SK drar i Krig!

DeletedUser

Guest
Tycker du det ?
Jag är benägen att hålla med dig,. Det var ngn som citerade ngn en gång (givande, jag vet :cool:), ngt om att kriget redan är vunnet när anfallen beordras. Ngn som känner igen det ? Det var säkert ngn romare som snackade om det ^^
 

DeletedUser

Guest
“Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.” - Sun Tzu

Den du menade mudde? =)
 

DeletedUser

Guest
Lol, låter som hämtat ur ett Total War spel, säkert därifrån du fick det :p

Neeh, "Art of War" eller "krigskonsten" från 500 eller 600-talet f.kr, skriven av Sun Tzu... dagens historialektion :p

Jag har också hört den på svenska nånstans, men jag kom ihåg den bättre på engelska :eek:

Och jag tycker det ser ut som att SK är rätt körda just nu, ska mycket till för att vända det där =)
 

DeletedUser

Guest
Neeh, "Art of War" eller "krigskonsten" från 500 eller 600-talet f.kr, skriven av Sun Tzu... dagens historialektion :p

Jag har också hört den på svenska nånstans, men jag kom ihåg den bättre på engelska :eek:

Och jag tycker det ser ut som att SK är rätt körda just nu, ska mycket till för att vända det där =)

Jo, jag vet det. Men det jag menade är att Total War spelen brukar ha random citat av diverse krigsherrar genom tiderna :D
 

DeletedUser

Guest
Okej, nu tycker jag att ni har tappat topic lite väl mkt..

Kanske dags för statistik eller något som tillför ämnet? (=
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: J III J III.
Players:

Side 2:
Tribes: TKOG2 -TKOG- SK
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 24
Sida 2: 11
Skillnad: 13

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15
Sida 2: 0
Skillnad: 15

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 196,126
Sida 2: 44,057
Skillnad: 152,069

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 132,804
Sida 2: 0
Skillnad: 132,804

image.php
 

DeletedUser

Guest
Det går ganska bra för oss, trots allt :)
Vi är ju dock ena riktiga fegisar som inte vågar kriga och som drar oss ur allting, så vi ska väl vara ganska nöjda med det vi har åstadkommit ? :)
( SK's åsikt så vitt jag vet )
 

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
jag tror sk kommer förlora detta och antaligen tk med.

han som skapade denna tråd och är med i sk är nestan död nu.

sk har gåt ner nestan 1 mil point.

snart kanse sk dör.
man får mel se.

hur länge till tror ni det dröjer inan nån av stamarna blivit spitlade?
 

DeletedUser

Guest
jag tror sk kommer förlora detta och antaligen tk med.

han som skapade denna tråd och är med i sk är nestan död nu.

sk har gåt ner nestan 1 mil point.

snart kanse sk dör.
man får mel se.

hur länge till tror ni det dröjer inan nån av stamarna blivit spitlade?

Snälla lär dig stava! Jag kan köpa att det blir fel när man skriver snabbt, men det där är bedrövligt! :mad:

men back on topic. SK ser det mörkt ut :eek:
 

DeletedUser

Guest
Snälla lär dig stava! Jag kan köpa att det blir fel när man skriver snabbt, men det där är bedrövligt! :mad:

Forza Filip (undrar just om jag använt de orden tidigare..) - han e cool :) Har ju faktiskt en forna post som diplomat i G/W - o den klarade han alldelles utmärkt av :)
 

DeletedUser

Guest
Forza Filip (undrar just om jag använt de orden tidigare..) - han e cool :) Har ju faktiskt en forna post som diplomat i G/W - o den klarade han alldelles utmärkt av :)

Ojoj, då förstår man hur det gick till alltihop. När han skrev att de ville ha iap missförstod den andra stammen och de tog det som en krigsförklaring. Allt börjar klarna nu :D
 

DeletedUser

Guest
Trots att SK sitter i en tätt situation, så verkar dom trots allt klara sig ganska finfint:).
 
Topp