Top 10 Stammar med kommentarer

DeletedUser

Guest
Respekt är något som förtjänas ingen automatik i det, så visa framfötterna och respekten är där.... Men i BooYaa finns kvaliteter men gäller att alltid vara på topp:D
 

DeletedUser

Guest
01. - Asynja - Helt klart att dom spelar med grym strategi då Asynja stabilt klättrat från deras senare start och chockat världen med Asynjas offensiver. Att få världen att se dom som Nuubs var ngt som endast den ledningen kan åstadkomma. Helt klart en vinnande stam i strategi! Kan motiveras och argumenteras i slut skedet av världen då Asynja står som vinnande stam. Rent och ärligt spel skapar respekt.

Bra skrivit! men! om du går in på twstats och ser på deras veckans OBA och deras antal plockade byar motsvarar absolut inte. Det visar att de har inte visat sig än! De har plockat från ensama spelare redan i panik som var krig mot 3 kraftiga stammar Puppy,booyaa och kommer inte ihåg om eag hade börjat då. Att Asynja anföll på en liten front på spelare som är i panik,onödan från 3 håll bevisar inte att asynja är vinnaren. De kanske gör det, men än så länge har jag inte sett en anledning att de ska kuna göra det.

Glöm ej! poängen dödar inte det gör trupper;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det finns inte nåt att läsa i forumet.
Gör en lista vettja
 

DeletedUser

Guest
Här kommer en liten mixad topp 5 lista

1 Asynja

Poäng: 8/10 helt ok
OB-a: 7/10 Kunde varit högre med tanke på poängen
Position: 8/10 ligger mycket fint klustrad o isolerat.
Rykte: 5/10 blandad kompott både ris o ros
Stam: 8/10 mycket "hemlig" stam, en av dom få som inte mergat.

2 BooYaa
Poäng: 8/10. växer så det knakar
OB-a: 9/10 . helt outstanding
Position: 8/10 ligger mycket bra till o har stora möjligheter att expandera
Rykte: 8/10 alla pratar om er
Stam: 7/10 en del går ut o andra kommer in. kan gå långt bra ledning


3 Joker
Poäng: 6/10. någolunda högt
OB-a: 4/10 . nja 24 mille 27 i obA. skulle varit minst det dubbla
Position: 5/10 intressant
Rykte: 6/10 som individer höga päng, men som stam, nja det ligger i era händer
Stam: 4/10 mycket stam "hoppning" . ser starka ut på papperet


4 EAG
Poäng: -/10
OB-a: -/10
Position: -/10
Rykte: -/10
Stam: -/10

5 B K K
Poäng: 4/10. hetl ok.
OB-a: 8/10 . mycket kött 10 mille 80 mille i obA :) mig like
Position: 4/10 nja lite utspritt o lite "inträngda" i ett hörn
Rykte: 4/10 att det börja så bra men... tagit sig vatten över huvudet möjligtvis
Stam: 4/10 ännu en merg FCB, hur bra e ledningen dock?!
 

DeletedUser

Guest
Castel, skulle du inte kunna ha egna kommentarer med istället för sådan här? :crybaby:

Det är mina kommentarer o jag kommentar självklart inte min egna stam. synd att du inte uppskattade mitt försök att roa publiken i väntan på Södertäljes lista ( som kommer snart).

Detta va bara ett simpelt försök att ta dom godaste bitarna i en tugga :)
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
2 BooYaa
Poäng: 8/10. växer så det knakar
OB-a: 9/10 . helt outstanding
Position: 8/10 ligger mycket bra till o har stora möjligheter att expandera
Rykte: 8/10 alla pratar om er
Stam: 7/10 en del går ut o andra kommer in. kan gå långt bra ledning

En del går ut?
Jag ser endast att 2 spelare har lämnat & detta var planerat ifrån vår sida, resten av avlägsningarna är nuubes som vi rensat bort & adlat, sen rekryterar vi ett par enstaka värdiga spelare.
 

DeletedUser

Guest
En del går ut?
Jag ser endast att 2 spelare har lämnat & detta var planerat ifrån vår sida, resten av avlägsningarna är nuubes som vi rensat bort & adlat, sen rekryterar vi ett par enstaka värdiga spelare.

"Några går ut, några går in" Castels ord.....
"2 spelare ut " säger du..... och ni har tagit in 2

Vad är din poäng?
 

DeletedUser

Guest
Kaos Björn Joined 14th February 2011 - 11:16 1,955,963
The SuperNinja Turtle Joined 14th February 2011 - 11:16 2,127,046
Kaffesump Left 02nd February 2011 - 17:16 3,231,738
uppwall Left 02nd February 2011 - 17:16 2,347,938
Opel Insignia Left 23rd January 2011 - 02:23 289,038
The Conqueror Left 23rd January 2011 - 02:23 191,008
croxer Left 23rd January 2011 - 02:23 30,195
gurkyngla Left 23rd January 2011 - 02:23 299,861
Riplid Joined 10th January 2011 - 23:14 828,891
MrDan18 Joined 10th January 2011 - 23:14 1,644,524
Kaffesump Joined 10th January 2011 - 22:14 3,151,707
uppwall Joined 10th January 2011 - 22:14 2,163,317
kneten Left 09th January 2011 - 19:14 110,540

Sillyseason menade han. Blivit lite omstrukturerat i förstafemman bara.
 

DeletedUser

Guest
1 Asynja - Har visat tydligt vilken relation dem vill ha till Älg framöver
2 BooYaa - stabila och solida, promenadseger
3 Joker - Verkar ha fått bättre koll på sin skuta och går nu allin på asynja. Sett till statsen verkar det gå mycket bra för dem
4 EAG - Smygplockade byar av "oss" tidigare än avtalat men löste det ok tack vare en reko ledning. Nu har dem börjat rensa bort SRB. Lagom riskfyllt krig, skoj att slöspela i den stammen antagligen.
5 Älg - Större och starkare än någonsin
6 OC - Blir nog adlade av booyaa inom kort
7 SRB - verkar bjuda upp till dans mot eag, kul att se. Får se hur länge det håller
8 OB - blivande Booyaa föda
9 TBHT - utspritt och hopplöst
10 ~AR~ - Vet inte ett skvatt om er faktiskt
 

DeletedUser

Guest
1 BooYaa: Ska ta sig an resten av världen nu men har i V11 aldrig vunnit något krig vare sig mot Älg, Otippat. Puppy, Björn eller OB. Har växt genom att merga med fiender de krigat mot eller med stammar som de sett som hot ex, EAG.
2 Asynja: Tysta stammen som utan att merga växt sakta men säkert, man kan undra om det blir så lätt att besegra dem som BY tror.
3 MOT: Många spelare som måste visa framfötterna i världskriget för att kunna stå en vinnande sida mot BY.
4 OH: se MOT
5 ~TA~: För små för att ha någon betydelse i kriget.
6 Älg: Asynja hataren Brobeck sitter ensam kvar och gråter över att han trots sin gudomliga visdom inte kunde besegra sina ärkefiender fast det bara va odugliga nybörjare, och inte får han vara med och leka när det roliga börjar heller.
7-64: utan betydelse i kriget.
65 Kvaser: Framtida V11 vinnare.
 

DeletedUser

Guest
1 BooYaa: Ska ta sig an resten av världen nu men har i V11 aldrig vunnit något krig vare sig mot Älg, Otippat. Puppy, Björn eller OB. Har växt genom att merga med fiender de krigat mot eller med stammar som de sett som hot ex, EAG.

Länge sen jag spelade v11 men som jag minns det så var booyaa v11:as köttmaskin (vann väl kriget mot Björn samt OB om jag inte blandar ihop stammar).
 
Topp