SK drar i Krig!

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hejsan!

Då J III idag använt sina trupper och skickat emot oss i SK under dagen så kommer vi i SK nu kontra!

Så pga det och att ni haft konspirationsplaner emot oss i SK och försökt ta våra allianser emot oss så förklarar vi i SK nu krig emot J III!

hej, vi kommer att anfalla SK och förklaringen till det kommer här =)
Eftersom vi verkligen tror att enda sättet att kunna stoppa LAW:s framfart i våra regioner är att vi tre J III -TKOG- och Borg gemensamt går ihop och bildar en stark union.
Och att vi där verkligen måste samarbeta och jobba åt samma håll för att vi ska kunna stå emot och kunna anfalla tillbaka med riktiga samordnade attacker.

Det skulle naturligtvis varit önskvärt att även SK kunnat ingå i denna union men då det visade sig omöjligt att få till ett konstruktivt samarbeta med dem så finns ju tyvärr inte det alternativet kvar.


Sedan så anser vi att sålänge SK ligger så pass nära våra byar och stör vårt framtida samarbete så vill vi göra deras byar till vår allians byar.
Också därför att vi är väldigt oroliga för att LAW annars kommer att ta deras byar och då komma in i vårt område och ligga alldeles inne i vårt kluster av byar.
Och släpper vi in LAW så långt in i området då kommer det bli väldigt svårt att kunna anfalla och försvara sig på ett bra sätt.

Vi vill genom detta brev informera er och hålla er uppdaterade om hur läget ligger till bara för att ni ska kunna känna att ni kan lita på oss.
Vi förstår att detta kommer sätta er i en jobbig situation eftersom ni även är allierade med SK, men vi hoppas att ni kan tänka er att bara ställa er utanför denna uppgörelse.

Vårt mål är som sagt att så fort vi gjort slut på SK genom våra mycket noggranna attacker så hoppas vi genast att vi tillsammans ska kunna fila på en attackplan hur vi ska gå till väga för att gemensamt rensa ut LAW:s byar som ligger i vårt område.

Om ni har några frågor om våra intensioner eller om det bara är något ni undrar över så hoppas jag verkligen att ni frågar .

Hoppas ni får en bra dag !!

MVH LEDNINGEN i J III

Har idag landat hos oss i SK och detta ser vi väldigt illa på.

Så från och med att J III anföll oss med första anfallet idag så råder det krig!

Let´s Kött som så många brukar säga!

/SK ledningen via Miffo123
 

DeletedUser

Guest
Se nu till att hålla detta på rätt nivå, jag och min granne har imo en bra nivå på våra konversationer och jag ser gärna inte att detta ska behöva bli orsaken till en massa pajkastning och allmänt skitsnack i PM och på forumet osv ! :)
 

DeletedUser

Guest
GO SK GO!Har själv slutat i denna värld men SK ägde när jag var med dom
 

DeletedUser

Guest
Ptja, jag håller nog inte på några som planerar anfall mot LAW.
Fast nu vet vi ju detta och kan börja fundera över hur och vad vi ska göra åt det.

Haha, vi har iaf vett nog att inse att det krävs lite mer än att klicka på [Anfall], så ta det som en komplimang ;)

Och du håller visst på mig :)
Jag har redan lovat att jag ska ganbanga er alla, och du älskar mig ändå :)

On-T - Första byn plockad (tror jag), gick inte alltför svårt :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, vi har iaf vett nog att inse att det krävs lite mer än att klicka på [Anfall], så ta det som en komplimang ;)

Och du håller visst på mig :)
Jag har redan lovat att jag ska ganbanga er alla, och du älskar mig ändå :)

On-T - Första byn plockad (tror jag), gick inte alltför svårt :)

ja, du är ju min lilla favorit gimp och får vara utanför lådan nästan jämt eftersom du är så söt... :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm JIII eller SK:cool:

Får säga JIII, kanske de kan kriga lite bättre än i v2;)
 
Topp