


13 SaintWanderer OBEY 143.215

Kommentar: Kan sin sak sedan v.18. Räckte inte hela vägen där men kommer det att göra det här?:confused:

14 Whine N Doctor HM! 142.282
Kommentar: Har 5 rövare tidigt av världen så ni gjorde en kanon start. HM! är också en av de stammarna som kan spela mycket stor roll på världens utgång. Så ni stannar kvar Top 15 ett bra tag till.

15 Satora LoL 125.837
Kommentar: Vet inget men du växer.

/wadman
 

DeletedUser

Guest
1 RapiDoodle SuSa 305.949 *Wadman* och Nico. 40 byar och den första spelaren att nå 100.000.000 plundrade resurser, imponerande hur snabbt de nådde det också. Har adlat riktigt fina byar men har börjat att adla några barbs och ett par byar som ligger under 2000 poäng nu. Börjar det bli ont om byar att adla eller börjar trupperna att tryta? :)

Ligger vädligt nära LoL vilket kanske kommer att sätta stopp för eran snabba tillväxt framöver, om det nu blir genom en IAP där eller krig vet ingen. Jag tror iaf att ni går långt på denna världen om inte hela vägen!


2 *Stark* *Biff* 240.243 Måste faktiskt säga att jag inte har så bra koll på denna spelaren. Han var snabb ut med adelsmännen vilket tyder på att viljan fanns där. Har dock nöjt sig med att adla flertalet byar runt 3000 poäng vilket kanske inte var helt rätt val.. men men, du ligger tvåa så kan inte klaga. O_O Hade en period där han adlade barbarer (sammanfaller med tiden då deras stam Fun! splittrades efter en batalj med Riket och interna problem, som jag förstår det så var ledningen less på hur dess medlemmar spelade spelet? Slutade med att stammen gick två olika vägar, ena delen blev *biff* och den andra TW2E)

Efter att ni adlat några barbarer samt ett par byar från gamla stam-medlemmarna som nu lirar i TW2E så har ni tagit er an Riket vilket ni verkar klara av bra. 6 byar på 3 dagar nu, väldigt fina byar också. Klarar ni av att hålla OnC på avstånd så har ni goda förutsättningar för att fortsätta att växa och plocka poäng av Riket.


3 Maite1 SuSa 238.077 Har riktigt fin OBA men din position kan bli ditt fall. Du ligger på kloss i kloss med LoL vilket precis som för RapiDoodle kan försvåra din snabba tillväxt. Om ni nu löser LoL problemet genom diplomati eller ett all-out war vet jag ingenting om ännu, men det blir avgörandet för din tillväxt helt klart.


4 Laughing Buddha OnC 208.091 Kommer gå långt, ingen snack om saken. Trots gangen mot OnC så har ni lyckats att växa på bra, ett par byar som du adlat låg under 2500 poäng vilket tyder på att det är ont om byar i ditt område, ni har dock Riket och *Biff* bredvid er så ett välplanerat krig skulle förmodligen kunna gynna din tillväxt.


5 Malzahar LoL 198.504 Två spelare här. Växer på bra med lagomt hög OBA. Adlat riktigt fina byar, de flesta från TUR. Ligger riktigt fint till och kan växa på ostört. Helt klart en kommande topp-trea.


6 Ecchiman SuSa 193.841 Denna spelare har adlat riktigt fina byar! OBA:n är väll inte den bästa men duger helt klart. Tyder bara på att du sluppit att vägga en massa ;) Ligger inte nere vid LoL så du har lite bättre möjligheter till att växa gentemot dina andra två stam-medlemmar som är större än dig.

Jag hoppas och tror att du går långt, lycka till.


7 SuperHeroSuperMegaBeaver OnC 191.556 Ligger på OnC's östra front vilket ökar dina chanser till att växa, Närmare rimmen där det finns många fina farmbyar också vilket märks då du alldeles nyss plockade hem rövaren på 9.2 miljoner plundrare resurser på en dag, vackert! :)


8 Bröder OnC 180.583 Svårt att säga någonting av dina adlingar, du har adlat lite av varje men har en fin OBA. Svårt att säga så mycket mer om dig. Ligger nära *Biff* vilket kanske gynnar eller missgynnar din tillväxt.


9 MetMasken OBEY 175.712 Plockat fina byar. Du har hög OBF vilket tyder på att OnC ligger på dig. De plockade även en by av dig alldeles nyss. Klarar du av trycket mot OnC går det nog vägen. Ligger dock lite surt till på kartan med många stora stammar runt sig.


10 leona LoL 168.195 Riktigt duktig speed-spelare, har växt på riktigt fint på sista tiden och har en ganska hög OBA för sin poäng. Ligger ganska dåligt till med byar mitt i LoL's kluster samt ett par byar som ligger vägg i vägg med SuSa, kan bli ett problem framöver.. men vem vet? :)

Orkar du med att spela en vanlig värld så går du långt.. men finns orken? :D



* Har tyvärr bara tid att skriva en top-tio lista, ta den gärna med en nypa salt då jag skrev det stressad som f*n. ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 RapiDoodle
Här sitter två riktigt duktiga och bra spelare. De farmar på överlägset mest i världen och är väldigt aktiva. Det är inte ett - att dom är väldigt trevliga. Lite hets mår man bra av, right?

De kommer nog ligga kvar på rank1 sålänge de orkar hålla igång på samma sätt.

2 *Stark*

Vet egentligen inte så mycket här, har bara läst de andra har skrivit om er. Verkar ju som det blir en Merg med OnC då kan ni gå långt ifall ni får den nya stammen att funka.

3 Maite1

Här har vi en spelare som köttat på riktigt bra, sägs också att dem ska vara trevliga? Tappade sin andraplats i rankingen men ligger nog kvar ett bra ta till på top10 minst.

4 Malzahar

Här sitter två härliga och duktiga spelare. Dom köttar på bra, farmar bra och är trevliga. Har ett riktigt fint läge för att växa, de har redan nu tagit in rätt många placeringar på kort tid. Är nog påväg upp faktiskt.

5 Ecchiman

Vet inget om spelarna, men sägs vara nya på TW? Var lite tveksam i början men håller sig kvar! Får se vart detta kan leda!

6 Laughing Buddha

Här har vi ett nick jag mycket väl känner igen. Finns orken så kommer det gå riktigt bra för detta kontot. Tror de kan klättra upp några ranker också. Köttat bra!

7 SuperHeroSuperMegaBeaver

Också duktiga spelare! Även dessa har köttat bra, tror man stannar kvar här ett bra tag

8 Bröder

Trevliga lirare som farmade på bra i början vet jag iaf men har valt att dölja sina utmärkelser så kan inte alls se om dom fortsatt med det. Här har man bättre OBA rank än vanlig rank, det är helt klart ett + i mina ögon. Bra jobbat!

9 Satora

Mig själv, avstår

10 Tinglo

Här har vi en sjukt trevlig dam. Men slappna inte av, sjukt duktig spelare som man ska passa sig för. Kan alla knep som behövs för att ligga i toppen och är samtidigt en riktigt duktig ledare. Förstår inte riktigt hur du hinner med! En av mina favoriter, hoppas du stannar kvar här uppe länge!

11 Nidalee

Vet inte så mycket från tidigare världar men adlar på bra, har dock inte så bra OBA men den kanske stiger snart. Gör ett bra jobb

12 MetMasken

Vet inte så mycket om detta kontot mer än att dom tar hand om de bra sofar. Leder i OBF så har nog en hel del tryck på sig från OnC, men lyckas också kötta offensivt. Riktigt bra jobbat!

13 leona

Här har vi en duktig spelare som gillar att kötta! Trevlig är man också, alltid ett stort +. Tror vi kommer se mer av denna spelaren. Ska bli intressant att följa på nära håll ;)

14 SaintWanderer

Vet inte mycket här heller, inte orkat sätta mig in i Obey så mycket. Vet ett par namn men inte mer. Har också köttat på bra både offensivt och defensivt. Ska tydligen vara en riktig pain för OnC. Fortsätt såhär!

15 Whine N Doctor

En riktigt duktig lirare. Ledare för HM!, får se. Hoppas verkligen den stammen klarar sig kvar länge. Verkar vara en duktig ledare och en duktig spelare. Tyvärr aldrig haft någon direkt kontakt med spelaren själv.
 

DeletedUser

Guest
5 Ecchiman

Vet inget om spelarna, men sägs vara nya på TW? Var lite tveksam i början men håller sig kvar! Får se vart detta kan leda!


Okej eftersom inget vet något om oss kanske det är dags att skriva något, vi har min Co som är en väldigt duktig, erfaren tw spelare..
och nu kommer vi till mig, jag är en väldigt känd travvian spelare(om jag själv får säga så) har vunnit extremt mycket där, med väldigt hög % vinstutdelning på servrarna som kom till tw för att lira med arbetskollegor, vänner och bekanta.

Detta är nu min första server här så var snäll mot mig :)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Tycker alla som går in och kommenterar kan göra en egen lista istället så vi får lite liv i forumet. Känns som det är max 5-10 personer som visar sig. Hade varit roligt om fler spelare gjorde listor och berättade vad de tyckte om stammar osv.

Man behöver ju inte ha rätt, är ju vad man själv tycker och vet :)

(sry för offtopic)
Tack fler listor och färre kommentarer. Jag kommer att rensa bort det som inte hör hemma här. Det kan ta en dag eller två men det kommer.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Låt vara ALLA får göra små misstag. Att påpeka någons lilla misstag är det stora misstaget.
Kram
Så nu har jag fått gjort det jag skulle med inlägget som låg fel. Det är nu flyttat till rätt tråd.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Kan inte folk ta sig den lilla tiden och göra en top15 lista. Var längesen, känns dumt för mig att göra 2 irad med :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
13 leona

Här har vi en duktig spelare som gillar att kötta! Trevlig är man också, alltid ett stort +. Tror vi kommer se mer av denna spelaren. Ska bli intressant att följa på nära håll ;)


.
Vet inte om man kan kalla Linus "trevlig" :awsm:
 

DeletedUser

Guest
1 RapiDoodle
Kommentar: Nico och Wadman. Kör över de andra och drygar ut sitt försprång de tappade i samband med bannen. Fick offra 5 byar men de togs snabbt åter och ett par till dessutom. Tappat sina farmrekord vilket kan ses som dåligt, men vi väljer att se det positiva i det. Då har vi något att kämpa för :) Sämst bysnitt bland topp 10, adlar strategiskt eller adlar det de kommer över? tryter trupperna måntro?
OBA: Rank 1 med 1,554,009
OBT: Rank 2 med 1,584,791
Stam: Susa - Fortfarande rank 1 och en bra bit ner till rank 2. Närmar sig 500 byar vilket är en härlig milstolpe.
Rätt diplomati och en god mängd fånar kan göra att SuSa snart får leka av sig lite, mycket trupper som står och stampar.
Dominerar k44 men andra stammar börjar knapra in, dags att röjja upp?


2 Maite1
Kommentar: Diggar otroligt mycket. En god samarbetspartner när det är någon som inte skött sig och måste avlägsnas från världen! ;)
OBA: Rank 2 med 1,473,774
OBT: Rank 4 med 1,528,600
Stam: Susa - Fortfarande rank 1 och en bra bit ner till rank 2. Närmar sig 500 byar vilket är en härlig milstolpe.
Rätt diplomati och en god mängd fånar kan göra att SuSa snart får leka av sig lite, mycket trupper som står och stampar.
Dominerar k44 men andra stammar börjar knapra in, dags att röjja upp?

3 Ecchiman
Kommentar: Två galet goda pågar som går hand i hand nerför regnbågen. Hade en liten svacka men har återtagit sin tidigare rank. Även dessa herrar är att lita på offensivt vilket jag gillar! mums. väldigt fint bysnitt vilket tyder på fina adlingar.
OBA: Rank 3 med 981,284
OBT: Rank 11 med 1,088,850
Stam: Susa - Fortfarande rank 1 och en bra bit ner till rank 2. Närmar sig 500 byar vilket är en härlig milstolpe.
Rätt diplomati och en god mängd fånar kan göra att SuSa snart får leka av sig lite, mycket trupper som står och stampar.
Dominerar k44 men andra stammar börjar knapra in, dags att röjja upp?

4 Malzahar
Kommentar: Två pågar som är trevliga, har rekordet på världen när det gäller farmning (grr dumma bann) och växer på i hisklig takt. Lite spridda byar vilket gör att mitt intresse för er ökat, vart är ni påväg?
OBA: Rank 11 med 810,824
OBT: Rank 12 med 962,867
Stam: LoL - Still going strong, kan vara tack vare den otroligt långa listan över diplomatiska relationer. Fast de bryts lika ofta som man byter kalsonger påstås det. Krigar just nu mot BMF och Lagrad vilket inte ser ut att vara allt för tufft. Ni gör det bra helt enkelt.

5 *Stark*
Kommentar: Ojojoj nu har det hänt, de har tappat mycket mark. Inte adlat på en vecka så klart blir man nyfiken på vad det beror på. Vet inte mer vad man kan säga, fortfarande ingen OBA så kontot tycks bara prodda och bygga upp sig.
OBA: Rank 54 med 340,841
OBT: Rank 25 653,173
Stam: *Biff* - Sägs vara på gång att merga med OnC och mer och mer tyder på att detta är i process. Lustiga adlingar gör att man har svårt att inte se det. Varför annars låta stammarna smälta samman på kartan? Har hursom gjort ett bra jobb med sitt låga antal spelare, sen är väl inte det de mest goa spelarna man kan hitta, men de har gjort ett gott jobb.

6 Laughing Buddha
Kommentar: Tuggar på i ruffen. Valt den tysta och smidiga vägen mot framgång, inte min stil men ni gör det bra. Tror ni kommer avancera allt mer då ni adlat strategiskt bra byar. Inte mycket mer att säga då ni är tysta.
OBA: Rank 4 med 960.631
OBT: Rank 10 med 1,122,289
Stam: OnC - en stam som länge varit i gungning pga ledarna. Nu bytt och är tveksam till valet, men en av dem är iafl en duktig spelare. Ska merga med *Biff*, så frågan är bara när det sker. Adlar sig söderut mot just *Biff* samtidigt som de tycks ökat lite i offensiverna mot OBEY. I övrigt händer det inte så mycket, många spelare som lämnat och nya som kommer in på löpande band.

7 Satora
Kommentar: En otroligt trevlig kille, bara snackat med en av er, som jag tror kan komma långt på denna världen, om nu aktiviteten hålls. Ligger fint med rygg mot rimmen vilket kan gynna vid krig.
OBA: Rank 22 med 537,442
OBT: Rank 40 med 577,490
Stam: LoL - Still going strong, kan vara tack vare den otroligt långa listan över diplomatiska relationer. Fast de bryts lika ofta som man byter kalsonger påstås det. Krigar just nu mot BMF och Lagrad vilket inte ser ut att vara allt för tufft. Ni gör det bra helt enkelt.

8 SuperheroSuperMegaBeaver
Kommentar: Crazykid är minsann en väldigt trevlig påg som det skrattas mycket gott med på kvällarna. Adlat sig söderut och nybliven granne med *Biff*. Har rekordet med rövarn och tycks ha börjat satsa nu. Ska bli kul att se vad som händer framöver.
OBA: Rank 19 med 610,063
OBT: Rank 28 med 641,248
Stam: OnC - en stam som länge varit i gungning pga ledarna. Nu bytt och är tveksam till valet, men en av dem är iafl en duktig spelare. Ska merga med *Biff*, så frågan är bara när det sker. Adlar sig söderut mot just *Biff* samtidigt som de tycks ökat lite i offensiverna mot OBEY. I övrigt händer det inte så mycket, många spelare som lämnat och nya som kommer in på löpande band.

9 Tinglo
Kommentar: SuSas själ och hjärta. Ordnade så RapiDoodle ej längre var bannat samt en stor del till att vi båda fortsatte spela trots att vi tänkte lägga ner. Växer på väldigt fort nu och kommer att avancera i rankingarna inom kort. En riktig distansspelare som jag tror på!
OBA: Rank 51 med 357,198
OBT: Rank 57 med 494,740
Stam: Susa - Fortfarande rank 1 och en bra bit ner till rank 2. Närmar sig 500 byar vilket är en härlig milstolpe.
Rätt diplomati och en god mängd fånar kan göra att SuSa snart får leka av sig lite, mycket trupper som står och stampar.
Dominerar k44 men andra stammar börjar knapra in, dags att röjja upp?


10 Bröder
Kommentar: Nybliven ledare för Onc, får se hur det går. Enligt profil även ensam på kontot nu vilket knappast kan vara någon fördel.
OBA: Rank 10 med 848,532
OBT: Rank 16 med 915,833
Stam: OnC - en stam som länge varit i gungning pga ledarna. Nu bytt och är tveksam till valet, men en av dem är iafl en duktig spelare. Ska merga med *Biff*, så frågan är bara när det sker. Adlar sig söderut mot just *Biff* samtidigt som de tycks ökat lite i offensiverna mot OBEY. I övrigt händer det inte så mycket, många spelare som lämnat och nya som kommer in på löpande band.


Detta är precis som alltid mina egna åsikter och vill ej ha någon som helst feedback. Skriv istället egna listor så vi alla får lite skoj att läsa mellan farmvarven!

Vänligen
Nico
 

DeletedUser

Guest
Bästa listan på hela tråden! Såklart så ska det vara från en stammedlem! Bra jobbat nico! :)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Stam: OnC - en stam som länge varit i gungning pga ledarna. Nu bytt och är tveksam till valet, men en av dem är iafl en duktig spelare. Ska merga med *Biff*, så frågan är bara när det sker. Adlar sig söderut mot just *Biff* samtidigt som de tycks ökat lite i offensiverna mot OBEY. I övrigt händer det inte så mycket, många spelare som lämnat och nya som kommer in på löpande band.

Ska merga med *Biff*? Är detta ett faktum?
 

DeletedUser

Guest
Top 2-12 lista:

2. Maite1

Kommentar: Skön spelare på detta konto som har köttat på otroligt bra och lyckats ta 2:a platsen på denna värld! OBA:n på nästintill 1,5mille förtjänar verkligen 2:a platsen då personen har kämpat för det. Deras OBF på enbart 55k visar att de inte fått uppleva så mycket attacker på sig själva vilket är skönt! Är även samarbetsvillig och växer snabbt som ogräs!
Stam: Susa: Vill inte säga allt för mycket om min egna stam men måste säga att ledningen måste man bara älska :)
Position: Har två kluster, ett som ligger nere vid gränsen mellan SuSa - LoL och ett nordväst vid slutet av SuSa´s kluster. Har det lite trångt i syd men finns en hel del möjligheter längre vid sitt kluster längre upp!

3. Ecchiman
Kommentar: Två riktigt goa och glada spelare på detta konto som kan sina saker! Ligger 4:a på OBA vilket visar på att det har krigats en hel del offensivt även om kontot defensivt inte fått uppleva så mycket action då de ligger 11:a totalt på OBT. Fortfarande bättre OBF än Maite1 dock :)
Stam: Susa: Vill inte säga allt för mycket om min egna stam men måste säga att ledningen måste man bara älska :)
Position: Ligger som ett bälte vid övre delen av SuSa´s kluster så han har en del möjligheter att bygga åt alla håll! Ligger ganska nära fronten mot OBEY men annars rätt så skyddad.

4. Malzahar
Kommentar: Dessa spelare har riktigt fina byar med ett snitt på 8611. Växt otroligt snabbt de senaste veckorna samt farmat mycket, vilket visas på utmärkelser där man ser att kontot har 2x Dagens rövare som de tagit nyligen! Ligger 15 på OBT med bra OBA! Har inte fått så mycket attacker på sig vilket inte är så konstigt då LoL sköter sina krig riktigt fint, och därefter deras OBF.
Stam: ViiGoo som ledare sköter det hela bra verkar det som! Ska vara några slackers i stammen men som sagt så sköter de sina krig sjukt bra: 109-7 i vunna, respektive förlorade byar i krig. Det ger ett snitt på nästan 16 byar för LoL, innan stammen som de krigar mot, lyckas ta en by! Riktigt imponerande. Stammen växer väldigt snabbt, även om de inte hänger med i SuSa´s tempo :)
Position: LoL ligger i krig mot mot Lagrad och detta konto ligger verkligen perfekt i fronten! Med tanke på deras inte allt för höga OBF så borde kontot ha en del deff över som kan användas nu och har även nära till sina mål!

5. Laughing Buddha
Kommentar: Här har vi ett väldigt intressant konto som kommer bli spännande att följa då dom har bevisat för oss förut vad dom går för. Växer på i sitt stadiga tempo och håller sig tysta på externa. Har mycket fin OBA vilket bevisar att de, som de flesta i toppen, köttar på bra!
Stam: OnC har visat hur bra dom är på att använda sina trupper flitigt då dom ligger 1:a på OBT mellan stammar (13.337.591) <-- 1337 wihoo ;) Klarade av "Gangbanget" på början av världen och har trappat upp i kriget mot OnC vilket gillas! Har varit lite ostadigt i stammen med medlemmarna och ledningen men det verkar börja räta ut sig!
Position: Ligger nära *Biff* vilket är intressant då det har ryktats om en "mergning" mellan dessa två stammer. Ligger rätt så skyddat mot OBEY och har det säkert.

6. *Stark*
Kommentar: Bara faller på rankingarna då detta konto inte verkar adla längre? Adlade sin senaste by den sjunde, vilket är intressant och kanske tyder på att spelaren bygger upp sig för något stort? Deras OBA (382.000) måste jag säga är under all kritik men de har en bra OBF (331.000). Har ett fint snitt annars på sina byar med 8788p!
Stam: Varit otroligt tysta under världens gång förutom en del på början då det tjafsades från en del av deras medlemmar. Har gått i krig mot stammen DT vilket kommer bli kul att se då jag vill vad *Biff* går för! Har inte hört mycket positivt om ledaren dock.
Position: Precis som Malzahar så ligger detta konto nära gränsen mellan OnC-*Biff*. Då DT ligger ganska utspritt för sina poäng så finns det några enstaka byar nära kontot som nog kan tas ganska lätt. Har fint kluster annars!

7. SuperHeroSuperMegaBeaver
Kommentar: Har hört en del om dig och du verkar kunna dina saker vilket man ser. Har en helt okej OBA (620.000) men inte tillräckligt bra för sin rank skulle jag säga. Har adlat en hel del byar på sistone och har växt på riktigt bra.
Stam: OnC har visat hur bra dom är på att använda sina trupper flitigt då dom ligger 1:a på OBT mellan stammar (13.337.591) <-- 1337 wihoo ;) Klarade av "Gangbanget" på början av världen och har trappat upp i kriget mot OnC vilket gillas! Har varit lite ostadigt i stammen med medlemmarna och ledningen men det verkar börja räta ut sig!
Position: Ligger långt ut i OnC´s kluster och även detta konto ligger nära *Biff*. Har låååååånga färder till OBEY, vilket kanske betyder att du sitter och langar lite deff till fronten? :)

8. Satora
Kommentar: Vet inte mycket om dig tyvärr! Har en fin OBA (705.000) men inte nästan inte någon OBF alls, borde sitta på en del deff! Inte växt så snabbt som de flesta på senaste men har gjort ett fint jobb!
Stam: ViiGoo som ledare sköter det hela bra verkar det som! Ska vara några slackers i stammen men som sagt så sköter de sina krig sjukt bra: 109-7 i vunna, respektive förlorade byar i krig. Det ger ett snitt på nästan 16 byar för LoL, innan stammen som de krigar mot, lyckas ta en by! Riktigt imponerande. Stammen växer väldigt snabbt, även om de inte hänger med i SuSa´s tempo :)
Position: Har i princip två kluster i sydvästra delen av LoL´s kluster. Har inte någon större front mot Lagrad men borde kunna få in några tåg mot dom! Ligger annars rätt så blockat med de flesta av sina byar då SuSa är över kontot och in mot mitten av LoL klustret.

9. Tinglo
Kommentar: Älskade Tinglo :) Riktigt skön person som alltid behåller lugnet och tänker före hon agerar vilket är en ovanlig kunskap verkar det som inom TW-världen. Har även gjort SuSa till den ledande stammen helt enkelt! Växer riktigt snabbt och det har nog påverkat OBA:n (407.000) då den inte har hunnit med verkar det som.
Stam: Susa: Vill inte säga allt för mycket om min egna stam men måste säga att ledningen måste man bara älska :)
Position: Har sina byar lite utspritt men de har blivit tagna strategiskt verkar det som! Ligger i utkanterna av SuSa´s kluster och kan adla sig åt flera håll!

10. Bröder
Kommentar: Kontot har farmat på riktigt bra vilket man ser genom utmärkelserna (5x Dagens plundrare). Ligger på samma rank som sin OBA rank vilket alltid är bra! Har det bästa bysnittet på de konton som jag kommer ge synpunkter på idag (8978)! Är ledaren för OnC och verkar sköta det bra.
Stam:OnC har visat hur bra dom är på att använda sina trupper flitigt då dom ligger 1:a på OBT mellan stammar (13.337.591) <-- 1337 wihoo ;) Klarade av "Gangbanget" på början av världen och har trappat upp i kriget mot OnC vilket gillas! Har varit lite ostadigt i stammen med medlemmarna och ledningen men det verkar börja räta ut sig!
Position: Detta konto har ett ganska utspritt kluster, men ändå ett kluster. Även detta konto ligger nere vid gränsen mellan OnC - *Biff* vilket jag inte tänker nämna igen är intressant, men ändå gjorde jag det :) Ligger även hyfsat skyddat mot OBEY.

11. MetMasken
Kommentar: Man kan bara säga wooow, när det gäller OBT:n (1.775.000) ! Ligger 1:a med nästan 15-20 byar mindre än de flesta och visar att denna spelare kan försvara sina byar samt kötta då kontot bara förlorat 4 byar under världens gång vilket är imponerande med så mycket OBF. Väldigt snyggt.
Stam: Verkar ha en ledning som funkar bra! Håller ihop stammen mot bl.a. OnC och verkar koordinerade då MetMasken har nog fått hjälp med en del assistans. Stammen ligger ganska klämt i mitten med fronter mot bland annat; OnC, *Biff* och en liten mot LoL också. Har imponerat på mig iaf med sin fina stam OBT!
Position: Ligger verkligen mitt i OBEY´s kluster och kan växa åt många håll. Det är även nog en anledning till varför kontot har fått så många attacker på sig då det ligger väldigt centralt!

12. Nidalee
Kommentar: Viktor som spelar här! :) Skön jevel som verkar dra i LoL åt rätt håll iaf. Är en riktigt bra speedspelare och kan spela seriöst om han vill. Har en ganska fin OBA (661.000), men kontot har gått lite långsamt vilket nog tyder på att det byggs och präglas en del!
Stam: ViiGoo som ledare sköter det hela bra verkar det som! Ska vara några slackers i stammen men som sagt så sköter de sina krig sjukt bra: 109-7 i vunna, respektive förlorade byar i krig. Det ger ett snitt på nästan 16 byar för LoL, innan stammen som de krigar mot, lyckas ta en by! Riktigt imponerande. Stammen växer väldigt snabbt, även om de inte hänger med i SuSa´s tempo :)
Position: Har ett main kluster som ligger ganska ostört men kan nog inte adla så mycket! Har lite utspridda byar men bör kunna adla sig ner mot Lagrad nu då det har startats krig. Borde vara ganska lätt för dom med tanke på hur det har gått i tidigare krig!
 
Topp