-ST-,-ST2- krigsförklaring

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Men ''Cool''-Ruso

Alla dina inlägg jag har sätt här har varit pajkastning..
Det skulle nästan vara kul att se dig skriva ett seriöst inlägg ibland också.

Sen är det en sak till. Du värkar ha blivit intärnadlad förut.
Det brukar betyda att man lägger av med TW så vad gör du kvar här?
För att pajkasta folk :confused:




Mitt första pajkastningsinlägg
 

DeletedUser

Guest
Men ''Cool''-Ruso

Alla dina inlägg jag har sätt här har varit pajkastning..
Det skulle nästan vara kul att se dig skriva ett seriöst inlägg ibland också.

Sen är det en sak till. Du värkar ha blivit intärnadlad förut.
Det brukar betyda att man lägger av med TW så vad gör du kvar här?
För att pajkasta folk :confused:




Mitt första pajkastningsinlägg

Så man får inte vara här om man inte fortfarande spelar tw? :confused:

Bra logik där, mars.
 

DeletedUser

Guest
Men ''Cool''-Ruso

Alla dina inlägg jag har sätt här har varit pajkastning..
Det skulle nästan vara kul att se dig skriva ett seriöst inlägg ibland också.

Sen är det en sak till. Du värkar ha blivit intärnadlad förut.
Det brukar betyda att man lägger av med TW så vad gör du kvar här?
För att pajkasta folk :confused:

Jag tycker ändå att tompa62 har mkt mer pajkastning i sina inlägg. Allt där handlar om hur grymt taskiga hela NoD är och att de är fega små kräk som inte har blivit uppfostrade på rätt sätt pga att de använder något som spioner.

Jag tror Wallin har rätt, hade NoD haft en spion som hade velat ge ut information till dig tompa62, så hade du mer än gärna tagit emot den informationen. Men det är inte något fel med det, vem hade inte tagit info från fienderna?

No offence tompa62...
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Men vi i Swcw är rätt sura på spioner om man nu kommer ihåg vårt förra krig mot -ST- då det flög överlöpare och spioner åt alla håll..

några som man aldrig skulle tro sticka gjorde det osv..
Men men det är väll också nåt man måste uppleva att bli sviken av vissa av sina stamkompisar..

Sen mitt inlägg om Cool-Ruso sorry för det men han har komenterat Tompas inlägg till 100% sen tror jag han skrev nåt om Benvenutis förut också.
 

DeletedUser

Guest
För att vara ärlig så gillar inte jag spioner i MINA stammar heller :p

Men andra spioner är helt OK :)
 

DeletedUser

Guest
Tycker mest det är sorgligt att se pajkastningen som pågår, alla förutfattade om oss som spelar i NoD osv.. ni som skriver så mycket skit om oss vet ju egentligen inte ett dyft. Kan ärligt säga att NoD är en toppstam med en ypperlig arsenal av spelare, och det roliga är att grymt många av oss är 30+ med bra jobb och stadgade civilt med barn osv, och så sitter kids här och snackar en massa skit om oss som vi vore nåt slags "trash of the society". Loosers står ju i pannan på många av er, med stort L. Vore ens en tiondel av det ni skriver om oss sant så vore det bra.. så illa är det.. men men..

Undrar också var mods håller hus egentligen, fattar inte att alla dessa påhopp på oss tolereras i denna utsträckning. Folk varnas till höger och vänster för skitsaker men att kategorisera och snacka skit om en hel stam går tydligen bra...

(angående spionsituationen så är diskussionen absurd.. alla har sin egen åsikt i frågan, min åsikt är att sålänge man följer uppsatta regler så gör ingen fel egentligen, så enkelt är det, precis som att jag inte avskyr våra fiender som krigar mot oss bara för att dom har kraftig medvind i form av rena nummer och slåss rent vidrigt egentligen (ur ett moraliskt perspektiv) och aldrig någonsin skulle våga lyfta ett finger mot oss annars, lika lite avskyr jag folk som spionerar osv. Dom gör det dom kan göra helt enkelt.. alla slåss ju utifrån sin egen kapacitet och på sitt vis, hur patetiskt det än må vara..)

Intressant också att se hur en del zergers slår sig för bröstet och babblar som idioter om heder osv. Snacka om att kasta sten i glashus modell större. Ni som gör det är ju rena idioter..

En annan rolig sak är att många som vi krigar mot som är så fruktansvärt snacksaliga på forumet.. har sökt till både DöD, CCCP och även NoD och fått NEJ. Vad fan tänker ni puckon med egentligen..? Är ni "långsamma" eller nåt? Er tankegång påminner mycket om någon som helt saknar tankeförmåga, helt otroligt egentligen.

Återgår till kriget nu, palla med en bunt nötter som fattar lika mycket som min ena grabb på 8 bast.. Om ni ens fattar så mycket.. Sorgligt att se.

Postar igen om en vecka eller så :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tycker mest det är sorgligt att se pajkastningen som pågår, alla förutfattade om oss som spelar i NoD osv.. ni som skriver så mycket skit om oss vet ju egentligen inte ett dyft. Kan ärligt säga att NoD är en toppstam med en ypperlig arsenal av spelare, och det roliga är att grymt många av oss är 30+ med bra jobb och stadgade civilt med barn osv, och så sitter kids här och snackar en massa skit om oss som vi vore nåt slags "trash of the society". Loosers står ju i pannan på många av er, med stort L. Vore ens en tiondel av det ni skriver om oss sant så vore det bra.. så illa är det.. men men..

Undrar också var mods håller hus egentligen, fattar inte att alla dessa påhopp på oss tolereras i denna utsträckning. Folk varnas till höger och vänster för skitsaker men att kategorisera och snacka skit om en hel stam går tydligen bra...

(angående spionsituationen så är diskussionen absurd.. alla har sin egen åsikt i frågan, min åsikt är att sålänge man följer uppsatta regler så gör ingen fel egentligen, så enkelt är det, precis som att jag inte avskyr våra fiender som krigar mot oss bara för att dom har kraftig medvind i form av rena nummer och slåss rent vidrigt egentligen (ur ett moraliskt perspektiv) och aldrig någonsin skulle våga lyfta ett finger mot oss annars, lika lite avskyr jag folk som spionerar osv. Dom gör det dom kan göra helt enkelt.. alla slåss ju utifrån sin egen kapacitet och på sitt vis, hur patetiskt det än må vara..)

Intressant också att se hur en del zergers slår sig för bröstet och babblar som idioter om heder osv. Snacka om att kasta sten i glashus modell större. Ni som gör det är ju rena idioter..

En annan rolig sak är att många som vi krigar mot som är så fruktansvärt snacksaliga på forumet.. har sökt till både DöD, CCCP och även NoD och fått NEJ. Vad fan tänker ni puckon med egentligen..? Är ni "långsamma" eller nåt? Er tankegång påminner mycket om någon som helt saknar tankeförmåga, helt otroligt egentligen.

Återgår till kriget nu, palla med en bunt nötter som fattar lika mycket som min ena grabb på 8 bast.. Om ni ens fattar så mycket.. Sorgligt att se.

Postar igen om en vecka eller så :rolleyes:

Medhåll till 100%. Folk borde släppa paj-fasonerna och börja mumsa byar istället! Lägg energin på spelet istället för pajjerna......

På tal om det: Shike.... Bomberna träffar illa men 1 MB och 55 spejare klarar att ge info. Är du medial eller nåt? :D

Fubb isåfall... *boo-hoo* ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Medhåll i mycket. Släpp pajjerna och börja mumsa byar istället! Lägg energin på spelet istället för pajjerna......

På tal om det: Shike.... Bomberna träffar illa men 1 MB och 55 spejare klarar att ge info. Är du medial eller nåt? :D

Fubb isåfall... *boo-hoo* ;)

Ren tur :cool:
 

DeletedUser

Guest
Men ''Cool''-Ruso

Alla dina inlägg jag har sätt här har varit pajkastning..
Det skulle nästan vara kul att se dig skriva ett seriöst inlägg ibland också.

Sen är det en sak till. Du värkar ha blivit intärnadlad förut.
Det brukar betyda att man lägger av med TW så vad gör du kvar här?
För att pajkasta folk :confused:




Mitt första pajkastningsinlägg


Okej jag får inte vara här...men jag anser mig att ha rätt att läsa och följa vad som händer vare sig jag spelare seriöst i V3 eller inte..så där struntar jag i vad du säger.

Jag tycker att det är konstigt att du säger att jag håller på med pajkastning....din ledare Tompa62 slänger hur mycket paj som helst på HELA Nod....men det nämner du inget om????:eek:

Om man är seriös och vill kriga precis som du vill göra (och det ska du ha all heder för) så kan du inte ge dig på mig och säga att jag kastar paj....när en av dina ledare också gör det, då måste du ge en moralkaka till han också:rolleyes:
Annars är det ju dubbelmoral till hundra procent.

Jag ber om ursäkt om vissa känner sig träffade, MEN jag har tröttnat på att läsa all skit NOD får ta, som jag sagt innan ALLT DE GÖR ÄR FEL enligt många här på forumet....DET ÄR PAJKASTNING!!!

Men alla ni som gnäller över spioner och allt annat...undrar hur erat samvete ser ut, för jag är säker på att alla tar emot information om man får möjligheten, man svarar inte NEJ TACK jag vill inte veta...men det är ju som tur är inte mitt samvete.

Jag försöker som utomstående läsa här för att följa kriget och jag kan inte se att nån i NOD har kastat paj.......men de mumsar väl och äter på alla pajer de får på sig.

Väl talat SHIKE.......kämpa på....låt era trupper tala:D
 
Senast redigerad av en moderator:

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Alla tror.... herregud hur vet Du vad alla tror... Jag tror ingenting jag, vem kan tvinga nån att göra saker mot ens vilja.

Jo kanske om man är i en ålder där man fortfarande imponeras av det som uppfattas som lite mystiskt o lite tufft, kanske lockas av en myt som t.ex omgett stammar som DÖD (bara namnet...Brrrrrr) eller IRL motorcyckelgäng som springer med rödvita västar på sig.

Men herregud när man växt upp o insett att man faktiskt har rätt till sin egen åsikt, sitt eget tyckande ja då inser man ju samtidigt det löjliga i det pojkromantiska beundrandet av det Mytiska.

Att Fuska beror alltid på dålig moral, fel uppfattning o kanske uppfostran om vad som är rätt eller fel, taskig barndom kanske.....som i sin tur skapat så dålig självkänsla hos vissa individer att de inte tror sig klara saker utan att just Fuska.

Att det skulle bero på att en stam är dålig är nog ett långskott som heter Duga, bara att lämna stammen med en bra motivering då eller hur? Tror snarare att de som spionerar gör det på uppdrag av någon annan, blir lurade med än det ena o det andra löftet, som när vi vunnit ja då blir du medlem här osv... det sista har jag bevis på har skett i flera fall...

Jaja vi som stamledare får skärpa oss enl coolruso för då försvinner ju alla problem Tom spioneri så enkelt att jag INTE fattat det......



Ja men för fan... Hur kan du yttra dig om folks barndom? Måste varit du som blivit tappad som liten som drar in IRL och spel i samma liv. Du snackar bara massa skit rent ut sagt.

Att folk spionerar kan bero på helt olika saker och inte tomma löften. Folk kan tycka att ledarna agerat fel osv. Man blir förbannad på vissa beslut och kan därför ge info till den andra stammen.

Stäng igen din foderlucka nu och visa ifall du är en värdig ledare. Du borde inte vara ledare för folk brukar se upp till sina ledare och göra som dem gör. Den sidan du visar när du yttrar dig här är bara helt absurt. Kan förstå att ni har spioner med tanke på hur du beter dig. Antar också att du är född 1962 vilket gör det ännu mer intressant. Du borde veta att så här beter man inte sig på ett forum.
 

DeletedUser

Guest
Woooooow

Ja herregud ledsen att jag uppenbarligen råkat trampa på en del ömma tår här, nej ledsen är jag definitivt inte förrten. Jag är visserligen välväxt tack vare all träning men brukar kunna smyga när så behövs.

Ja Jag krigar jag o hinner inte kolla så mycket i detta forumet som uppenbarligen skulle behövas då jag ju har kommenterats alltför många gånger för att hinna svara på alla dessa påstående som skrivits.

Men sammanfattningsvis så har jag inte riktat mig enbart till NoD, starten var ju att en Fd ledare för CCCP tyckte det var okey med spioneri, jag skrev med en del ironi som jag tror han förstod medan ni andra uppenbarligen missförstod...hahahaha jaja detta är en allvarlig värld. Debatten har helt plötsligt blivit om stammen NoD istället för spioneri, konstigt.

Nod är en stam att respektera liksom alla stammar, NoD har många supertrevliga spelare och ledare liksom de flesta stammar, Vi krigar mot NoD vi har roligt, vi attackerar varandra, vi gör vårt jobb så gott vi kan... men det gör vi ju i spelet, här diskuteras det! Mindre snack o mer verkstad kanske....hehe.

Men nu sedan jag skickat det jag skall under natten o har lite dödtid får jag väl kommentera lite av det som kastats på mig.....
Jag har sett att jag blandar in för mycket IRL, jag snackar mest skit, jag har tappats i barndomen o jag vet inte allt... är det detta som kallas pajkastning?

Coolruso en gammal stamkamrat upprörs mest verkar det som, han orkar inte läsa mer skit om NOD, jag har knappt sett nåt skit om NOD eller annan stam alls jag....

En sak förstår jag dock, här går inte att debattera, här skall man antingen korsfästa, fjäska för stammar eller spelare eller håna, gärna kortfattat, man skall rätta sig i nåt led jag aldrig sett. Ursäkta om jag hamnat i NODs privata forum Coolruso, visste inte att detta enbart var för er. Får försöka hitta det allmänna för oss som betalar för att spela detta spelet.

Som tur är i alla fall lever vi och spelar i Sverige, här finns lagar om det fria tyckandet och det fria ordet. Det som kallas demokrati !!

Detta inlägg tycker jag är typiskt för det man brukar få läsa i de flesta trådarna tyvärr:

"""".........start citat.......Ja men för fan... Hur kan du yttra dig om folks barndom? Måste varit du som blivit tappad som liten som drar in IRL och spel i samma liv. Du snackar bara massa skit rent ut sagt.

Att folk spionerar kan bero på helt olika saker och inte tomma löften. Folk kan tycka att ledarna agerat fel osv. Man blir förbannad på vissa beslut och kan därför ge info till den andra stammen.

Stäng igen din foderlucka nu och visa ifall du är en värdig ledare. Du borde inte vara ledare för folk brukar se upp till sina ledare och göra som dem gör. Den sidan du visar när du yttrar dig här är bara helt absurt. Kan förstå att ni har spioner med tanke på hur du beter dig. Antar också att du är född 1962 vilket gör det ännu mer intressant. Du borde veta att så här beter man inte sig på ett forum........slut citat"""""""""""":................

Detta är moget, men är detta pajkastning????? Typiskt exempel på tappad debatt, typisk sak man säger när man inte har annat att komma med.....gillar den där ordern: STÄNG igen din foderlucka (menar han munnen...*L*) Kan det vara en militär, uppför dig som en karl för bövelen, du borde inte vara ledare osv,,, försöker han få mig att skämmas, bli rädd kanske..hmmmmm

Skall skriv så i fortsättningen som han ovan, då blir man inte påhoppad i alla fall..hahahah

Shiken jag kan i alla fall lova en sak, jag har ALDRIG sökt till din eller CCCPs stam.....*L*
 

DeletedUser

Guest
Ja herregud ledsen att jag uppenbarligen råkat trampa på en del ömma tår här, nej ledsen är jag definitivt inte förrten. Jag är visserligen välväxt tack vare all träning men brukar kunna smyga när så behövs.


Hahahah Trots du är välväxt och tack vare träning så är det nog dina tår vi trampat på:eek:

Du skriver ju noveller.....Tompa62 du ger kriktik..då måste du kunna ta kritik:rolleyes:
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Shiken jag kan i alla fall lova en sak, jag har ALDRIG sökt till din eller CCCPs stam.....*L*

Haha, testa o gör så ..
Du verkar inte ha problem med att skriva A4 sidor , där nu nämner namn som NoD, CCCP, o DöD minst 5 ggr var ..

Som du säger så handlade det icke om varken NoD , CCCP, eller DöD som stam ..
Utan om spioneri.

Men du var tvungen att nämna just CCCP för att frigöra det propaganda du verkligen var ute efter ..

Och credd till dig ... du har fått mycket respons ..
Dock utan större lycka ..

Att använda sig av spion tillhör detta spel.
Hade ni haft chansen, hade ni tagit den direkt.

Du snackar om att fuska.
Jag anser att bilda pakt med 23 andra stammar kan likväl vara den fusk du söker.

Men till skillnad ifrån dig klagar vi inte.
Utan vi går igenom dessa 23, en och en.

Du säger att man ska spela spelet för att det är roligt.
Helt rätt, vi har roligt som det är, men återigen, till skillnad ifrån er så har vi också vinnar mentalitet i stammen.

Balansera det, och du får ett vinnande koncept.
Du får NoD.
 

DeletedUser

Guest
Äh nu skiter vi i denna debatt, leder ändå inte till något än pajkastning, från båda håll.
(Är väll medveten att jag va med på ett hörn) men vad säger ni, ska vi kriga lite?
Och kanske börja diskutera läget i kriget, vad känner ni osv.
 

DeletedUser

Guest
Ser bra ur för NOD tycker jag


Side 1: NoD

Side 2: Swcw -ST- nWCW NwcwMA -ST2- Libre Corian

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 79
Sida 2: 181
Skillnad: 102

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 40
Sida 2: 7
Skillnad: 33

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 766,267
Sida 2: 1,380,814
Skillnad: 614,547

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 382,932
Sida 2: 66,580
Skillnad: 316,352

image.php
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Joo, detta är faktiskt en rätt underhållande tråd ^^
Det är iaf tur att jag hinner äta upp mina pajer innan jag kastar dom ^^
Så ni får tomma formar :D
Men jag tycker faktiskt det är riktigt bra jobbat av NoD, dom leder stort än och fortsätter jobba hela tiden, no rest for you guys ! ^^
 
Topp