microblade
Member
- Reaktionspoäng
- 0
Känns som nån lirar i Snakes
Just fyi är jag en Träd'kramare, men bra koll där
Känns som nån lirar i Snakes
Här är en lista av mig, det har efterfrågats ett tag så nu när jag har tiden så tar jag och knåpar ihop något Då jag inte har ett konto att kolla via in-game så får jag göra en lista utifrån tw-stats istället, men det lär duga det med.. I guess
Top-10 stammar, poäng!
Top-10 stammar, ODA!
Nu kommer jag bara kommentera poängranken, ODA ranken var mer en parentes för att ha någon referens om vilka som köttar och inte!
Yawn - Min forna stam med många bekanta ansikten och sköna spelare, tycker dock inte om vad jag ser i adlingsväg med de där barbsen, aja baja!
Träd - Stammen jag grundade, skönt gäng som verkar kötta fint fortfarande, starka och goa gubbar/gummor (kan ju inte glömma bort er damer ^^)! Dock så är det samma sak här - barbadlingarna gillas inte!
-s- - Stammen som ställde upp emot övermakten i Yawn och nu får bita i det sura äpplet, sjukt trevlig diplomat har ni i alla fall :awsm:
AAK - Kan ledarbytet bli något bra? Only time will tell!
League - Jadu, har inte alls stor koll på er stam - verkar dock inte vara allt för många retards där ;D
banzai - Hmm, vad har vi här? Ett gäng n00bZ som tror de är coola, även om reffotsirhc89 är rätt häftig ibland, höhö! Puss på dig bäverN <3
SAH - Oooh, ett gäng flygvärdinnor - så kinky ^_^
Snakes - Massinvite med ett gäng som failade rätt hårt i V3 i spetsen, kommer nog gå likadant här för er!
PaRa - Verkar vara ett erfaret gäng, minns i alla fall ett par utav er från 5an!
TOO - I only got one comment and that is FAIL!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Karta över top-10 stammarna
6 Snakes - Mycket kompetent ledning i mina ögon, kanske den bästa på V12.. Blivit mycket barbarbyar dock, kanske finns någon tanke med det?
1. TYT Ni har riktigt många erfarna spelare o därför ligger ni där ni ligger... Dock har ni många svagheter en sån är att ni underskattar andra spelare o stammar, Det kan bli dåligt senare. Annars är ni faktiskt rätt schysta o mogna! Men så är du ju att vi ligger i krig med er..
2. PaRa Vet inte om ni köttar mkt av TYT elr inte... Ni värkar ha rätt bra spelare o mkt bra spelförståelse...
3. LEAGUE Hmmm... som sagt kör ni ert eget race o kommer sorgligt nog att dö ut snart... Ni har väl en o annan bra spelare, Dock så startade ni krig med -S- o ni kommer nog va kvar ett tag i det kriget. Men om TYT dör är ni nog rätt körda endå...
4. -S- Hehe... En i Federation o köttar la på bra... Ni har ju bra spelare o sånt men vet inte hur era soldater ser ut? Det kommer sen elr? hoppas ni är kvar i världen så vi kan lära känna varan bättre!
5. TNW visste inte ens att ni fanns förnst jag kollade nyss.. Har inte hört ett skit från er o vet inte om ni har erfarna spelare.
6. ants Vet inte så mkt om er heller bara att ni lirade i snake.
7. SAH En stam i federation o köttar la på så där. Ni kommer nog va kvar o kämpa mot TYT tills dom eller ni dör.
8. Snakes ingen bra stam o ni kommer dö!:awsm:
9. Snövit En solklar stam o kommer nog att ligga 1-3 i rank snart... Dom köttar på som F*N i detta krig just nu. kollade deras OBA igår o den va inge fin men nu är den fin som tusan! Hoppas ni tar TYT:sneaky:
10. SoA Ni är med federation? Vet inte mkt om er.
7 SAH - Några bekanta ansikten.