Till Milka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Avsändare The Roman Empire.

Milka! har brutit sin Icke Angreppspakt med det Romerska Imperiet och har genom falskhet och lögner bemäktat sig ett mindre antal av det Romeska Imperiets byar.

Som svar på dessa aggerssioner förklarar härmed Romerska Imperiet ett fullskaligt krig, med syfte att splittra Milka! och förinta de av Milkas! spelare som har brutit vårat avtal.

Å Romerska Imperiets vägnar uppmanar vi alla som har tillräckligt med mod och soldater att ta upp kampen mot dessa inkräktare och översittare.

Vi tackar på er, våra allierade, som redan i detta nu strider mot Milka! och tvingar dom att utkämpa kriget i deras egna byar!

Sant att deras byar är många och att deras arméer är starka, men mod, beslutsamhet och samarbete bland de många väger vågskålen åt seger för oss!

Romerska Imperiet slår hårt mot Milka! och flera av deras byar står tomma då de i all hast försöker förstärka de som redan är under belägring.

Sant är också att kriget bara har börjat, en lång väg återstår men också den vägen ska kantas med segrar för Romerska Imperiet och alla våra bröder som står vid våran sida!

Seger åt Rom, för frihet och heder!
Ära åt våra bröder, de som är med oss och de som föll innan kriget ens börjat.

Milka!, erat förräderi slutar här!


Vargmannen
Konsul i Romerska Imperiet.


Nota bene: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo
Märk väl: Droppen urholkar stenen, inte genom sin kraft, utan genom att ständigt falla.
 

DeletedUser

Guest
Detta är nog den bästa krigsförklaringen jag sett på .se , väldigt fint formulerat och inspirerande för era egna trupper.
 

DeletedUser

Guest
är det sant att det är 19 stammar som hjälper er??

Ja det är det ;P rätt många iaf, vet inte det exakta antalet.

Vad gäller att vi bröt en IAP..vi har inte haft någon, det vi hade var att vi HELST skulle attackera någon annan OM det gick. Viss skillnad. Om jag inte minns fel står det rätt tydligt på vår stampress att vi inte kör med allianser lr IAPs. Däremot ere klart att vi e extra snälla mot våra vänner ;)
 

DeletedUser

Guest
Sorry for english here:

R.E play fair ;) Don´t make lies or something. There was never an IAP!!! Show me a msg where i wrote - we had an IAP ;)

And its sad that you need help with over 100 members more than us. But thats ok - but don´t make lies and play fgair - Thx
 

DeletedUser

Guest
men kommer ni att klara av 19 stammar då?
jag skulle vara hedrad om jag var er :p
 

DeletedUser

Guest
Sorry for english here:

R.E play fair ;) Don´t make lies or something. There was never an IAP!!! Show me a msg where i wrote - we had an IAP ;)

And its sad that you need help with over 100 members more than us. But thats ok - but don´t make lies and play fgair - Thx

As far as I know, we had a deal. As far as I know, you broke it. I just answerd your IGM.

Om jag inte minns fel står det rätt tydligt på vår stampress att vi inte kör med allianser lr IAPs. Däremot ere klart att vi e extra snälla mot våra vänner
Rätta mg gärna om jag har fel nu, men hade inte ni en allians med BFH mot SFE...?
 

DeletedUser

Guest
Rätta mg gärna om jag har fel nu, men hade inte ni en allians med BFH mot SFE...?

Ingen aning, var inte med i milka då, fast det heter inte allians om man bara attackerar samma stam, det e mer temporärt sammarbete(kommer inte på det fina ordet för tillfället ;P)..Attackera folk gör vi ju alltid, inget speciellt med det.

Å ja, vi kommer troligtvis klara 19 stammar om det fortsätter såhär :) Om dom nu är 19, jag har inte kollat som sagt.
 

DeletedUser

Guest
Nån som vet vilka stammar det är??
jag har namn på 10st!! men vet inte om jag få säga dem!!
 

DeletedUser

Guest
Milka= Hannibal :p

Få men starka!

Vet faktiskt inte vem jag ska heja på i detta kriget... Får väl hoppas på att ni dödar varandra så att jag enkelt kan sno era byar :)
 

DeletedUser

Guest
jag tror inte dem kan läga sig i- dem har ju allians med båda stamrna tror jag??
jag kan säga att [SE] stammarna hjälper R.E det vet nog alla
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp