-ST-,-ST2- krigsförklaring

DeletedUser

Guest
Vill bara säga det att.. är det fortfarande nån som tycker vi gjorde fel som förekom dom som konspirerade emot oss? ;)

Nej, inget är väl fel i ett spel så länge man inte fuskar.

Men att få det att låta som de konspirerade mot er låter lite löjligt faktiskt. Ni har ju själv bäddat för detta själva. Det finns alltid en gräns för alla. När den är nåd så spelar inget längre nån roll. Det är väl det som har blommat upp nu.
Tycker det är ytterst roligt med ett världskrig som det just nu blivit. :)

Om man ser i backspegeln så är nog inte den sista stammen indragen än. Det kommer nog fler in och vill slita i förlorarna.
 

DeletedUser

Guest
Vill bara säga det att.. är det fortfarande nån som tycker vi gjorde fel som förekom dom som konspirerade emot oss? ;)
kan bara svara för ST

ni gick ut i krig med våra allierade och vi hjälper våra allierade samma som MASH gjorde med er under kriget vi hade

inge kontstigt med det , sen om andra stammar hoppar på? ja det får dom svara på

samtidigt som spruck då vänt sig till (en stam) om hjälp om vi skulle hoppa på er , så tydligen är ni ute o raggar hjälp nu i kriget ? elelr har jag fel?

jag anser då att jag inte har fel då jag har det i min post där spruck frågan efter hjälp
 

DeletedUser

Guest

Hmmm, var det inte massa inlägg tidigare där vissa här på forumet som var irriterad över en spelare som inte vågade stå för vilken spelare dom var i spelet? Hur har du lyckats slippa sådana inlägg? Hoppas det inte är skillnad på folk och fä här i forumet.

Men för mig får du vara hur anonym du vill.
 

DeletedUser

Guest
vad menar du nu?
Wallin är ju wallin016?

Och jag ville bara tillägga att jag för tillfället tror på NoD i det här kriget :)
 

DeletedUser

Guest
skapa ett konto enbart för att man inte Vågar stå för de man skriver här på forumet, e lite lågt..... ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, vad har det med saken at göra?
Det kan väll ändå vara han?
 

DeletedUser

Guest
Vill bara säga det att.. är det fortfarande nån som tycker vi gjorde fel som förekom dom som konspirerade emot oss? ;)

Jag tycker fortfarande att det är helt rätt att allierade hjälper varandra. Tycker inte att man kan kalla det för att konspirera. Och jag tycker fortfarande att det är rätt att förekomma den som konspirerar. :D
 

DeletedUser

Guest
Japp ,ni "DöD" attackerade bara stammar som var redan i krig med andra..... =B= hade krigat med Ita-B ett tag när ni attackerat dom och ST hade krig med FISK,WCW och TKO när ni attackerat oss ....det är inte modigt utan bara fegt :rolleyes:

I ärlighetens namn ska väl sägas att kriget mot FISK var över typ dagarna innan DöD anföll, men -ST- lär ju inte haft deffet på rätt sida om man säger så.

Jag som satt här nere i södern med chips och öl och kollade på medan -ST- rensade FISK vet att när de går in för en sak så går de in för det ordentligt. NoD är en modig stam som älskar krig så de lär inte vara rädda, men när -ST- säger att de tänker kriga tills jobbet är avslutat så ska man ha stor respekt för det. De har många kompetenta spelare!
 

DeletedUser

Guest
han har ju moralen på sin sida.

jag tror att -ST- och WcW kan ha ett litet övertag mot NoD, på ren massa. de har mer deff och off att pumpa, och det väger till deras fördel.
 

DeletedUser

Guest
För er som inte förstått ännu så lirar jag på ett NoD konto, om det är över KÖ eller vilket konto där har ni inget att göra med. :) Men ja, jag spelar i NoD.

Lite krigsstatistik!

Side 1: NoD

Side 2: -ST- -ST2- Libre nWCW NwcwMA Swcw [B-F]

Timeframe: Förra veckan

Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 228
Sida 2: 12
Skillnad: 216

image.php



Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,251,722
Sida 2: 117,028
Skillnad: 2,134,694

image.php
 
Topp