Top 10 Stammar med kommentarer

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
1 BooYaa - en bra stam som förtjänar sin plats
2 Asynja hur kom ni hit?
3 1X2 bra stam med sköna lirare ni kommer gå långt
4 HATE ni har gjort en riktigt bra insats mot PRP har de ens tagit 20 byar av er? ni lär vara kvar här ett bra tag
5 BJÖRN ni är helt klart en av . ses bästa stammar men borde ni inte ta er an någon ny motståndare snart?
6 TWRML jag vet inte riktigt vad jag ska säga om er
7 V.S. vilka är ni?
8 EAG BOOYAAS bitches?
9 Älg ni gar visat att ni kan kriga i alla fall men ni blir inte mer än en top 10 stam
10 DEST här finns en del gamla stribe spelare om jag inte har fel
 

DeletedUser

Guest
1 BooYaa - Har haft en finfin månad eller två. Köttar på som aldrig förr. Värdiga ledare
2 Asynja - Bra stam
3 1X2 -
4 HATE - PRP är krossade och HATE har enorma expansionsytor. Kan ligga etta om en månad
5 BJÖRN - Fint djur, Fin stam. Bra krig, trevlet o sånt. Jag gillar björnar
6 Älg - Döende, på ett manligt sätt.
7 V.S. - Ni har ett kluster. Det e runt och så, men mycket mer vet jag inte
8 TWRML - Blir gangbangade. Konstigt
9 EAG - Valde fegalternativet. Men i krig är allt tillåtet
10 DEST - Vad gör ni?
 

DeletedUser

Guest
1. Booyaa - 20.964.296 poäng av dom 40 bästa.

Booyaa har imponerat mer och mer genom spelets gång tycker jag.
Köttat på bra och det visar OB-A rankingen.
Visat att man är värdiga rank 1 genom att fullkomligt kötta sönder Älg dom senaste veckorna.

2. Asynja - 19.019.441 poäng av dom 40 bästa.

Asynja... Hmm ??
Dom ser ut att adla på bra.
Växer stadigt och tättar sina kluster genom att adla upp allt som finns inom deras area.

Är nyfiken på hur dom klarar ett större krig mot tex booyaa.

3. 1X2 - 16.202.826 poäng av dom 40 bästa.

Här finns det kapacitet.
Riktigt bra spelare, har dock halkat efter lite och har väl 3 mio upp till asynja och booyaa.

Som lägget ser ut nu så tar dom väl igen det ganska snabbt.
Dom tuffar ju på ganska bra mot 007.

Varnar för dessa.

4. Hate - 15.478.189 poäng av 40 bästa.

Måste erkänna att vissa i Hate är riktigt bra trots att det tar emot :)
Slog ned PRP som dock var i gungning redan innan kriget men det är ingen bortförklaring.
Ni ska ha en eloge för det.

Ni har enorma expansionsmöjligheter ni, ska bli spännande att se om ni tar tillvara på det och adlar upp alla PRP byar.
Brukar ju vara så att andra toppstammar mumsar i sig lite av den krossade stammens spelare.

5. Björn - 13.372.634 poäng av 40 bästa.

Min favostam på v11.
Riktigt duktiga och eftersom att jag har krigat mot dom så et jag vad dom kan.
Ruskiga effektiva.

Sedan är dom spelare jag har snackat med där trevliga också vilket ger ett + i kanten.

6. Älg - 9.004.903 poäng av bästa 40.

Har visat sin kapacitet i kriget mot booyaa.
Står emot oväntat bra trots att vissa medlemmar har börjat läcka lite så hållet dom ihop skeppet hyfsat bra.

Vet inte så mycket om era spelare men vissa har bevisat att dom är duktiga.

Trots sin relativt bra insats mot Booyaa så är det ett sjunkande skepp.

7. V.S. - 8.449.056 poäng av bästa 40.

v11 = zoo.

Här finns både Älgar, björnar och vildsvin.
Känns dock som om det är lite som en kopia av björn och Älg bara att dom kör i en division lägre.

Ni har iaf en ganska bra ledare om jag inte blandar ihop.
Highlandviking var väl grundare för HHG (Happy Hounting Ground) på v8 ?

Dock bara en känsla jag har.

Ni ska bli spännande att följa.
Önskar er lycka till !

8. TWRML - 8.109.245 poäng av bästa 40.

Vet inte riktigt.
Har inte imponerat i något krig jag har sätt er i.
Ni gick back mot Björn och nu EAG.
EAG blir väl uppbackade av Booyaa kanske men ändå så borde det inte vara så stor skillnad i statsen.

Ni är väl den stam som har imponerat minst på mig.

9. EAG - 7.711.387 poäng av bästa 40.

Tror dom kommer klättra snabbt i rank nu och bli en framtida topstam.
Har spelat sina dipomatiska kort rätt och nu ser dom ut att även välja rätt fiende.

Om dom lyckas få alla TWRML så blir dom riktigt farliga.
Annars finns det kanske en risk att dessa mergar med Booyaa i framtiden.

10. Dest - 5.380.124 poäng av bästa 40.

Har ingen aning :confused:
 

DeletedUser

Guest
Roligare med listor där svaren är lite längre.
Där det inte bara står "Intressant stam, min favo ska bli roligt att se dom kriga"
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Framför allt är det kul när det är personliga åsikter och inte precis samma sak som alla andra säger.
 

DeletedUser

Guest
8. TWRML - 8.109.245 poäng av bästa 40.

Vet inte riktigt.
Har inte imponerat i något krig jag har sätt er i.
Ni gick back mot Björn och nu EAG.
EAG blir väl uppbackade av Booyaa kanske men ändå så borde det inte vara så stor skillnad i statsen.

Ni är väl den stam som har imponerat minst på mig.


kan inte riktigt hålla med

har noll koll cocos boll på v11 atm

men jag kan inte hålla med om att TWRML inte har imponerat i tidigare krig. Kanske inte alla spelare men det fanns gott om jobbiga spelare där. iaf på den gamla goda tiden när jag blir totalt ganbangad och sönder adlad av dom:D

Sedan så har man stöt på spelare där som är totalt urkassa offensivt men helt sjukt irriterande att adla, förexepel Icarra mf (om det berodde på konto övervakning vet jag inte med då är det den som satt på kontot som ska elogen, för har man v+jix + några andra björnar på sig så ska man fan inte kunna hålla varenda jävla byhelvete såvida man inte är en liten kinesisk dator ninja).
 

DeletedUser

Guest
8. TWRML - 8.109.245 poäng av bästa 40.

Vet inte riktigt.
Har inte imponerat i något krig jag har sätt er i.
Ni gick back mot Björn och nu EAG.
EAG blir väl uppbackade av Booyaa kanske men ändå så borde det inte vara så stor skillnad i statsen.

Ni är väl den stam som har imponerat minst på mig.


kan inte riktigt hålla med

har noll koll cocos boll på v11 atm

men jag kan inte hålla med om att TWRML inte har imponerat i tidigare krig. Kanske inte alla spelare men det fanns gott om jobbiga spelare där. iaf på den gamla goda tiden när jag blir totalt ganbangad och sönder adlad av dom:D

Sedan så har man stöt på spelare där som är totalt urkassa offensivt men helt sjukt irriterande att adla, förexepel Icarra mf (om det berodde på konto övervakning vet jag inte med då är det den som satt på kontot som ska elogen, för har man v+jix + några andra björnar på sig så ska man fan inte kunna hålla varenda jävla byhelvete såvida man inte är en liten kinesisk dator ninja).

Vill påpeka att jag endast går på stats.
Det säger oftast inte allt men lyckades inte skaffa mig någon bättre bild.
Kollade upp deras krig och såg att dom gått minus på alla.
 

DeletedUser

Guest
8. TWRML - 8.109.245 poäng av bästa 40.

Vet inte riktigt.
Har inte imponerat i något krig jag har sätt er i.
Ni gick back mot Björn och nu EAG.
EAG blir väl uppbackade av Booyaa kanske men ändå så borde det inte vara så stor skillnad i statsen.

Ni är väl den stam som har imponerat minst på mig.


kan inte riktigt hålla med

har noll koll cocos boll på v11 atm

men jag kan inte hålla med om att TWRML inte har imponerat i tidigare krig. Kanske inte alla spelare men det fanns gott om jobbiga spelare där. iaf på den gamla goda tiden när jag blir totalt ganbangad och sönder adlad av dom:D

Sedan så har man stöt på spelare där som är totalt urkassa offensivt men helt sjukt irriterande att adla, förexepel Icarra mf (om det berodde på konto övervakning vet jag inte med då är det den som satt på kontot som ska elogen, för har man v+jix + några andra björnar på sig så ska man fan inte kunna hålla varenda jävla byhelvete såvida man inte är en liten kinesisk dator ninja).

Haha, blev lite jobbiagre att snipa när ni skickade med fulla offbyar med adlarna ;) Var ju i vilket fall som helst väldigt kul.
 

DeletedUser

Guest
1.Booyaa

Suverän stam,bra ledning och fin OBA.
Men fast allt detta så tycker jag själv att dom borde ha köttat bort älg.
Ni har för många iaps/allys i er stam,kramande vinner man inte tw.
Tror inte att ni är länge #1

2.Asynjan

Er strategi värker fungera bra.
Men skulle vilja se ett krig från er sida som alla andra här.
Tror att ni kommer att ta #1 inom kort.

3.1X2

Här finns duktiga spelare men er stamstämning är inte sån som den har varit.
Ni har mycket bråk i stammen och därför tror jag att ni kommer att kollapsa som stam.

4.HATE

Tycker om ert namn fast mången inte gör det.
Ni har stora expansions utrymmen när ni krossade PRP.
Ni tyks även ha en bra stamledning men håller den ihop nu när ni krossade PRP eller kommer HATE falla sönder?

5.Björn

Ni är en favorit stam på v11 men inte min.
Tycker att första snön har ren kommit så borde ni inte vara snart i ide?

6.Älg

Ni har klarat er fint mot Booyaa hittills fast dom har köttat på mycket mot er.
Skogarna här i tw börjar minskas i norr har ni en stora fotbollsarenor och annars är ni typ omringade av Booyaa.
Det kommer att bli en kall vinter för skogens konung.

7.V.S

Ni har några bra spelare i er stam och en bra ledare.
Ni uppfyller också tw skogen men är inte ni på Björnarnas revir eller antar jag fel nu?

8.TWRML

Ni har inte lyckats i era krig ni kan ha många orsaker på det...
Min åsikt att hur ni kommer att klara er längre på v11 är att ni kickar ännu några från er stam,
så att det är endast dom bra spelarna kvar så kan ni också börja lyckas med krig.

9.Eag

Ni köttar fint mot TWRML.
Men ni kommer ändå att merga bort er med en större stam.

10.Dest

Hur hamna ni här??
 

DeletedUser

Guest
Ni har några bra spelare i er stam och en bra ledare.
Ni uppfyller också tw skogen men är inte ni på Björnarnas revir eller antar jag fel?

Du antar lite fel iaf ;) V.S och BJÖRN har en front mot varandra :p
 

DeletedUser

Guest
Mördarclownen - bra sammanställning. Men om du gräver i det förflutna så kan du se att flera av de som grundat EAG har förflutet från en annan värld där de nått plats två och är enda stammen som inte mergat en enda gång.... Så att EAG skulle vara den stammen i din lista som skulle vara mest öppen för merge känns lite långskott...
 

DeletedUser

Guest
mergandes är typ det enda sättet som dom skulle klara sej förutom att merga sej är att dom är booyaas under stam för dom kommer inte att klara kriga mot två topp stammar
 
Topp