TKOTRT förklarar krig mot MR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ganska snart skulle jag tro :)

Mjo, men jag vill ju veta mer exakt =) Tidpunkt, vet bara dag :(

När de kommer in blir kriget genast ett världskrig. De enda stammarna från top 20 som står utanför är TCO, MoRiHa och HB. Fast å andra sidan så är 3 från 21-40 med.
 

DeletedUser

Guest
Vf tror du att vi kommer att gå med???:)

Talar inte för stammen utan undrar bara för skojs skull:)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Håll er till topic igen tack, annars låser jag tråden.

Och vad skulle det uppnå?
detta kriget är väldigt aktuellt, det skulle bara komma en ny tråd om det.

Det kanske är lite fel sak att satsa på att göra...

Mitt förslag ser ut så här,
varna personer som går offtopic, samt ta bort de inläggen.
Dela ut staffpoäng till personerna vid upprepade regelbrott (serious stuff this shit, internet serious biz)
Rinse and repeat.

Detta inlägg bör inte gå under de reglerna :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
För er som undrar. Stammen SVITJOD är en stam tillhörande MR, Vi är deras vinge och vi slåss tills sista man :)

Men stammen hette först SVITJOD- MR-SVT-MR-III-MR-II och nu igen SVITJOD
 

DeletedUser

Guest
För er som undrar. Stammen SVITJOD är en stam tillhörande MR, Vi är deras vinge och vi slåss tills sista man :)

Men stammen hette först SVITJOD- MR-SVT-MR-III-MR-II och nu igen SVITJOD

Är identitetskrisen över nu?

Jag menar, vad är poängen med att byta namn på stammen hela tiden när ni ändå ska gå i konkurs?
 

DeletedUser

Guest
Nån som inte uppskattar att folk gärna vill ha det namn de spelat med under lång tid när de ser att slutet möjligen är här?? folk som faktiskt tänker spela till slutet till skillnad från mååååååånga andra på v2, inte för att detta omtalade slut nånsin kommer komma då vi blir mer fyllda av hämnd lust för varje sekund som går...
 

DeletedUser

Guest
Jaa, Läs vad nallekalle sa. Vi slåss med det namn vi slagits för så länge. Men att Vinna vid MR's sida är bara än ära.

Hyllar skaparen av MR för världens bästa stam :) Dom har hjälpt oss alltid, Så vi kommer aldrig svika dom. ´Vad är en stam utan familj ? Inte mycket. Ni i TKOTRT är ju bara ett gäng noobs som springer runt med yxor och adels och plockar byar från oss när vi redan har halva världen mot oss :) Men det gör oss inget , Ni kommer dö ändå :)

När ni startar om, Tänk på att inte ta in en massa noobs som springer från er när eran undergång är nära :)


SVITJOD och MR <3
 

DeletedUser

Guest
Vad är en stam utan familj ? Inte mycket. Ni i TKOTRT är ju bara ett gäng noobs som springer runt med yxor och adels och plockar byar från oss när vi redan har halva världen mot oss :) Men det gör oss inget , Ni kommer dö ändå :)

När ni startar om, Tänk på att inte ta in en massa noobs som springer från er när eran undergång är nära :)

Låter som om det var menat mot MR? Passar iaf in på de flesta där :)

Var inte ledsen TSK, det kommer nya tider och nya dagar. Kanske då kan ni hoppas på en seger =)
 

DeletedUser

Guest
Låter som om det var menat mot MR? Passar iaf in på de flesta där :)

Var inte ledsen TSK, det kommer nya tider och nya dagar. Kanske då kan ni hoppas på en seger =)

Vad jag vet så stider MR tappert än, Och vi. Men vem behöver seger? Vi vet ju ändå att vi är bäst.

Skulle annars RoS, K¤O¤L, Lad, TKOTRT, the 13 vs MR låta bra tycker du. Det bevisar ju faktiskt en sak, Vi ägde v2 och ni gilla det inte. Så för att alla dessa noobar ska vinna så måsta ni gadda ihop er :p Andå har ni inte kommit längre :p
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Vad jag vet så stider MR tappert än, Och vi. Men vem behöver seger? Vi vet ju ändå att vi är bäst.

Skulle annars RoS, K¤O¤L, Lad, TKOTRT, the 13 vs MR låta bra tycker du. Det bevisar ju faktiskt en sak, Vi ägde v2 och ni gilla det inte. Så för att alla dessa noobar ska vinna så måsta ni gadda ihop er :p Andå har ni inte kommit längre :p

Du pratar för dig själv nu va :confused:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp