TKOTRT/20 vs TCO/--ST--/Yaks/OR kriget/krigen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
hur kan du få det till att ni har övertaget? när vi har tagit 103 byar mer än ni det får inte jag ihop.
 

DeletedUser

Guest
Vi har ju inte räknat med -STA-, så det blir inte rätt att ta statistiken för hela kriget. Då är det mer rättvist att ta den senaste veckan/månaden.

Tempel stammarna har hållt på att avvecklas under en längre tid, många har slutat vilket har öppnat nya platser i TKOTRT stammarna, tror att alla TEMPEL stammar utom just Tempel fick plats i TKOTRT för några veckor sen.
 

DeletedUser

Guest
hur kan du få det till att ni har övertaget? när vi har tagit 103 byar mer än ni det får inte jag ihop.

För det "övertag" ni har enligt statistiken för hela krigt kommer till stor del från krigets första veckor.
Känns det som att ni har ett övertag nu när vi plokat 86 byar fler från er än ni tagit från oss under senaste veckan? :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Side 1: Danney

Side 2: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3 TKOTR4 TKOTR5 TEMPEL TEMPE3 TEMPE4 Life!

Timeframe: Senaste 2 månaderna

Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 1
Skillnad: 16

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 127222
Sida 2: 9451
Skillnad: 117771

image.php



Iofs bara 1 månad och 3 dagar men ^^.
 

DeletedUser

Guest
Danney, så duktigt av dig att kunna ta 17 byar och förlora 1 by mot en stam som har sina kolonier i närheten av dig, liknar den tråden på v1 där henrik tog 3-4 byar från en spelare i Roman Empire ^^ :p

Men iaf, Tempel stammarna har inte bidragit med något offensivt, eller de skulle egentligen inte göra det... :/
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Danney, så duktigt av dig att kunna ta 17 byar och förlora 1 by mot en stam som har sina kolonier i närheten av dig, liknar den tråden på v1 där henrik tog 3-4 byar från en spelare i Roman Empire ^^ :p

Men iaf, Tempel stammarna har inte bidragit med något offensivt, eller de skulle egentligen inte göra det... :/

Skillnaden är la att de byarna Henrik tog tillhörde inaktiva spelare och låg helt avskilt. Ni hade iaf över 150 byar här.
 

DeletedUser

Guest
Skillnaden är la att de byarna Henrik tog tillhörde inaktiva spelare och låg helt avskilt. Ni hade iaf över 150 byar här.

Men hur vet du att våra medlemmar var aktiva? :)

En annan sak som skiljer det åt är att henrik hade några få byar där han tog de 3-4 byarna från RE, här tog ni 150 byar med era 1358 ;) En skillnad som du glömde :)
 

DeletedUser

Guest
Vad spelar det för roll om spelarna är inaktiva? Räknas inte MR:s byar som de tagit av våra spelare som varit bortresta och tvärtom då?

Det skulle inte bli många adlingar som är "riktiga adlingar" om dem från inaktiva spelare räknas^^

En by är en by och hur lätt/svårt man tar den spelar mindre roll...
 

DeletedUser

Guest
Känns lite som att denna tråden håller på att gå över styr...Men frågar ni mig så är ST redan vinnnare av kriget, för dom har växt nått så in i h*lvete.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Känns lite som att denna tråden håller på att gå över styr...Men frågar ni mig så är ST redan vinnnare av kriget, för dom har växt nått så in i h*lvete.

ST växte för att de tog in STA. TKOTRT har också växt, de har avvecklat TEMPELstammarna. TCO har växt enbart pga byar ;) (nån kanske har joinat iofs men ;)).
 

DeletedUser

Guest
ST växte för att de tog in STA. TKOTRT har också växt, de har avvecklat TEMPELstammarna. TCO har växt enbart pga byar ;) (nån kanske har joinat iofs men ;)).

verkar som alla ni är fruktansvärt usla på att kriga eftersom alla växt o ingen krympt. Fy skäms <3
 

DeletedUser

Guest
Känns lite som att denna tråden håller på att gå över styr...Men frågar ni mig så är ST redan vinnnare av kriget, för dom har växt nått så in i h*lvete.


--ST-- har växt så mkt för att de adlade upp/bjöd in sin akademi, -STA-.
Visst har de tagit en hel del byar också... men deras största ökning kommer från -STA-
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
TCO är den enda stammen som ökar med poäng från fienden

ST tar från STA och TKOTRT tar från Tempel
 

DeletedUser

Guest
TCO är den enda stammen som ökar med poäng från fienden

ST tar från STA och TKOTRT tar från Tempel


Glöm inte WGA+ som tagit 70 byar av TKOTRT-stammarna och förlorat 10, gör en diff på +60, och WGA+ är åndå en väldigt liten stam :)
 

DeletedUser

Guest
Glöm inte WGA+ som tagit 70 byar av TKOTRT-stammarna och förlorat 10, gör en diff på +60, och WGA+ är åndå en väldigt liten stam :)
Ni som var för fega att kriga mot ST och lämnade TKOTRT :)

Samma sak med er som med TCO, nästan inga har gått till motattack, vi har er inte ens som fiender ^^
 

DeletedUser

Guest
Ni som var för fega att kriga mot ST och lämnade TKOTRT :)

Samma sak med er som med TCO, nästan inga har gått till motattack, vi har er inte ens som fiender ^^


För fega för att kriga mot -ST-, tror du det är det det handlar om !!!!!!!

Låsta av en låtsas kung kallar jag det. :) Man fick inte göra någonting utan godkännande, nä, tackar vet jag frihet och att göra som man vill.
Vi har valt våran sida :)
 

DeletedUser

Guest
För fega för att kriga mot -ST-, tror du det är det det handlar om !!!!!!!

Låsta av en låtsas kung kallar jag det. Man fick inte göra någonting utan godkännande, nä, tackar vet jag frihet och att göra som man vill.
Vi har valt våran sida :)

Och på vilket sett ni gjorde det!

Inte ett enda "Vi behöver faktiskt inte vara så tuffa, vi kan göra så istället" som exempel.
DU gjorde verkligen så vår stam utvecklades...
Och det första ni gör är att anfalla era gamla kamrater, väldigt snällt av er måste jag säga :)
Men det gör inget, ni är och förblir alltid, åtminstone i våra ögon, ett gäng utrotningshotade spelare som snart är utrotningshotade :p

Edit: Vilket årtal var du med i stammen? Vilken stam var du med i? För de senaste 4-5 månaderna har vi inte behövt "fråga" och få något bekräftat innan vi gjort något, om vi nu någonsin har behövt göra det...

En sista sak; Ni valde fel sida ;)
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp