TKOTRT/20 vs TCO/--ST--/Yaks/OR kriget/krigen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Mjo jag kan tänka mig de.. Leva i konstant skräck^^ :p

Tror inte jag heller^^ Inte för att det spelar oss någon roll iaf..


Skräck och skräck, mest flytta deff hela dagarna, nu får dom ju en liten paus :D

Jahapp, lika bra vi gräver ner stridsyxan här på forumet då
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Boy, vi har aldrig haft vår uppe ;). Vi kör med Spiror.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Skräck och skräck, mest flytta deff hela dagarna, nu får dom ju en liten paus :D

Jahapp, lika bra vi gräver ner stridsyxan här på forumet då

Klart dem har levt i skräck.. ;) JAg menar tänk själv att måsta bo mitt i fiende land och kämpa för att överleva.. Va kul de skulle vara =)
 

DeletedUser

Guest
Klart dem har levt i skräck.. ;) JAg menar tänk själv att måsta bo mitt i fiende land och kämpa för att överleva.. Va kul de skulle vara =)

Vissa av dom kanske, fast Grudvor har ni nog bara roat :)

Nåja, då snackar vi inget mer TKOTRT vs TCO här då det har skapats en IAP, hur går det för ST nu ? :)
 

DeletedUser

Guest
Ojj, här är man borta från slagfältet i 5-10h och titta vad som händer :D

Återigen kan vi bli bästisar Danney ;)
 

DeletedUser

Guest
Hittills går det inte jättebra för --ST-- Eller har jag fel? :) Remo tömde ensam 5 offbyar utan framgång på en spelare i TKOTRT :)
 

DeletedUser

Guest
om ni kollar statestiken så går det inte så bar för --ST-- den senaste tiden
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
om ni kollar statestiken så går det inte så bar för --ST-- den senaste tiden

om vi kollar statistiken så ska det inte regna mer i augusti. allt regn har redan kommit för hela månaden nu.

jaja till ämnet. statistik är inte det som avgör kriget!
och fördelen i ett krig kan vända snabbt. så stirra inte blint på att just nu så har ena sidan förlorat x antal byar mer än den andra
 

DeletedUser

Guest
ok jag kan ändra en sak på mitt inlägg, kolla statistiken och raporterna från --ST-- som slaktas
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att binostar har haft en blomstrande karriär inom ST. Ryktena förtäljer vidare att den karriären är på väg att få ett abrupt slut.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp