Top 10 Stammar - Med kommentarer

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
1 Yawn - Ze kötters! Stabil 1a första placering, kommer att hålla 1a platsen länge.
2 Träd - Säker 2a plats. Bra spelare ( microblade ;) )
3 -s- - säkert duktiga, har inte så stor koll
4 AAK - alkoholister
5 ligan - random
6 banzai - random
7 SAH - grymma
8 Snakes - verkar okej, verkar ha många spelare från stribe / dc från v3? :)
Zzz9zzz
10zzzzzZz
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Här är en lista av mig, det har efterfrågats ett tag så nu när jag har tiden så tar jag och knåpar ihop något :) Då jag inte har ett konto att kolla via in-game så får jag göra en lista utifrån tw-stats istället, men det lär duga det med.. I guess :rolleyes:

Top-10 stammar, poäng!
top10tribes30sept.jpg


Top-10 stammar, ODA!
top10odatribes30sept.jpg

Nu kommer jag bara kommentera poängranken, ODA ranken var mer en parentes för att ha någon referens om vilka som köttar och inte!

Yawn - Min forna stam med många bekanta ansikten och sköna spelare, tycker dock inte om vad jag ser i adlingsväg med de där barbsen, aja baja!

Träd - Stammen jag grundade, skönt gäng som verkar kötta fint fortfarande, starka och goa gubbar/gummor (kan ju inte glömma bort er damer ^^)! Dock så är det samma sak här - barbadlingarna gillas inte!

-s- - Stammen som ställde upp emot övermakten i Yawn och nu får bita i det sura äpplet, sjukt trevlig diplomat har ni i alla fall :awsm:

AAK - Kan ledarbytet bli något bra? Only time will tell!

League - Jadu, har inte alls stor koll på er stam - verkar dock inte vara allt för många retards där ;D

banzai - Hmm, vad har vi här? Ett gäng n00bZ som tror de är coola, även om reffotsirhc89 är rätt häftig ibland, höhö! Puss på dig bäverN <3

SAH - Oooh, ett gäng flygvärdinnor - så kinky ^_^

Snakes - Massinvite med ett gäng som failade rätt hårt i V3 i spetsen, kommer nog gå likadant här för er!

PaRa - Verkar vara ett erfaret gäng, minns i alla fall ett par utav er från 5an!

TOO - I only got one comment and that is FAIL!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta över top-10 stammarna

kartatop1030sept.jpg
frgfrklaringkartan.jpg
 

DeletedUser

Guest
Sluta med pajkastningen tack!.

Som representant från Träd säger jag ang tiderna nån skickat rens/adlar , bara att det gäller 1 lite små spelare. därav man inte lägger ner så mkt tid på honom.


Sen vil jag att träd håller sig borta att kommentera samt blossa upp stämningen här inne. helt onödigt.


spelare som kan spelet håller sig ingame och ignorerar forumet.


alla spelare kör sitt egna vis!. respektera det!


/Disturbia Ledare Träd
 

DeletedUser

Guest
Yawn - Ledat världen länge nu varit rätt lugnt för dem med sedan come an? försvann krigar lite slött mot aak och -s-

Träd - Krigar lite slött med aak allierade med Yawn. Har ni tänkt merga med yawn? isf vilka blir utanför eller ska disturbia och balack slashas skapa en internadel stam. Annars bör det bli krig mot yawn efter aak.

-s- - Krig mot Yawn iap med resten av stammarna i området blir ändå svårt om Yawnhittar att ni var intressanta ska ni då vända blicken mot League eller bara stå kvar.

League - ligger mellan träd och yawn efter att eller om -s- försvunnit inte gjort mycket väsen av sig ska ni hjälpa -s- eller blir träd ilskna då?

aak - Många fina duktiga spelare här men har spelat korten lite dåligt och kommer tillslut att förlora mot 1 och 2

Banzai - valde aak sidan krigar mest nu mot barbarer och annat smått verkar finnas lite kapacitet här men då måste ni fokusera på träd

sah - äter upp sina grannar i små stammar samt dkdt granne med yawn hjälpa aak eller bli nästa offer

snakes instängd massinvite stam i nord som borde prata med sah om att yawn är farliga annars godnatt.

para - ingen koll

too - ingen koll
 

DeletedUser

Guest
Lite väl mkt onödiga kommentarer runtomkring, snart kommer konsekvenserna i brevlådan.
 

DeletedUser

Guest
Dags att göra en ny lista då världen ser annorlunda ut.

1 TYT - Världs dominans, går inte att säga så mycket då stammen är ny, men ska dem klara av att vara i samma stam med ledning från 2 stammar?
2 -s- - en stam som vågar gå emot dem lite större spelarna och lever på Moralen och krigs lusten.
3 LEAGUE - Jag vet inte så mycket om er då ni ligger på fel kontinent, får ta och kolla upp er nåärmare då ni faktiskt ligger trea på rankingen.
4 AAK - AAK en stam man aldrig slipper, är själv medlem i föreningen och hoppas att ni har ett trevligt sprit lager så man får hälsa på någon gång.
5 banzai - banzai med DM och co kan inte gå fel, krigar på bra i k44.
6 SAH - Världens flygvärdinnor, ställer upp om det är problem i världen som behöver fixas, fly safe?
7 Snakes - Läskiga ormar som slingrar sig runt ovanför K54, lite små creepy om ni frågar mig.
8 PaRa - Ett härligt gäng som gärna krigar med lite sprit
9 TOO - Som trean så vet jag inte så mycket om er då vi ligger fel för att ni ska vara intressanta för oss.
10 Druids - Min egen stam som jag kom in genom lite konstiga omständigheter, storm trivs, allt annat får dem andra berätta för oss.
 

DeletedUser

Guest
Här är en lista av mig, det har efterfrågats ett tag så nu när jag har tiden så tar jag och knåpar ihop något :) Då jag inte har ett konto att kolla via in-game så får jag göra en lista utifrån tw-stats istället, men det lär duga det med.. I guess :rolleyes:

Top-10 stammar, poäng!
top10tribes30sept.jpg


Top-10 stammar, ODA!
top10odatribes30sept.jpg

Nu kommer jag bara kommentera poängranken, ODA ranken var mer en parentes för att ha någon referens om vilka som köttar och inte!

Yawn - Min forna stam med många bekanta ansikten och sköna spelare, tycker dock inte om vad jag ser i adlingsväg med de där barbsen, aja baja!

Träd - Stammen jag grundade, skönt gäng som verkar kötta fint fortfarande, starka och goa gubbar/gummor (kan ju inte glömma bort er damer ^^)! Dock så är det samma sak här - barbadlingarna gillas inte!

-s- - Stammen som ställde upp emot övermakten i Yawn och nu får bita i det sura äpplet, sjukt trevlig diplomat har ni i alla fall :awsm:

AAK - Kan ledarbytet bli något bra? Only time will tell!

League - Jadu, har inte alls stor koll på er stam - verkar dock inte vara allt för många retards där ;D

banzai - Hmm, vad har vi här? Ett gäng n00bZ som tror de är coola, även om reffotsirhc89 är rätt häftig ibland, höhö! Puss på dig bäverN <3

SAH - Oooh, ett gäng flygvärdinnor - så kinky ^_^

Snakes - Massinvite med ett gäng som failade rätt hårt i V3 i spetsen, kommer nog gå likadant här för er!

PaRa - Verkar vara ett erfaret gäng, minns i alla fall ett par utav er från 5an!

TOO - I only got one comment and that is FAIL!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karta över top-10 stammarna

kartatop1030sept.jpg
frgfrklaringkartan.jpg

Fy fän va du är göööllig <3
 

DeletedUser

Guest
1 TYT
2 -s-
3 LEAGUE
4 banzai
5 AAK
6 Snakes
7 SAH
8 PaRa
9 TOO
10 Druids'

Kan nån va gullig och göra en lista?
 

DeletedUser

Guest
Är väl inte jättehemma på denna sorterns listor då jag inte känner till precis alla stammar :)

1 TYT - Har Rosakanin hos sig, trevlig madame! Lär väl säkert ta hem världen sålänge inte inaktiviteten blir hög, då kan dom få mer problem..
2 -s- - Köttar & Köttar TYT men verkar ändå inte komma loss riktigt?
3 LEAGUE - INTE EN ANING!
4 banzai - Känner till EN spelare där, som inte gör annat än gnäller, det är det enda intryck jag fått!
5 AAK - Mrrisling <3 Mäktig stam med TW's vackraste namn!
6 Snakes - Mycket kompetent ledning i mina ögon, kanske den bästa på V12.. Blivit mycket barbarbyar dock, kanske finns någon tanke med det? :)
7 SAH - Tillhörde denna tills för något litet tag sedan, mycket trevliga spelare i stammen men skar sig mellan mig och ledningen. Kompetent ledning där också men alla känner i princip varandra IRL vilket jag uppfattar negativt, man är rädd för diskussioner osv.
8 PaRa - SAY WHAT!?
9 TOO - HUH?
10 Druids' VACKERT!
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
6 Snakes - Mycket kompetent ledning i mina ögon, kanske den bästa på V12.. Blivit mycket barbarbyar dock, kanske finns någon tanke med det? :)

Nepp, vi plockar bara barbs för att vi inte har något annat för oss^^ eller finns det kanske en tanke med det? ;)
 

DeletedUser

Guest
Va ett tag sen nån gjorde en lista, nån som orkar?

1 TYT
2 -s-
3 LEAGUE
4 Snakes
5 banzai
6 PaRa
7 AAK
8 SAH
9 TOO
10 Druids
 

DeletedUser

Guest
TheGodOfWar har du lust att göra nån`? dina listor brukar vara intresanna att läsa ^^ :D
 

DeletedUser

Guest
På tiden att vi har en ny topp 10 lista tycker jag :)

1. TYT
Vi köttar självklart på, som man ska göra i krig. Många blickar som vände sig emot oss i TYT när vi slog oss samman. Något vi hoppades på. Och vi fick det vi ville. Krig. Federationen bildades men har sen en tag tillbaka sjunkit mer och mer både in game som i det externa, inte ofta man hör något ifrån dom längre.

2. PaRa
Här är en stam som en gång var tre. Banzai, PaRa & Druids spelare kan vi återfinna i denna stammen idag. Federation's stammar som tillslut slog sig samman, måste ändå säga tack för det! Betydligt enklare att kolla statsen nu. Vissa av deras spelare har visat att de kan kriga. Vissa andra står mer och hoppas att de andra ska göra jobbet. Vilket aldrig kommer fungera om de ens ska kunna rubba oss i TYT.

3. LEAGUE
En stam med "oldies", trevliga gubbar o gummor. Köttar idag på mot -s-. Håller sig lite utanför allt och har kört sitt race sen start.

4. -s-
En stam som är på väg ner. Slaget under bältet kom defentivt när spelarna från TYT vaknade till igen och började köra igång. Erfarna spelare som mer eller mindre "sovit" vaknade. Man ska inte väcka en björn brukar de säga.. det gjorde -s-. Att de sen har tappat många spelare som varit en kugge, tex krigs-gud gjorde att de föll yttrligare. En ny ledning formades i -s- från en mindre stam som stått -s- trogna som allians. Denna ledning tog dock desto värre in spelarna från TOO och andra spelare runtom vilket gjorde att stammen LEAGUE blev "rasande" över att de tog in deras fiender och de gick i krig.

5. TNW
En tyst stam, man har inte hört mycket från er här ute på externa. Men nog finns de namn man känner igen i den här stammen. Ska bli spännande att följa vad som sker från eran sida, följer ni med vågen och går emot oss eller gör ni som LEAGUE och väljer er egna väg?

6. Ants
Här har vi forna medlemmar från snakes. Att de bröt samman var något som skedde enbart för någon dag sen. Det har varit hårda ord emellanåt mellan snakes spelarna och deras ledning. Att ledningen i snakes är inaktiv det vet vi sen en lång tid tillbaka. Och det var väl en av orsakerna till att denna splittring skedde.

7. SAH
En till av federationens stammar. Enda spelarena som har imponerat på mig är så länge är Viking Harald, en man som är mycket mogen och en trevlig spelare även om han sitter på fiende sidan. Vi hade våra duster men vi kunde ändå ge varandra ett gott skratt. Respekt till dig som spelare, du lyfter upp ryktet för SAH själv.

8. Snakes
"Resterna" av de som inte följde utbrytarna till Ants. Ska bli spännande att se om den här stammen dör ut helt eller om de möjligen vaknar till nu efter att det blev en splittring. Ont kan föra gott med sig, tiden för utvisa hur det blir.

9. snövit
Ännu en av Federationens stammar. Jag vet ett par spelare i den här som jag själv anser som duktiga lirare. Och jag har sett att ni jobbat på starkt emot oss. Kul att se, ska det vara krig ska det vara en fajt! Förutom de två spelarna så har inte snövit mycket mer att komma med. Tyvärr. Moralen är den som räddar er i dagsläget.

10. SoA
Tyvärr, er har jag själv inte fått upp ögonen för. Ni kanske har gjort något emot oss. Men det är inte mycket jag hört eller sett. Ni får jobba på mer om ni vill ha en bättre kommentar från mig.
 

DeletedUser

Guest
...

HejHej! så här tkr jag!:D

1. TYT Ni har riktigt många erfarna spelare o därför ligger ni där ni ligger... Dock har ni många svagheter en sån är att ni underskattar andra spelare o stammar, Det kan bli dåligt senare. Annars är ni faktiskt rätt schysta o mogna! Men så är du ju att vi ligger i krig med er..

2. PaRa Vet inte om ni köttar mkt av TYT elr inte... Ni värkar ha rätt bra spelare o mkt bra spelförståelse...

3. LEAGUE Hmmm... som sagt kör ni ert eget race o kommer sorgligt nog att dö ut snart... Ni har väl en o annan bra spelare, Dock så startade ni krig med -S- o ni kommer nog va kvar ett tag i det kriget. Men om TYT dör är ni nog rätt körda endå...

4. -S- Hehe... En i Federation o köttar la på bra... Ni har ju bra spelare o sånt men vet inte hur era soldater ser ut? Det kommer sen elr? hoppas ni är kvar i världen så vi kan lära känna varan bättre!

5. TNW visste inte ens att ni fanns förnst jag kollade nyss.. Har inte hört ett skit från er o vet inte om ni har erfarna spelare.

6. ants Vet inte så mkt om er heller bara att ni lirade i snake.

7. SAH En stam i federation o köttar la på så där. Ni kommer nog va kvar o kämpa mot TYT tills dom eller ni dör.

8. Snakes ingen bra stam o ni kommer dö!:D:awsm:

9. Snövit En solklar stam o kommer nog att ligga 1-3 i rank snart... Dom köttar på som F*N i detta krig just nu. kollade deras OBA igår o den va inge fin men nu är den fin som tusan! Hoppas ni tar TYT:sneaky:

10. SoA Ni är med federation? Vet inte mkt om er.
 

DeletedUser

Guest
Jag väljer att citera zukk för att det är lättast för mig på detta sättet. Jag har ingenting personligt agg mot spelaren på något vis.

1. TYT Ni har riktigt många erfarna spelare o därför ligger ni där ni ligger... Dock har ni många svagheter en sån är att ni underskattar andra spelare o stammar, Det kan bli dåligt senare. Annars är ni faktiskt rätt schysta o mogna! Men så är du ju att vi ligger i krig med er..

TYT har många bra och erfarna spelare. Nästan lite för många för att vara ärlig. Det blir nästan en mångkulturell feeling över det hela, med många olika spelartyper och olika vanor. En spelare är van vid att kriga på ett sätt och närmsta grannen är van vid att kriga på ett annat och risken finns att detta kommer ivägen ibland. TYT har dock en ganska hög medelålder och den mogenhet som medföljer tror jag är väldigt viktig för att motverka just detta mångkulturella problem. Vi är en maskin utan motstycke i denna värld.

2. PaRa Vet inte om ni köttar mkt av TYT elr inte... Ni värkar ha rätt bra spelare o mkt bra spelförståelse...

Jag befinner mig på så långt avstånd från PaRa att jag inte har riktigt full koll på vad som pågår där nere. Dock vet jag att PaRa plockat en del byar från någon frånvarande/inaktiv spelare i TYT och bara att hitta ett sådant konto tyder på krigslust. Dock är de lite för bra på att tappa byar för att få någon riktig köttstämpel.

3. LEAGUE Hmmm... som sagt kör ni ert eget race o kommer sorgligt nog att dö ut snart... Ni har väl en o annan bra spelare, Dock så startade ni krig med -S- o ni kommer nog va kvar ett tag i det kriget. Men om TYT dör är ni nog rätt körda endå...

League är nog den stammen jag bryr mig minst om för tillfället. De är fruktansvärt trevliga och de har ett antal riktigt duktiga spelare som jag pratat med och spelat med/mot på andra världar, men jag skiter i hur det går för dem i nuläget. De hade förmodligen tagit -s- även om -s- inte krigat mot oss i TYT.

4. -S- Hehe... En i Federation o köttar la på bra... Ni har ju bra spelare o sånt men vet inte hur era soldater ser ut? Det kommer sen elr? hoppas ni är kvar i världen så vi kan lära känna varan bättre!

-s- tappar byar i rasande takt och deras enda försvarstaktik verkar vara att rekrytera spelare i k45, förmodligen i hopp om att vi ska lägga våra adlar på annat än deras front för en tid. Något konto nyligen som blivit grått från deras sida också tyder på att moralen inom stammen är låg.

5. TNW visste inte ens att ni fanns förnst jag kollade nyss.. Har inte hört ett skit från er o vet inte om ni har erfarna spelare.

Ett par spelare jag känner igen som inte direkt imponerat på mig på tidigare världar. Jag tänker då främst på spelare från T*ON på v5. Har inte hört mycket från er förutom att er största spelare Tysonjr vuxit sig stor tack vare god kamratskap med Rand al Metheren som nu finns att hitta på v13. Ingen Federationsstam, så inget jag lägger större vikt eller intresse vid.

6. ants Vet inte så mkt om er heller bara att ni lirade i snake.

Utbrytargänget från Snakes. Förmodligen skedde detta till viss del pga det jag skrev om TYT längre upp. Vissa spelare är vana vid att spela på ett sätt och då passade nog inte ledarskapet dem särskilt väl. Jag vet att Spiderweb har en väldigt distinkt och speciell ledarstil som passar långt ifrån alla spelare. Framtiden får utvisa vad ni är värda.

7. SAH En stam i federation o köttar la på så där. Ni kommer nog va kvar o kämpa mot TYT tills dom eller ni dör.

SAH tappade en del spelare före/i början av kriget om jag inte minns helt fel. De är för mig ganska obetydliga och vet inte om vi ens fått några anfall från dem under kriget. Inget jag läst om i varesig skype-chat eller i forumet om. En ganska osynlig fiendestam med andra ord.

8. Snakes ingen bra stam o ni kommer dö!:D:awsm:

Vi får se om det blir Snakes eller Ants som stannar kvar längst. Snakes har defenitivt den starkare ledningen av de två, men Ants har spelarmaterialet. Hade ni inte krigat mot oss hade förmodligen Snakes vs Ants varit ett riktigt intressant krig att följa. Tyvärr kommer det inte att bli så.

9. Snövit En solklar stam o kommer nog att ligga 1-3 i rank snart... Dom köttar på som F*N i detta krig just nu. kollade deras OBA igår o den va inge fin men nu är den fin som tusan! Hoppas ni tar TYT:sneaky:

Snövit körde en liten "offensiv" på oss igår. Det var skoj! Blev positivt överraskad när adamkruger lyckades skicka ett adelståg med bara 400ms mellan rens och första adel. Nu är ju inte det något större problem för mig att snipa ett sånt tåg, men det var iallafall över förväntan :) Jag tror att hela deras stam lyckades ta totalt 3 byar från 4 av våra spelare. Ett resultat som säger ganska mycket om snövit som stam. De har vilja, men de saknar kunskaper och trupper. Jag har en favoritspelare där som går all-in på samma uppdeffade by varje helg. En riktig toppenstam som bjuder på underhållning hela tiden. Men vad kan man förvänta sig av en stam JAG skapat? Tyvärr är det inte det minsta svårt att ta byar från dem. De duckar inget och de deffar knappt upp nåt. Har vid nåt tillfälle bara slängt iväg ett par tåg utan rens bara för att kolla om de varit vakna och slutat med att jag gått upp 50k poäng. Det som en gång var snövits main-kluster är numera mitt main-kluster.

10. SoA Ni är med federation? Vet inte mkt om er.

SoA vet jag inget om. Är de med i Federationen?
 
Senast redigerad av en moderator:

Svinpäls

Member
Reaktionspoäng
0
Då detta är första gången på evigheter jag tittar in här (mer än ett par löst skrivna inlägg) så kommer jag enbart kommentera dom få stammar jag känner till.

1 TYT - Trist slut på en underbar saga vid namn DSA, säker segrare som vinnare av världen. Är väl egentligen endast en tidsfråga innan resten ger upp och gömmer sig.
2 PaRa - Ingen aning.
3 LEAGUE - Ingen aning.
4 -s- - Ingen aning.
5 TNW - Ingen aning.
6 Ants - Har åtminstone en bra spelare, som brukar få sina viljor igenom :D Kan bara hoppas att stammen lystnar till denna!
7 SAH - Ingen aning.
8 Snakes - Ingen aning.
9 snövit Ingen aning.
10 SoA - Ingen aning.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
1 TYT - Köttar på fint hoppas att dom forsätter i samma takt!
2 PaRa - Vet inte så värst mycket utav dom bara att det var 3 stammar först.
3 LEAGUE - Vet inget om dom? Är dom krig mot -S-?
4 -s- - Går neråt och kommer aldrig upp igen.
5 TNW - Min stam :sneaky:
6 Ants - Upprors spelare från Snakes?
7 SAH - Några bekanta ansikten.
8 Snakes - Ingen aning.
9 snövit - Okända.
10 SoA - Har inte hört så mycket från dom.
 
Topp