Top 10 Stammar - Med kommentarer

DeletedUser

Guest
9 Hades - Största misslyckade stammen, ledningen är inte bra, diplomatin sköts kasst, man har allianser och IAP:s med skitstammar. Enda rekryteringskravet verkar vara bra poäng, kommer att falla och trasas sönder i framtiden, tips till nästa gång är att sluta fixera sig vid poäng! Enkel att ta sig in i och spionera på (Fangblade har gjort det två gånger redan och snart blir det en 3:e). :awsm: Jag spammade att jag var spion, men likväl tar det timmar innan ni kickar mig för att ledningen är inaktiv? Eller för att den är så kass?


Om du är bitter för att vi plockade in er största spelare, så kanske du istället för att se ner på oss bör fokusera på varför din egen stam inte var bra nog? Och trots att vi uppenbarligen är så misslyckade så går det bättre för oss än för TMT, som har den fantastiske ledaren fangblade?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
9 Hades - Största misslyckade stammen, ledningen är inte bra, diplomatin sköts kasst, man har allianser och IAP:s med skitstammar. Enda rekryteringskravet verkar vara bra poäng, kommer att falla och trasas sönder i framtiden, tips till nästa gång är att sluta fixera sig vid poäng! Enkel att ta sig in i och spionera på (Fangblade har gjort det två gånger redan och snart blir det en 3:e). :awsm: Jag spammade att jag var spion, men likväl tar det timmar innan ni kickar mig för att ledningen är inaktiv? Eller för att den är så kass?

Till skillnad från er då? :]
 

DeletedUser

Guest
1 Yawn - En bra stam med bra sammanhållning. Finns massor med sköna lirarer där med. Är i krig me massor av stammar så de är en tveksamhet att ni stannar kvar här. Men jag tror på er så ni stannar kvar här! ett bra tag.
2 TTT - Mycket söta spelarer här, M1wlo säger allt (A)
3 R.R - En grym stammar verkar de som. Adlar en massa numera och därför kommit upp till denna position. Förtjänar denna platsen. Men inte Rank1 i kontinenten :p
4 -DV- - Hm.. Idk
5 CW - jah. En del bra spelarer här. I krig me TTT. deffar varandra lite enkelt. Men men.. Ni lär nog tyvärr åka ner. :(
6 **** - Idk
7 JabbaW - Vart med i Top 10 sen typ början av världen.. Är nu i krig me Yawn. Ni får överraska mig. För jag tror inte ni klarar de tyvärr. Ni åker ner o bort från toppen.
8 Träd - En mycket bra stam med väldigt bra spelarer. Finns i en kontinent där de inte händer mycket o inte finns så bra stammar. Tror ni tar er mycket längre upp i ranken snart ;)
9 Hades - Vete fan vad man ska tro om er.. Ni gör ju ingenting fastän ni är mitt i smeten.. Bestäm sida !!
10 -P- - Startade krig mot Yawn igår. Får se hur de går .. Men som sagt så tror jag på yawn.
 

DeletedUser

Guest
1 Yawn - En bra stam med bra sammanhållning. Finns massor med sköna lirarer där med. Är i krig me massor av stammar så de är en tveksamhet att ni stannar kvar här. Men jag tror på er så ni stannar kvar här! ett bra tag.
2 TTT - Mycket söta spelarer här, M1wlo säger allt (A)
3 R.R - En grym stammar verkar de som. Adlar en massa numera och därför kommit upp till denna position. Förtjänar denna platsen. Men inte Rank1 i kontinenten :p
4 -DV- - Hm.. Idk
5 CW - jah. En del bra spelarer här. I krig me TTT. deffar varandra lite enkelt. Men men.. Ni lär nog tyvärr åka ner. :(
6 **** - Idk
7 JabbaW - Vart med i Top 10 sen typ början av världen.. Är nu i krig me Yawn. Ni får överraska mig. För jag tror inte ni klarar de tyvärr. Ni åker ner o bort från toppen.
8 Träd - En mycket bra stam med väldigt bra spelarer. Finns i en kontinent där de inte händer mycket o inte finns så bra stammar. Tror ni tar er mycket längre upp i ranken snart ;)
9 Hades - Vete fan vad man ska tro om er.. Ni gör ju ingenting fastän ni är mitt i smeten.. Bestäm sida !!
10 -P- - Startade krig mot Yawn igår. Får se hur de går .. Men som sagt så tror jag på yawn.

Vänta och se överraskningar kan komma plötsligt :)
Och vi tänker behålla vår plats i topp 10.
 

DeletedUser

Guest
1 Yawn - En bra stam med bra sammanhållning. Finns massor med sköna lirarer där med. Är i krig me massor av stammar så de är en tveksamhet att ni stannar kvar här. Men jag tror på er så ni stannar kvar här! ett bra tag.
2 TTT - Mycket söta spelarer här, M1wlo säger allt (A)
3 R.R - En grym stammar verkar de som. Adlar en massa numera och därför kommit upp till denna position. Förtjänar denna platsen. Men inte Rank1 i kontinenten :p
4 -DV- - Hm.. Idk
5 CW - jah. En del bra spelarer här. I krig me TTT. deffar varandra lite enkelt. Men men.. Ni lär nog tyvärr åka ner. :(
6 **** - Idk
7 JabbaW - Vart med i Top 10 sen typ början av världen.. Är nu i krig me Yawn. Ni får överraska mig. För jag tror inte ni klarar de tyvärr. Ni åker ner o bort från toppen.
8 Träd - En mycket bra stam med väldigt bra spelarer. Finns i en kontinent där de inte händer mycket o inte finns så bra stammar. Tror ni tar er mycket längre upp i ranken snart ;)
9 Hades - Vete fan vad man ska tro om er.. Ni gör ju ingenting fastän ni är mitt i smeten.. Bestäm sida !!
10 -P- - Startade krig mot Yawn igår. Får se hur de går .. Men som sagt så tror jag på yawn.

Hehe, tycker jag har hört det flera gånger men aldrig inträffat ;)
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
1 Yawn - En stam med alla sorter. Har många av V12s bästa.Tagit stryk i K44 men befäster sig i K45 :cool:
2 TTT - En stark stam som hade en gynnsam start och utnyttjade det på bästa sätt. :eek:
3 R.R - Har ingen koll på er. :confused:
4 -DV- - Dunno
5 CW - Saknar struktur för överlevnad. :eek:
6 **** -Who?
7 JabbaW - massinvite med halvbra och sämre spelare. är i krig mot agamemnon. Tror på en jämn kamp. :awsm:
8 Träd - Bra start position. Kan komma långt, :rolleyes:
9 Hades - Allierad med jabbaw. poängjägare. Dåligt ledarskap som inte har ett strategiskt sinne. :awsm:
10 -P- - Hoppade på kriget mot YAWN, eller svarade på YAWNs inbjudan. Allt beroende på hur man ser det. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Uppdaterar för er som inte sett nya listan:
1. Yawn
2. TTT
3. JabbaW - överraskning! :)
4. R.R
5. -DV-
6. CW
7. ****
8. Träd
9. Hades
10. -P-
 

DeletedUser

Guest
1 Yawn - En stam med alla sorter. Har många av V12s bästa.Tagit stryk i K44 men befäster sig i K45 :cool:
2 TTT - En stark stam som hade en gynnsam start och utnyttjade det på bästa sätt.
3 R.R - Har ingen koll på er.
4 -DV- - Dunno
5 CW - Saknar struktur för överlevnad.
6 **** -Who?
7 JabbaW - massinvite med halvbra och sämre spelare. är i krig mot agamemnon. Tror på en jämn kamp.
8 Träd - Bra start position. Kan komma långt, :rolleyes:
9 Hades - Allierad med jabbaw. poängjägare. Dåligt ledarskap som inte har ett strategiskt sinne. :
10 -P- - Hoppade på kriget mot YAWN, eller svarade på YAWNs inbjudan. Allt beroende på hur man ser det.

Jaså vi är massinvite nu? :awsm:
Halvbra och sämre :eek:
Kanske ska uppdatera dig bättre.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Jaså vi är massinvite nu? :awsm:
Halvbra och sämre :eek:
Kanske ska uppdatera dig bättre.

Så länge ni har spelare som ber mig som utomstående att sitta kö för olika aktiviteter så kan jag inte tror att ni valt spelare med omrorg. Därav mina kommentarer.

Jag är dock inte sämre än att jag kan ändra mig. Du tillhör ett fåtal skickliga spelare, liksom dagens nyförvärv.
 

DeletedUser

Guest
bra och sämre finns det i alla stammar, det är trots allt ett 'vem har mest tid framför datorn' spel.

Dock så betyder inte det att en stam är mass-invite, bara att den hade lägre krav. Sen att någon :)rolleyes:) bad dig om kö kan ju varit för att han ville få konstruktiv kritik på hans by byggande av en top-10 spelare som han hade god kontakt med, visar väll bara att personen i talan ville utvecklas, fast det kanske är definitionen på en sämre spelare; att man vill bli bättre.:(

Ryktas att till och med jag börjar bli :(LEDNES:( på Cream.
 

DeletedUser

Guest
1. Yawn - Kommer finnas i Topp 10 ett väldigt bra tag och finns många erfarna och bra spelare där.
2. TTT - En välförtjänt 2:a plats, med sitt låga medlem antal säger bara en sak, dessa spelare kan kötta :p
3. JabbaW - En stam med många bra spelare, finns dock en och annan som inte är det men är på god väg att bli det. Kommer finnas i topp 10 ett långt långt tag. :awsm:
4. R.R - Inga spelare jag känner igen, men de verkar intressanta och kan nog hålla sig i topp 10 ett bra tag.
5. -DV- - Har några bra spelare och kan nog hålla sig i topp 10 ett tag till men tror inte ni kommer hålla er här förevigt. :(
6. CW - Några bra spelare, krigar med TTT om jag hört rätt och kommer därför inte klara att hålla sin plats i topp 10.
7. **** - Har några spelare jag känner igen, men resten vet jag inget om, kan ni hålla er plats i topp 10? :confused:
8. Träd - Känner inte igen nån spelare på en snabb titt, men tror på er och ni kan nog hålla er plats i topp 10.
9. Hades - En stam med flera bra spelare och flera dåliga. Ni kommer finnas i topp 10 så länge ni samarbetar och börjar sätta krav på medlemmarna? ;)
10. -P- - Har flera intressanta spelare, men ett krig med Yawn? Är ni redo för det? :confused:
 

DeletedUser

Guest
1. Yawn - Kommer finnas i Topp 10 ett väldigt bra tag och finns många erfarna och bra spelare där.
2. TTT - En välförtjänt 2:a plats, med sitt låga medlem antal säger bara en sak, dessa spelare kan kötta :p
3. JabbaW - En stam med många bra spelare, finns dock en och annan som inte är det men är på god väg att bli det. Kommer finnas i topp 10 ett långt långt tag. :awsm:
4. R.R - Inga spelare jag känner igen, men de verkar intressanta och kan nog hålla sig i topp 10 ett bra tag.
5. -DV- - Har några bra spelare och kan nog hålla sig i topp 10 ett tag till men tror inte ni kommer hålla er här förevigt. :(
6. CW - Några bra spelare, krigar med TTT om jag hört rätt och kommer därför inte klara att hålla sin plats i topp 10.
7. **** - Har några spelare jag känner igen, men resten vet jag inget om, kan ni hålla er plats i topp 10? :confused:
8. Träd - Känner inte igen nån spelare på en snabb titt, men tror på er och ni kan nog hålla er plats i topp 10.
9. Hades - En stam med flera bra spelare och flera dåliga. Ni kommer finnas i topp 10 så länge ni samarbetar och börjar sätta krav på medlemmarna? ;)
10. -P- - Har flera intressanta spelare, men ett krig med Yawn? Är ni redo för det? :confused:

Håller med om allt utom 7an

7. **** - Tror dom faller nu när Träd går emot dom
 

DeletedUser

Guest
1. Yawn - Finns ett gäng bra spelare så kommer nog stanna som 1:a ett tag.
2. TTT - Min underbara stam! :D
3. JabbaW - Ingen större koll på er faktiskt...:confused:
4. R.R - Håller sig nog vid top 10 :)
5. -DV- - Även här finns det några bra spelare så stannar nog på top 10.
6. Träd - Kommer klättra uppåt om dom är aktiva.
7. CW - Faller sönder bit för bit! :awsm:
8. Hades - Hör ingenting från er men finns några bra spelare så säger bara lycka till !
9. **** - Tror inte ni har vad som krävs för att stanna på top 10 :eek:
10. VET - Håller ni uppe aktiviteten så kan ni nog klättra uppåt :)

Finns även några stammar under som säkert mer än gärna vill slå sig in på top 10! ;)
 

DeletedUser

Guest
1. yawn - här finns många bra spelare kan nog hålla sig här ett tag om inget oförutsett händer
2. TTT - bara 19 medlemmar och rank 2 säger allt ni är bra
3. JabbaW - är ni kvar än trodde ni var påväg bort från topp 10
4. R.R - vet inte så mycket om er men en 3e plats i oba rankingen tyder på att ni kan vara kvar top 5 ett tag
5. -DV- - vilka är ni :confused:
6. träd. - ni har potential
7. hades - usch er gillar jag inte
8. VET - här finns några bra spelare och några mindre bra
9. United - min egen stam :D
10. - denna stammen är borta snart
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Verkar vara en del funderingar över några stammar och deras spelare. Detta beror , troligen, på att dessa spelare och stammar inte vill spela i världar med de f-bannade kyrkorna och därför inte har synts till tidigare.

De har föredragit/föredrar att spela i världarna , före kyrkorna, och då menar jag V1-4, grovt generaliserat.

Så.....inte underskatta dem bara för att ni inte känner igen dem, de hade miljoner points på andra världar , flera år, före många av er, började att spela TW.;)

Sen kanske de flesta spelar under Nicknames för att de inte vill bli igenkända av sina gamla "fiender" och råka i skiten för tidigt:D
 
Topp