TKOTRT/20 vs TCO/--ST--/Yaks/OR kriget/krigen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Min fråga är hur vi ska kunna vinna kriget mot TCO eller de vinna över oss?

Båda mainställen ligger 2-3 kontinenter bort...

Hade ni haft ett par spelare här uppe vid oss som vi tydligen har hos er. Då hade vi nog också plockat ner dem ganska enkelt ;)
 

DeletedUser

Guest
Min fråga är hur vi ska kunna vinna kriget mot TCO eller de vinna över oss?

Båda mainställen ligger 2-3 kontinenter bort...

Hade ni haft ett par spelare här uppe vid oss som vi tydligen har hos er. Då hade vi nog också plockat ner dem ganska enkelt ;)

tror inte TCO planerar att "vinna" kriget mot er.
Tror helt enkelt att de ville ha byarna nere hos dom och att de insåg att de inte skulle finnas några konsekvenser om de tog dessa.

Bara en gissning :rolleyes:
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
tror inte TCO planerar att "vinna" kriget mot er.
Tror helt enkelt att de ville ha byarna nere hos dom och att de insåg att de inte skulle finnas några konsekvenser om de tog dessa.

Bara en gissning :rolleyes:

En i stammen fick faktiskt anfall som tog över 100h :D.
 

DeletedUser

Guest
Slår mitt rekord :D Fick ett inkommande adelståg 65timmar bortifrån från en medlem i Solstammen...Extremt svår att besegra var den attacken...
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Fick du anfall från dom? Jag har plockat 2 byar (är väldigt liten på värld 2) och jag fick inte tillbaka ett enda anfall.. Även fast dom jag anföll är 5 gånger så stor som jag är..

Tycker att det är väldig dålig respons från ST.. Aja man måste ju få det lite lätt ibland oxå..

(Undra hur många inkommande man får nudå?)
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Side 1: TCO

Side 2: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3 TKOTR4 TKOTR5 TEMPEL TEMPE3 TEMPE4 Life!

Timeframe: Förra Veckan




Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 43
Sida 2: 0
Skillnad: 43

image.php



Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 333,554
Sida 2: 0
Skillnad: 333,554

image.php



Mellan 00:00-10:00 i natt/morse den 25/6 tog TCO 10 byar.
Även om stora spelare i TKOTK stammarna byter och skapar en egen stam som heter Life! så är dom ändå i TCOs zone. Ingen i våran Kontinent Överlever fast dom flyr...

TCO har övertaget i sin Kontinent eftersom vi är starkast där. Alla stora spelare har över 100 Timmars träning med sina Adelsmän ner till oss och dom dör nog efter vägen annars får dom en snäll död av vätskebrist hos oss här nere i Söder
 

DeletedUser

Guest
Side 1: TCO

Side 2: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3 TKOTR4 TKOTR5 TEMPEL TEMPE3 TEMPE4 Life!

Timeframe: Förra Veckan




Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 43
Sida 2: 0
Skillnad: 43

image.php



Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 333,554
Sida 2: 0
Skillnad: 333,554

image.php



Mellan 00:00-10:00 i natt/morse den 25/6 tog TCO 10 byar.
Även om stora spelare i TKOTK stammarna byter och skapar en egen stam som heter Life! så är dom ändå i TCOs zone. Ingen i våran Kontinent Överlever fast dom flyr...

TCO har övertaget i sin Kontinent eftersom vi är starkast där. Alla stora spelare har över 100 Timmars träning med sina Adelsmän ner till oss och dom dör nog efter vägen annars får dom en snäll död av vätskebrist hos oss här nere i Söder

Herre gud, tro inte att vi fruktar er, för det gör vi inte, men för femtio elfte gången så ska vi besegra ST och STA först
 

DeletedUser

Guest
Om ni vill bli besegrade snabbare så kan ni alltid flytta uppåt mot oss genom att nobla --ST-- :)
Vi möts på mitten ;)
 

DeletedUser

Guest
Mellan 00:00-10:00 i natt/morse den 25/6 tog TCO 10 byar.
Även om stora spelare i TKOTK stammarna byter och skapar en egen stam som heter Life! så är dom ändå i TCOs zone. Ingen i våran Kontinent Överlever fast dom flyr...

TCO har övertaget i sin Kontinent eftersom vi är starkast där. Alla stora spelare har över 100 Timmars träning med sina Adelsmän ner till oss och dom dör nog efter vägen annars får dom en snäll död av vätskebrist hos oss här nere i Söder

De har ju inga trupper... jag har dödat samtliga trupper i stammen Life!...
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Unrda på att dom ger bort byarna, många har inte ens sätt en enda gubbe i sina attacker :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1: Yaks TQ-Y

Side 2: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3 TKOTR4 TKOTR5 TEMPEL TEMPE3 TEMPE4 K63

Timeframe: F� veckan


Totala Er�ngar mot den motsata sidan:

Sida 1: 40
Sida 2: 0
Skillnad: 40

image.php
 

Jeje123

New Member
Reaktionspoäng
0
Kan jag få?

Heej gott folk jag undrar om jag kan få 100 000 i trä , lera , järn till min bästa by som har 9 300 p

PS. Jag heter: Jeje123 på tribalwars
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp