Top 10 Stammar med kommentarer

DeletedUser

Guest
Hur full är du? :D

sen när va Dest högre rank än EAG.

hmm hur fick du in Jedi? i detta då, den stammen inte finns.

ta en treo o somna om ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ärligt.

Jag tog in jedi för jag visste inte vilka fler jag skulle nämna och eftersom jag har haft kontakt med seren från jedi så blev det dom. (vi bråkade om byar)

Dest / EAG hehe ja dom ska byta plats. lite trött var man ;)
 

DeletedUser

Guest
Vore kul med en ny lista här, då världen har ändrats en hel del :)
 

DeletedUser

Guest
Inte hängt med så kalasbra på sistone men jag ger det ett halvtappert försök.

1. Asynja - Tystlåtenheten är fin. Än har ni inte imponerat. Lite överseriösa rent diplomatiskt.
2. BooYaa - Mr. Dan kanske inte var er smartaste rekrytering. I övrigt maler ni på bra. Ojämn kvalitet på spelarna men verkar ju onekligen gå hem som stam.
3. Puppy - Jaha, den random biten blev kvar. Inga stjärnskott riktigt, får se hur det artar sig.
4. EAG - Naeh.. Lång väg kvar att gå innan jag lyfter på ögonbrynen.
5. B K K - Skulle inte tro det va.
6. Älg (Moses numera tydligen) - Härligt att se hur få ni är nu och att ni styr upp det så pass bra. Kör hårt.
7. DEST - Bah. Är ni fortfarande kvar?
8. OB - Trevligt folk, lagom aktiva I suppose.. hehe
9. Svan - 3 Björnar och en Wilfred, låter gott.
10. SRB - Oj oj oj, dessa kommer gå långt.
 

DeletedUser

Guest
1 Asynja
Deffar våra fiender såatteeeee

2 BooYaa
Organiserad och strategisk krigsstam. Vinner v11 med all rätt

3 Puppy
Har kanske haft den sämsta ledningen jag varit med om. Hade dem kickat kaffesump och gett all makt åt abel tror jag deras situation sett betydligt bättre ut

4 EAG
Har haft det lätt som dem själva säger. Vore skoj att se något utmanande från deras sida innan världen stänger ner. Ge fan i våra fiender bara;)

5 B K K
Våra fiender. En samlad skara av redan slagna hjältar, ledare som tror dem är legender trots ett blankt cv och helt ok krigare. Värdigt motstånd iallafall

6 Moses/Älg
Min stam

7 DEST
Glidarstam nummer 1. Tror dem kommer få betala notan för detta snart.

8 OB
En redan besegrad stam. Förhandlar dem inte in sig i någon annan stam eller slår ihop sig till något starkt kommer dem dö snabbt, annars dör dem bara lite långsammare

9 Svan
En redan besegrad stam. Förhandlar dem inte in sig i någon annan stam eller slår ihop sig till något starkt kommer dem dö snabbt, annars dör dem bara lite långsammare

10 SRB
Tillfällig tid i rampljuset
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Inte hängt med så kalasbra på sistone men jag ger det ett halvtappert försök.


6. Älg (Moses numera tydligen)

Vi är fortfarande Älg, det är bara jag som är uttråkad på jobb och leker ordvitsleken, men man måste nog se vår profil för att fatta=)
 

DeletedUser

Guest
1. Asynja - Vet inte så mycket om er. lite av en "hemlig" stam. Visade vad ni kunde mot OBF. kan gå långt mycket långt.

2. BooYaa - Krigar på bra mot flera stammar. skenar iväg i både ObA o i antal byar.

3. Puppy (reborn)- "merga med Odens. finns en del mycket individuella skillade spelare, men kan ni funka ihop. Skall bli spännande o följa denna stams utveckling.

4. EAG - ingen respekt, ingen trovärdighet o det är min stam, men hoppet är det sista som överger EAG.

5. B K K - har mergat med FCB. kan funka, kan falla, vem vet.

6. Älg (Moses numera ) - är ni kvar ;)

7. DEST - ryktas att det råder inaktivit i stammen.

8. OB - östen med resten

9. Svan - ännu en djurstam. vad kommer här näst....

10 SRB- Va fan är ni här :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. Asynja - stark stam men har inte visat mycket

2. BooYaa - vinner väl världen?

3. Puppy - några starka spelare.

4. EAG - stark stam men har inte visat mycket

5. B K K - vet faktiskt inte något om dessa..

6. Moses - (älg) mycket bra stam som nog inte kommer försvinna på länge..

7. DEST - min stam. börjar blir trångt i k 55 ^^

8. OB - några spelare från fd OBA men ni blir snart upp adlade..

9. Svan - starka spelare men vet inte hur bra det kommer gå för er..

10 SRB- ni blir nog inte på top 10 så länge till..
 

DeletedUser

Guest
Ni kan kalla oss Älg, på svenska eller engelska. Take a pick
Trodde först att Castel hade förväxlat Moses med någon sorts bonsai kitten i människoformat, men det visade sig att han bara hade glömt bort ett s;)
 

DeletedUser

Guest
Återkommer med listan jag gjorde då jag kanske avslöjat saker jag inte borde.
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte också komma med en lista här men ångrade mig... Bara så ni vet. Kändes viktigt att i alla fall meddela er andra
 

DeletedUser

Guest
Jag skrev en lista för några dagar sen, den finns att hitta lite längre upp på sidan
 

DeletedUser

Guest
01. - Asynja - Helt klart att dom spelar med grym strategi då Asynja stabilt klättrat från deras senare start och chockat världen med Asynjas offensiver. Att få världen att se dom som Nuubs var ngt som endast den ledningen kan åstadkomma. Helt klart en vinnande stam i strategi! Kan motiveras och argumenteras i slut skedet av världen då Asynja står som vinnande stam. Rent och ärligt spel skapar respekt.

02. - BooYaa - Oxå endel plock med erfarna spelare som gottat sig fint på erövringar från start. Sitter på en hel del spelare som alltid tagit egna iniativ vilket gör stammen svagare. Annars så har Booyaa gjort ett fint jobb som hållt ihop från start trots alla interna problem. Officiellt en trevlig diplomat som gärna tar bakvägen inom diplomati. Självfallet tillhör även ni (få tal enligt mig) en plats som vinnande stam. Mitt personliga tycke säger att ni har endel intern adling innan stängning av världen. Jag jämför gärna er med Sprit från v9 då ni påminner mig om dom på gott och ont. Tror på er strategi o andra sidan ogillar jag era diplomatiska handlingar i krig. Utan tvekan ->
Deffar våra fiender såatteeeee

03. Joker - Spelare från öst som har svårt att sätta ned foten och vinna sin lojalitet till topp stammarna. Vilket leder till deras undergång. Ger er 1 månad då ni är en fin expanderings möjlighet för topp stammarna och jag tvivlar på att den stammen vinner ngn trofast diplomati. Men vad vet jag ^_^

04. - EAG - En stam som inte gjort mycket väsen av sig som ändå sitter på stark diplomati. Ni har dock oxå skrapat ihop fin statistik i kriget i öst som ni hakade på. Nu när det börjar bli lugnt från er sida så kommer ni snart bryta diplomati för att "slippa sim city" spelande i söder (my guess). EAG ser jag som stam 3 i slut skedet av världen och slutar som merg med Booyaa då expanderingsmöjligheterna sinar och diplomatin försvagas tillslut om EAG slutar som instängda i söder. Känner till spelare från v9 som är götta och har ngn spelare från gamla E=G från tidigare av denna värld.

05. B K K - Kämpade för att inte underskattas av toppstammarna med fin statistik över lag. Vann diplomatier från start av B K K vilket B K K redan från sart insåg skulle brytas en dag. B K K består av ett gäng Irl vänner som sedan mergade med F.C.B. som var ett glatt gäng med god vilja med sämre statistik mot älg. Kriget mot älg "pågick" som tidigare med B K K i ledningen i krigs statistik.

06. Moses - B K K fiende stam. Denna stam består av ett gäng "vuxna" människor som helt klart bedriver sin tid på förnedring av motståndare och propaganda. Stammen lever på smutskastning på externa forummet vlket är sköj för alla parter. Älgarna har helt klart skött sina kort rätt från start vad gäller defensivt spelande, dessa spelare som finns kvar är de spelare som vet hur man spelar defensivt. Jag är dock mycket besviken på deras offensiver som är stammens svaga sida. Dom vinner idag byar på mycket självklara fall och det grattulerar B K K för. Tycker stammen bör tänka på sina egna diplomatiska handlingar och ist leva upp till ryktet ni tidigare haft som bra kämpat för "egen" kraft.

07. OB Känner till två spelare från OB sen andra världar och ser ingen framtid i denna stam häller trots trevligt folk :). Asynja/BooYaas expandering.

08. DEST Tolkar deras förluster som intern adling. Om inte så säger det endel och jag känner inte til ngt värt att nämna vad gäller dessa. Sim city stam. :confused:

09. SRB - Ger er 1-2 månader beroende på en viss ledning. Ger er 1-2 vecka från krigets start tills SRB är helt borta. :rolleyes:

10. OC - Hey yo let´s GO..... :confused:

Världen är avslutad i slutet av 2011 och denna värld är en klass för sig. :D
 

DeletedUser

Guest
02. - BooYaa - Oxå endel plock med erfarna spelare som gottat sig fint på erövringar från start. Sitter på en hel del spelare som alltid tagit egna iniativ vilket gör stammen svagare. Annars så har Booyaa gjort ett fint jobb som hållt ihop från start trots alla interna problem. Officiellt en trevlig diplomat som gärna tar bakvägen inom diplomati. Självfallet tillhör även ni (få tal enligt mig) en plats som vinnande stam. Mitt personliga tycke säger att ni har endel intern adling innan stängning av världen. Jag jämför gärna er med Sprit från v9 då ni påminner mig om dom på gott och ont. Tror på er strategi o andra sidan ogillar jag era diplomatiska handlingar i krig. Utan tvekan

Du saknar helt klart respekt och detta kommer säkerligen bli ditt fall.
 
Topp