Top 15 spelare, synpunkter osv.

Invalid nick

New Member
Reaktionspoäng
0
1 *Stark*
Största pointhor*n? Komplett värdelös så vitt jag vet, farmat piss och bara ruschar mot akademi. Kungpepsi II

2 Svegon
Ingen aning men har legat länge i toppen

3 Sir Hero
Sköna snubbar som sitter här. Fint läge.

4 Ecchiman
Nicovichen förmodar jag. Totalt sett värdelös imo och vad jag hört från andra spelare.

5 Nidalee
ViiGoo. Vet inte vad man ska säga riktigt, men duktig.

6 Jayce
Boefst. Nja, inte direkt som ViiGoos startkapacitet men helt okej.

7 kimlin
Ingen som helst aning.

8 Rageace
-||-

9 ai se eu te pego
Iwantrevenge från v9 enligt vissa källor

10 Hallonkräm
Ny ägare, enligt profilen då. Ska inte uttala mig då jag inte vet vem det är.

11 Mister Bane
Dampen & nån CO? Ruskigt bra starter, håller han i mid-game dock?

12 Guess my name
Vet ej.

13 Laughing Buddha
Original Buddhan? Ruskigt bra isåfall.

14 Bröder
Ingen aning

15 Hyomin
Ingen som helst aning här heller.


Observera att detta är mina åsikter och mina endast. Pajkastning är inte tolererat i denna tråd, vill endast ha top 15 spelare i denna tråd.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
För att klargöra så spelar vi inte på Ecchiman. Men tack ändå för komplimangerna. Vi kom in på top 100 någon dag sedan.:)
Får göra en egen lista då.

1 *Stark* SBI Norska p-***** som kommer att sälja sig dyrt.
2 Svegon CM - Blankt, kan inte säga någåt
3 Sir Hero OnC - bra spelare
4 Ecchiman 1to21 - Helt random snubbe. ÄR INTE JAG SOM SPELAR DÄR.
5 Nidalee LoL - Vågar du gå en lol match Viktor?
6 Jayce LoL - Bra start boefst
7 kimlin F.A.N. -Gammal spelare sågs senast på v.18 dår han spelade i AS. Gav RQ motstånd.
8 Rageace OnC - Ligger fel till med tanke på att han spelar i OnC. Men FIN start.
9 ai se eu te pego PWS - Fick en riktigt fin start bra jobb.
10 Hallonkräm - Ny ägare. Inga kommentarer
11 Mister Bane OBEY - Är detta dampen+gringo? Kan gå långt tills midgame.
12 Guess my name PC - Om den är en gammal räv så verkar detta vara en bra start och kan någ hålla någpn vecka inom 15
13 Laughing Buddha OnC - Fejknick
14 Bröder OnC - Bra spelare. Sanden och Sven är duktiga men frågan är om dem kommer köra midgame och lategame?
15 Hyomin RP - Har ingen aning men har spelar bra.

Over And Out Wadman
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag ser hellre folk skriva på engelska än danska och norska. Oavsett om den är lättförståelig eller ej.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte vem den personen som du skriver om är men det är inte jag.. Varför antar folk saker och hur hittar ni på allt skit om mig? Har pratat med 2 personer på denna sdrver utöver dem jag började spela med.. Men visst baby, forsätt hitta på saker, finns säkert ngn där ute som tror dig :)
 

Invalid nick

New Member
Reaktionspoäng
0
Sluta smutsa ner min tråd tack, jag säger bara enbart vad jag hört om andra spelare om dig. Sen är jag rätt säker på att jag är bättre än dig på ALLA möjliga sätt.

Over 'n' out, back to topic.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
tar bort hela inlägget.

Så barnsligt att man inte ens får använda sig av ordet p-****, så då får det va.
 
Senast ändrad:

Jayce

New Member
Reaktionspoäng
0
1 Jayce . största p-***** på världen, oba lägra än poängen.

Felåt, lovar att gå ner i rank för din skull, dessutom kan de ju finnas en anledning till att jag inte har så mycket oba, finns trupper som har häftiga spjut m.m och med 30h bygg kö har man inte så mycket att göra med ressen :(
 
Senast redigerad av en moderator:

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Felåt, lovar att gå ner i rank för din skull, dessutom kan de ju finnas en anledning till att jag inte har så mycket oba, finns trupper som har häftiga spjut m.m och med 30h bygg kö har man inte så mycket att göra med ressen :(

Nädå det sköter sig självt när resten börjar få adlar :)
 

DeletedUser

Guest
1 *Stark* - De har akademirushat, de är norrmän, de ljuger, allting pekar därmed på att de kommer faila inom sin tid.
2 Jayce - Bra jobbat men tror du gått på lite för mycket poäng, verkar vara en av de klart bättre i LoL i alla fall.
3 Ecchiman - Okänd för mig men det ser bra ut, legat med i toppen hela tiden men döljer sina belöningar.
4 Svegon - Samma som ovan.
5 Sir Hero - Sir Hero och znap1 är en duo som kommer hålla länge, två duktiga spelare som kommer ligga topp10 ett tag till tror jag.
6 Rageace - Imponerande start, vet inte vem du är.
7 Nidalee - Rädd att du gått på lite väl mycket poäng, men kapacitet finns verkligen.
8 kimlin - Nej, nej nej. Detta går inte alls.
9 ai se eu te pego - Växt väldigt konstigt, kommer tyvärr inte stanna kvar här allt för länge.
10 Laughing Buddha - Om det är samma duo som på v15 blir de att se upp med, grymt duktiga spelare!
11 RapiDoodle - Den i SuSa som imponerat klart mest, tidig till 1mille farmat. Rädd att stammen sjunker före dig däremot.
12 Schlitzer - Ska vara tyskar här, men har mina misstankar om att de fejkar. Grym position och grymt farmat i vilket fall!
13 Guess my name - Ingen aning vem det är men det ser bra ut.
14 Kariochi - Tre stycken lirare, två helt okej och en gud. Är nästan lite kär i den ena killen här, han är både trevlig, söt och äcklig.
15 Mister Bane - Mig själv, no comments.
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att jag gillar den stora variationen av stammar bland de nuvarande toppspelarna. Är alltid så tråkigt när man på en värld ser att 90% av topp 20 är från samma stam. Men vi får väll se hur det ser ut om en vecka. =)
 

DeletedUser

Guest
1. Ecchiman - Starkt! Stor main by och en okey andra by men inte mer än ok. Fin position dessutom.
2. Svegon - Ingen aning vem detta är, okey Oba och blir intressant att följa.
3. Jayce - Boefst säger ryktet? Verkar riktigt bra men var är OBAn? Lär nog komma så så småningom:p
4. Rageace - Konstig position med tanke på att han är i OnC. Får han dock bara ner Kimlin så ser det riktigt lugnt ut.
5. *Stark* - Osäker på han. Stannat i växten efter akademibygget. präglas kanske?!
6. Sir Hero - Ligger i OnCs palats. Väldigt säker position. Dock farmat lite dåligt??
7. Schlitzer - Utan stam länge. Farmar väldigt bra. Först till 1 mille farmat. Även här fint läge. Frågan är bara vilken stam som värvar honom.:p
8. Kimlin - Uruselt farmat för att ligga rank 8. Ramlar ner inom kort.
9. Guess my Name - För bra för sin stam, Kan få problem med LoL elr får LoL problem med honom:p Spännande spelare.
10. Laughing Buddha - Säker position, Gömmer belöningar men säkerligen farmat bra.
11. G0l G0l G0l - Jag dansar vidare:)
12. Nidalee - Viigoo? Väldigt duktig speedspelare. Men håller han för mid-game? Säker framtid i toppen
13. army of mushrooms - Väldigt schyst spelare. Lojal mot stammen. Får nog det tufft tyvärr.
14. Lawliet N Start - Mycket fin Oba. Fin plats. Dock lite nära Obey. Som jag hoppas är lika bra som jag tror.
15. xlea - Väldigt duktig starter. Fint och lugnt läge. Farmat bra. Ser vi nog i toppen ett tag framöver.

:)
 

DeletedUser

Guest
1 Rageace OnC - Ruggigt fin första by du fick, men den kan nog ha kostat en del om man ser till din OBA. Trevlig är du dessutom. :)
2 Jayce LoL - Smart taktik att starta som du gjorde, nu har du dessutom fått in en till spelare på ditt konto så ni blir farliga och kommer ligga kvar här ett bra tag.
3 Ecchiman SuSa - Vem är du? Tyvärr tveksam att du är kvar topp3 om ett par veckor.
4 Svegon SuSa - Ingen aning om vem du är. Tyvärr är jag tveksam att du är kvar topp10 om ett par veckor.
5 *Stark* SBI - Norrmännen är snart borta här ifrån.
6 Kariochi OnC - Gillar er, ni kommer ligga kvar på topp10 tills jag bestämmer mig för att adla er!:cool:
7 Sir Hero OnC - Gillar er på kontot också, trevliga och duktiga båda två. Lär stanna kvar på topp10 ett tag till.
8 GuSSeee28 SBI - Gustav och Kjetil? Ännu fler norrmän? Borta snart.
9 Legend Baron SBI - Ingen aning vem du är, men tror på samma öde för dig som resten i din stam, snart borta.
10 Laughing Buddha OnC - Grymt duktig(a) spelare här, går han/dem inte för det, då är de snart topp3.
11 RapiDoodle SuSa - Fått en grym start, stall 20 men undra om det verkligen är värt att ha det såhär tidigt? Lär vara uppe på topp10 snart.
12 Pure Evil BAKIS - Här som Wallin hoppat in? Kvittar om han gjort det, du kommer vara med långt fram ändå tror jag.
13 Hagalos - Stamlös och inte ens plundrat 10k byar, blir tufft att stanna kvar här, väl?
14 Schlitzer - Tyskarna ligger lite i skymundan, troligen farmat mest på världen och sitter nog på rätt bra med LK och yxor bland annat.
15 Sigurd Ring DT - Såklart först till två byar, såklart en liten by. Men ingen större överraskning att du snart kommer trilla ur topp15.
 
Senast redigerad av en moderator:

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
3 Ecchiman SuSa - Vem är du? Tyvärr tveksam att du är kvar topp3 om ett par veckor.
4 Svegon SuSa - Samma som ovan.

Jättefin lista! verkligen, men detta gjorde mig lite fundersam bara. Svegon är nog inte kvar topp3 då han för tillfället är rank 4, så förstår inte varför du skrev som du gjorde. :)
 

DeletedUser

Guest
Jättefin lista! verkligen, men detta gjorde mig lite fundersam bara. Svegon är nog inte kvar topp3 då han för tillfället är rank 4, så förstår inte varför du skrev som du gjorde. :)
Oh, vilken miss! Jag gör om & gör rätt. Rätt ska vara rätt. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

MetMasken

Member
Reaktionspoäng
0
1 Rageace OnC - Ruggigt fin första by du fick, men den kan nog ha kostat en del om man ser till din OBA. Trevlig är du dessutom. :)
2 Jayce LoL - Smart taktik att starta som du gjorde, nu har du dessutom fått in en till spelare på ditt konto så ni blir farliga och kommer ligga kvar här ett bra tag.
3 Ecchiman SuSa - Vem är du? Tyvärr tveksam att du är kvar topp3 om ett par veckor.
4 Svegon SuSa - Ingen aning om vem du är. Tyvärr är jag tveksam att du är kvar topp10 om ett par veckor.
5 *Stark* SBI - Norrmännen är snart borta här ifrån.
6 Kariochi OnC - Gillar er, ni kommer ligga kvar på topp10 tills jag bestämmer mig för att adla er!:cool:
7 Sir Hero OnC - Gillar er på kontot också, trevliga och duktiga båda två. Lär stanna kvar på topp10 ett tag till.
8 GuSSeee28 SBI - Gustav och Kjetil? Ännu fler norrmän? Borta snart.
9 Legend Baron SBI - Ingen aning vem du är, men tror på samma öde för dig som resten i din stam, snart borta.
10 Laughing Buddha OnC - Grymt duktig(a) spelare här, går han/dem inte för det, då är de snart topp3.
11 RapiDoodle SuSa - Fått en grym start, stall 20 men undra om det verkligen är värt att ha det såhär tidigt? Lär vara uppe på topp10 snart.
12 Pure Evil BAKIS - Här som Wallin hoppat in? Kvittar om han gjort det, du kommer vara med långt fram ändå tror jag.
13 Hagalos - Stamlös och inte ens plundrat 10k byar, blir tufft att stanna kvar här, väl?
14 Schlitzer - Tyskarna ligger lite i skymundan, troligen farmat mest på världen och sitter nog på rätt bra med LK och yxor bland annat.
15 Sigurd Ring DT - Såklart först till två byar, såklart en liten by. Men ingen större överraskning att du snart kommer trilla ur topp15.

Beror på hurdanna farmsen är ju :) Rank 1 har inte heller 10k plundrat ;)
 

DeletedUser

Guest
3 Ecchiman SuSa - Vem är du? Tyvärr tveksam att du är kvar topp3 om ett par veckor.

nu ska jag vara kaxig o säga att jag kommer vara top 1 om 1 vecka! ;)
 

DeletedUser

Guest
1.RapiDoodle SuSa 10.077 -Jag+Nicovichen
2 Guess my name -Stannar kvar duktig/a spelare.
3 Rageace OnC Finaste förstabyn som har plockats i min syn.
4 Ecchiman SuSa Spelare i min stam duktigt
5 Jayce LoL - Stannar
6 Svegon SuSa Spelare i min stam duktigt
7 xlea BAKIS -Wallin och xlea? farlig combo
8 *Stark* SBI -Nix eller kanske
9 Guan Yu SBI -Nix
10 Nidalee LoL - Barbadlare ;) Fint spelar, farmat bra och komer stanna kvar.
11 Kariochi OnC - OnC spelare. Kommer säkert stanna ett bra tag.
12 Legend Baron SBI - Farmat och adlat en ok by. Tror dock du kommer falla ut härifrån inom en månad.
13 Sir Hero OnC - Enda på topp 15 utan adling. Vilken spelare kommer du adla? Stannar här ett bra tag.
14 G0l G0l G0l Fun! - Farmat och adlat en by. Håller du top 15?
15 Eagleofdarkness OnC - Bacardi har tagit sig upp och kommer klättre högre om han fortsätter nöta. Me like u. Bra läge emot Obey med.
 
Topp