TKOTRT förklarar krig mot MR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Låter som om det var menat mot MR? Passar iaf in på de flesta där :)

Var inte ledsen TSK, det kommer nya tider och nya dagar. Kanske då kan ni hoppas på en seger =)

hehe säger du det...de som irrade runt som yra höns o skrek "UNDERGÅNGEN ÄR HÄR!!" sitter just nu i TKOTRT, enjoy...
 

DeletedUser

Guest
Vad jag vet så stider MR tappert än, Och vi. Men vem behöver seger? Vi vet ju ändå att vi är bäst.

Skulle annars RoS, K¤O¤L, Lad, TKOTRT, the 13 vs MR låta bra tycker du. Det bevisar ju faktiskt en sak, Vi ägde v2 och ni gilla det inte. Så för att alla dessa noobar ska vinna så måsta ni gadda ihop er :p Andå har ni inte kommit längre :p

Nej. Ni hade den mest utspridda stammen, byar i allas områden, de vill såklart stammarna som dominerar där ha.
 

DeletedUser

Guest
Vad jag vet så stider MR tappert än, Och vi. Men vem behöver seger? Vi vet ju ändå att vi är bäst.

Skulle annars RoS, K¤O¤L, Lad, TKOTRT, the 13 vs MR låta bra tycker du. Det bevisar ju faktiskt en sak, Vi ägde v2 och ni gilla det inte. Så för att alla dessa noobar ska vinna så måsta ni gadda ihop er :p Andå har ni inte kommit längre :p

Ni blir ganska hårt sönder ägda om jag får säga så (A)

Ni dominerar K47, men än är jag inte död .. hm?

Tackar vargfanz, stuffman, carina1959 m.m. för försöken, hoppas det kommer nya.:rolleyes:

Mvh boy.
 

DeletedUser

Guest
Vet inte riktigt hur WCIP blev inblandade i denna tråd men för att klargöra så var det ingen som förbjöd oss att attackera MR-III utan vi vi drog oss ur självmant.
 

DeletedUser

Guest
Nja swedish king nu kanske du går lite för långt?

Eftersom det är ganska säkert att MR kommer gå under så borde du kunna förstå varför så många blir delaktiga.

Ifall MR har en del kluster hos TKOTRT så vill kanske TKOTRT helst ta dessa ännu en ny stam skapar kluster hos dom, som diplomatin hindrar dom från att ta.

Alltså så är detta ett ganska gratis sätt att kunna fina ut deras kluster, och säkra dessa från "outsiders".

Kanske inte var det som var grunden för kriget, men att kalla er bäst på v2 bara för att många personer adlar er är väl en ganska konstig slutsats att dra?

Finns inget som tyder på att inte t.ex LaD kunde ha vunnit i ett 1on1 krig med MR, finns inte heller något som säger att inte MR skulle gå ut som vinnare då.
Men nu ser ju inte situationen ut så, utan nu är det ju en hel del andra stammar som också plockar av er, och alla har sina anledningar.
Sure, inte kul att stå på er sida av konflikten nu, eftersom det kan vara svårt att se ett ljus i eran tunnel, men ibland får man finna sig i situationen och helt enkelt acceptera en rimmning eller börja om på nytt i t.ex V6.

Bit bara ihop, acceptera nederlag men slåss till sista man, bli ihågkommen som någon som gav sitt allt, inte någon som tjurade på forumet.
 

DeletedUser

Guest
hehe tycker inte TSK tjurar precis, och jag vet att han o hans gäng kommer ge all, inte som många andra som endast kan tänka på sina byar och hur rädda de är för att tappa dom, men lite kul hur alla tänker så kortsiktigt, ska bli kul att se en del stammar när det är deras tur och de inte fattade att de sumpade sin chans att klara sig :)
 

DeletedUser

Guest
Det verkar som att SVIT krymper i poäng och så blir en tidigare okänd stam vid namn chaos större och större. något samband? rätta mig om jag har fel men skulle inte alla SVITare kämpa till slutet?
 

DeletedUser

Guest
Det verkar som att SVIT krymper i poäng och så blir en tidigare okänd stam vid namn chaos större och större. något samband? rätta mig om jag har fel men skulle inte alla SVITare kämpa till slutet?

Vi sjunker i poäng för att ni är så snälla(tackar) så att ni tar våra gammla spelare(flyktingar????) från oss som inte är så hederliga som vi trodde. Men ni tar ju in dom bara för poängen :) Tackar..

Sen så tar ni ju hand om våra byar som ligger mitt bland er :) Det är bra för då slipper vi tänka på dom och kan satsa på byarna som ligger närmare oss.. Så negativ är jag inte. Detts är ju höjdpunkten detta på v2, Något som är för bra för att missa.


Sen vem säger att MR går under? Vi leker bara med er :p Det är detta vi väntat på. En värdig motståndare(eller ni är ju flera) stammar mot oss :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi sjunker i poäng för att ni är så snälla(tackar) så att ni tar våra gammla spelare(flyktingar????) från oss som inte är så hederliga som vi trodde. Men ni tar ju in dom bara för poängen :) Tackar..

Sen så tar ni ju hand om våra byar som ligger mitt bland er :) Det är bra för då slipper vi tänka på dom och kan satsa på byarna som ligger närmare oss.. Så negativ är jag inte. Detts är ju höjdpunkten detta på v2, Något som är för bra för att missa.


Sen vem säger att MR går under? Vi leker bara med er :p Det är detta vi väntat på. En värdig motståndare(eller ni är ju flera) stammar mot oss :)


det var inte det jag pratade om utan att flera har flytt från SVIT till chaos
 

DeletedUser

Guest
det var inte det jag pratade om utan att flera har flytt från SVIT till chaos

Men dom fixar vi med, Våra gammla spelare. Men dom som inte har något med det att göra låter vi vara, Då vi i MR och SVIT har heder, Även om vi har den sämsta delen av världen mot oss(TKOTRT och alla era lilla små kompisar)
 

DeletedUser

Guest
Ett problem vi hade med lite folk som stack var ju att de drog för att de blev lovade fri passage.(sure)

TKOTRT klarar alltså inte av att slåss mot oss i våra helt klart överlägsna nummer utan måste med falska erbjudande locka svagare spelare att sticka, tyvärr kommer ju inte TKOTRT låta dessa som dragit vara utan de blir slaktade utan pardon.
 

DeletedUser

Guest
Ett problem vi hade med lite folk som stack var ju att de drog för att de blev lovade fri passage.(sure)

TKOTRT klarar alltså inte av att slåss mot oss i våra helt klart överlägsna nummer utan måste med falska erbjudande locka svagare spelare att sticka, tyvärr kommer ju inte TKOTRT låta dessa som dragit vara utan de blir slaktade utan pardon.

Skicka IG på det då jag inte varit med att besluta det där. Då kanske jag kan tro dig ;)
Skulle det vara någon enskild medlem från TKOTRT som skrivit så så är ju MR spelarna bra dumma. Jag menar, hur ofta kan en enskild spelare bestämma vilka som får sticka och inte?

Även om nu vi i TKOTRT nu skickat ut sådana finns det inga hinder från LaD, RoS eller K¤O¤L att fortsätta. Det är väl isf bara en överrenskommelse med TKOTRT?

TSK, jag gillar dig. Du är en härlig snubbe :p
 

DeletedUser

Guest
hehe tycker inte TSK tjurar precis, och jag vet att han o hans gäng kommer ge all, inte som många andra som endast kan tänka på sina byar och hur rädda de är för att tappa dom, men lite kul hur alla tänker så kortsiktigt, ska bli kul att se en del stammar när det är deras tur och de inte fattade att de sumpade sin chans att klara sig :)

Han tjurar, PUNKT.

Han ska ju säga att vi e dåliga, kalla våra stammar för namn osv, säkert tecken på underläge^^
 

DeletedUser

Guest
haha :p Okej. Jag kunde inte bry mig mindre om vad ni säger. Jag är inte sur, och det vet många. Just nu är jag så glad att jag får alla dessa fina byar av er, Utan större förluster med ;)


Men visst, Till er som "tror" jag är sur så bryr jag mig faktiskt inte.. Tro vad ni vill :p Men för dom som känner mig vet att jag inte är sur, Som tex TC
 

DeletedUser

Guest
haha :p Okej. Jag kunde inte bry mig mindre om vad ni säger. Jag är inte sur, och det vet många. Just nu är jag så glad att jag får alla dessa fina byar av er, Utan större förluster med ;)


Men visst, Till er som "tror" jag är sur så bryr jag mig faktiskt inte.. Tro vad ni vill :p Men för dom som känner mig vet att jag inte är sur, Som tex TC

Tsk har alltid och kommer alltid att vara en liten glad prick:)
 

DeletedUser

Guest
haha :p Okej. Jag kunde inte bry mig mindre om vad ni säger. Jag är inte sur, och det vet många. Just nu är jag så glad att jag får alla dessa fina byar av er, Utan större förluster med ;)


Men visst, Till er som "tror" jag är sur så bryr jag mig faktiskt inte.. Tro vad ni vill :p Men för dom som känner mig vet att jag inte är sur, Som tex TC

Du har tagit 2 förlorat 6 till TKOTRT, glad för det?^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp