SK drar i Krig!

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha, varför sluta nu när det börjar bli intressant ? ;)
Jag har ju kört lite halvseriöst och inte orkat plocka byar tidigare för att det varit för trångt, nu finns det ju hur mkt som helst att plocka av o man kan till och med få lite motstånd om man har tur. Underbart ju ! ;)

Hört talats om tidsbrist?;) Spelar i andra världar och ligger i krig på samtliga så det är lite jobbigt att hålla på att kriga i alla ^^
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr har jag hört det lite för ofta, utav lite för många olika personer, i lite för många krig :)
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Tyvärr har jag hört det lite för ofta, utav lite för många olika personer, i lite för många krig :)

Det är nuet som räknas och inte vad du hört förut Mudnor lilla.

Btw här är statsen :

Side 1:
Tribes: SK -TKOG- TKOG2
Players:

Side 2:
Tribes: J III J III.
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 20
Sida 2: 45
Skillnad: 25

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 42
Skillnad: 41

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 79,522
Sida 2: 303,824
Skillnad: 224,302

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,995
Sida 2: 279,975
Skillnad: 269,980

image.php




Ser väääääälidgt ljust ut för oss i SK, ni tog oss med storm dock..
 

DeletedUser

Guest
Mjo, nu är överraskningen över, får se om trenden håller i sig ;)
 

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
detta blir intresant.

miffo123 som tygligen skapat denna tråd värkar ha förlorat hälften av sina byar på nån dag.
......

-TKOG- hoppas ni tänkit er för.
ni kanse mins hur det gick förut mot g/W
det går att va netruala ni måste ej gå i krig bara för att 2 stamar krigar ni kan va fredliga mot båda och på så sät slipa dela dom 2 stamarnas promblem.
.....

jag själv vill ej kriga med varken den ena eller den andra då jag känt båda starmarna länge.

J III. har jag haft en del konkat med redan inan den ens hade 300 tusen point.
och sk har jag ochså varit bra vän med och hjälpit förut.

jag själv hoppas jag sliper kriga med andra.
men om jag blir tvungen att förvsara mig så gör jag det.
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
detta blir intresant.

miffo123 som tygligen skapat denna tråd värkar ha förlorat hälften av sina byar på nån dag.


jag själv hoppas jag sliper kriga med andra.
men om jag blir tvungen att förvsara mig så gör jag det.

Hahaha bästa inlägget idag, ok jag har haft ett nöje med alla duckningar dock så vart det jobbigt med adel och full rens...Jag har 5/7 byar kvar och de får ni allt kämpa för;)

Sedan så kan du stryka den sista delen av ditt inlägg då du inte alls lever upp till de orden, vem var det som drog till fienden då det började smälla på byarna? En gång flykting = alltid flykting...

Så håll dina så kommentarer för dig själv istället så du inte ger en förvrängd bild av hur det är!
 

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
Hahaha bästa inlägget idag, ok jag har haft ett nöje med alla duckningar dock så vart det jobbigt med adel och full rens...Jag har 5/7 byar kvar och de får ni allt kämpa för;)

Sedan så kan du stryka den sista delen av ditt inlägg då du inte alls lever upp till de orden, vem var det som drog till fienden då det började smälla på byarna? En gång flykting = alltid flykting...

Så håll dina så kommentarer för dig själv istället så du inte ger en förvrängd bild av hur det är!

du har mel sät att tilloch med folk i eran leding har lämnat och flera störe spelare än mig själv har lämnat sk?

jag fick mejl redan dagar före kriget att jag skulle gå med dom här och dan logade jag in efter att ha sät simpson och så skickade jag att jag ville gå med.
fast jag är med i deras under stam inte deras huvud stam.

men så har jag varit lite intreserad av att gå med månader tidigare.

du har mel ochså sät att sk sjunkit under 3 mil point nu?

jag funderade på mejlen i 2 dagar sen gick jag med.
feg eller ej jag hade planer på det inan kriget.
vart bara en slump att jag logade in då och gick med.
 

DeletedUser

Guest
Jag ser faktiskt inte philip1300 som ngn flykting i den bemärkelsen, det var förhandlingar och diskussioner och han gick dessutom över innan det bröt ut ordentligt..

Exakt hur det ligger till vet jag inte, jag tillhör inte ledningen och vet inte villkoren heller :)
 

DeletedUser

Guest
Nästan exakt två dygn och två tillkomna stammar senare

Side 1:
Tribes: J III J III.
Players:

Side 2:
Tribes: -TKOG- TKOG2 SK
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 75
Sida 2: 3
Skillnad: 72

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 494,923
Sida 2: 25,972
Skillnad: 468,951

image.php




Tilläggas kan att det verkar som att våra förberedelser med att deffa upp varandra osv var helt i onödan, visst, vi har förlorat tre byar. Men jag, och många fler, har inte fått en enda motattack ...
 

DeletedUser

Guest
lite mer stats...


Side 1:
Tribes: J III J III.
Players:

Side 2:
Tribes: SK -TKOG- TKOG2
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 108
Sida 2: 179
Skillnad: 71

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 87
Sida 2: 4
Skillnad: 83

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 694,009
Sida 2: 658,061
Skillnad: 35,948

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 584,248
Sida 2: 31,015
Skillnad: 553,233

image.php
 

DeletedUser

Guest
Hmm ., De flesta i J III kan iaf, klart man har nåra svaga länkar, men hallå , LAW har ju dig ? :rolleyes:

Nah, nu ska jag va snäll :)

haha :p

nä men allvarligt så gör ni det bra, det va ju SK som starta kriget så då borde dom ha tagit ledningen iallafall. eller har jag fel?
 

DeletedUser

Guest
Nja, det var väl vi som startade kriget, dom gillade charmen i improvisation och vi ville visa att planering ger effektivitet :)
 
Topp