-ST-,-ST2- krigsförklaring

DeletedUser

Guest
En veckas tid.



Side 1: NoD

Side 2: -ST- Swcw nWCW NwcwMA -ST2- Libre Corian NBG Ni! LCN

Timeframe: Förra veckan

Totala erövringar:

Sida 1: 346
Sida 2: 2,074
Skillnad: 1,728

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 173
Sida 2: 109
Skillnad: 64

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 3,340,644
Sida 2: 15,608,046
Skillnad: 12,267,402

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,659,428
Sida 2: 1,066,838
Skillnad: 592,590

image.php
 

DeletedUser

Guest
Corian kan man väl inte riktigt räkna med. Vi ligger för långt ifrån att adla dem och vice versa.


En eloge till NoD som fortfarande kör på bestämt och säkert och fortfarande plockar mest byar .
 

DeletedUser

Guest
NoD går bättre, men i den här takten kommer det aldrig ta slut.
 

DeletedUser

Guest
Haha, testa o gör så ..
Du verkar inte ha problem med att skriva A4 sidor , där nu nämner namn som NoD, CCCP, o DöD minst 5 ggr var ..

Som du säger så handlade det icke om varken NoD , CCCP, eller DöD som stam ..
Utan om spioneri.

Men du var tvungen att nämna just CCCP för att frigöra det propaganda du verkligen var ute efter ..

Och credd till dig ... du har fått mycket respons ..
Dock utan större lycka ..

Att använda sig av spion tillhör detta spel.
Hade ni haft chansen, hade ni tagit den direkt.

Du snackar om att fuska.
Jag anser att bilda pakt med 23 andra stammar kan likväl vara den fusk du söker.

Men till skillnad ifrån dig klagar vi inte.
Utan vi går igenom dessa 23, en och en.

Du säger att man ska spela spelet för att det är roligt.
Helt rätt, vi har roligt som det är, men återigen, till skillnad ifrån er så har vi också vinnar mentalitet i stammen.

Balansera det, och du får ett vinnande koncept.
Du får NoD.


Ja jösses blev en hel roman...blev för engagerad där... skall nu fatta mig kort i alla fall.....Ja inte klagar varken jag eller vi heller vi krigar ju.....*L*...

Vem har bildat pakt..??... Mig veterligen har ni ställt krigsförklaring till oss o andra, varpå andra stammar förklarat er krig. En pakt är nåt man är överrens om från början o sedan utser mål och det är ju inte fallet här i alla fall.

Gillade det där med vi har vinnarmentalitet i stammen, ja det har minsann vi också, vi är vinnarskallar och vi kommer att vinna detta till slut, ...oavsett...ha en trevlig helg... o var rädda om er....
 

DeletedUser

Guest
Så länge grabbarna i NoD kämpar så kommer de att vinna. Men frågan är om de orkar med det som faktiskt krävs att hålla så många fiender stången som de nu faktiskt har på sig. Det är det enda som skulle knäcka NoD, att dem lessnar.
 

DeletedUser

Guest
Så länge grabbarna i NoD kämpar så kommer de att vinna. Men frågan är om de orkar med det som faktiskt krävs att hålla så många fiender stången som de nu faktiskt har på sig. Det är det enda som skulle knäcka NoD, att dem lessnar.

Så länge de vinner lär ju inte stridsmoralen sjunka precis.
Och med tanke på att dom har världs dominans som motivator i ryggen,
blir jag oerhörd förvånad om de helt plötsligt skulle lägga sig på ryggen och självdö. :D
 

DeletedUser

Guest
Tror minsann skutan har fått en ny kapten nu :) Vem är det månntro? :cool:

och är Kriget mot oss från ST att betrakta som avslutat nu eftersom att till och med ledaren dragit vidare?
 

DeletedUser

Guest
Detta måste nog i särklass varit den fegaste handling jag sett på länge.
Nästan så man tycker synd om -ST-

Bra jobbat Peterinas!
 

DeletedUser

Guest
Detta måste nog i särklass varit den fegaste handling jag sett på länge.
Nästan så man tycker synd om -ST-

Bra jobbat Peterinas!

Dock så bytte han ju bara till en annan fiende stam till NoD som också kommer gå under så småningom. ;)
 

DeletedUser

Guest
Detta måste nog i särklass varit den fegaste handling jag sett på länge.
Nästan så man tycker synd om -ST-

Bra jobbat Peterinas!

Att spekulera och ha åsikter är lätt. Varken du eller jag vet om orsaken till stambytet. Det du skrev är således inget annat än ännu en paj.
 

DeletedUser

Guest
Att spekulera och ha åsikter är lätt. Varken du eller jag vet om orsaken till stambytet. Det du skrev är således inget annat än ännu en paj.

Det är ett propaganda forum, såklart kommer "pajer" att förekomma. Ett jävla tjat angående alla pajer, fan tom Bush och andra stora ledare säger skitsaker om sina fiender.

Sluta klaga på pajerna, dom kommer fortsätta - bara att leva med dom.
 
Topp