TKOTRT/20 vs TCO/--ST--/Yaks/OR kriget/krigen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Sen har jag glädjen att meddela ännu en misslyckad ST offensiv :)
 

DeletedUser

Guest
vad roligt att se att gumsan på detta forum med :)


vadå om inte 20 också krigat så skulle vi inte klarat oss?

20 har tagit 440 byar av --ST-- i kriget
TKOTRT har tagit 647 byar av --ST-- i kriget


nu vet vi dock inte hur många 20 och TKOTRT stammarna har tagit av -STA- men jag tror TKOTRT tog mer där med för 20 var ju så långt ifrån i början.

dock så betyder det inte att ena är bättre än andra då alla har olika förutsättningar, bara att --ST-- inte är bättre än någon av 20 och TKOTRT :p
 

DeletedUser

Guest
vad roligt att se att gumsan på detta forum med :)


vadå om inte 20 också krigat så skulle vi inte klarat oss?

20 har tagit 440 byar av --ST-- i kriget
TKOTRT har tagit 647 byar av --ST-- i kriget


nu vet vi dock inte hur många 20 och TKOTRT stammarna har tagit av -STA- men jag tror TKOTRT tog mer där med för 20 var ju så långt ifrån i början.

dock så betyder det inte att ena är bättre än andra då alla har olika förutsättningar, bara att --ST-- inte är bättre än någon av 20 och TKOTRT :p

Jag är inte något fan av --ST-- eller emot er på något vis, men om du själv tror på det där så är det nog dags att du sätter dig ner och tar dig en funderare. Tycker du ska ta en titt på kartan också när du ändå är i farten. [HINT]Hur man ligger på kartan spelar rätt stor roll för hur väl man kan prestera i ett krig[/HINT]
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte något fan av --ST-- eller emot er på något vis, men om du själv tror på det där så är det nog dags att du sätter dig ner och tar dig en funderare. Tycker du ska ta en titt på kartan också när du ändå är i farten. [HINT]Hur man ligger på kartan spelar rätt stor roll för hur väl man kan prestera i ett krig[/HINT]

jag har inte sagt något annat, sa ju att det var en anledning till varför 20 inte tagit fler byar än vad dom gjort.
 

DeletedUser

Guest
jo det fattar väll alla

böjar bli less på detta forum nu när alla bara klagar :eek:
 

DeletedUser

Guest
TCO, Yaks och OR är väl inte med i krigen???

Så har jag fattat det men rubriken säger ju annat
 

DeletedUser

Guest
okej å de hjälper ST??

aa hörde det, nu heter det vargfolket:p
 

DeletedUser

Guest
det var ju urris som sa åt oss att bli lite mer kaiga i en annan tråd, och om urris säger någe så måste man lyda :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vad är detta, får ST byar av gamla OR? Kan ni inte ta några av TKOTRT eller? :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp