TKOTRT/20 vs TCO/--ST--/Yaks/OR kriget/krigen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Underskatta inte leksaker! man kan gömma bomber i dem och då försvinner ännu fler TKOTRT spelare tyvärr(?) ;)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
tur att vi mutade företaget som fixade det ;). Nej men back on Topic nu ^^.

Hur ska vi göra med statestiken? Alla ihop eller TCO vs alla TKOTRT och ST/Yaks vs alla TKOTRT?
 

DeletedUser

Guest
Den här tråden liknar en battle mellan ett par 8 åringar...
 

DeletedUser

Guest
OR - eller inte ?

Då var det väl dags för ett livstecken från OR här - och vi vill "rätta" rubriken lite:

Andreapirlo - vi har idag inte aktiv del i detta kriget som man kan tolka din rubrik.
Vi har på direkt förfrågan supporterat (som du riktigt skriver) defensivt våra allierade - som en god allierad bör göra.

Krigshandlingar mot TKOTRT-stammarna är jag nyfiken att höra om från vår stam - det verkar mest komma från er sida mot oss, vi har inte givit order om attack mot er.

// Gripen92
 

DeletedUser

Guest
TKOTRT har iaf bevisat en sak, vi har fått ner ST och STA på knä nu, då dom måste ta hjälp av ett antal fler stammar som bara säkrar deras överlevnad med någon vecka :)

Har vi berättat att flera stora ST och STA spelare skrev till vår kung och ville ha fred? Patetiskt ;)

vår krigsförklaring har inget med --ST-- att göra, de har inte bett oss om hjälp och vise versa.
 

DeletedUser

Guest
20 Krigar endast mot --ST--,-STA- så jag vet inte vart dom andra stammarna kommer in ? :S

ta reda på fakta först..

Eller har TCO och Yaks förklarat krig mot 20 ochså? de var roligt att höra.. har inte hört nått ialfall om de.
 

DeletedUser

Guest
Yaks har förklarat krig mot TKOTRT med systerstammar inklusive TEMPEstammarna.
Att vi skulle förklarat krig mot 20 är bara vad han hoppas på, utan allierade kommer TKOTRT dö
 

DeletedUser

Guest
Nu måste ännu en liten figur komma in i detta forumsnack, som vi säkert har nämt 10 gånger redan, vi krigar mot TKOTRT och dess systerstammar bara för att de tar in flyktingar, det är därför TCO är med i kriget har jag för mig (rätta mig om jag har fel danney & aspen :D)

Vi har gjort det förr, vi kan göra det igen ;)
 

DeletedUser

Guest
Men ingen har ju sagt att vi inte kommer att hjälpa TKOTRT ..

Så fiskpatte ha inte för stora förväntningar.. för en dag ser du att lilla Urris står framför dina soldater när dom marscherar mot TKOTRT .. och tänker jag dränka alla dina trupper + hela din stams trupper sen skickar jag 1 adels till alla dina byar + alla i din stams byar.. (Har lixom fått en sista gåva av Elohim, den gåvan är att jag endast behöver 1 adels per by ;) )
Och den gåvan kan han ge mej eftersom han är den största guden på värld 2 :)
Dock så är ju tw guden Nino :( Elohim kill him!
 

DeletedUser

Guest
20 gör vad de vill i kriget, men att sitta och blåsa upp sig och säga att man kan krossa en stam på egen hand, då går gränsen.

Jag har inte heller sagt att 20 inte kommer hjälpa TKOTRT, men TCO har vissa mål mmed detta krig, hur det blir sen vet jag inte, för det känns ganska meningslöst att sitta med adel och gå igenom 3 hela kontinenter för att utplåna en hel stam och dess systerstammar, för ni som orkar, så är 3 kontinenter ganska mycket och tar lång tid att gå med adel...

Men som det ser ut hittils så har TCO börjat starkt med att adla byar, hur det går för motsatta sidan och Yaks och St vet jag inte, men hoppas att de visar framfötterna också!
 

DeletedUser

Guest
SilverLi de syns ju klart och tydligt att jag inte är allvarligt.. har ST att tänka på.
 

DeletedUser

Guest
Ser jag, men att trycka dit någon medlem ur 20 har ett visst tillfredställande :D

Antar att ST inte bara lägger sig ner och dör när de har 2 stora stammar på sig, och jag hoppas att de verkligen gör allt de kan för att hindra er från att ta deras byar och sen att kontra när det finns tillfälle!

Lycka till, det lär behövas mycket skickighet för att vara levande om allt detta krigande tar sut för 1 vecka eller något...
 

DeletedUser

Guest
Ser jag, men att trycka dit någon medlem ur 20 har ett visst tillfredställande :D

Antar att ST inte bara lägger sig ner och dör när de har 2 stora stammar på sig, och jag hoppas att de verkligen gör allt de kan för att hindra er från att ta deras byar och sen att kontra när det finns tillfälle!

Lycka till, det lär behövas mycket skickighet för att vara levande om allt detta krigande tar sut för 1 vecka eller något...

"tryckte dit"

ST kommer ligga ner och dö.
1 stor stam.
Kontra? ^^

Lycka, vad är det? :S

Krig tar inte slut fören 20 vunnit.

20 Prevails

I'm both cool and handsome ^^
 

DeletedUser

Guest
Då var det väl dags för ett livstecken från OR här - och vi vill "rätta" rubriken lite:

Andreapirlo - vi har idag inte aktiv del i detta kriget som man kan tolka din rubrik.
Vi har på direkt förfrågan supporterat (som du riktigt skriver) defensivt våra allierade - som en god allierad bör göra.

Krigshandlingar mot TKOTRT-stammarna är jag nyfiken att höra om från vår stam - det verkar mest komma från er sida mot oss, vi har inte givit order om attack mot er.

// Gripen92

Jag skrev hur aktiva ni var. Jag kallar iaf deff att aktivt vara med i ett krig.

Det råder väl inte något direkt krig mellan våra stammar då ni har valt --ST-- som krigsplats. Men det finns de från OR som anfaller våra spelare. Vissa aktivt, andra mindre aktivt.

Hursomhelst så tycker jag ändå att vi i TKOTRT stammarna klarar sig bra för att vara en massinvite stam... :)
Det kanske tyder på att vi inte riktigt är massintive :p
 

DeletedUser

Guest
TKOTRT har iaf bevisat en sak, vi har fått ner ST och STA på knä nu, då dom måste ta hjälp av ett antal fler stammar som bara säkrar deras överlevnad med någon vecka :)

Har vi berättat att flera stora ST och STA spelare skrev till vår kung och ville ha fred? Patetiskt ;)

måste få fråga är du lika rolig privat som du är här? här kommer lite statistik över kriget mellan ST och TKOTRT stammarna jag har bara tagit med dom byar som blev övertagna från början på maj tills nu för det var ju då kriget började St har tagit 244 byar av TKOTRT dom har tagit 117 Byar av ST alltså + 127 byar till ST. st har tagit 64 byar av TKOTRT 2 dom 18 alltså + 46 till ST.St har tagit 28 byar av TKOTRT 3 dom 34 alltså + 6 till tkotrt 3.
St har tagit 24 byar av TKOTRT 4 dom 4 alltså + 20 till ST.
ST har tagit 24 byar av TKOTRT 5 dom 28 alltså + 4 till TKOTRT 5 summa sumarum så har ST tagit 384 byar och TKOTRT stammarna 201 = + 183 till ST det kallar jag inte för att ha oss på knä.
sen så skriver du att flera har bett om nåd och vill ha fred med er fel jag kan bevisa motsatsen nämligen att per berg har varit i kontakt med vår ledare angående kriget och ville prata privat över msn med han men se det ville inte våran store ledare så sluta ljuga. mvh ovejac.
 

DeletedUser

Guest
måste få fråga är du lika rolig privat som du är här? här kommer lite statistik över kriget mellan ST och TKOTRT stammarna jag har bara tagit med dom byar som blev övertagna från början på maj tills nu för det var ju då kriget började St har tagit 244 byar av TKOTRT dom har tagit 117 Byar av ST alltså + 127 byar till ST. st har tagit 64 byar av TKOTRT 2 dom 18 alltså + 46 till ST.St har tagit 28 byar av TKOTRT 3 dom 34 alltså + 6 till tkotrt 3.
St har tagit 24 byar av TKOTRT 4 dom 4 alltså + 20 till ST.
ST har tagit 24 byar av TKOTRT 5 dom 28 alltså + 4 till TKOTRT 5 summa sumarum så har ST tagit 384 byar och TKOTRT stammarna 201 = + 183 till ST det kallar jag inte för att ha oss på knä.
sen så skriver du att flera har bett om nåd och vill ha fred med er fel jag kan bevisa motsatsen nämligen att per berg har varit i kontakt med vår ledare angående kriget och ville prata privat över msn med han men se det ville inte våran store ledare så sluta ljuga. mvh ovejac.

Får huvudvärk av att läsa det här inlägget, men ok.

Ja spelare i ST har bett om nåd, tror du ska sluta ljuga.

Och ja, jag är lika rolig privat ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp