Top 10 Stammar - Med kommentarer

DeletedUser

Guest
Dom var inte i -NG- speciellt länge, dom "lurades" in där i hopp om att det var en seriös och duktig stam, men så var ju helt klart inte fallet. :)
 

DeletedUser

Guest
Nån som orkar kommentera? :D

1 Yawn
2 Träd
3 -s-
4 AAK
5 LEAGUE
6 banzai
7 SAH
8 Snakes
9 DKDT.
10 TNW
 

DeletedUser

Guest
Ger det ett försök..

1 Yawn - Min stam låter någon annan kommentera oss..
2 Träd - Härliga personer och verkligen v12's version av Bloods, mindre i antalet men har ett riktigt bra sammarbete
3 -s- - Nykommen stam uppe här, tveksam till er dock många av er har ätit er stora på Yawn/Träd's krigsbyten..
4 AAK - Samling av de duktigare ur stammarna som föll när Yawn/Träd tog till krig ordentligt, är även i krig med yawn/träd just nu men klarar det helt okej
5 LEAGUE - Vet väldigt lite om er, en samling lirare som äter sig feta ute i rimmen
6 banzai - Ingen aning vilka ni är eller vart ni ligger så kan inte kommentera er.
7 SAH - Ingen aning vilka ni är eller vart ni ligger så kan inte kommentera er.
8 Snakes - Ingen aning vilka ni är eller vart ni ligger så kan inte kommentera er förutom att ni har ett otroligt fjantigt namn i min mening.
9 DKDT. - Ingen aning vilka ni är eller vart ni ligger så kan inte kommentera er.
10 TNW - Ingen aning vilka ni är eller vart ni ligger så kan inte kommentera er.
 

DeletedUser

Guest
2 Träd - Härliga personer och verkligen v12's version av Bloods, mindre i antalet men har ett riktigt bra sammarbete
QUOTE]

Ehh, hur resonerar du där? Mindre i antalet? Finns bara en stam på top10 som har fler medlemmar av dom annars har dom flest, hmm :) Men att dom är snygga, tighta och härligt goa stämmer nog gött :)
 

DeletedUser

Guest
kanske skulle uttryckt mig lite bättre, det jag menade är, även fast det är många medlemmar är större delen "mindre" i styrkan, om man ser på genomsnitt dvs men klarar sig ändå emot de större spelarna.
 

DeletedUser

Guest
kanske skulle uttryckt mig lite bättre, det jag menade är, även fast det är många medlemmar är större delen "mindre" i styrkan, om man ser på genomsnitt dvs men klarar sig ändå emot de större spelarna.


kallas erfarenhet, o det har de flesta i Träd, efter några års spelande :)

kastar upp en lista senare!
 

DeletedUser

Guest
1 Yawn
2 Träd
3 -s-
4 AAK
5 LEAGUE
6 SAH
7 banzai
8 Snakes
9 PaRa
10 TNW

Uppdaterad lista!
 

DeletedUser

Guest
1 Yawn - Min 1:a bekantskap med den här stammen slutade med att jag började om. vill helst inte göra det igen.
2 Träd - Ja vad ska man säga? vill helst inte kommentera detta gäng.
3 -s- - Känner inte till stammen o vill därför inte kommentera dem.
4 AAK - Misstänker starkt att dessa individer är under inflytande av rusdrycker och.......MrRisling.
5 LEAGUE - Känner inte till stammen o vill därför inte kommentera dem.
6 SAH - Känner inte till stammen o vill därför inte kommentera dem.
7 banzai - Ett gäng sköna typer som kör så det ryker.
8 Snakes - Känner inte till stammen o vill därför inte kommentera dem.
9 PaRa - Låter andra kommentera oss.
10 TNW - Snart ett minne blott eller slagna i spillror då de ligger under ett hårt tryck.

Bom Shaka Lak!!
PaRa har nu tagit sig in på topp10 :)
sannerligen en skön syn.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Yawn Min sköna stam - underbara individer o skönt manskap<3
2 Träd Våra sköna blodiga träd.. v12's bloods <3
3 -s- Vet inte om jag verkligen bör kommentera dessa nissar.. Krigsförklarade oss, men ligger - i statistiken redan efter någon dag. kommer försvinna från v12 snart, ser inte att spelarna klarar av det dem gett sig in på..
4 AAK Alkoliserade kaniner, sköna nissar med MrRisling i skuggorna.. krigar på emot Yawn o ger o tar lite där.. kanske stannar kanske inte..
5 LEAGUE Vet inte mycket om dessa herrar o damer.. Ligger nära mig, vet inte något mer än detta.
6 SAH No idea
7 banzai krigar väl - går bra tror jag? :p
8 Snakes ogillar namnet starkt.
9 PaRa Nog v12's skönaste spelare här.. många sköna lirare från v7 <3 Much love..
10 TNW Tveksamt att dessa stannar kvar länge till..
 

sebbe16

Member
Reaktionspoäng
9
uppdatering kanske

1 Yawn
2 Träd
3 -s-
4 AAK
5 LEAGUE
6 banzai
7 SAH
8 Snakes
9 PaRa
10 TOO
 

Zorn

Member
Reaktionspoäng
0
1 Yawn - Låter någon annan kommentera oss!
2 Träd - Har inte hört mycket av er men värkar sköna, Trädkramare =)
3 -s- - Växte snabbt, Men nu i krig och får se hur det går.
4 AAK - Kämpar på! Riktiga Drickare ;)
5 LEAGUE - Vet inget om er!
6 banzai - Kämpar och ökar än idag!
7 SAH - Samling bra spelare tror jag vet dock inte tillräckligt för att yttra mig.
8 Snakes - Många spelare, Ledning verkar seriös iaf!
9 PaRa - Vet inget om er.
10 TOO - Vet inget om er.
 

DeletedUser

Guest
1 Yawn fin samling som är bra på att kriga :)
2 Träd samma som yawn
3 -s- trodde ni var bra tills ni börja kriga mot Yawn...
4 AAK min egen stam så nån annan får kommentera den :)
5 LEAGUE vet inget om er
6 banzai hört att ni är bra på att kriga bara ni vill ^^
7 SAH vet inget
8 Snakes ingen kommentar
9 PaRa ?
10 TOO ?
 

DeletedUser

Guest
Stammar + totalpoäng.


1 Yawn - 10.474.887
Legat rank1 nästan hela serverns gång, säger allt om denna stam!.

2 Träd - 6.619.922
Enda stammen som funnits sedan starten av v12. ett gäng som skulle köra oseriöst, slutade med att ligga ohotad på 2 plats?

3 -s- - 2.882.774
Har haft sitt roliga, kriget mot YAWN, vet jag inte om det var så smart drag IMO...

4 AAK - 2.244.715
Har krig mot både YAWN och Träd. verkar dock vara ett avslaget krig, finns kvar i framtiden? NEJ.

5 LEAGUE - 1.918.888
Precis som deltagarna i IDOL... väntar på att bli upptäckt

6 banzai - 1.794.380
Precis som deltagarna i IDOL... väntar på att bli upptäckt. Håller stånd i K44 SV delen.

7 SAH - 1.634.845
Ingen aning om dessa tyvärr!

8 Snakes - 1.474.569
En norr stam, vad dem gör vet jag tyvärr inte!.

9 PaRa - 1.112.316
Precis som deltagarna i IDOL... väntar på att bli upptäckt

10 TOO - 984.185
Precis som deltagarna i IDOL... väntar på att bli upptäckt
 

DeletedUser

Guest
6 banzai - 1.794.380
Precis som deltagarna i IDOL... väntar på att bli upptäckt. Håller stånd i K44 SV delen.

vet inte om du fått idolfeber men banzai väntar inte på att bli upptäckta vi har redan gjort början av vårat namn genom att vi köttat sedan banzai´s startades så skall man kommentera stammarna på v12 kanske man skall ha lite insikt på v12 samt ha lite koll på stammarna på topp10
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
vet inte om du fått idolfeber men banzai väntar inte på att bli upptäckta vi har redan gjort början av vårat namn genom att vi köttat sedan banzai´s startades så skall man kommentera stammarna på v12 kanske man skall ha lite insikt på v12 samt ha lite koll på stammarna på topp10

I just lol'ed ^^


1 Yawn - random
2 Träd - random
3 -s- - på nedgång
4 AAK - på nedgång
5 LEAGUE - random
6 banzai - random
7 SAH - random
8 Snakes - känner igen vissa, blir nog en av de som överlever längst
9 PaRa - random
10 TOO - random
 

DeletedUser

Guest
I just lol'ed ^^


1 Yawn - random
2 Träd - random
3 -s- - på nedgång
4 AAK - på nedgång
5 LEAGUE - random
6 banzai - random
7 SAH - random
8 Snakes - känner igen vissa, blir nog en av de som överlever längst
9 PaRa - random
10 TOO - random

Känns som nån lirar i Snakes
 
Topp