TKOTRT förklarar krig mot MR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Så alla missnöjda och glada personer. Nu har TKOTRT kickat en flykting! Hoppas ni blev nöjda för ni drog ni ner en till döden.
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, kunde gärna börjat en vecka tidigare, eller hur Gear? Hade man haft lite mer tid till detta.

Och ja, fegt är det EmelieGp. Det har redan konstaterats flera gånger. Men det ligger något bakom fegheten, något som triggade det här att alla vill utrota MR.

Personligen hade jag gärna sett ett krig direkt när MR tog in ST. Det hade nog även resten i TKOTRT gärna sett. Men de låg redan i krig mot K¤O¤L och RoS då och vi ville inte blanda oss i för att minska oddsen för MR. Sen gick LaD på dem och gjorde detta istället och då tänker vi "Äh, varför inte vi också? LaD är trots allt våra allierade och det ser ut som om de behöver vår hjälp. Dessutom, vill vi hämnas på MR så måste det göras kvickt då de med all sannolikhet snart är borta."

Visst har det konstaterats många gånger att det är fegt men när den 1:a 2:a 3:e 7:e 10:e 11:e 12:e 13:e 14:e 15;e 18:e stammen går på den 4:e och 17 :e stammen då känns det lite fel.Men MR kommer att klara det, kämpa på!!!
 

DeletedUser

Guest
Visst har det konstaterats många gånger att det är fegt men när den 1:a 2:a 3:e 7:e 10:e 11:e 12:e 13:e 14:e 15;e 18:e stammen går på den 4:e och 17 :e stammen då känns det lite fel.Men MR kommer att klara det, kämpa på!!!

Sista meningen lät lite felaktig, men men..
Go TKOTRT!
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Side 1: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3 TKOTR4 TKOTR5

Side 2: MR MR-II MR-III

Tid: Sista 48 timmarna

Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 271
Sida 2: 46
Skillnad: 225

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,379,884
Sida 2: 466,748
Skillnad: 1,913,136

image.php
 

DeletedUser

Guest
Heh, nu försvann min invite till TKOTRT ;D
Efter nåra veckor.
 

DeletedUser

Guest
Visst har det konstaterats många gånger att det är fegt men när den 1:a 2:a 3:e 7:e 10:e 11:e 12:e 13:e 14:e 15;e 18:e stammen går på den 4:e och 17 :e stammen då känns det lite fel.Men MR kommer att klara det, kämpa på!!!

Det var ju dock så att den 2:a, 10:e och 13:e stammen faktiskt gick på UrbanT och inte MR från start men sedan valde ni själva att kriga mot oss. Så det är väll mer erat eget fel att ni har så många stammar mot er nu.
 

DeletedUser

Guest
Då vi då skulle merga så var väl den rätta saken att göra att också vi ta upp vapnen mot er, visst vi hade kunnat lämnat UT att sköta saken själva medan vi växte oss feta, men vem fan flyr undan på det sättet??
 

DeletedUser

Guest
Nej det har du rätt i nalle. Men ni hade iallafall valet där.

Sen att TKOTRT hoppat på er är ju egentligen rätt så självklart det med tycker jag med tanke det som hände med ST där. Dock lite förvånad att de inte attackerade er tidigare eller varför de ens väntade med att göra det från början ^^. Men men.
 

DeletedUser

Guest
Hehe att TKOTRT inte hoppade på oss tidigare är jag också lite överraskad till, men en annan liten rolig grej, tog inte lång tid för de forna ST spelarna att börja skicka anfall vår väg, LOL vilken samling skit vi blev av med :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe ja om ni blir av med lite mer skit så finns det bara de bra spelarna kvar^^. Se det positiva i det då de funkat som små murar för oss att behöva krossa innan vi går på er andra till fullo :D
 

DeletedUser

Guest
Tyck du det :)
Jag tycker också det är kul med alla nya i stammen.

Har inget egentligt svar till dig, har redan sagt alla möjliga på olika sätt, hoppas jag. Annars kanske jag kommer på något nytt senare.

Edit: Kom på en sak. Hur vet du att de är rädda? ^^ Kanske planerades för länge sedan? Som i Binostars fall har jag förstått. Snackat om det sedan September enligt mina underrättelsetjänster.

Kankse stämmer att de var deras plan ;) men tycker de är roligt som vissa av dem är från gammla -ST- som ni gillade så mkt :)
 

DeletedUser

Guest
Så ni i LaD tillåter TKOTRT-stammarna att anfalla MR men inte WCIP? WCIP har 4 medlemmar medans TKOTRT-stammarna har 250st ungefär. Och ni som inte ville dela med er av byarna, men nu var det plötsligt okej att dela med er till 250 andra.

Vad tänker ni på egentligen, klarar ni inte av MR själva eller vad fick er att ändra er? Vad har ni att säga till ert försvar, jag väntar nyfiket!
 

DeletedUser

Guest
Så ni i LaD tillåter TKOTRT-stammarna att anfalla MR men inte WCIP? WCIP har 4 medlemmar medans TKOTRT-stammarna har 250st ungefär. Och ni som inte ville dela med er av byarna, men nu var det plötsligt okej att dela med er till 250 andra.

Vad tänker ni på egentligen, klarar ni inte av MR själva eller vad fick er att ändra er? Vad har ni att säga till ert försvar, jag väntar nyfiket!

Varför ska vi försvara oss? Vet inte vad du snackar om eller vad som disskuteras i den här tråden men inte fan behöver vi försvara oss.

Vi är störst så vi gör precis som vi vill utan att någon egentligen ska ifrågasetta det och än mindre ska vi behöva försvara oss ^^
 

DeletedUser

Guest
Varför ska vi försvara oss? Vet inte vad du snackar om eller vad som disskuteras i den här tråden men inte fan behöver vi försvara oss.

Vi är störst så vi gör precis som vi vill utan att någon egentligen ska ifrågasetta det och än mindre ska vi behöva försvara oss ^^

Ja detta var precis vad jag förväntade mig, ett svar utan något sammanhang. Så det är väl klart du inte vet vad jag snackar om!

Visst kan man väl ändra sig, men man förväntade sig faktiskt lite andra reaktioner ifrån er "större" än "GÖTT, lycka till, happy hunting" osv. Det känns nog inte så himla rockigt för WCIP nu när ni tillåter andra att anfalla MR, men inte WCIP själva som faktiskt skapades av två fd. LaD-spelare. Jag skulle känna mig otroligt sviken av LaD om jag var någon utav de två som skapade WCIP.
 

DeletedUser

Guest
Ja detta var precis vad jag förväntade mig, ett svar utan något sammanhang. Så det är väl klart du inte vet vad jag snackar om!

Visst kan man väl ändra sig, men man förväntade sig faktiskt lite andra reaktioner ifrån er "större" än "GÖTT, lycka till, happy hunting" osv. Det känns nog inte så himla rockigt för WCIP nu när ni tillåter andra att anfalla MR, men inte WCIP själva som faktiskt skapades av två fd. LaD-spelare. Jag skulle känna mig otroligt sviken av LaD om jag var någon utav de två som skapade WCIP.

Här är svaret.

Det finns inga nackdelar med att pissa på er i WCIP.
LaD och TKOTRT har en ganska tajt relation vad jag förstått, och även om de nu inte hade en så är båda toppstammar.
Att hålla god ton med TKOTRT spelar roll, och de flesta i TKOTRT är även väldigt trevliga, t.ex Pirlo och Perberg.

Finns inte ett piss LaD behöver er till, och varför ska de då låta er ta en del av deras framtida byar?
Ni ska bara nicka och lyda, alternativt bygga deff och vänta på besök från frajdan.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp