Top 10 Stammar - Med kommentarer

DeletedUser

Guest
Han behöver fortfarande inte nämna något om Cmon i t.ex. hans kommentar om egna stammen Yawn.

huh? vad pratar du om förlåt jag brukar vara trög men seriöst jag tror inte det va fel på mig denna gången, fattar verkligen inte alls vad du pratar om
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Han behöver fortfarande inte nämna något om Cmon i t.ex. hans kommentar om egna stammen Yawn.

Då vi krigar emot varandra (om du missat det?) är Cmon! och Yawn per automatik nästan tvingade till att nämnas i varandras kommentarer, så där anser jag personligen att du har lite fel i frågan.

Btw, här är en ny top-10 lista då det skett lite förändringar under dagens lopp och det är enbart dessa jag kommer kommentera :)

top10tribes1sept.jpg


1. Yawn -> Överlåter kommentarer gällande min stam till er övriga åskådare

2. Träd -> Ett nytillskott under dagens lopp, ska bli skoj att se utvecklingen gällande er politiska inriktning och kommande offensiver emot Cmon!

3. Cmon! -> Verkar inte kunna behålla medlemmarna sina speciellt länge och går väldigt mycket minus emot både Träd och Yawn för tillfället, verkar som om det berömda tåget når sitt slut till sist :(

4. -NG- -> Har under dagen haft väldigt givande samtal med mig och verkar kunna sköta sin politik lite halvdant

5. MuM -> Är trevliga små filurer som verkar uppskatta friden Yawn gav er :awsm:

6. The BH -> Haroo min lilla sötnos, ni får börja adla ordentligt nu om ni ska bli något att räkna med ;)

7. TR -> Har sedan min uppdatering ökat 3 platser i ranken, har tagit in flera medlemmar uppenbarligen så får väll hoppas ni trivs där ni hamnat..

8. -s- -> Forna R.R spelare och Krigs-Gud, jag har inte förlåtit dig för att du kopierade mitt nick rakt av nästan :eek:

9. Banzai -> Har stigit i rank, ser ut att gå framåt med stormsteg..

10. EWWA -> Omdiskuterad stam med väldigt befläckat rykte kring sig, kan kanske bättra sig?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Här kommer en liten update om geografin i dagsläget mellan top-10 stammarna!

[SPOIL]Vi börjar med förklaringen till vilka de olika färgerna åsyftar

top10frgfrklaring.jpg


Sen tar vi själva kartan

kartatop101sept.jpg
[/SPOIL]

//TGOW
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
EDIT!: Såg att jag glömt ta med EWWA i min karta, kommer posta en ny karta senare under dagen då jag orkat ladda upp mer bilder och sånt. Ber givetvis om ursäkt för denna fatala miss av mig!

//TGOW
 

Aleeeeeexxx

Member
Reaktionspoäng
0
Med tanke på vad mkt stora / halv stora stammar det är i k44 äre inte så konstigt att du missade en där xD
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
3. Träd - Bra stam men tror flera spelare inte är så erfarna så får väl se om dom lär sig.:eek:


Du vet inte mycket om vilka vi är då de flesta spelar under nickname. Vet då om flera som redan spelat sen 2007, hur länge har du spelat?

Vänligen, somna om:D
 

DeletedUser

Guest
3. Träd - Bra stam men tror flera spelare inte är så erfarna så får väl se om dom lär sig.:eek:


Du vet inte mycket om vilka vi är då de flesta spelar under nickname. Vet då om flera som redan spelat sen 2007, hur länge har du spelat?

Vänligen, somna om:D


nickname??

Gick bara efter de attackerna jag fått mot mig av Träd.
Sen skrev jag flera inte är så erfarna inte de flesta. Du kanske skulle sova lite och sen läsa igen och göra det rätt?
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Bra stam men tror flera

Det är ok att "tro" en massa , men kanske bättre att ta reda på fakta före du skriver i forumet.

Men...ok , jag kan nog hålla med dig om att det finns lite olika typer av skicklighet i alla stammar och träd är nog inte undantagen.

Kanske bra att alla stammar inte är premade
 

DeletedUser

Guest
Åter till ämnet!


1 Träd - Min stam
2 Yawn - Fick igång motorerna efter ett underläge bra jobbat. kommer tillsammans med ovanstående stam troligen växla positioner i ranken framöver.
3 -NG- - K44 stam, verkar helt ok. vi får se hur det blir när erat första stora krig i k44 startar!
4 MuM - delar k44 med -NG-, krig snart? :)
5 The BH - Verkar spela på bra i sitt norra hörn!
6 FAILED - Forna Cmon spelare, skulle inte kalla er "failed", ni är skickliga, men möte en aktivare fiende.
7 -s-- vet inte mkt om dessa tyvärr!
8 TR - vet inte mkt om dessa tyvärr!
9 banzai - vet inte mkt om dessa tyvärr!
10 EWWA - vet inte mkt om dessa tyvärr!
 

DeletedUser

Guest
Bra stam men tror flera

Det är ok att "tro" en massa , men kanske bättre att ta reda på fakta före du skriver i forumet.

Men...ok , jag kan nog hålla med dig om att det finns lite olika typer av skicklighet i alla stammar och träd är nog inte undantagen.

Kanske bra att alla stammar inte är premade

Kan vara det dummaste inlägget jag läst på länge.

Givetvis tror jag då jag inte kan veta mer än vad som händer på mitt konto och i min stam.
Även om jag nu skulle kolla stats på alla spelare i Träd så vet jag ju inte om det är någon som slutat och lämnat över kontot till annan spelare med helt annan spelstil vilket leder till att all gammal stats inte är värd något alls.

Sen sa jag inte att Träd var en sämre stam för att vissa inte var så erfarna, erfarenhet är inte hälften så viktigt som aktivitet. Och givetvis är det kul att nya kommer in i spelet och att alla inte vet precis hur man ska spela.

nu kommer jag inte kommentera i denna tråd mer då jag ändå inte spelar längre.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ursäkta för eventuell off topic.

Jag uppskattar den fina respons jag får via PM och i tråden här för mina top 10 listor, men snälla ni - ni får gärna sluta spamma ner mig via skype/msn/PM för att jag ska fixa nya listor så fort någon ändring i toppen sker, jag kommer göra en lista tids nog med alla förändringar som skett och ni får helt enkelt vänta på nästa lista från mig tills jag har orken och tiden att sätta mig och skrapa ihop infon som krävs :)

Tack på förhand för att jag slipper fortsatt spam :)

//TGOW
 

DeletedUser

Guest
1 Yawn - Ja men dom är kul, dock har jag hört att citronen är alargisk mot sprit så han få gå
2 Träd - Ja men sånna måste man ha innan man skaffar fällt att odla morötter på
3 -NG- - Gullig stam men vågar inte riktigt ta upp kampen med de två stora
4 AAK - Hur fan gick det här till???? igår morse låg vi ju på rank 25 eller nått? Fyllan gör under ^^
5 MuM - Dom vill bli kaniner
6 The BH - Yawn slavar
7 FAILED - Ska bli systerstam till kaninerna tycker jag ^^
8 -s- - VA?
9 TR - Okey?
10 banzai - JA dom gillade vi, fan vad folk från er söker till AAK nu när dom fattade att det fans några kvar som var dumma nog att ta upp kampen om K44 ^^

PS. Jag fråntar mig allt ansvar i vad jag har skrivit här då jag egentligen är för full för att fatta hur det fungerar ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Yawn --------> ja ni verkar gå bra frammåt, trevliga och bra spelare
2 Träd ---------> ingen aning om vilka som sitter med nicken men ni är med i toppen så helt urusla kan ni ju inte vara
3 AAK ---------> flyktingar från ComeOn! tror inte ni håller i längden
4 -NG- -------> känner inte igen er
5 MuM -------> ja ni har klarat er trotts alla krig
6 The BH -----> gömmer sig bakom YAWN, vad går ni för eg?
7 FAILED -----> samma som AAK
8 -s- -----> min stam lämnar jag åt er
9 LEAGUE -----> ni har en hel del sköna spelare tror på er i framtiden ;)
10 banzai -----> inte den blekaste
 

DeletedUser

Guest
1 Yawn, Låter andra kommentera.


2 Träd, Här sitter ett riktigt grymt gäng som konkurerar om första platsen med oss. Fin Ob, trevliga spelare och kommer absolut att stanna minst på andra platsen!


3 AAK, Vet inte vad jag ska säga. Men kan ju säga att jag vet att det är duktiga spelare här, men tror ni kommer falla med tiden tyvärr.
Men ni har visat att man kan kriga iallfall i tidigare stammar :)


4 -s-, Vet inte så väldans mycket om er men lite poäng har ni bjudit in så ni ligger på fjärde plats. Helt dåliga tror jag inte ni är då ni verkar ha lyft en del och tagit fina byar, får se när ni kommer i nåt riktigt krig, då har ni chansen att visa vad ni går för!


5 The BH, Adlar alt bakom YAWN :D. Duktiga spelare har vi här, lågt antal medlemmar FINT! Ni kommer stanna på top 5 helt klart.


6 MuM, Fint kluster måste jag säga, får se om ni kan hålla er kvar i k44.


7 FAILED, Samma som AAK med tiden så försvinner ni.. Men duktiga är ni.


8 Awsm, Tror inte ni kommer klara er ärligt talat. Ny stam (Gamla N.G) Tror ni gjorde fel som lämna en del spelare som kunnat gjort nytta.. får se hur det går.


9 LEAGUE, Ny top 10 stam om jag inte minns fel. Får se hur det går tror dock inte på er.


10 banzai, Känner inte till er så bra men vi får se när träd ser era byar. Tror ni blir mosade då, Kanske nåt ni kan ställa till med vem vet ? ;)


Det Här är vad jag tror och inge pajkastning eller nåt liknande kommentera själv istället MVH dampen
 

DeletedUser

Guest
1 Yawn, Fortsatt rank 1 ett bra tag.


2 Träd, Riktigt fint gäng, kommer ligga rank 2 i framtiden oxå.


3 AAK, En stam skapad ur forna Cmon! Nu har ni MrR som ledare, tror jag :confused: Allt är iaf bättre än Danne. Frågan är mest, är det seriöst eller inte?

4 -s-, Bjudit in stammen CN till er, ni ligger nära oss och adlar vår spelare, ni har inte gett mig ett bra första intryck


5 The BH, Som alla säger, vi som gömmer oss bakom Yawn. Nu när K46 kommit blir det andra takter :)


6 MuM, Om man kollar på twstats-grafen så tappar ni.


7 FAILED, Sämre spelare här än i AAK. Vet inget om er


8 Awsm, Detta var ett misstag förmodligen att lämna vissa spelare. Upp till bevis om ni kan kriga


9 LEAGUE, Ni har Pipkin, 'nuff said?


10 banzai, No Comments.
 

DeletedUser

Guest
dax för en litet uppdatering kanske

1 Yawn - adlar på fint visar vad dom går för å leder listan och lär ligga där ett tag till om inte nått allvarligt händer
2 Träd - samma sak här lär ligga kvar om inget allvarligt händer
3 -s- - ny på topp 5 känner till en del spelare enligt interna käller är dom rätt galna med.
4 AAK - på väg ner nya flyktingstammen på v12 tar inte lite folk hipp som happ utan att kolla vart dom kommer ifrån
5 MuM - söker desperat realtioner med olika stammar på k44 men får tydligen nobben av dom flesta
6 banzai - min egen stam nån anna får kommentera
7 The BH - är rätt tyst om er har dock tappat lite byar till tv. hmm inaktivet kanske?
8 LEAGUE - har faktiskt ingen koll på er alls men det ser bra ut iallafall
9 Nii - samma som med aak tar in en del flyktingar vilket kan skapa onödiga konflikter
10 Snakes - nya på topp10 känner en hel del av dom väldigt trevligt gäng skall bli kul å se vad ni går för
 

DeletedUser

Guest
1. Yawn Har hållit första platsen ett tag nu och verkar stanna där om inget händer mellan de och Träd. Mergar just nu oxå med The BH eller tar iaf in de mesta spelarna.

2. Träd Kommer nog de oxå stanna om som sagt inget händer mellan de och Yawn. Har puttat ner fast29 från förstaplatsen och adlar ner honom rätt så snabbt.

3. -s- Merge med CN som nu var för ett tag sedan gjorde att de klättrade rejält i rankingen. Bra spelare men det faktum att de har tagit in Bushman från forna Cmon! gör nog att dom inte ligger kvar här länge till.

4. AAK Bra spelare, men kommer nog åka snabbt ner i rankingen nu gissar jag när Yawn och Träd köttar ner dom.

5. banzai Klättrade lite nu när de tog in en del spelare från TR, har aldrig trott på er men ni får gärna bevisa att jag har fel ;)

6. LEAGUE Har även de klättrat (klättrar alla stammar nu eller? :)) på senaste tiden. En stam som jag tror på bara de får växa på sig lite.

7. MuM Deras tillväxtkurva har varit en bergochdalbana på senaste tiden, men nu verkar de gå enbart neråt när Yawn har siktet riktat mot dom.

8. Snakes Här börjar det jämna till sig rejält, det är bara 30k som skiljer stammarna 8-12 åt. Tror denna stam kan komma att ligga runt rank 10 ett tag. Har dock för mkt medlemmar enligt mig.

9. SAH Gamla -NG-?

10. TV Tagit in spelare från TR, har också några namn från v5 som jag känner igen sen tidigare.
 
Topp