TKOTRT förklarar krig mot MR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
haha lite komiskt att man bjuder in dem onda spelarna till stammen:)

och ic3 ibland ska man bara spela för att det är roligt och inte för att vara smart, det är drf jag spelar tw iaf^^

jag hoppas någon stam kommer och hjälper MR snart om detta ska bli lite jämt:eek:
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
vill inte göra dig besviken men tror inte någon vill ställa upp och hjälpa MR. Med så många stammar em ot sig kommer dom snart vara borta.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Så du menar att de gick med i MR för att sälja information till sina värsta fiender?? ja det låter ju bra, om det nu vore så skulle jag absolut inte vilja ha kvar dom för allt i världen.

yepp, annars hade dom vart nollade för länge sen :D men de e bara min version som man kan tänka över :rolleyes: och sen fick dom reda på att TKORT skulle joina kriget mot MR o dom joinade dom innan för att vara säkra..
 

DeletedUser

Guest
Fegt tycker många, och det är det kanske, men ganska ?modigt? också. MR är starka och skickliga hela bunten nu när ST stack, kommer säkert möta min död under detta krig:p
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
haha lite komiskt att man bjuder in dem onda spelarna till stammen:)

och ic3 ibland ska man bara spela för att det är roligt och inte för att vara smart, det är drf jag spelar tw iaf^^

jag hoppas någon stam kommer och hjälper MR snart om detta ska bli lite jämt:eek:

hahaha, ja du om de e nån stam som kommer hjälpa mr så e de nog DO vilket dom redan gör med deff..

o du tw handlar om att vara smart samtidigt som man ska ha kul.. för lirar man tw o e helt borta om flötet så kommer man aldrig växa till sej.. eller jo man kanske kan växa till sej men kommer nog försvinna ur leken lika snabbt där efter ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe tror det finns för många som glömt bort att detta är ett spel och att de där byarna inte är på riktigt :p

För det är väldans vad folk ska sänka sig själva för att rädda lite byar..rädda för dåliga odds kanske :p
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
hehe tror det finns för många som glömt bort att detta är ett spel och att de där byarna inte är på riktigt :p

För det är väldans vad folk ska sänka sig själva för att rädda lite byar..rädda för dåliga odds kanske :p

de e för många som gillar att spela med säkra kort men wtf dåliga kort kan vara bra ibland oxå ;)
 

DeletedUser

Guest
Mindre antal byar till oss! :(

Öka takten LaD´s!!!

Happy hunting TKOTRT!!! :D
 

DeletedUser

Guest
TKOTRT i ett nötskal, fegheten personfierad :mad:
Anfaller en stam som som redan har fulla problem med LaD

Förresten.......pinsam krigsförklaring
 

DeletedUser

Guest
Tss, tss, hade faktiskt förväntat mig mer av MR än blandbyar :eek:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp