Top 10 Stammar med kommentarer

DeletedUser

Guest
vi har fler än en orginalbjörn kvar :) men allt beror på hur man räknar orginalbjörn?
men vi har ett par som var med å starta upp stammen, dock på andra konton än de börja med..
 

DeletedUser

Guest
Jag kan inte göra annat än att hålla med nzzyy, vad vet du om något som inte finns på twstats ankan?
Vem har sagt att spelare har lämnat, vissa saker som måste ske gör just det, tro inte vi är svaga bara för det. Puppy står nu starkare än någonsin med brädet uppställt SOM VI VILL HA DET så var nu inte så dum och tro det inte finns något taktiskt med att vi inte tjoar på forumet om allt.
Har du följt de självuppdaterande kartorna har du säkert sett att Puppy är den stam som växer mest just och det är så det varit sedan PRP kriget.
 

DeletedUser

Guest
vi har fler än en orginalbjörn kvar :)

Med och startade var:

Purk
-Vendetta-
-=Mansson=-
-=Maximus=-
Lalamums
Amplify
Schitzo
Fourthslayer
ManceRayder
Horny Björn (secret)
Exotisk Björn (secret as well)
Zenwenx
Mr L0L

Sedan tillkom Asi7, QTU, Jix och Stålis väldigt kort därefter. Just saying.
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Jag kan inte göra annat än att hålla med nzzyy, vad vet du om något som inte finns på twstats ankan?
Vem har sagt att spelare har lämnat, vissa saker som måste ske gör just det, tro inte vi är svaga bara för det. Puppy står nu starkare än någonsin med brädet uppställt SOM VI VILL HA DET så var nu inte så dum och tro det inte finns något taktiskt med att vi inte tjoar på forumet om allt.
Har du följt de självuppdaterande kartorna har du säkert sett att Puppy är den stam som växer mest just och det är så det varit sedan PRP kriget.

varför lämnade Dr Simja och Tranholm Puppy då?
 

DeletedUser

Guest
varför lämnade Dr Simja och Tranholm Puppy då?

du säger lämnade vi kanske skulle kalla det något annat men hur som helst svaret på den frågan kommer komma i två olika och inte vara samma samt båda kommer synas in game någon gång i framtiden! sen vad spelar ankan under för namn på v11?
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
du säger lämnade vi kanske skulle kalla det något annat men hur som helst svaret på den frågan kommer komma i två olika och inte vara samma samt båda kommer synas in game någon gång i framtiden! sen vad spelar ankan under för namn på v11?

okej :D
Mitt in-game nick är hemligt :p
 

DeletedUser

Guest
1. Asynja - - Småstammskrigare ge er på dem större eller gör som Booyaa låt andra stammar kriga åt er......

2. BooYaa- - Ni är inte ensamma att föra krig mot ÄLG och TWRML måsta ha ett antal stammar till hjälp. Ha ha

3. 1X2 -- Försvinner väl neråt i rank, ni vet ju inte hur ni vill ha det. Står med ett ben på vars en sida. Synd.

4.Puppy-- Hör man inte mycket från .

5. Björn-- Bra krigare ni kommer att växa.

6. EAG-- Booyaas Bitches stam nr 1 (Kan inget själv)

7. ÄLG-- Kämpar på bra, men ser i TWstats att BooYaa har varvat ännu en Bitches stam mot er B K K. Hur länge håller ni ut?

8.DEST-- Booyaas Bitches stam nr 2 (skämtstam)

9.TWRML-- Hade inte Booyaas bitches stammar varit på er hade dem inte klarat er. Svårt att kriga mot 3 stammar.

10.F.C.B-- Stam som inte visat något större ännu. Rycktas att att ni blir ännu en bitchstam till Booyaa eller???

Börjar bli en tråkig värld alla tycks alliera sig med Booyaa.
:cool:
 

DeletedUser

Guest
haha, vilka muppar.
Startar upp nya forumskonton & börjar kommentera, patetiskt & lamt.
Men är man feg & inte kan stå för vem man är så är man.

BooYaa har en allierad.

TWRML är ju riktigt tunga, man blir ju nästan imponerad.
Hade nästan räckt med en spelare från oss som tar hela det luftslottet.

Side 1:
Tribes: BooYaa
Side 2:
Tribes: TWRML

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 189
Sida 2: 8
Skillnad: 181
 

DeletedUser

Guest
haha, vilka muppar.
Startar upp nya forumskonton & börjar kommentera, patetiskt & lamt.
Men är man feg & inte kan stå för vem man är så är man.

BooYaa har en allierad.

TWRML är ju riktigt tunga, man blir ju nästan imponerad.
Hade nästan räckt med en spelare från oss som tar hela det luftslottet.





Spelar inte i denna tråkiga värld längre, gömmer mig inte heller det är ni som gömmer er bakom alla andra stammar.
Vet ni nu inte hur många ni är allierade med, nä det är svårt när man bara blir för många (fniss)
Visa vad ni går för utan en massa bitchstammar.

Ni som är så duktiga ta med EAG och DEST i er stats då visar ni verkligheten.
Och du varför allierar ni er med alla stammar i denna värld, när ni har en spelare som är så duktig LOL

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Man kallde inte Puppy för Björn´s bitchies när dom gav sig på Vildsvinen...

Men som sagt va tråkigt när man inte kan komma med ngt nytt och objektivt utan vara så destruktiv i sina inlägg.

Vi i EAG kämpar på i god krigar anda o låter andra göra vad dom nu vill göra.
 

simpen

Member
Reaktionspoäng
0
Spelar inte i denna tråkiga värld längre, gömmer mig inte heller det är ni som gömmer er bakom alla andra stammar.
Vet ni nu inte hur många ni är allierade med, nä det är svårt när man bara blir för många (fniss)
Visa vad ni går för utan en massa bitchstammar.

Ni som är så duktiga ta med EAG och DEST i er stats då visar ni verkligheten.
Och du varför allierar ni er med alla stammar i denna värld, när ni har en spelare som är så duktig LOL

:cool:


Kolla BooYaas OB-A, ser det ut som att dem gömmer sig?
 

DeletedUser

Guest
Kolla BooYaas OB-A, ser det ut som att dem gömmer sig?




Fick ju rätt vem som blev Booyaas nästa bitch stam F.C.B såklart Ha ha

Citat:
16 Nov - 15 Dec: Älg - F.C.B.
16 Dec - 15 Jan: Juluppehåll ska ni äta köttbullar då.
SKRATTRETANDE

16 Jan - 15 Feb: BooYaa - F.C.B.
Tur att inte TWRML ligger nära er, då hade det varit deras tur under JULUPPEHÅLLET.

Lätt att anfalla en liggande stam
Varför inte börja med Booyaa först fegisar.
Eller det var uppgjort?????? med Booyaa
 

Mackecool93

New Member
Reaktionspoäng
1
1. Asynja-- Som sagt en tyst stam som inte riktigt visat upp sig på slag fältet utan kommit dit dem är med hjälp av småstamskrig.

2. BooYaa-- Min stam, en riktig krigarstam ob-a bevisar ju de :)

3. 1X2-- En stam med interna problem som drar åt olika håll, brister nog snart.

4.Puppy-- Vet jag inte så mycket om.

5. Björn-- En riktigt imponerande stam som nog kommer hålla länge.

6. EAG-- En duktig stam som krigar på, har ett okej ob.

7. ÄLG-- Kämpar på bra, men är på väg mot sitt slut. Hur länge det dröjer får vi se.

8.DEST-- Inte sett så mycket av men har ett okej ob som borde bli högre.

9.TWRML-- Ett luftslott som faller förvånansvärt snabbt, synd lite motstånd hade varit kul.

10.F.C.B-- Bra snitt i stammen men inte sett så mycket av och har lite dåligt ob för sin rankning
 

DeletedUser

Guest
1. Asynja-- Som sagt en tyst stam som inte riktigt visat upp sig på slag fältet utan kommit dit dem är med hjälp av småstamskrig.

2. BooYaa-- Min stam, en riktig krigarstam ob-a bevisar ju de :)

3. 1X2-- En stam med interna problem som drar åt olika håll, brister nog snart.

4.Puppy-- Vet jag inte så mycket om.

5. Björn-- En riktigt imponerande stam som nog kommer hålla länge.

6. EAG-- En duktig stam som krigar på, har ett okej ob.

7. ÄLG-- Kämpar på bra, men är på väg mot sitt slut. Hur länge det dröjer får vi se.

8.DEST-- Inte sett så mycket av men har ett okej ob som borde bli högre.

9.TWRML-- Ett luftslott som faller förvånansvärt snabbt, synd lite motstånd hade varit kul.

10.F.C.B-- Bra snitt i stammen men inte sett så mycket av och har lite dåligt ob för sin rankning

Wohooo! Äntligen en sammanställning som ser ngt positivt i DEST, man tackar man tackar ;D
 

DeletedUser

Guest
1 OBA
En merg av flera stammar, finns en del individuella starka spelare, men hur stark är ledningen?
2 Asynja
Köttar på bra mot OBA. mycket stark stam med en stark ledning o starka spelare.Vissat världen o tystat den kritiken som fanns med att totalt dominera sönder OBA.
3 BooYaa
vågar man säga ngt?!
4 PUPPY
Har fått igång adlande mot OBA, förväntar mig dock mycket mera av er.
5 EAG
ingen kommentar
6 DEST
ligger tyst o stilla kan ev gå långt med denna taktik
7 Älg
stor eloge till er
8 F.C.B.
känner inte till er så mycket.
9 Odens
finns en del starka spelare.
10 B K K en lite stam med ett fåtal större spelare, dröjer nog inte länge förrens ni blir headhunted till andra stammar.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hehe

Glad i hågen skriver jag

1. OBA: Ett gäng dom aldrig spelat ihop på denna värld, kommer från helt olika stammar. Ändå så hade jag nästan mer assist inkommande än fientliga inks på slutet. antalet fientliga inks var över hundra. många drivande spelare. Bra folk, en del gamla bekanta från tidigare världar ;)
2. BooYaa:Härliga spelare. bra ledning samt folk som jag tror man skulle ha förbaskat kul med IRL
3.Asynja: antar jag, har inte talat med någon av dom.men det ser ut som ett stabilt gäng
4.Puppy: vet inget om dom men poängen talar för ganska god succe
5.Dest: Vad skulle v11 vara utan vissa av dom roliga personerna
6.EAG :Duktiga på att adla inaktiva/bannade spelare. Har en vän i (FD) TWRML som ensam höll upp dom i över en månad hans obf visar hans rätta ansikte. så gärna lite mer framåt anda från dom.
(gott nytt år Castel)
7.ÄLG: Imponerar (går nog upp på plats 5) Tror att utan folk som visste vad dom gjorde så hade dom aldrig överlevt. Starkt jobbat :)
8.Jedi:utan dom så hade vi haft bra många fler grå byar runt oss (dom finns ej längre heller, jedi alltså)
9.TWRML: Gamla vänner, fint folk (tyvärr så dog stammen med all inaktivitet)
10.Alla barbar adlare som kallar sig för seriös stam

bara mina 2011 tankar. whiskey i blodet och öl i burken ;) Var rädd om er
 
Topp