TKOTRT förklarar krig mot MR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Krigsförklaring

För ett par månader var TKOTRT inblandade i sitt längsta krig någonsin, det var mot dom onda ST, när segern var nära så flydde dom in i Mr:s byar och gömde sig, pga diplomatiska förhållanden så ville inte MR släppa dom och en tid av fred kom.

Nu är tid att ta upp kampen igen, att utrota all ondska igen i v2 med hjälp av sina kära allierade.

Härmed förklarar TKOTRT krig mot MR


per berg genom gumsetramsan
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vart är MR's bästa kompisar och allians - d-d-d-d-d-d-DO!
 

DeletedUser

Guest
Visst är MR mina fiender, men det här är riktig fegt och patetiskt!!!
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
På vilket sätt är det patetiskt? Är inte detta ett krigsspel? :confused:

precis, detta e ett strategi spel och MR har redan massa stammar på sej och att fler joinar kriget mot MR gör dom bara svagare och man tjänar byar på de sättet.. så detta e enbart smart.. kan slå va om att de ramlar in fler stammar som vill vara med o leka inom kort tid..
 

DeletedUser

Guest
hahaha vi är inte svaga utan blir just nu starkare för varje sekund, har blivit av med massa dökött som endast hindrade oss.

En rolig grej är att en del ST spelare precis innan har gått till just TKOTRT, man undrar ju lite varför dom tar in de spelarna, klarar ni inte av oss annars??

För varje stam som går in i kriget så får vi endast mer att anfalla, och våra fiender, som inte ens klarar av att mötas på slagfältet utan att först försöka bjuda över så många av sina så kallade fiender som möjligt, kommer märka att vi inte kommer vara så snälla :p

Happy hunting fellow knights!
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Ja, det är sant ic3prince. Jag har väntat på nästa stam som följer LaD och attackerar MR.
Men som sagt jag tror inte att TKOTRT är de enda, kommer fler vad det lider. När??

Nova
Diplomat
TU II
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Vad jag vet behövde inte vi bjuda in några nya medlemmar till vår stam för att kriga med er.

P.S Jag tillhör K¤O¤L ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe pratade inte om KoL då, ni köttar på bra själva ;)
 

DeletedUser

Guest
Moralen är på top här också, men kan inte vara roligt att bjuda in de som ni skulle adla??
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
hahaha vi är inte svaga utan blir just nu starkare för varje sekund, har blivit av med massa dökött som endast hindrade oss.

En rolig grej är att en del ST spelare precis innan har gått till just TKOTRT, man undrar ju lite varför dom tar in de spelarna, klarar ni inte av oss annars??

För varje stam som går in i kriget så får vi endast mer att anfalla, och våra fiender, som inte ens klarar av att mötas på slagfältet utan att först försöka bjuda över så många av sina så kallade fiender som möjligt, kommer märka att vi inte kommer vara så snälla :p

Happy hunting fellow knights!


vem vet, ST spelarna som lämnat er kanske bara va där för att skicka vidare information runt de som hände i MR.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Så du menar att de gick med i MR för att sälja information till sina värsta fiender?? ja det låter ju bra, om det nu vore så skulle jag absolut inte vilja ha kvar dom för allt i världen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp