TKOTRT/20 vs TCO/--ST--/Yaks/OR kriget/krigen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det ser ut som TKOTRstammarna kommer förpassas bort från K63 snabbare än man kunde tro, Starscore och Wildiz hoppade ur såfort krigsförklaringen blev offentlig. Antar att dom inte räknade med särskilt mkt hjälp från sin stam=)
 

DeletedUser

Guest
Ärligt talat fiskpatte så hade ni aldrig ens tänkt tanken på att gå i krig med oss eller ens några av våra spelare om inte --ST-- krigade mot oss...

Vad Starscore och Wildiz håller på med har du inte den blekaste aning om...
 

DeletedUser

Guest
måste få fråga är du lika rolig privat som du är här? här kommer lite statistik över kriget mellan ST och TKOTRT stammarna jag har bara tagit med dom byar som blev övertagna från början på maj tills nu för det var ju då kriget började St har tagit 244 byar av TKOTRT dom har tagit 117 Byar av ST alltså + 127 byar till ST. st har tagit 64 byar av TKOTRT 2 dom 18 alltså + 46 till ST.St har tagit 28 byar av TKOTRT 3 dom 34 alltså + 6 till tkotrt 3.
St har tagit 24 byar av TKOTRT 4 dom 4 alltså + 20 till ST.
ST har tagit 24 byar av TKOTRT 5 dom 28 alltså + 4 till TKOTRT 5 summa sumarum så har ST tagit 384 byar och TKOTRT stammarna 201 = + 183 till ST det kallar jag inte för att ha oss på knä.
sen så skriver du att flera har bett om nåd och vill ha fred med er fel jag kan bevisa motsatsen nämligen att per berg har varit i kontakt med vår ledare angående kriget och ville prata privat över msn med han men se det ville inte våran store ledare så sluta ljuga. mvh ovejac.

Ovejac, mellan oss och er så är det inte mer än rättvist om vi tar med er akademi och alla våra systerstammar eftersom du tagit med vissa av våra systerstammar.

Om vi gör så, så leder vi den senaste månaden. Sammanlagt under kriget leder dock ni fortfarande.

Det med att ledarsnacket vet jag inte något om. Jag vet inte ens om jag ska tro på det...
Men om det nu skulle vara så att Per ville snacka över msn, är du då säker på att Per ville "be om nåd" eller vad man ska kalla det?
Per kanske ville något annat. Han kanske tycker om er ledare som tw spelare och helt enkelt vill snacka om tw i allmännhet eller något.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ärligt talat fiskpatte så hade ni aldrig ens tänkt tanken på att gå i krig med oss eller ens några av våra spelare om inte --ST-- krigade mot oss...

Vad Starscore och Wildiz håller på med har du inte den blekaste aning om...


haha, lol. Det kommer från en stam som så lägligt attackerar STA när 20 och ST ligger i krig.
 

DeletedUser

Guest
haha, lol. Det kommer från en stam som så lägligt attackerar STA när 20 och ST ligger i krig.

Du vet inget om varför vi anföll eller hur länge vi ville anfalla.
Vi anföll för att 20 är med, men det är inte den enda grunden. Det är inte ens en av de största...

Det hade nog ändå blivit krig mellan oss och --ST-- även om 20 inte skulle varit med.
 

DeletedUser

Guest
Jag är mest förvånad att eran kung aka fredsaktivisten Per Berg låter er kriga alls.
 

DeletedUser

Guest
Du vet inget om varför vi anföll eller hur länge vi ville anfalla.
Vi anföll för att 20 är med, men det är inte den enda grunden. Det är inte ens en av de största...

Det hade nog ändå blivit krig mellan oss och --ST-- även om 20 inte skulle varit med.


Mm, precis som det förr eller senare hade blivit krig mellan Yaks och TKOTRstammarna.
Men men, må bästa stam/stammar vinna;)
 

DeletedUser

Guest
Jag vill bara påminna om att det var ST som anföll 20, och därför råder det krig mellan oss. Med andra ord, vi är dom goda! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ovejac, mellan oss och er så är det inte mer än rättvist om vi tar med er akademi och alla våra systerstammar eftersom du tagit med vissa av våra systerstammar.

Om vi gör så, så leder vi den senaste månaden. Sammanlagt under kriget leder dock ni fortfarande.

Det med att ledarsnacket vet jag inte något om. Jag vet inte ens om jag ska tro på det...
Men om det nu skulle vara så att Per ville snacka över msn, är du då säker på att Per ville "be om nåd" eller vad man ska kalla det?
Per kanske ville något annat. Han kanske tycker om er ledare som tw spelare och helt enkelt vill snacka om tw i allmännhet eller något.

jo det kan jag väl hålla med på att man kan göra men nu kollade jag bara ST mot TKOTRT stammarna efter som han skrev att ni fått oss på knä och kan tyvärr inte hålla med om det. sen beträffande vad per berg ville så kan det ju ha varit vad som helst men efter som det gällde kriget mellan våra stammar så kan man ju undra .
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Side 1: TCO

Side 2: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3 TKOTR4 TKOTR5 TEMPEL TEMPE3 TEMPE4

Timeframe: Förra veckan

Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 0
Skillnad: 21

image.php



Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 167,940
Sida 2: 0
Skillnad: 167,940

image.php
 
Senast ändrad:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Side 1: --ST-- -STA- Yaks TQ-Y

Side 2: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3 TKOTR4 TKOTR5 TEMPEL TEMPE3 TEMPE4

Timeframe: Förra veckan


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 78
Sida 2: 78
Skillnad: 0

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 625,846
Sida 2: 677,051
Skillnad: 51,205

image.php
 

DeletedUser

Guest
De ligger med hela sin stam runt ett par av TKOTRT medlemmarna och lyckas bara med det?
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Har 27h dit med adels och jag håller på med LIFE! räknar vi med dem så har vi tat 5-6 mer ^^.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp