Top 10 Stammar - Med kommentarer

DeletedUser

Guest
Får jag fråga vad en massa spelare är?

Anser att iaf 10-15st är en massa spelare inte 4 st ! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
1. Yawn köttar på bra :D lär ligga etta ett tag till
2.Come on! Stabil stam, e kvar
3.Träd Får se hur det går
4.MuM Klarar dem Come on? det e frågan
5.NG Köttar sönder Hades just nu
6.Hades Kommer snart vara bort från kartan
7.The BH Köttar bra
8.EWWA Har blivit bättre ligger i botten av top 10 ett tag till
9.Banzai Åker ner med Hades
10.TR Ny stam, ligger kvar
 

DeletedUser

Guest
Jag tror stenhårt på NG...

Det har gått bra hittils och jag hoppas att det kommer att fortsätta vara så ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Yawn 3.032.262 - Min stam, överlåter kommentarer till er andra.
2 Cmon! 2.561.872 - Ni köttar på bra i K55, vet dock inte riktigt hur det kommer gå för er utan Come on?
3 Träd 2.308.995 - Har i princip hela K54 för sig själv, tror på er! :D
4 MuM 1.131.544 - Tror inte speciellt mycket på er, dock har ni ett väldigt fint kluster i
5 -NG- 639.770 - Vet inte så mycket om dom, mer än att dom är i krig mot banzai och Hades vilket jag tror dom vinner. Vad som händer sedan har jag ingen aning om :confused:
6 Hades 517.454 - Har aldrig trott på er. För någon vecka sedan trodde jag att jag hade haft fel, men du börjar ni tappa. Sakta men säkert kommer ni gå doooooooooown.
7 The BH 424.371 - Gillar er :D Verkar gå bra i det östra K45 :)
8 EWWA 292.543 - Krig mot banzai, får se hur det går. Tror mer på er än på banzai.
9 banzai 266.116 - Krig mot EWWA, får se hur det går. Tror dock inte att nu kommer vinna, även med hjälp av Hades :p
10 TR 261.207 - Känns dumt att kommentera något jag inte vet någonting om.
 

DeletedUser

Guest
1 Yawn 3.032.262 - Min stam, överlåter kommentarer till er andra.
2 Cmon! 2.561.872 - Ni köttar på bra i K55, vet dock inte riktigt hur det kommer gå för er utan Come on?
3 Träd 2.308.995 - Har i princip hela K54 för sig själv, tror på er! :D
4 MuM 1.131.544 - Tror inte speciellt mycket på er, dock har ni ett väldigt fint kluster i
5 -NG- 639.770 - Vet inte så mycket om dom, mer än att dom är i krig mot banzai och Hades vilket jag tror dom vinner. Vad som händer sedan har jag ingen aning om :confused:
6 Hades 517.454 - Har aldrig trott på er. För någon vecka sedan trodde jag att jag hade haft fel, men du börjar ni tappa. Sakta men säkert kommer ni gå doooooooooown.
7 The BH 424.371 - Gillar er :D Verkar gå bra i det östra K45 :)
8 EWWA 292.543 - Krig mot banzai, får se hur det går. Tror mer på er än på banzai.
9 banzai 266.116 - Krig mot EWWA, får se hur det går. Tror dock inte att nu kommer vinna, även med hjälp av Hades :p
10 TR 261.207 - Känns dumt att kommentera något jag inte vet någonting om.


tack för du tror på oss : D vi kmr inte göra er besvikna, vi e aktiva o vem vet, kanske vi har en överaskning till banzai
 

DeletedUser

Guest
kan väl också skriva eftersom jag inte har nåt o göra

1.Yawn, riktigt bra stam som växer bra i k45 o börjar komma in i k44
2.Come on?, bra stam, köttar på bra
3.Träd, har som sagt typ hela k54 för sig med lite flyt kan dem hota yawn i toppen
4. MuM, ligger risigt till när come on? har startat krig mot dem men fint kluster
5. NG, underbar stam, köttar ner Hades lär växa snabbt
6.Hades, NG kötter ner dem
7.The BH, ligger ganska lugnt till, växer på bra
8. EWWA, min stam, inga kommentarer
9.Banzai, tror vi i EWWA o NG tar ner dem
10.TR, vet inte så mkt om dem men dem har några schysst medlemmar
 

DeletedUser

Guest
1.Yawn, Rutinerade spelare med namn man kommer ihåg från andra världar.
2.Come on?, Växt mkt den senaste tiden, verkar ha fötterna på jorden ialf.
3.Träd, Seriös stam som kommer antagligen knalla upp sig till toppen.
4. MuM, Verkar ej gå bra för er enligt TW-stats mot kriget mot Come on, men fortsätt kämpa.
5. NG, Aktiva lojala grabbar som har underbart samarbete, som kommer växa snabbt
6.Hades, Borta inom 1 månad.
7.The BH, Tar det lungt.
8. EWWA, Härliga grabbar som har ett jämt krig mot Banzai.
9.Banzai, Ni leder kriget just nu med tagit 1 by mer än EWWA i kriget, men kommer försvinna.
10.TR, Har några av er stam nära mig och dom växer ialf inte, men men
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Yawn, Stam-rank 1, OBA-rank 1, OBD-rank 1
Trevligt folk som spelar med hjärtat. De uppträder moget, drar inte till sig onödig publicitet utan flyter mest på i sitt egna tempo. Anar viss sommarinaktivitet i och med de inte alltför imponerande siffrorna mot MuM. Detta är dock inte topp prioritering i stammen utan mest som en lekstuga för stunden. Skall bli intressant att se när de tar tag i kriget på allvar. Har totaldominans på sin kontinent med undantaget av "The BH", känns lite som ett förbestämt samarbete då Yawn låtit dem växa i frid.

Cmon!, Stam-rank 2, OBA-rank 2, OBD-rank 4
Vill ses som störst, bäst och vackrast. Ja jag kan säga att jag är imponerad av denna stam i alla fall. Tuggar lite var stans på olika stammar just nu och frodas utan större motstånd. Har kontroll över större delen av sitt hörn. Börjar dock bli rätt trångt från andra växande stammar. Hur ställer sig stammen till att bli instängd är frågan.. Kommer nog visa sig inom kommande 2 veckor har jag på känn.

Träd, Stam-rank 3, OBA-rank 3, OBD-rank 10
Den sista av "De tre stora" på denna värld. Har själv fått privilegiet att bli medlem i denna stam. Slutförde nyligen ett krig som säkrade deras plats i K54 och rensar för stunden bort småskräpet som ligger lite varstans. Ser ut att bli en lång vila för mina kära medspelare efter en hel sommar full av krigande.

MuM, Stam-rank 4, OBA-rank 4, OBD-rank 2
Utför sitt krig mot omkringliggande stammar på ett utmärkt sätt. Trots ett 2-frontskrig lyckas de stångas tillbaka med illvilja. Tveksam på hur länge de kan hålla denna prestanda då många spelare börjar bli trötta. Behöver antingen avlastning i form av fräscha spelare eller att någon större stam ställer sig vid deras sida, mycket tveksamt så gissar en sönderfallning kommande månad. Sorry men ni blir inte kvar på topp 5 i slutet på augusti.

-NG-, Stam-rank 5, OBA-rank 8, OBD-rank 9
Vad har vi här, vad har vi här..? Relativt ny stam som idag blir två veckor gammal. Har inte satt sig i respekt från de dominanta stammarna på världen ännu och kommer därför få det tufft. Kommer anses som plockmat tills dess att någon större aktion anordnas. Stamuppbyggnade i form av kartplacering talar till er fördel. Se nu till att utnyttja det innan det är för sent.

The BH, Stam-rank 6, OBA-rank 10, OBD-rank 68
Kollar på försvars-OBn och förundras.. Skriker stark Yawn-kontakt all over. Diplomati kan ni åtminstone. Vill dessvärre se er på planen innan ni får en guldstjärna av mig. Kommer förmodligen inte ske innan en merge blir aktuell för er så.. ja.. *host*

Hades, Stam-rank 7, OBA-rank 6, OBD-rank 3
Hackkyckling rakt igen. Borta från topp 10 innan slutet på månaden i denna farten.

EWWA, Stam-rank 8, OBA-rank 11, OBD-rank 14
För utspridda för att lyckas. Tror inte på er.

banzai, Stam-rank 9, OBA-rank 23, OBD-rank 25
Pinsam OB-poäng. Har dock stor chans att stanna på topp 10 ett bra tag till, så länge de inte lockar på sig Träd som just nu är deras enda hot. Förblir nog rätt anonyma tills en merge sker.

IMRI, Stam-rank 10, OBA-rank 22, OBD-rank 12
När kommer ert krig mot Cmon!, eller har ni ert på det säkra vad gäller den fronten? Återstår att se. Antingen blir de plockade av dem eller så förblir de på topp 10 tills dess att Cmon! inte orkar låta dem frodas längre. Fail i det långa loppet tyvärr.


Personliga åsikter som ej förknippas med stammens åsikter eller tankar
 

DeletedUser

Guest
Yawn, Stam-rank 1, OBA-rank 1, OBD-rank 1
Trevligt folk som spelar med hjärtat. De uppträder moget, drar inte till sig onödig publicitet utan flyter mest på i sitt egna tempo. Anar viss sommarinaktivitet i och med de inte alltför imponerande siffrorna mot MuM. Detta är dock inte topp prioritering i stammen utan mest som en lekstuga för stunden. Skall bli intressant att se när de tar tag i kriget på allvar. Har totaldominans på sin kontinent med undantaget av "The BH", känns lite som ett förbestämt samarbete då Yawn låtit dem växa i frid.

Cmon!, Stam-rank 2, OBA-rank 2, OBD-rank 4
Vill ses som störst, bäst och vackrast. Ja jag kan säga att jag är imponerad av denna stam i alla fall. Tuggar lite var stans på olika stammar just nu och frodas utan större motstånd. Har kontroll över större delen av sitt hörn. Börjar dock bli rätt trångt från andra växande stammar. Hur ställer sig stammen till att bli instängd är frågan.. Kommer nog visa sig inom kommande 2 veckor har jag på känn.

Träd, Stam-rank 3, OBA-rank 3, OBD-rank 10
Den sista av "De tre stora" på denna värld. Har själv fått privilegiet att bli medlem i denna stam. Slutförde nyligen ett krig som säkrade deras plats i K54 och rensar för stunden bort småskräpet som ligger lite varstans. Ser ut att bli en lång vila för mina kära medspelare efter en hel sommar full av krigande.

MuM, Stam-rank 4, OBA-rank 4, OBD-rank 2
Utför sitt krig mot omkringliggande stammar på ett utmärkt sätt. Trots ett 2-frontskrig lyckas de stångas tillbaka med illvilja. Tveksam på hur länge de kan hålla denna prestanda då många spelare börjar bli trötta. Behöver antingen avlastning i form av fräscha spelare eller att någon större stam ställer sig vid deras sida, mycket tveksamt så gissar en sönderfallning kommande månad. Sorry men ni blir inte kvar på topp 5 i slutet på augusti.

-NG-, Stam-rank 5, OBA-rank 8, OBD-rank 9
Vad har vi här, vad har vi här..? Relativt ny stam som idag blir två veckor gammal. Har inte satt sig i respekt från de dominanta stammarna på världen ännu och kommer därför få det tufft. Kommer anses som plockmat tills dess att någon större aktion anordnas. Stamuppbyggnade i form av kartplacering talar till er fördel. Se nu till att utnyttja det innan det är för sent.

The BH, Stam-rank 6, OBA-rank 10, OBD-rank 68
Kollar på försvars-OBn och förundras.. Skriker stark Yawn-kontakt all over. Diplomati kan ni åtminstone. Vill dessvärre se er på planen innan ni får en guldstjärna av mig. Kommer förmodligen inte ske innan en merge blir aktuell för er så.. ja.. *host*

Hades, Stam-rank 7, OBA-rank 6, OBD-rank 3
Hackkyckling rakt igen. Borta från topp 10 innan slutet på månaden i denna farten.

EWWA, Stam-rank 8, OBA-rank 11, OBD-rank 14
För utspridda för att lyckas. Tror inte på er.

banzai, Stam-rank 9, OBA-rank 23, OBD-rank 25
Pinsam OB-poäng. Har dock stor chans att stanna på topp 10 ett bra tag till, så länge de inte lockar på sig Träd som just nu är deras enda hot. Förblir nog rätt anonyma tills en merge sker.

IMRI, Stam-rank 10, OBA-rank 22, OBD-rank 12
När kommer ert krig mot Cmon!, eller har ni ert på det säkra vad gäller den fronten? Återstår att se. Antingen blir de plockade av dem eller så förblir de på topp 10 tills dess att Cmon! inte orkar låta dem frodas längre. Fail i det långa loppet tyvärr.


Personliga åsikter som ej förknippas med stammens åsikter eller tankar


måste få rätta dig lite microblade gällande banzai´s OB:

OB Rank: 11.
(1,032,633 score)
OB Anfallsrank: 9.
(402,234 score)
OB Försvarsrank: 13.
(630,399 score
 

DeletedUser

Guest
måste få rätta dig lite microblade gällande banzai´s OB:

OB Rank: 11.
(1,032,633 score)
OB Anfallsrank: 9.
(402,234 score)
OB Försvarsrank: 13.
(630,399 score

det kanske har uppdaterats och när han gjorde sitt inlägg så var eran ob så så som han sa :p
 

DeletedUser

Guest
Väldigt utförlig och bra analys från Microblade. Hade detta varit Facebook hade jag direkt klickat "Like" ;)

det kanske har uppdaterats och när han gjorde sitt inlägg så var eran ob så så som han sa :p

Dolmero tog sin statistik från twstats där räkningen sker annorlunda. Antar att du är medveten om det så jag skippar vidare förklaring.
 

DeletedUser

Guest
1.Yawn, Mycket bra stam som växer fort och adlar på bra
2.Come on!, adlar på bra, får se hur kriget mot MuM slutar
3.Träd, har typ hela k54 för sig själva och adlar på bra där
4.MuM, kmr nog förlora kriget mot come on!
5.NG, växer fort och e en aktiv o bra stam
6.The BH, växer på bra :D verkar ha yawn på sin sida
7.Hades, förlorar stort mot NG
8. EWWA, min stam
9.IMRI, ingen anning
10.Banzai, tror NG o EWWA tar ner dem
 

DeletedUser

Guest
1.Yawn, tror dom äger världen men har nog fel, det lär visa sig
2.Come on! Förtjänar rank 1 mer än någon annan
3.Träd, En bra stam som jag tycker är hyffsade ....
4.MuM, Gillar denna stam <3
5.NG, Vet inget om er mer än att ni är relativt nya..
6.The BH, Kan bli mkt större om dom sköter sig och spelar korten rätt
7.Hades, Som jag alltid sagt.. FAIL!
8. EWWA, Ingen kommentar
9.IMRI, Come on! lär nog jaga er tids nog när dom orkar. Men just nu har dom ju viktigare saker för sig
10.Banzai, FAIL!
 
Topp