-ST-,-ST2- krigsförklaring

DeletedUser

Guest
FAN va ja börjar bli trött på de här jävla pajkastning hit o dit. Förstör ju varenda jävla tråd fan!.

ja e med i ST2.. visst ja krigar mot nod, hatar dem, tycker inte om dem helt enkelt, men ja tycker båda stammarna beter sig som småbarn.

INGEN ÄR BÄTTRE ÄN DEN ANDRA


när nån försöker visa att han kan nåt om kriget, vet hur motståndaren är hur fega dem är hur onda, så skämmer han fan bara ut sig, o inte fan kan nån hålla käften o skita i o svara? skulle ja va mod skulle ja låsa varenda jävla tråd. för det här forumet har spårat ut!...

hallå..
säg nån stam som inte skulle säga nåt dåligt om sina motståndare, säg nån som inte vill vinna o tyr inga medel för att göra de. hur fan man än gör det är en sak.
men snälla ge FAN i att svara!!!

ja skiter allmänt i vafan han o hon sägs sig veta om kriget, för mig e kriget ute i tribalwars världen inte här på nåt helt kaosiskt forum.

visst ja kan ge fan i att gå in här men, hey! ja kankse vill veta hur de går i de andra krigen, inte läsa 40 sidor med bara skit!!!

tycker vi kan döpa det här såkallade "forum" till klagosoffan,eller nåt liknande. där alla som inte kan läsa ett inlägg utan att hålla käften o måste skriva en helt meningslöst kommentar kan hålla till.
som får hela tråden att fara åt fanders!

finns de ingen forums mod?, ta ditt ansvar o radera alla inlägg som inte handlar om trådens ämne!. annars kan vi lika gärna skippa att ha en mod.
(inget ont riktat mot dig, vet inte vem du är för har inte sett dig...)

o ja kan fan sätta allt ja äger på att nån innom 5 min kommer citera mitt inlägg o skriva nåt helt jävla meningslöst.
men snälla!, spara mig den glädjen, för de enda DU kommer göra e fan att förlöjliga dig mer!

Slut för mig, kommer inte besöka de här forumet om inte de städas upp!.
måste säga att jag beundrar vissa NOD spelare för att de kommit så långt o verkar vara riktiga fighters, men mer o mer spelare , inte bara NOD, sjunker för varje inlägg dem gör..

/distrubia
 

DeletedUser

Guest
Intressant att NoD gnäller ut på forumet. Inte er stil.

Saken är att det var ni som starta krig mot WCW-familjen och Libre. När sedan deras allianser lever upp till sin allians och hjälper dem, ja då är de djävulen själva, gangbangar och liknande.

Undrar om tyskarna gjorde det med under andra världskriget, skicka post till fransmännen och engelsmännen och sa att de var dumma för att tyskarna gick på Polen och de andra tolerera det inte.

Fakta är ju att ni leder detta krig, är detta ett tecken på att er skuta håller på att sjunka när ni beter er exakt tvärtom än vad ni brukar på externa?
Snart kommer ju tjekan med sin offensiv+deff också, den kan ni ju se framemot.

Sedan återstår det hur Mash ställer sig till allt detta. Går de på ST? kommer de hjälpa Solace? kanske hugger dem NoD i ryggen?

Det är ett spel, varken mer eller mindre, ibland vinner man, ibland förlorar man. That's life! I vilket fall, spännande krig att följa från läktaren!
 

DeletedUser

Guest
@unspoiled.

Tag: NoD
Antal medlemmar: 58

Hur många är det som gnäller på forumet?

Inte för att man vill gnälla ju ;)
 

DeletedUser

Guest
Är det allt du har att säga!?

Men visst, räcker med en(1): en kedja är inte än svagaste länk!

Kul hur ni försöker få det till att det är synd om er när ni själva satt er i den sitsen ni befinner er i.
 

DeletedUser

Guest
Nu räcker det

Jag vill inte pajjkasta någon, men ibland kan man inte låta bli lite onödiga kommentarer, ledsen för det.

Likaväl som alla verkar acceptera spioner(då inte en enda vill kommentera det) så måste nog alla acceptera krigets regler. Ja fr mig är detta ett krigsspel, ett strategispel, där egentligen alla medel är tillåtna. Jag har alltid cccp som värld 3:s stora kungar, med all rätt, de är duktiga. När de gick ihop med död och blev Ninjorna, ja då blev de grymt stora och mäktiga.

Vad skulle vi då göra, då vi bor grannar med varandra på flera fronter var ett krig rätt oundvikligt. Och då wcw antagligen kände likadant, och då Nod attackerar wcw, ja bättre tillfälle finns väl inte att gå ut i krig mot Nod?

Under världskrigen fanns allianser mellan flertalet länder, och jag tror nog det förekom både smutsigt och igenomtänkta strategier redan då.

Så egentligen är det bara att gilla läget för alla inblandade, för jag tror alla vill vinna i slutändan, och det gör man genom att...ta död på alla förrutom sig själva.

Må bästa stam(ar) vinna är ett passande begrepp!

Mvh GZ
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Måste faktiskt tyvärr hålla med flera talare ovan mig.. Har alltid haft en enorm respekt för er i cccp. (även ni från Död) Ni har igenom hela V3 varit dom mest effektiva stammarna och oavsett motsånd har ni aldrig klagat eller grinat på forumet, Utan ni har vissat musklerna och vunnit.. Gång på gång på gång..
Nu gjorde ni en jätte offensiv som kanske inte riktigt blev som ni hade tänkt er, eller så blev den det vad vet jag. Men det verkar verkligen som om det har gått fel, för det klagas och gnäller så att man skulle tro att man var tillbaka på dagis.. Visst vonyx det är bara några få av 58 som gnäller men sätt munkavlar på dom då..

Att gnälla att ni blir gangbangade för att dom drar in sina allierade i ett sista hopp om överlevnad tycker jag är lite som om att anmäla kärringen som knäckte dit näsben för misshandel.. Sen att hon gjorde det för att du försökte stjäla hennes handväska det är bortglömt..

Så ni få som grinar och tycker synd om er, börja kriga som resten av stammen och visa att ni kan fixa ett världskrig med en klackspark..
 

DeletedUser

Guest
Måste faktiskt tyvärr hålla med flera talare ovan mig.. Har alltid haft en enorm respekt för er i cccp. (även ni från Död) Ni har igenom hela V3 varit dom mest effektiva stammarna och oavsett motsånd har ni aldrig klagat eller grinat på forumet, Utan ni har vissat musklerna och vunnit.. Gång på gång på gång..
Nu gjorde ni en jätte offensiv som kanske inte riktigt blev som ni hade tänkt er, eller så blev den det vad vet jag. Men det verkar verkligen som om det har gått fel, för det klagas och gnäller så att man skulle tro att man var tillbaka på dagis.. Visst vonyx det är bara några få av 58 som gnäller men sätt munkavlar på dom då..

Att gnälla att ni blir gangbangade för att dom drar in sina allierade i ett sista hopp om överlevnad tycker jag är lite som om att anmäla kärringen som knäckte dit näsben för misshandel.. Sen att hon gjorde det för att du försökte stjäla hennes handväska det är bortglömt..

Så ni få som grinar och tycker synd om er, börja kriga som resten av stammen och visa att ni kan fixa ett världskrig med en klackspark..


Håller helt klart med. Ibland är det väl svårt att hålla igen på känslor.
Dock är det alltid några som tar dessa känslor ett steg längre och kan inte sluta käfta fastän det inte kommer leda till något.

Vi har väl några få inom NoD som verkligen inte kan knipa käft utan måste kasta lite grus. Tydligen får dom en kick av att käbla på detta forum.


Många viftar med att folk skall slappna av osv på grund utav att det 'bara' är ett spel. Jag tror alla förstår att det är ett spel men även ett spel kan röra upp djupa känslor för det är juh ändå lite tid nedlagt.

Dock får jag faktiskt säga att majoriteten av NoD stortrivs just nu och det är en härlig tid vi har framför oss. (Vem springer inte till datorn och kikar om ens attacker gick bra eller kanske känna en viss panik över att man har några attacker emot sig.)


/Labbs
 

DeletedUser

Guest
Inte orkat gå igenom tråden ang vem som "gnällt" eller ej.
Men fan, ju fler de är i ett gangbang desto roligare!! :D
Vi som är männen och sätter på i slut"änden" så...
 

DeletedUser

Guest
ja det gnälldes mycket tyvärr , men sen hade dom ju konto hos oss med vilket är intressant att dom läre fuska för att komma framåt , dålig stil men men är väl spelets regler att fuska till sig positionen genom att (äga) andras kontot o fattar inte ens att det är ok av TW att vem som helst kan ta en annans konto för att använda/missbruka för sin stams vinning och fuska tills sig det man är idag

dåligt och väldigt lågt att inte kunna försöka kriga någolunda ärligt ,
 

DeletedUser

Guest
ja det gnälldes mycket tyvärr , men sen hade dom ju konto hos oss med vilket är intressant att dom läre fuska för att komma framåt , dålig stil men men är väl spelets regler att fuska till sig positionen genom att (äga) andras kontot o fattar inte ens att det är ok av TW att vem som helst kan ta en annans konto för att använda/missbruka för sin stams vinning och fuska tills sig det man är idag

dåligt och väldigt lågt att inte kunna försöka kriga någolunda ärligt ,


Du letar alltså bortförklaringar för det går så bra för NOD:confused:

De fuskar, de gnäller...de gör helt enkelt ALLA fel man kan!!!

Vad det ser ut på statistiken så gör de ju allt rätt....de orkar stå emot dessa familjestammar och då inte bara en familjestam........men du kanske är ledsen för att ni inte kan ha så många tårtkalas i familjen längre:eek:
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Måste faktiskt tyvärr hålla med flera talare ovan mig.. Har alltid haft en enorm respekt för er i cccp. (även ni från Död) Ni har igenom hela V3 varit dom mest effektiva stammarna och oavsett motsånd har ni aldrig klagat eller grinat på forumet, Utan ni har vissat musklerna och vunnit.. Gång på gång på gång..
Nu gjorde ni en jätte offensiv som kanske inte riktigt blev som ni hade tänkt er, eller så blev den det vad vet jag. Men det verkar verkligen som om det har gått fel, för det klagas och gnäller så att man skulle tro att man var tillbaka på dagis.. Visst vonyx det är bara några få av 58 som gnäller men sätt munkavlar på dom då..

Att gnälla att ni blir gangbangade för att dom drar in sina allierade i ett sista hopp om överlevnad tycker jag är lite som om att anmäla kärringen som knäckte dit näsben för misshandel.. Sen att hon gjorde det för att du försökte stjäla hennes handväska det är bortglömt..

Så ni få som grinar och tycker synd om er, börja kriga som resten av stammen och visa att ni kan fixa ett världskrig med en klackspark..


Ingen som gnäller över att vi blir "gangbangade" vilket vi inte blir.

Dom vill få det att se ut som om det är vi mot världen, när sanningen är den att det är världen mot oss för tillfället.
Och det verkar som om "världen" går under !
 

DeletedUser

Guest
jösses vilket tjafs o_O

En bunt fegskitar mot en stam. Det är läget, bara att acceptera. :) Har hänt förr och kommer hända igen. Vi kämpar på så gott vi kan så får vi se hur långt det räcker, än så länge går det rätt okej faktiskt. Kan inte direkt klaga. Vissa personer sjönk dock rejält i mina ögon när dom ber allt och alla i närheten att anfalla oss för att dom håller på att skita på sig när dom bara har 6 stammar emot oss, helt absurt. Trodde inte en del var så helt utan kulor men men, man lär så länge man lever :)

Så när en stor stam attackerar en mindre så är det ok, men när många små går ihop så är det tjafs?

Är det så att i dina ögon om man råkar vara den den största stammen så skall alla ta en kölapp och attackera er en i taget? För att citera dig "jag tror att dom söker en balans varken mer eller mindre".

Lycka till.

Eder,
Phaa, diplomat DSS
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Fick mig ett par roliga skratt =)

Inte haft en enda attack på mig. Och jag lirar också i NoD =)
 

DeletedUser

Guest
Jag har fåt sa 60 attacker på mej :( och blivit av med 5byar pga att jag inte var online.
 

DeletedUser

Guest
Hur kommer det sig att Majkål blev kickad? Fixa till statestiken eller var han inaktiv?
 
Topp