Till Milka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Anfallare: TheAlmighty
By: - Metals Nest - (578|506) K55

Kvantitet: 0 0 0 0 0 0 0 362 0 0 0 0
Förluster: 0 0 0 0 0 0 0 362 0 0 0 0

Börjar bli patetiskt nu, kom igen R.E..
 
Reaktionspoäng
0
Babbeanton, Varför skämmer du frivilligt ut dig på det allmänna forumet ?

Jag har aldrig pratat med dig, du har aldrig pratat med mig. Varför försöker du ens att bygga upp en trovärdig historia som för det första inte stämmer och sedan är för otrovärdig för att kunna vara sann.

Sedan att du är så dum att du försöker få det till att jag varit spion åt Milka! under min tid i R.E är också helt befängt, det är inte direkt så att du har några bevis för att fallet skulle vara så.
Och sedan om du kunde lära dig att använda TWstats innan du uttalar dig om mina stambyten.
R.E | SK 07th November 2007 - 17:02:04
| SK None 07th November 2007 - 21:02:01
None NFO 09th November 2007 - 09:02:01
NFO Milka! 17th November 2007 - 20:02:04

Som du ser så gick jag inte med i Milka! förräns igår kväll, och varför tror du??
.Audience (531|547) K55 9,864 Nausak [NFO] rainbow [R.E] 17th November 2007 - 14:36:40
Jag gick med i Milka! efter att ni huggit mig i ryggen. dålig stil att försöka hävda något annat.

Sluta spamma forumet med skit som du inte verkar ha någon aning om. Tack

Även jag har besökt TW-stats:
#001 Ovansjö (551|528) K55 10,853 Dragon [R.E] Nausak [NFO] 09th November 2007 - 23:52:02

hmm och vad blir det för slutsats av detta du tog en RE by den 9 november, RE tog en av dina byar den 17 November undrar varför, vem var det som stack kniven i ryggen först käre lille Nausak????
Sen gick du inte med i Milka förrän den 17 November visst, men du har varit lojal mot Bertil längre än så och därmed lojal mot Milka...
Eller låt oss säga så här när du lämnade RE och tog en av våra byar kunde vem som helst räkna ut att du skulle bli medlem i Milka ganska snart;)
 

DeletedUser

Guest
.Audience (531|547) K55 8,184 mr.bait74 [R.E] Nausak [R.E] 26th October 2007 - 02:45:50
Han slutade spela och gav bort sina byar till dom som ville i R.E



#001 Ovansjö (551|528) K55 10,853 Dragon [R.E] Nausak [NFO] 09th November 2007 - 23:52:02
Jag lämnade R.E i vrede efter flera incidenter veckorna innan detta. Dragon var en av anledningarna.
En Innaktiv R.E spelare, Jag hade under en lång tid under min tid i R.E försökt att få tag i Dragon. Dock helt utan att lyckas, han hade aldrig använt forumet och aldrig ens svarat på mina PMs. Han hade knappt vuxit någe i poäng och de byar han adlat hade alla varit under 1000 poäng vilket inte tilläts i R.E under krigstiden.
Jag ville ha en förrändring i R.E, jag lämnade stammen och skulle få ordning i mitt område för R.E's skull. Tyvär valde R.E att satsa på de svagare medlemmarna istället för de starkare och mer seriösa.
Synd för dom...



Babbeanton: Någon bra gissning varför jag är lojal mot bertil?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Anfallare: TheAlmighty
By: -Soilworks Hangout- (576|507) K55

Kvantitet: 1161 2220 0 2303 100 59 0 0 0 0 0 1
Förluster: 1161 2220 0 2303 100 59 0 0 0 0 0 1


Dom verkar gilla att anfalla med deff trupper i R.E!
 
Reaktionspoäng
0
Babbeanton: Någon bra gissning varför jag är lojal mot bertil?

Husse sa väl vad du skulle göra:D
Eller har historien om Nausaks nya by en del att göra med det men jag hade support i byn när Milka bankade på byn och om du är lojal mot Bertil pga historien om Nausaks nya by tycker jag det är konstigt att du gick till Milka med tanke på att det var Milka som tog din by och många i RE som skickade support så du hade tid att ta en ny by...
 

DeletedUser

Guest
Nu tar jag upp några av de interna problemen jag vet finns i R.E för att påvisa varför jag och i slutändan Nausak lämnade.

Vem såg till att tiden för att ta den nya byn fanns?
Vem rensade den nya byn?
Vem koordinerade det hela?
Vem satt aktiv på tw, msn, icq, irc i fyra dygn under hela den historien?

Vem, från R.E, har hållt R.E vid liv ett väldigt bra tag?
Det är även den som folk i R.E fortfarande vänder sig till med frågor då det verkar som de har större förtroende för den spelaren än den egna stammen och dess ledning.

Vem ville rensa leden redan i somras?
Vem ville ha mer uppstyrt redan i somras?
Vilken stam sa att de skulle ta itu med dessa saker för flera månader sen?
Vilken stam är det som inte tagit itu med dessa saker?

Vilka är SimCityspelarna i R.E?
Jag har en lista med deras namn - har du?

Vilka semiaktiva spelare i R.E skulle aldrig få support även om order gavs då en hel del i R.E inte tycker om dom?

SimCity-spelarna i R.E kommer att rensas ut - fortsätt istället rensningen av de egna leden istället för att försöka ta ut Milka!
Fast det har kanske gått för lång tid och inget kan göras åt det nu inifrån - som påpekats i senaten - utan nu hoppas man att Milka! tar hand om dom problemen.
SimCity-spelarna lämnar stammen då de inte vill förlora sin/sina byar.
De som inte får attackera mig (jag har fortfarande mycket koll på vad som sker i R.E) på uttryckliga order från senaten lämnar R.E för att kunna attackera mig - inget har skett från de spelarna heller.
 

DeletedUser

Guest
Nu ska vi inte ge RE massa tips här..det e kul när dom gör allt fel:p

Till alla RE som läser:
Det är skitbra att skicka försvartrupper på attack, det heter bara försvarstrupper för att förvirra folk, egentlingen är dom jättebra som offensiv. Speciellt spjut kör över allting i sin väg.
Adelsmänen blir på dåligt humör om man skickar dom med en stor arme, så det e bäst att skicka dom ensamma, för då sänker dom lojaliteten mer. Att rensa en by innan man attackerar med en adelsman är jättedumt, då finns det ju inga trupper kvar som kan hurra när adelsmannen rider in, och då finns risken att han tar illa upp å går hem utan att sänka lojaliteten alls.


VAFAN?!, jag brukar ju alltid göra det motsatta.... varför har ingen berättat för mig att det är såhär man gör?, börjar verkligen bli trött på det där med lojaliteten..... Nu ska den sänkas snabbt:p
 

DeletedUser

Guest
Nu tar jag upp några av de interna problemen jag vet finns i R.E för att påvisa varför jag och i slutändan Nausak lämnade.

Vem såg till att tiden för att ta den nya byn fanns?
Vem rensade den nya byn?
Vem koordinerade det hela?
Vem satt aktiv på tw, msn, icq, irc i fyra dygn under hela den historien?

Vem, från R.E, har hållt R.E vid liv ett väldigt bra tag?
Det är även den som folk i R.E fortfarande vänder sig till med frågor då det verkar som de har större förtroende för den spelaren än den egna stammen och dess ledning.

Vem ville rensa leden redan i somras?
Vem ville ha mer uppstyrt redan i somras?
Vilken stam sa att de skulle ta itu med dessa saker för flera månader sen?
Vilken stam är det som inte tagit itu med dessa saker?

Vilka är SimCityspelarna i R.E?
Jag har en lista med deras namn - har du?

Vilka semiaktiva spelare i R.E skulle aldrig få support även om order gavs då en hel del i R.E inte tycker om dom?

SimCity-spelarna i R.E kommer att rensas ut - fortsätt istället rensningen av de egna leden istället för att försöka ta ut Milka!
Fast det har kanske gått för lång tid och inget kan göras åt det nu inifrån - som påpekats i senaten - utan nu hoppas man att Milka! tar hand om dom problemen.
SimCity-spelarna lämnar stammen då de inte vill förlora sin/sina byar.
De som inte får attackera mig (jag har fortfarande mycket koll på vad som sker i R.E) på uttryckliga order från senaten lämnar R.E för att kunna attackera mig - inget har skett från de spelarna heller.

Gulligt Bertil, ska vi ta och översätta nu?

Du lät aldrig någon annan göra något eftersom "Bertil kan". (Och sedan fick du råspel och flippade ur totalt X antal gånger för att ingen "gjorde något")

Ups, svarade på för mycket på en gång där...

Vi tvivlar inte heller på att ett antal förvirrade själar vänder sig till dig, du kan mycket, vad är det med det?

Och du har fått en sak om bakfoten, vi tar hand om Milka så vi slipper ett av problemen som stör oss...
 

DeletedUser

Guest
Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor


Statestik Statestik Statestik Statestik Statestik Statestik Statestik Statestik

GE MIG STATESTIK OCH KARTOR!!!:eek::)
 

DeletedUser

Guest
Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor Kartor


Statestik Statestik Statestik Statestik Statestik Statestik Statestik Statestik

GE MIG STATESTIK OCH KARTOR!!!:eek::)

Men fixa själv! handikappad på nåt vis eller, sluta tjata som om du vore 3 år ffs
 

DeletedUser

Guest
Jag och senaten fördelade ut uppgifter till de hugade och villiga - inte mycket hände även om det var frivilliga som tog på sig de uppgifterna.
Givetvis fick jag mina frispel då det var uppgifter som skulle ta ungefär en timme i anspråk men som tog flera veckor för personerna att ens påbörja för att därefter inte avsluta dom.

Men det är kul att se att R.E kan klara sig utan mig, det visar att jag inte var R.E ensam.
 

DeletedUser

Guest
VAFAN?!, jag brukar ju alltid göra det motsatta.... varför har ingen berättat för mig att det är såhär man gör?, börjar verkligen bli trött på det där med lojaliteten..... Nu ska den sänkas snabbt:p

Glad att kunna hjälpa till ;P

förövrigt undrar om jag ni som ägnar tiden åt att slänga förolämpningar å klagomål åt varandra hela tiden kanske vill skapa en egen tråd lr skicka PM till varandra?:p Det här är en milka tråd, inte en diskussion om varför någon lämnade RE.
 

DeletedUser

Guest
Glad att kunna hjälpa till ;P

förövrigt undrar om jag ni som ägnar tiden åt att slänga förolämpningar å klagomål åt varandra hela tiden kanske vill skapa en egen tråd lr skicka PM till varandra?:p Det här är en milka tråd, inte en diskussion om varför någon lämnade RE.

Du menar att dom ska göra som Wallin och posta helt orelevanta rapporter..

Har ett par jag fått se som är mera matnyttiga vid noblingsförsöken av oknytt's ena by när milka! spelare skickade support till henne...
 

DeletedUser

Guest
Den supporten var sanktionerad från ledningen - dock glömdes den bort att den fanns där ^^
 

DeletedUser

Guest
Du menar att dom ska göra som Wallin och posta helt orelevanta rapporter..

Nej, fast rapporter e roligare än massa klagomål hit å dit, så dom bryr jag mig inte om. Man ser ju snabbt att det är en rapport, så bara å hoppa över om man inte orkar läsa.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp