-ST-,-ST2- krigsförklaring

DeletedUser

Guest
idag 12.00 drar vi igång krig mot NoD

vi kommer hjälpa våra allierade WCW i detta krig och stödjer dom till 100%

nu kör vi eller dör vi

kommer inte göra nå detaljerat i detta o vet vissa kommer gnälla , bespara mig det isf

idag börjar vi köra antingen tills NoD är ute eller -ST- stammarna , vi kommer inte avsluta kriget förrän det är avgjort av något slag

Mvh Peter
 

DeletedUser

Guest
whoho, bra intiativ!, kan bli långvarigt men kul samtidigt!

Lycka till alla !.
 

DeletedUser

Guest
Kött kött kött! men nu kommer v3 lagga loss på allvar...
 

DeletedUser

Guest
mmm :) detta har jag väntat på länge! låt Yxorna tala! låt hovarna klonka o låt byarna erövras!
må bäste man vinna! och komihåg :)
det är bara ett spel :)
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
The Beacon is Lit

Nu är det dags. Vi i den "fria" världen tar nu upp kampen mot den "röda" faran på värld 3.

Det får bära eller brista, för nu kör vi , tills servern brakar ihop.

NoD är inte ensamma om att gilla "krig" så nu får vi utlopp för våra känslor och kriga skall vi göra.

Vi förklarar NoD krig.

Låt oss göra "köttfärs"//Cribba
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
haha oväntat? nej!

skulle inte förvåna mig om NoD har lite beredskapsplaner för det er med.

så heja NoD och se till att vinna den här världen nu
 

DeletedUser

Guest
Härliga tider :)

Måste bara säga, modigt av er att äntligen våga ta initiativ till krig ST ;) Det var väl fan på tiden!

Ser fram emot detta, galet krigande är ju bara roligt :D
 

DeletedUser

Guest
Skulle inte förvåna mig :p
Men det kan ju också bli dom som förlorar. Eller så kan det bli ett tråkgit lngdraget krig där ingen sida har övertaget ;)

Just nu är det ca 5000 byar vs ca 20 000 byar
så vi ligger i ett kanska rejält underläge låt oss se om st kan utnjytta det.
 

DeletedUser

Guest
pilis sluta klaga ni skriker ju efter krig hela tiden och nu får ni det varför gnälla för att ni ligger i underläge , har inte stammarna ni hoppat på hela tiden vart i underläge ???
 

DeletedUser

Guest
han klagar väl inte?

Nu måste ju vi börja mynta igen då vi behöver flera adlar!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
pilis sluta klaga ni skriker ju efter krig hela tiden och nu får ni det varför gnälla för att ni ligger i underläge , har inte stammarna ni hoppat på hela tiden vart i underläge ???

vi gick ju i krig mot ett gäng stammar som var våran dubbla storlek och ni kände att ni behövde mer hjälp:p
 

DeletedUser

Guest
en timme in i kriget, och det står 0 - 0. attackerna börjar väl träffa om ett par timmar eller så.
 
Topp