TKOTRT/20 vs TCO/--ST--/Yaks/OR kriget/krigen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag tänkte att vi kunde diskutera allt som har med det kriget att göra eftersom det nu är rätt så många stammar i kriget.

På den ena sidan har vi TKOTRT stammarna (TKOTRT, TKOTR2, TKOTR3, TKOTR4, TKOTR5, TEMPEL, TEMPE2, TEMPE4) och 20.

Poäng: TKOTRT; 59.006.757 poäng. 20; 32.395.321 poäng.
Sammanlagd poäng: 91.402.078 poäng.

Jag vet inte om 20 fortfarande är med. Jag tänker då på deras ilska ;)

På den andra sidan har vi --ST--(--ST och -STA-), TCO, Yaks(Yaks och TQ-Y) och OR(OR OR2, OR3 och OR4).

Poäng; --ST--; 40.746.790 poäng. TCO; 9.690.884 poäng. Yaks; 6.619.178 poäng. OR; 8.794.058 poäng.
Sammanlagd poäng: 65.850.910 poäng.

OR bidrar hittills bara med en massa deff och några få enstaka attacker.

Är det fler stammar som är med eller detta är allt?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gör de? :eek:

Jag som trodde de hade fullt upp med UrbanT ^^

Säker på att det inte bara är enskilda spelare?
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte att vi kunde diskutera allt som har med det kriget att göra eftersom det nu är rätt så många stammar i kriget.

På den ena sidan har vi TKOTRT stammarna (TKOTRT, TKOTR2, TKOTR3, TKOTR4, TKOTR5, Tempel, Tempe3, Tempe4) och 20(? är ni fortfarande med? Vilka krigar ni mot isf?).

Poäng: TKOTRT; 59.006.757 poäng. 20; 32.395.321 poäng.
Sammanlagd poäng: 91.402.078 poäng.

Jag vet inte om 20 fortfarande är med. Jag tänker då på deras ilska ;)

På den andra sidan har vi --ST--(--ST och -STA-), TCO, Yaks(Yaks och TQ-Y) och OR(OR OR2, OR3 och OR4).

Poäng; --ST--; 40.746.790 poäng. TCO; 9.690.884 poäng. Yaks; 6.619.178 poäng. OR; 8.794.058 poäng.
Sammanlagd poäng: 65.850.910 poäng.

OR bidrar hittills bara med en massa deff och några få enstaka attacker.

Är det fler stammar som är med eller detta är allt?



Räknas vi helt plötsligt? :eek:
 

DeletedUser

Guest
TKOTRT har iaf bevisat en sak, vi har fått ner ST och STA på knä nu, då dom måste ta hjälp av ett antal fler stammar som bara säkrar deras överlevnad med någon vecka :)

Har vi berättat att flera stora ST och STA spelare skrev till vår kung och ville ha fred? Patetiskt ;)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
TKOTRT har iaf bevisat en sak, vi har fått ner ST och STA på knä nu, då dom måste ta hjälp av ett antal fler stammar som bara säkrar deras överlevnad med någon vecka :)

Har vi berättat att flera stora ST och STA spelare skrev till vår kung och ville ha fred? Patetiskt ;)

Du har fel i minst en sak. ST bad inte oss om hjälp. Vi ansåg att massinvite stammar som tar in flyktingar inte borde söttas, och så var ni ivägen ;).
 

DeletedUser

Guest
Du har fel i minst en sak. ST bad inte oss om hjälp. Vi ansåg att massinvite stammar som tar in flyktingar inte borde söttas, och så var ni ivägen ;).

Visst, ni är ju allierade med dom ^^

Men ok, vi säger så

Danney, jag önskar dig och din stam lycka :rolleyes:
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vi var redan i krig när ni höll på ;). Hade vi fått en vädjan om att gå med hade vi avslutat det kriget omedelbart :D.


Får önska TKOTRT stammarna Lycka till (ni behöver de) och hoppas att ni inte tar ut er ilska på andra världar :).
 

TOBIAS SVENSSON

New Member
Reaktionspoäng
0
Kolla statestiken polarn

Hehe tycker ni är riktigt roliga typer:D har ingen av er kollat statestiken på länge? det går inte dåligt för st i allafal....................................
 

DeletedUser

Guest
Hehe tycker ni är riktigt roliga typer:D har ingen av er kollat statestiken på länge? det går inte dåligt för st i allafal....................................

Vaah? :eek: Göre de har jag inte sett.. :eek:

Skämt åsido.. Testa titta TCO vs TKOTR stammarna i statistiken så fåru väll se.. :p

Vem veet St kanske kan vända nu? ;)
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
TKOTRT har iaf bevisat en sak, vi har fått ner ST och STA på knä nu, då dom måste ta hjälp av ett antal fler stammar som bara säkrar deras överlevnad med någon vecka :)

Har vi berättat att flera stora ST och STA spelare skrev till vår kung och ville ha fred? Patetiskt ;)

När TCO slog ut S3R så fanns det många spelare som flydde, nu Söker TCO alla flyktingar och dom flästa hittas i TKOTRK stammarna
 

DeletedUser

Guest
Vaah? :eek: Göre de har jag inte sett.. :eek:

Skämt åsido.. Testa titta TCO vs TKOTR stammarna i statistiken så fåru väll se.. :p

Vem veet St kanske kan vända nu? ;)

Vi har ju inte ens attackerat TCO ännu ^^

ST kan inte vända nej, inte själva iaf ;)
 

DeletedUser

Guest
TCO har fått attacker av Fienden. Själv fick jag 4 attacker på mig så säg inte att ni inte har börjat att skicka era gubbar in i graven för det finns dom som har det

Nej, om inte hela stammen har det så har ingen, då heter det enskilda spelare ^^

Hursomhelst har vi redan vunnit då ST och STA måste ta hjälp av andra stammar, det betyder att dom inte klarar oss själva :D

Sen är något stort igång inom v2's diplomati
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Nej, om inte hela stammen har det så har ingen, då heter det enskilda spelare ^^

Hursomhelst har vi redan vunnit då ST och STA måste ta hjälp av andra stammar, det betyder att dom inte klarar oss själva :D

Sen är något stort igång inom v2's diplomati

Om du inte har läst så kan jag upprepa en sak.

När S3R blev slaktade flydde spelare till er eftersom ni var allierad, TCO söker bara flyktingarna, men dom som står i vägen och skyddar flyktingarna från S3R blir överkörda
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Om du inte har läst så kan jag upprepa en sak.

När S3R blev slaktade flydde spelare till er eftersom ni var allierad, TCO söker bara flyktingarna, men dom som står i vägen och skyddar flyktingarna från S3R blir överkörda

Nej Red. Vi går in för att ta resten nu också. Hittills har 2 spelare flytt efter första attacken. Vart inte så bra med massinvites va?
 

DeletedUser

Guest
Om du inte har läst så kan jag upprepa en sak.

När S3R blev slaktade flydde spelare till er eftersom ni var allierad, TCO söker bara flyktingarna, men dom som står i vägen och skyddar flyktingarna från S3R blir överkörda

Överkörda?

Med er j*vla leksakstraktor och vår 30 åriga kampsportsmästare?

Hihi, du är för rolig du :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp